اینها بینش های عالی در مورد اینکه چگونه باید ایده های کلمه کلیدی خود را ترسیم کنید هستند. از موفقیت دست اول رقبای خود استفاده کنید و آن را در استراتژی خود در جایی که منطقی است به کار ببرید.
با نگاشت کلمات کلیدی، برای جذب بازدیدکنندگان نیازی به بازی سخت نخواهید داشت.
همه چیز با نقشه برداری کلمات کلیدی SEO شروع می شود، و با Ubersuggest، من دستور العملی را به شما نشان می دهم که منجر به نتایج می شود.
نقشه برداری کلمات کلیدی چیست؟
برخی از صنایع واقعا رقابتی هستند. بنابراین، با افزودن یک ابزار نگاشت کلمات کلیدی به جعبه ابزار استراتژی محتوای خود، به برتری دست پیدا کنید.
من می خواهم به شما کمک کنم تا با استفاده از Ubersuggest به عنوان ابزار نقشه برداری کلمات کلیدی، فهرست کلمات کلیدی خود را بسازید.
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه به طور موثر نقشه برداری کلمات کلیدی را انجام دهید؟ به آن مانند یک قطعه پازل فکر کنید.
کلمات کلیدی جایی هستند که استراتژی محتوای شما به هر حال شروع می شود. بنابراین، با شروع فرآیند نقشه برداری کلمات کلیدی SEO، به یاد داشته باشید که باید این مرحله را به طور منظم برای ممیزی سئو و اهداف ایجاد لینک انجام دهید.
آیا نقشه برداری کلمات کلیدی را امتحان کرده اید؟ اگر چنین است، آیا می گویید که استراتژی محتوای سئوی شما را ارتقا داده است؟
ما میتوانیم «گلهای سفارشی»، «گلهایی که میتوانند تحویل شوند» و «گلهایی که در ولنتاین تحویل داده میشوند» موضوعاتی هستند که ممکن است بر اساس سناریوی ما از آنها استفاده کنید.
نگاشت کلمات کلیدی فرآیند جفت کردن کلمات کلیدی با صفحات مرتبط در وب سایت شما است.
برای دستیابی به رتبه بندی جستجوی بهتر، با نگاشت کلمات کلیدی شروع کنید. شروع و تحقیق به زمان نیاز دارد، اما در طولانی مدت سایت خود را به خوبی سازماندهی خواهید کرد.
هنگامی که یک کلمه یا عبارت کلیدی را شناسایی کردید، گام بعدی این است که صفحه ای را که در سایت شما با آن مطابقت دارد، مانند یک پازل، شناسایی کنید.
من در اینجا برای شما قدمی فراتر می گذارم و از ویژگی نمایش ایده های کلیدواژه با پتانسیل رتبه بندی صفحه 1 استفاده می کنم.
بیایید Ubersuggest را باز کنیم تا نحوه نگاشت کلمات کلیدی را بیاموزیم.
این امر مفید خواهد بود، با توجه به اینکه نزدیک به 50 درصد از کلیکها در کنسول جستجوی گوگل به عبارتهای پنهان میرود. این عبارات می توانند کلیدواژه هایی باشند که برای افزایش تلاش های سئوی خود از دست داده اید.
هنگامی که محتوای شما با هدف جستجو ملاقات می کند، متوجه خواهید شد که آیا بر نگاشت کلمات کلیدی مسلط شده اید یا خیر.
وقت آن است که کلاه استراتژی سئو فصلی خود را بپوشید.
من دوست دارم به اینها به عنوان خوشه های کلمات کلیدی فکر کنم که به صفحات شما ساختار می دهند.
ایده های محتوا فقط از آسمان نمی افتند.
آنها محتوای شما را چاشنی می کنند و به سایت شما بافتی می دهند تا از ترافیک سرمایه گذاری کند.
در همان بخش، «تحقیق کلمات کلیدی»، به تابع تجسم کلمه کلیدی بروید. با کلمه کلیدی “گل های تحویل داده شده”، برخی از عبارت های جستجو را مشاهده خواهید کرد که کاربران به طور مرتب در موتورهای جستجو وارد می کنند.
کلمات کلیدی با همه چیز مطابقت دارند.
به بخش تحقیق کلمات کلیدی ما در داشبورد بروید. برای شروع “گل” را جستجو کنید.
حالا که اینجا هستیم، تصور کنید که یک گل فروشی هستید و مغازه شما باید برای تعطیلات شلوغی مانند روز ولنتاین یا روز مادر آماده شود.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
نقشه برداری کلمات کلیدی SEO با تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی شروع می شود. در مرحله بعد، کلمات کلیدی را با تعیین اینکه کدام برای جایگاه شما هستند، دسته بندی کنید. میتوانید کلمات کلیدی را در خوشهها گروهبندی کنید تا کانونهای محتوا را برای ناوبری آسان محتوا تشکیل دهید و حتی به آنها پیوند داخلی بدهید. این کلمات کلیدی همچنین الهام بخش URL ها، عناوین و موارد دیگر شما خواهند بود. شما باید کلمات کلیدی خود را به طور منظم به روز کنید، بنابراین عملکرد آنها را ردیابی کرده و در صورت نیاز این فرآیند را تکرار خواهید کرد.
