نحوه استفاده از تبلیغات همپوشانی Call-to-Action YouTube

با تبلیغات همپوشانی YouTube، می‌توانید با هدف قرار دادن و جلب علاقه آنها به YouTube، مشتریان بالقوه خود را در جایی که هستند ملاقات کنید. امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد و برخی از این تاکتیک ها را در استراتژی بازاریابی خود پیاده سازی کرده باشید.

منبع تصویر

تبلیغات همپوشانی یوتیوب بنرهای باریک و گسترده ای هستند که در قسمت پایینی ویدیوهای YouTube برای تبلیغ کسب و کارها بدون ایجاد مانع کامل در محتوا ظاهر می شوند. آنها می توانند شامل متن، تصاویر و رنگ باشند تا بینندگان را ترغیب کنند تا بدون ایجاد اختلال در پخش کننده ویدیو، کلیک کنند یا خاموش شوند.

هنگام استفاده از Google Ads، باید الزامات کیفیت تصویر را رعایت کنید تا از خطر پایان ناگهانی کمپین خود جلوگیری کنید.

یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در جولای 2009 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

تبلیغات YouTube از طریق Google Ads ایجاد و مدیریت می شوند.

منبع تصویر

نحوه ایجاد تبلیغات همپوشانی یوتیوب: مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید

هنگامی که توجه مشتریان بالقوه خود را جلب می کنید و آنها را به صفحه فرود خود می آورید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که آنها را کمتر از قبل تحویل دهید یا آنها را گمراه کنید، زیرا باعث می شود نام تجاری شما غیرقابل اعتماد به نظر برسد.

همراه با وصل کردن آن مشخصات، می‌توانید آگهی خود را تنظیم کنید:

5. بنر تبلیغاتی خود را اضافه کنید و کمپین خود را اجرا کنید.

در صورتی که می‌خواهید آگهی را ویرایش کنید، می‌توانید از Google Ads Manager برای انجام تنظیمات در صورت لزوم استفاده کنید.

بهترین روش های تبلیغات روکش یوتیوب

1. همپوشانی خود را برای خواندن ساده و واضح نگه دارید.

← الگوهای رایگان: نحوه استفاده از YouTube برای تجارت [Download Now]

یک فراخوان برای اقدام قوی می تواند بین بودجه تبلیغاتی که به خوبی خرج شده است یا خیر تمایز قایل شود.

قالب های یوتیوب



منبع

برندها این فرصت را دارند که تبلیغات تجاری را به محصولاتی که می فروشند پیوند دهند و به طور بالقوه نرخ تبدیل خود را افزایش دهند. در این پست، با آموزش نحوه اشتراک‌گذاری تبلیغات هم‌پوشانی YouTube و نکاتی در مورد نحوه اجرای موفقیت‌آمیز آن‌ها، به شما کمک می‌کنیم تا به این اهداف برسید.