به ابزار رایگان Ads Grader بروید و نام وب سایت خود را وارد کنید. سپس وارد حساب Google میشوید که برای مدیریت تبلیغات Google خود استفاده میکنید.

تبلیغات گوگل یک سرمایه گذاری قابل توجه برای برندها است و مانند همه کانال های بازاریابی، انجام درست آن ضروری است.
این گزارش امتیازهای قدرت تبلیغات را در سراسر حساب شما جمعبندی میکند تا ببیند آیا تبلیغات شما با بهترین شیوههای Google مطابقت دارد یا خیر.

امتیاز کیفیت
درجهبندی عملکرد Google Ads به این معنی است که میتوانید یک بررسی سلامت سریع و ساده برای حساب خود و دستورالعملهای واضح در مورد افزایش ROAS دریافت کنید.
میتوانید از این معیار استفاده کنید تا ببینید هزینههای شما در حال افزایش یا کاهش است و چه کاری میتوانید انجام دهید تا مطمئن شوید ارزش پول خود را از Google Ads دریافت میکنید.

هدر رفت
این قسمت از گزارش Ads Grader میانگین CTR را در شبکه جستجو و نمایش به شما نشان می دهد. تبلیغات می توانند در دسکتاپ و موبایل متفاوت به نظر برسند، بنابراین CTR نیز در این دو دستگاه تقسیم بندی می شود.
به عنوان مثال، کلمات کلیدی تطبیق گسترده برای جذب مخاطب گسترده و کمک به کشف کلمات و عبارات جدید برای استراتژی سئوی خود فوق العاده هستند. با این حال، آنها می توانند به این معنی باشند که تبلیغات شما به مخاطبان اشتباه ارائه می شود، به این معنی که شما پول خود را با کلیک هدر می دهید.
خبر خوب این است که اگر فضایی برای بهبود وجود داشته باشد، Google Ads Grader به شما مزایای افزایش CTR را آگاه می کند. در این مثال می توانید 2476 کلیک باورنکردنی و 28 تبدیل در ماه به دست آورید!

نوع مطابقت کلمات کلیدی
گوگل هفت عامل زیر را در مورد بهترین شیوه ها در نظر می گیرد:
- تبلیغات متنی متعدد هر گروه تبلیغاتی باید حداقل دو تبلیغ متنی فعال داشته باشد. این بدان معنی است که تبلیغات شما بیشتر نیازهای کاربران Google را هدف قرار می دهد.
- هدف گذاری زبان شما باید کمپین های خود را برای تمرکز بر زبان های خاص هدف قرار دهید. این بدان معناست که مشتریان تبلیغاتی را که نمی توانند درک کنند، نمی بینند.
- تعدیل قیمت موبایل همه گروههای تبلیغاتی شما از اصلاحکنندههای پیشنهادی موبایل استفاده میکنند. این بدان معناست که شما بسته به اینکه مردم از رایانه های رومیزی یا تلفن های هوشمند استفاده می کنند، قیمت های پیشنهادی خود را تنظیم می کنید.
- هدف گذاری جغرافیایی. همه کمپین های شما باید از نوعی هدف گذاری جغرافیایی استفاده کنند. برای مثال، فقط باید تبلیغاتی را که برای مشتریان ایالات متحده در ایالات متحده در نظر گرفته شده است نشان دهید. این بدان معناست که مخاطبان مناسب تبلیغات مناسب را می بینند.
- ردیابی تبدیل. شما تبدیل برای کمپین های تبلیغاتی خود تنظیم کرده اید. این به این معنی است که می توانید ببینید کدام یک منجر به بیشترین سرنخ، فروش و سایر سوالات می شود.
- کلمات کلیدی منفی شما کلمات کلیدی منفی را برای حساب Google Ads خود تنظیم کرده اید. این بدان معناست که شما اقداماتی را برای هدفیابی و اصلاح کمپینهای خود انجام دادهاید.
- استفاده از افزونه های تبلیغات گوگل. شما از دارایی ها استفاده می کنید، به عنوان مثال، پیوندهای سایت یا برنامه های افزودنی تماس. اینها ارزش بیشتری به تبلیغات شما می بخشد و آنها را چشم نوازتر می کند.
این بدان معناست که تبلیغات گوگل نسبت به گذشته رقابتی تر است. اطمینان از برجسته بودن تبلیغات شما و نمایش آنها در مقابل افراد مناسب بسیار مهم است.
نمای کلی عملکرد همچنین به شما کمک میکند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کنید، برای مثال، اگر تعداد کلیکها یا تبدیلها به شدت کاهش یابد.

تکامل هزینه
کلمات کلیدی دقیق، عبارت و تطبیق گسترده در تبلیغات گوگل همگی مزایا و معایب خاص خود را دارند.
به علاوه، سرمایه گذاری در تبلیغات PPC همیشه در حال رشد است. پیش بینی می شود ارزش بازار تا پایان سال 2024 به 190 میلیارد دلار برسد که از سال 2022 نزدیک به 16 درصد افزایش یافته است.
به عنوان مثال، برای این حساب، دو توصیه کلیدی افزایش بودجه کمپین و حرکت به سمت استراتژی پیشنهاد قیمت حداکثر تبدیل است.

آیا Ads Grader رایگان را امتحان کرده اید؟ چه بینش هایی به دست آوردید؟

این حساب نمونه می تواند در مورد سهم نمایش بهتر عمل کند. می تواند این کار را با افزایش امتیاز کیفیت تبلیغات، هدف قرار دادن مشتریان مناسب و افزایش بودجه برای کلمات کلیدی با عملکرد بالا انجام دهد.

بهترین روش های تبلیغات گوگل
با این حال، بدون چالش نیست. میتوان به راحتی از طریق بودجه تبلیغاتی خود راضی کرد و چیزهای زیادی برای نشان دادن آن وجود نداشت!
آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!
از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.
- قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
- به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
- کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.