چرا نگاشت کلمات کلیدی مهم است؟
بگذارید کلمات کلیدی شما شکل بگیرند و برنامه محتوایی وب سایت شما را هدایت کنند.
نقشه برداری کلمات کلیدی با Ubersuggest
فرض کنید به تازگی شروع به ارائه گزینه های تحویل از طریق Instacart کرده اید.
هدفی در پس هر پرس و جوی جستجویی وجود دارد که به یک کلمه کلیدی خاص گره خورده است.
برای اینکه استراتژی سئوی خود را هنگام نگاشت کلمات کلیدی در نظر داشته باشید، ستون سختی سئو را بررسی کنید تا قدرتی که هر کلمه کلیدی می تواند به استراتژی شما بیافزاید را درک کنید. نکته: هر چه این عدد بیشتر باشد، رقابت بیشتر است. با این گفته، ما بهینه سازی را برای مخلوطی از سطوح دشواری توصیه می کنیم.
هر دستور العمل استراتژی محتوا به سس مخفی خود نیاز دارد: کلمات کلیدی.
اگر می خواهید نقطه شروعی داشته باشید که در مرحله تحقیق در زمان شما صرفه جویی کند، از Ubersuggest به عنوان ابزار نقشه برداری کلمات کلیدی خود استفاده کنید.
باید مطمئن شوید که کاربران هنگام بازدید از سایت شما این گزینه را می دانند. بررسی کنید تا ببینید رقبای شما از چه استراتژی های کلمه کلیدی استفاده می کنند که ممکن است بتوانید از آنها وام بگیرید.
من به شما نشان دادم که چگونه از آن استفاده کنید. اکنون زمان آن است که نقشه خود را شروع کنید.
اما اگر کلمات کلیدی مناسب را با محتوای مناسب تراز نکنید، دستور شما از بین می رود. مهم نیست که از چه روش های دیگری برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده می کنید، می خواهید از نقشه برداری کلمات کلیدی SEO استفاده کنید.
پس از پایان یافتن تحقیقات کلمات کلیدی، کلیدواژه هایی را انتخاب کنید که مربوط به جایگاه یا برند شما هستند، حجم جستجوی بالایی دارند و پتانسیل جذب مخاطب را دارند. مانند مشتریان خود فکر کنید و رقابت خود را مطالعه کنید. این به شما نشان می دهد که روی کدام کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید.
نتیجه
مانند نمونه گلفروشی قبلی ما، برای مشاهده موفقیت باید کلمات کلیدی خود را به دقت مشخص کنید. به این معنی که کلمات کلیدی با موضوع برند یا محصول شما همخوانی دارند و حداقل ترافیک متوسطی دارند.
برخی از صفحات با کارایی پایین خود را انتخاب کنید، URL ها را در Ubersuggest قرار دهید و با استفاده از نقشه کلید واژه SEO آنها را تغییر دهید.
با فکر کردن به مزایای نگاشت کلمات کلیدی که ذکر کردم، بیایید از این ابزار نگاشت کلیدواژه برای پر کردن یک جای خالی برای شما استفاده کنیم.
به عنوان یک متخصص سئو یا صاحب وب سایت، نقشه کلید واژه سئو به شما کمک می کند:
جاهای خالی را پر کنید: ممکن است فرصت های کلمه کلیدی وجود داشته باشد که با پوشش ندادن هر کلمه کلیدی مرتبط با نام تجاری خود، آنها را از دست بدهید. یا ممکن است کلمات کلیدی جدیدی وجود داشته باشد که ارزش افزودن داشته باشد. فرض کنید محصولات یا خدمات خود را گسترش داده اید. این فرصت هایی را ارائه می دهد که نیاز به یک جلسه نگاشت کلیدواژه جدید دارد. از کلمات کلیدی برای پر کردن شکاف های کاربران استفاده کنید و آنها را به محتوایی که به دنبال آن هستند متصل کنید.
موارد بالقوه آدمخواری را بیابید: آخرین چیزی که می خواهید این است که محتوای شما با خودش رقابت کند. برای جلوگیری از آدمخواری کلمات کلیدی، از نقشه برداری کلمات کلیدی برای شناسایی محتوای تکراری در سراسر سایت خود استفاده کنید.
بهبود پیوند داخلی: پس از انجام تحقیقات کلمات کلیدی، خواهید دانست که چگونه محتوای خود را بهینه کنید. از بهترین متن لنگر گرفته تا استراتژی پیوند داخلی، ناوبری درجه یک سایت خود را برای بازدیدکنندگان فراهم کنید.
پیگیری عملکرد کلمه کلیدی: از تغییرات با کلمات کلیدی مطلع باشید تا بتوانید جایگزین هایی را که عملکرد شما را بهبود می بخشد، محور یا تحقیق کنید.
