نحوه استفاده از تبلیغات همپوشانی Call-to-Action YouTube

تقریباً 5 میلیارد ویدیو هر روز در یوتیوب تماشا می شود، و با این تعداد ترافیک، جای تعجب نیست که چرا بازاریابان استراتژی های خود را برای گنجاندن تبلیغات YouTube گسترش می دهند.

از تبلیغ همپوشانی YouTube خود استفاده کنید تا مخاطبان هدف خود را با نوع راه حلی که می توانید ملاقات کنید آشنا کنید، و آنها تجربه و معرفی بسیار دلپذیرتری به شرکت شما خواهند داشت.

3. از یک دعوت به اقدام قانع کننده استفاده کنید.

تبلیغات YouTube از طریق Google Ads ایجاد و مدیریت می شوند.

شما می‌خواهید مشتریان احتمالی احساس کنند که چیزی ارزشمند به دست می‌آورند که فقط برای آنها ساخته شده است، بنابراین مطمئن شوید که این صفحه ارزش بازدید را دارد.

5. با قالب‌های مختلف تبلیغاتی روی هم‌پوشانی ویدیویی آزمایش کنید.

نمونه تبلیغ همپوشانی یوتیوب در پلتفرم ویدیویی

یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در جولای 2009 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

شما به دنبال تبلیغ بنر تبلیغاتی خود هستید، یعنی تصویری که می خواهید در YouTube نمایش داده شود.

نحوه ایجاد تبلیغات همپوشانی یوتیوب: یک بنر متناسب با ابعاد لازم ایجاد کنید

قالب های یوتیوب



منبع

شما به راحتی می توانید یک بنر در پلتفرم های طراحی گرافیکی مانند Canva یا Photoshop ایجاد کنید، از بین قالب های از قبل موجود انتخاب کنید و آن را سفارشی کنید تا هویت برند خود را منعکس کند. و برای اندازه ایده آل بنر، مطمئن شوید که از این ابعاد پیروی می کند:

  • ابعاد تصویر: 480×70
  • نوع فایل: استاتیک .GIF، .PNG، .JPG
  • حجم فایل: 150 کیلوبایت

2. یک کمپین جدید در Google Ads شروع کنید.

صفحه فرود خود را غنی کنید:

  • H2 های متمرکز بر سود
  • کپی قانع کننده
  • فرم های سرب یا پیشنهادات مربوطه

به غیر از سیاست ها، شما فقط فضای زیادی در تبلیغات همپوشانی خود دارید تا مشتریان بالقوه را نشان دهید. اگر در نگاه اول خواندن و درک آن سخت باشد، بینندگان به احتمال زیاد به جای اینکه بخواهند درباره برند، محصول یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، X را فشار می دهند.

2. در تبلیغ همپوشانی خود بیش از حد قول ندهید.

هنگام استفاده از Google Ads، باید الزامات کیفیت تصویر را رعایت کنید تا از خطر پایان ناگهانی کمپین خود جلوگیری کنید.

وقتی افزودن مشخصات به افزودنی همپوشانی خود را تمام کردید، زمان اجرای کمپین فرا رسیده است.

منبع تصویر

نحوه ایجاد تبلیغات همپوشانی یوتیوب: نوع کمپین نمایشی را انتخاب کنید

4. نوع مخاطبی را که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید انتخاب کنید.

← الگوهای رایگان: نحوه استفاده از YouTube برای تجارت [Download Now]

آنها نسبتاً کوچک و برای تجربه تماشای آزاردهنده نیستند و فضای کافی برای جلب توجه مشتریان بالقوه مختلف باقی می‌گذارند. و ساختن آنها چالشی نیست، بیایید وارد آن شویم.

نحوه ایجاد تبلیغات همپوشانی YouTube

1. یک بنر متناسب با ابعاد مشخصات تبلیغاتی ایجاد کنید.

همه تبلیغات یوتیوب ویدیوهای کوتاه نیستند. تبلیغات همپوشانی نوعی از تصاویر است که در پخش کننده ویدیو هنگام تماشای محتوای انتخابی بینندگان ظاهر می شود.

در صورتی که می‌خواهید آگهی را ویرایش کنید، می‌توانید از Google Ads Manager برای انجام تنظیمات در صورت لزوم استفاده کنید.

بهترین روش های تبلیغات روکش یوتیوب

1. همپوشانی خود را برای خواندن ساده و واضح نگه دارید.

منبع تصویر

بهترین شیوه های تبلیغات روکش یوتیوب: با فرمت های مختلف آزمایش کنید

برندها این فرصت را دارند که تبلیغات تجاری را به محصولاتی که می فروشند پیوند دهند و به طور بالقوه نرخ تبدیل خود را افزایش دهند. در این پست، با آموزش نحوه اشتراک‌گذاری تبلیغات هم‌پوشانی YouTube و نکاتی در مورد نحوه اجرای موفقیت‌آمیز آن‌ها، به شما کمک می‌کنیم تا به این اهداف برسید.