نحوه استفاده از Neil Patel Google Ads Performance Grader
انتشار: تیر 21، 1402
بروزرسانی:
03 تیر 1404
نحوه استفاده از Neil Patel Google Ads Performance Grader
برای اجرای گزارش به مجوز «دیدن، ویرایش، ایجاد و حذف» نیاز داریم. با این حال، لطفا مطمئن باشید که بدون اجازه شما حساب شما را تغییر نمی دهیم یا تغییر نمی دهیم.
این گزارش امتیازهای قدرت تبلیغات را در سراسر حساب شما جمع بندی می کند تا ببیند آیا تبلیغات شما با بهترین شیوه های Google مطابقت دارد یا خیر.
امتیاز کیفیت
می توانید از این معیار استفاده کنید تا ببینید هزینه های شما در حال افزایش یا کاهش است و چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید ارزش پول خود را از Google Ads دریافت می کنید.
هدر رفت
ایجاد تعادل در تبلیغات گوگل ضروری است، و این بخش از گزارش، نسبت انواع تطابق کلمات کلیدی را که در کمپین های خود استفاده می کنید، به شما نشان می دهد.
اشتراک گذاری برداشت ها
امتیاز کیفیت شما به جایگاهی که در حراج گوگل ادز رتبه بندی می کنید و میزان پرداختی شما بستگی دارد.
به همین دلیل است که من و تیم من اخیرا ابزار عملکرد رایگان Google Ads خود را راه اندازی کرده ایم. شما فقط چند کلیک با کمپین های تبلیغاتی کاملاً بهینه شده فاصله دارید.
اگر می خواهید هر یک از توصیه ها را به طور خودکار اعمال کنید، کلیک کنید اکنون درخواست کنید
بررسی اجمالی عملکرد
برای اطلاع از نحوه عملکرد، نحوه دسترسی و نحوه استفاده از آن برای بهبود عملکرد Google Ads خود، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
چرا باید تبلیغات گوگل خود را درجه بندی کنید؟
باقی ماندن در سمت راست بهترین شیوه های Google می تواند عملکرد Google Ads شما را تقویت کند. این نه تنها به بهبود نمره کیفیت شما کمک می کند، شانس ظاهر شدن در بالای نتایج تبلیغات را افزایش می دهد، بلکه می تواند به معنای کاهش هزینه به ازای هر کلیک نیز باشد.
ما نتایج را به صورت یک قیف نشان داده ایم، بنابراین می توانید ببینید که چگونه مشتریان بالقوه از دیدن تبلیغ شما، کلیک کردن بر روی تبلیغ شما و تبدیل در وب سایت شما در حال حرکت هستند.
این گزارش به شما نشان می دهد که عناصر فردی حساب شما چگونه کار می کنند.
نرخ کلیک
این بخش پایانی گزارش به بهترین شیوه های Google Ads و نحوه اطمینان از سازگاری حسابتان می پردازد.
این گزارش به سه دسته تقسیم می شود:
اکتسابی را به اشتراک بگذارید درصد زمانی که تبلیغ شما در Google Ads ظاهر می شود.
اشتراک از دست رفته در رتبه آگهی. درصد زمانی که تبلیغ شما در Google Ads نمایش داده نمی شود زیرا رتبه بسیار پایینی دارد. این معمولا به دلیل کیفیت پایین تبلیغات و برتری رقبا است.
سهم از دست رفته در بودجه درصد زمانی که تبلیغ شما در Google Ads نمایش داده نمی شود، زیرا بودجه شما بسیار کم است.
هر سنت در تبلیغات گوگل به حساب می آید - به خصوص اگر بودجه بازاریابی کمی دارید. گزارش هدر رفت به شما امکان می دهد ببینید چه مقدار پول ممکن است برای کلمات کلیدی اشتباه خرج کنید.
درجه بندی عملکرد Google Ads به این معنی است که می توانید یک عکس فوری از عملکرد حساب خود دریافت کنید، از جمله اینکه کجا موفق هستید و جایی برای بهبود وجود دارد.
Ads Grader چه کاری می تواند انجام دهد؟
یک تماس رزرو کنید
اولین چیزی که مشاهده خواهید کرد، نمره عملکرد تبلیغات شما است که درصدی از 100 است.
به علاوه، سرمایه گذاری در تبلیغات PPC همیشه در حال رشد است. پیش بینی می شود ارزش بازار تا پایان سال 2024 به 190 میلیارد دلار برسد که از سال 2022 نزدیک به 16 درصد افزایش یافته است.
درجه بندی عملکرد تبلیغات Google ما از بسیاری از معیارهایی استفاده می کند که ما برای بررسی کمپین های تبلیغاتی مشتری خود استفاده می کنیم. این بدان معناست که استفاده از Ads Grader رایگان ما مانند داشتن متخصص Google Ads شخصی شما در حالت آماده به کار است!
اگر می خواهید در هر زمانی دسترسی را حذف کنید، می توانید این کار را با رفتن به بخش امنیتی حساب Google خود انجام دهید.
