اکنون، به مرحله بعدی بروید.
اکنون، به مرحله بعدی بروید.
<یک href=”https://blog.hubspot.com/marketing/#INSERT_YOUR_OBJECT_NAME_HERE“>برای دیدن محتوای زیر اینجا را کلیک کنید.الف>
انتشار اولیه در 27 ژوئیه 2022 ساعت 7:00:00 صبح، به روز شده در 27 ژوئیه 2022
اکنون، به قسمتی از پست بروید که میخواهید هایپرلینک در آن باشد. باید یک نشانهگذاری HTML معمولی لینک اضافه کنید، اما در قسمتی که معمولاً URL را وارد میکنید، پوند را نیز درج میکنید. نماد (#) سپس نام شیئی که به آن پیوند می دهید. در اینجا به نظر می رسد:
به عبارت دیگر، قسمت قرمز تگ زیر را با نامی که در مرحله قبل انتخاب کردید جایگزین کنید:
facebook_ads_example
خیلی باحاله، درسته؟ بهترین بخش در مورد همه این است که آن است فوق العاده این کار به راحتی انجام می شود، حتی اگر دانش گسترده ای در زمینه HTML نداشته باشید. اگر HTML-speak گیج کننده است، فقط با مثال های دنیای واقعی زیر همراه باشید.
<a id=”facebook_ads_example”>This is the Facebook ad example I want to link to.</a>
مثال
پس به یاد داشته باشید که واژه نامه واقعا جامعی را که در مورد شرایط صنعتی تهیه کرده اید، مخاطبانتان باید بدانند؟ اکنون، وقتی به چیزی که در جای دیگری در آن مقاله گفتهاید اشاره میکنید، در واقع میتوانید به آن پیوند دهید - این کار را برای مخاطبانتان آسانتر میکند که بفهمند درباره چه چیزی صحبت میکنید. می خواهید ببینید منظورم چیست؟ فقط اینجا کلیک کنید.
شیئی که می خواهید به آن پیوند دهید.
مثال
<a id="https://blog.hubspot.com/marketing/facebook_ads_example">
3. آن تگ کامل باز را از بالا قبل از متن یا شیئی که می خواهید به آن پیوند دهید قرار دهید و بعد از آن یک تگ بسته اضافه کنید.
اجازه دادن به افراد برای "پرش" موثر به بخش خاصی از یک صفحه وب می تواند به رشد بهتر کسب و کار شما کمک کند و محتوای شما را برای بازدیدکنندگان سایت شما راحت تر کند – اما باید مطمئن شوید که همه کارها را درست انجام می دهید. در اینجا نحوه افزودن لینک های پرش به محتوای خود، مرحله به مرحله آورده شده است.
1. شی یا متنی را که می خواهید به آن پیوند دهید نام ببرید.