بسیاری از نتایج کلمات کلیدی بارگیری خواهند شد. بر اساس آنچه ارائه شده است، در اینجا چیزی است که ما داریم:

اکنون میتوانیم فهرست را فیلتر کنیم و بهترین کلمات کلیدی را برای شما از “صفحه نتایج کلمات کلیدی” انتخاب کنیم.

مرحله 3: نتایج کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید
در حالی که Google Keyword Planner یک ابزار عالی است، گاهی اوقات، شما باید از یک هک بیش از حد استفاده کنید تا به نفع شما عمل کند.
از نتایج Ubersuggest برای ایجاد ترافیک و در نهایت ایجاد استراتژی های محتوا استفاده کنید.
مشخص بودن به شما کمک می کند تا به مخاطب هدف خود ضربه بزنید تا طبیعی باشد.
اکنون که آماده استفاده از Keyword Planner هستید، بیایید آن را وارد کار کنیم.
نحوه استفاده از Google Keyword Planner گام به گام
هنگامی که به دنبال فرصت های جدید هستید، می توانید بینشی در مورد آنچه که مخاطبان یا مشتریان بالقوه شما در جستجوی آن هستند به دست آورید.
راه اندازی AdWords فقط چند دقیقه طول می کشد. سپس، شما آماده شروع برنامه ریزی هستید.
این نتایج برای «جواهرات نقره استرلینگ» فوری و گسترده است.
این چیزی است که همه در مورد GKP دوست دارند.
با نتایج برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل خود چه کاری انجام دهید
از آنها در عناوین و مقالات عاقلانه استفاده کنید و شاهد رشد با کیفیت مخاطبان خود باشید.
من میخواهم مطمئن شوم که میدانید چگونه از Google Keyword Planner تا حد امکان استفاده کنید.
به محصولات یا خدمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود فکر کنید. از اینجا، خواهیم دید که آیا آنها فرصت های پربازدهی دارند یا خیر.

هر ابزاری دارای مزایا و معایب است.
البته و با ویژگی های عالی، اما نه به اندازه Keyword Planner کامل.
رقابت مربوط به کسانی است که برای کلمه(های) کلیدی مشابه شما مناقصه می دهند. هنگام تجزیه و تحلیل هر هدف جستجوی کاربر، این عدد را در نظر داشته باشید. سرنخ های بالقوه شما در این نتایج هستند.
علیرغم گره خوردن به پلتفرم تبلیغاتی، همچنان یک انتخاب عالی برای استراتژی های بازاریابی محتوای قیف بالا و متوسط است.
بگویید که یک برند جواهرات نقره است و می خواهید برای کلمات کلیدی جدید رقابت کنید. بیایید ببینیم برای چه محتوای جدیدی می توانید رتبه بندی کنید.
اگرچه این ابزار دارای اشکالاتی است، اما ابزارهای دیگر می توانند به شما کمک کنند تا آنها را دور بزنید. مطمئن شوید که داده های دقیقی را که برای تصمیم گیری در مورد نحوه ادامه تلاش های خود نیاز دارید، در اختیار دارید.
هرچه بیشتر ابزار را بررسی کنید، ارزش بیشتری پیدا می کنید.
پس از تأیید جزئیات کسبوکارتان، نماد «ابزارها و تنظیمات» را پیدا کنید تا منوی «Keyword Planner» نمایان شود.


پس از فیلتر کردن از اینجا، می توانید ایده های کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید.
چه مسئول یک وب سایت، وبلاگ یا سایت تجارت الکترونیک فعال باشید، می توانید از GKP برای
به این نکته توجه داشته باشید که چگونه گسترده بودن و در عین حال خاص بودن پیشنهادات تجاری شما، قصد جستجوی کاربران را نشان می دهد. حتی می توانید ببینید که کدام عوامل در طول زمان تغییر می کنند. شاید همه در نزدیکی زمان کریسمس به دنبال جواهرات باشند. با این اطلاعات، می توانید از این تغییرات کلیدواژه برای رفع نیازهای آنها استفاده کنید.
اما بیایید این نکات را بشکنیم.
Google Keyword Planner یک ابزار فوق العاده است و هر چه بیشتر به آن تسلط داشته باشید بهتر می شود.
“تاریخ(های) مورد نظر” به دوره ای که می خواهید مرور کنید بستگی دارد. 12 ماه گذشته نقطه شروع خوبی است مگر اینکه نیاز به جستجوی خاصی داشته باشید.
در واقع، ابزارهایی مانند Ubersuggest وجود دارند که ویژگیهای یکسانی دارند—اگر نه بیشتر.
این شرایط جدید شروع کمپین شماست.
در مقایسه با GKP، Ubersuggest برای نتایج کلمات کلیدی هنگام تولید ایده های محتوا توصیه می شود. طیف گسترده ای از گزینه ها در ویژگی ها برای یافتن ایده های بیشتر و بیشتر وجود دارد. این چیزی است که Google Keyword Planner نتوانست آن را حفظ کند و منجر به حذف ویژگی «ایدههای مرتبط نزدیک» شد. از آنجایی که این ویژگی دیگر در دسترس نیست، کاربران به فیلتر کردن وب سایت از طریق GKP روی می آورند. اما در ارائه مجموعه ای از کلمات کلیدی برای ایجاد موضوعات محتوا از آن کم است.
از «کشف کلمات کلیدی جدید»، گزینه «شروع با کلمات کلیدی» یا «شروع با یک وب سایت» را دارید.

بله، در بخش «کشف کلمات کلیدی جدید»، می توانید شروع به یافتن کلمات کلیدی کنید که ارتباط نزدیکی با محصول یا خدمات شما دارند. حتی می توانید دامنه ای را که می خواهید بررسی کنید وارد کنید. سپس میتوانید دادههای مورد نیاز خود را فیلتر و مرتب کنید تا آنها را تجزیه و تحلیل کنید که کدام ایدههای کلیدواژه برای شما مفید است.