معیارهای کلیدی تبلیغات برای جستجو
با این حال، بدون چالش نیست. می توان به راحتی از طریق بودجه تبلیغاتی خود راضی کرد و چیزهای زیادی برای نشان دادن آن وجود نداشت!
به عنوان مثال، برای این حساب، دو توصیه کلیدی افزایش بودجه کمپین و حرکت به سمت استراتژی پیشنهاد قیمت حداکثر تبدیل است.
کسب وکارهای بیشتری نسبت به قبل از Google Ads استفاده می کنند و بیش از هفت میلیون تبلیغ کننده برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به مشتریان به آن متکی هستند.
در مرحله بعد، از شما خواسته می شود تأیید کنید که Ads Grader می تواند به حساب Google Ads شما دسترسی داشته باشد. این به این دلیل است که بتوانیم داده های شما را تجزیه و تحلیل کنیم و پیشنهادات درست را ارائه دهیم.
نمای کلی عملکرد همچنین به شما کمک می کند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کنید، برای مثال، اگر تعداد کلیک ها یا تبدیل ها به شدت کاهش یابد.
تکامل هزینه
در این بخش چند راه آسان برای بهینه سازی حساب شما برای نتایج بهبود یافته، به ترتیب اولویت فهرست شده است.
امروز ابزار رایگان Ads Grader من را امتحان کنید!
گوگل هفت عامل زیر را در مورد بهترین شیوه ها در نظر می گیرد:
تبلیغات متنی متعدد هر گروه تبلیغاتی باید حداقل دو تبلیغ متنی فعال داشته باشد. این بدان معنی است که تبلیغات شما بیشتر نیازهای کاربران Google را هدف قرار می دهد.
هدف گذاری زبان شما باید کمپین های خود را برای تمرکز بر زبان های خاص هدف قرار دهید. این بدان معناست که مشتریان تبلیغاتی را که نمی توانند درک کنند، نمی بینند.
تعدیل قیمت موبایل همه گروه های تبلیغاتی شما از اصلاح کننده های پیشنهادی موبایل استفاده می کنند. این بدان معناست که شما بسته به اینکه مردم از رایانه های رومیزی یا تلفن های هوشمند استفاده می کنند، قیمت های پیشنهادی خود را تنظیم می کنید.
هدف گذاری جغرافیایی. همه کمپین های شما باید از نوعی هدف گذاری جغرافیایی استفاده کنند. برای مثال، فقط باید تبلیغاتی را که برای مشتریان ایالات متحده در ایالات متحده در نظر گرفته شده است نشان دهید. این بدان معناست که مخاطبان مناسب تبلیغات مناسب را می بینند.
ردیابی تبدیل. شما تبدیل برای کمپین های تبلیغاتی خود تنظیم کرده اید. این به این معنی است که می توانید ببینید کدام یک منجر به بیشترین سرنخ، فروش و سایر سوالات می شود.
کلمات کلیدی منفی شما کلمات کلیدی منفی را برای حساب Google Ads خود تنظیم کرده اید. این بدان معناست که شما اقداماتی را برای هدف یابی و اصلاح کمپین های خود انجام داده اید.
استفاده از افزونه های تبلیغات گوگل. شما از دارایی ها استفاده می کنید، به عنوان مثال، پیوندهای سایت یا برنامه های افزودنی تماس. اینها ارزش بیشتری به تبلیغات شما می بخشد و آنها را چشم نوازتر می کند.
شما می توانید پیوند را با تیم خود به اشتراک بگذارید و حتی گزارش را به شش زبان دیگر ترجمه کنید - اگر با یک تیم بین المللی PPC کار می کنید عالی است!
این بدان معناست که تبلیغات گوگل نسبت به گذشته رقابتی تر است. اطمینان از برجسته بودن تبلیغات شما و نمایش آنها در مقابل افراد مناسب بسیار مهم است.
به ابزار رایگان Ads Grader بروید و نام وب سایت خود را وارد کنید. سپس وارد حساب Google می شوید که برای مدیریت تبلیغات Google خود استفاده می کنید.
نمره 100 درصد در این بخش به معنای عملکرد بهینه کمپین است.
نتیجه
این گزارش تعداد کلمات کلیدی منفی را که در مقایسه با استاندارد صنعت اضافه کرده اید اندازه گیری می کند. همانطور که می بینید، این حساب در مسیر درستی قرار دارد، اما جای بهبود دارد.
تجزیه و تحلیل ارتباط آگهی
استفاده از Ads Grader آسان است — تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب Google و یک حساب Google Ads فعال است.
چه حساب های متعددی را برای یک آژانس مدیریت کنید یا با یک کمپین برای کسب وکار خود دست و پنجه نرم کنید، می خواهیم بینش های عملی زیادی داشته باشید.
به عنوان مثال، برای یک تبلیغ جستجوی واکنشگرا، کلمات کلیدی مورد استفاده شما، تعداد سرفصل ها و منحصر به فرد بودن کپی تبلیغ شما را در نظر می گیرد.