زمان صرف کنید تا روند بهینه سازی را به نتیجه برسانید و به محتوای خود فرصتی برای ارتقاء در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بدهید.
مزایای نگاشت کلمات کلیدی
شما می توانید از این اطلاعات برای ارائه ایده هایی در مورد چگونگی افزایش خدمات تحویل خود استفاده کنید.
به طور عمده، نگاشت کلمات کلیدی برای سازماندهی محتوای شما مهم است. از URL گرفته تا محتوای صفحه اطراف کلمات کلیدی، موتورهای جستجو قادر خواهند بود آن را با کاربرانی که عبارتهای جستجوی مشابهی انجام میدهند جفت کنند.
4 نوع کلمه کلیدی چیست؟
با این حال، کلمات کلیدی می توانند ایده ها و موضوعاتی را برای محتوای مرتبط با مخاطبان شما ایجاد کنند.
نگاشت کلیدواژه در استراتژی سئو به شما کمک می کند تا به بالای SERP ها برسید.
عملکرد را به تنهایی دنبال نکنید. روندها را نیز دنبال کنید. همانطور که آنها تغییر می کنند، مفاهیم جدیدی را اضافه خواهید کرد که نیاز به نقشه برداری بیشتری دارند.
از طریق ممیزی های سئو برای به روز رسانی کلمات کلیدی، سایت شما غنی از کلمات کلیدی خواهد شد – غنی از کلمات کلیدی مرتبط. از آنجا می توانید بک لینک ها را برای دستیابی به وضعیت سئو عالی در سایت خود بدست آورید.
این مراحل را که از نگاشت کلمات کلیدی ناشی می شود، اعمال کنید و آنچه را که KPIهای بالایی به همراه دارد و نیازهای مشتریان شما را برآورده می کند، تجزیه و تحلیل کنید.
چگونه متوجه می شوید که نقشه برداری کلمات کلیدی شما موفقیت آمیز است؟
می توانید روی کلمه کلیدی “تحویل گل” تمرکز کنید و ببینید:
محتوای رقبای شما چگونه به نظر می رسد
ترافیک به صفحات رقبا
تعداد بک لینک به صفحات رقبا
تعداد اشتراک گذاری در کانال های اجتماعی
عناوین صفحاتی که باید در نظر بگیرید
شما می توانید یک استراتژی محتوا بر اساس این کلمات کلیدی ایجاد کنید تا ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. برای مثال، با استفاده از کلمه کلیدی «گل هایی که می توانند تحویل شوند»، صفحه ای درباره زمان های پیشنهادی گل ها ایجاد کنید.
چهار نوع رایج ترین کلمات کلیدی بر اساس هدف جستجو طبقه بندی می شوند: کلمات کلیدی اطلاعاتی – اینها کاربرانی را هدف قرار می دهند که پاسخ های خاصی می خواهند یا به اطلاعات عمومی نیاز دارند. یک مثال می تواند “تحویل گل در نزدیکی من” باشد. کلمات کلیدی ناوبری – این کاربرانی را هدف قرار می دهند که قصد پیدا کردن یک سایت یا صفحه همسو برای نیازهای خود را دارند، زیرا از قبل می دانند چه می خواهند. این یک جمله محکم مانند “وبلاگ نیل پاتل” خواهد بود. کلمات کلیدی تجاری – اینها کاربرانی را هدف قرار می دهند که در مورد مارک ها یا خدمات برای خریدهای آینده تحقیق می کنند. کلمات کلیدی مانند “طعم دونات دانک” یا “شربت قهوه استارباکس” در این نوع کلمه کلیدی قرار می گیرند. کلمات کلیدی معاملاتی – اینها کاربرانی را هدف قرار می دهند که قصد اقدام دارند. آنها میتوانند بر اساس فراخوان برای اقدام شما (CTA) برای ثبتنام در یک جایزه یا خرید از طریق دکمه «اکنون خرید» اقدام کنند.
چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنم؟
به روز رسانی منظم نقشه خود برای ردیابی عملکرد در طول زمان کمک می کند. برای پیگیری این موضوع، میتوانید این کار را در صفحه گسترده اصلی اکسل یا Google Maps خود انجام دهید، یا میتوانید الگوی طراحی شده ویژه برای ردیابی نقشههای کلیدواژه را جستجو کنید.
موتورهای جستجو به محتوای شما بر اساس میزان برآورده شدن هدف جستجو پاداش می دهند.
شما همچنین می توانید کلمات کلیدی اضافی را پیدا کنید و یک مرکز محتوا در مورد موضوع ایجاد کنید تا سهولت و راحتی را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.
ابزار نقشهبرداری کلمات کلیدی مانند Ubersuggest شما را در مسیر ایدههای نسخههای جدید پرسوجوها نگه میدارد. همچنین به شما کمک می کند تا نبض خوبی در مورد آنچه که رقیب شما انجام می دهد داشته باشید.