به علاوه، ما مرتباً Ads Grader را بررسی و اصلاح می کنیم، بنابراین همیشه بهترین شیوه های Google Ads را در نظر می گیرد. به این ترتیب، خیالتان راحت است که هر تغییری که انجام دهید به نتایج درستی منجر خواهد شد.
نحوه استفاده از Ads Grader برای بهبود عملکرد Google Ads
نرخ کلیک (CTR) یک معیار با ارزش برای عملکرد Google Ads است زیرا نشان می دهد کدام تبلیغات کار می کنند و کدام یک کار نمی کنند. در نهایت شما تبلیغاتی می خواهید که مخاطبان هدف شما نتوانند روی آن کلیک کنند.
خبر خوب این است که اگر فضایی برای بهبود وجود داشته باشد، Google Ads Grader به شما مزایای افزایش CTR را آگاه می کند. در این مثال می توانید 2476 کلیک باورنکردنی و 28 تبدیل در ماه به دست آورید!
نوع مطابقت کلمات کلیدی
ما Ads Grader را طوری طراحی کرده ایم که استفاده از آن تا حد امکان ساده باشد.
اگر امتیاز شما کمتر از چیزی است که فکر می کردید، وحشت نکنید، زیرا هنگام حرکت در گزارش، نکات و نکات بسیار خوبی دریافت خواهید کرد.
برترین فرصت های بهبود
آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!
به عنوان مثال، کلمات کلیدی تطبیق گسترده برای جذب مخاطب گسترده و کمک به کشف کلمات و عبارات جدید برای استراتژی سئوی خود فوق العاده هستند. با این حال، آنها می توانند به این معنی باشند که تبلیغات شما به مخاطبان اشتباه ارائه می شود، به این معنی که شما پول خود را با کلیک هدر می دهید.
ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو - باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
به همراه تیم من در NP Digital، ما در کمک به مشتریان در بازاریابی جستجوی پولی آنها تخصص داریم. ما به چگونگی بهبود بازده هزینه تبلیغات (ROAS) و ایجاد تبلیغاتی می پردازیم که مردم بخواهند روی آنها کلیک کنند.
این قسمت از گزارش Ads Grader میانگین CTR را در شبکه جستجو و نمایش به شما نشان می دهد. تبلیغات می توانند در دسکتاپ و موبایل متفاوت به نظر برسند، بنابراین CTR نیز در این دو دستگاه تقسیم بندی می شود.
تبلیغات گوگل روشی فوق العاده برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، ایجاد آگاهی از برند و ورود سریع به صفحه اول گوگل است.
درجه بندی عملکرد Google Ads به این معنی است که می توانید یک بررسی سلامت سریع و ساده برای حساب خود و دستورالعمل های واضح در مورد افزایش ROAS دریافت کنید.
این بخش از گزارش عملکرد Google Ads نشان می دهد که کمپین های شما چه تعداد بازدید، کلیک و تبدیل دریافت می کنند. می توانید بر اساس جستجو، نمایش، خرید (Performance Max) فیلتر کنید یا یک نمای کلی ببینید.
آیا Ads Grader رایگان را امتحان کرده اید؟ چه بینش هایی به دست آوردید؟
کلمات کلیدی دقیق، عبارت و تطبیق گسترده در تبلیغات گوگل همگی مزایا و معایب خاص خود را دارند.
چرا گزارشی را اجرا نمی کنید، یافته های خود را کشف نمی کنید، کمپین های خود را بهینه نمی کنید و گزارش دیگری را در 30 روز اجرا نمی کنید تا ببینید امتیاز شما چگونه بهبود یافته است؟
تبلیغات گوگل یک سرمایه گذاری قابل توجه برای برندها است و مانند همه کانال های بازاریابی، انجام درست آن ضروری است.
این بخش از گزارش، میانگین هزینه هر کلیک (CPC) شما را در سی روز گذشته در مقایسه با معیار Google Ads فعلی نشان می دهد.
همانطور که در ابتدا اشاره کردم، تبلیغات گوگل مکانی رقابتی است و بسیاری از کسب و کارها برای آن جایگاه در بالای صفحه اول رقابت می کنند. گزارش اشتراک برداشت نشان می دهد که تبلیغات شما در مقایسه با کل بازدیدهایی که می توانند داشته باشند، چند بازدید دریافت می کنند.
از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.
امتیاز کیفیت یک معیار مهم در تبلیغات گوگل است که از یک تا ده اندازه گیری می شود. هرچه امتیاز شما بالاتر باشد، آگهی و صفحه فرود شما برای شخصی که یک کلمه کلیدی خاص را جستجو می کند مرتبط تر و مفیدتر است.
وقتی یک تبلیغ ایجاد می کنید، گوگل به شما امتیاز قدرت تبلیغ می دهد. عوامل خاص به نوع تبلیغی که ایجاد می کنید بستگی دارد.
این حساب نمونه می تواند در مورد سهم نمایش بهتر عمل کند. می تواند این کار را با افزایش امتیاز کیفیت تبلیغات، هدف قرار دادن مشتریان مناسب و افزایش بودجه برای کلمات کلیدی با عملکرد بالا انجام دهد.