<یک href=”https://blog.hubspot.com/marketing/#INSERT_YOUR_OBJECT_NAME_HERE“>برای دیدن محتوای زیر اینجا را کلیک کنید.الف>
مثال
شیئی که می خواهید به آن پیوند دهید.
مثال
و پس از آن همه چیز آماده است – شما یک ابرپیوند عملکردی بین دو قطعه از محتوا در یک صفحه دارید. به همین سادگی.
اکنون، به قسمتی از پست بروید که میخواهید هایپرلینک در آن باشد. باید یک نشانهگذاری HTML معمولی لینک اضافه کنید، اما در قسمتی که معمولاً URL را وارد میکنید، پوند را نیز درج میکنید. نماد (#) سپس نام شیئی که به آن پیوند می دهید. در اینجا به نظر می رسد:
<a id=”https://blog.hubspot.com/marketing/facebook_ads_example“>
3. آن تگ کامل باز را از بالا قبل از متن یا شیئی که می خواهید به آن پیوند دهید قرار دهید و بعد از آن یک تگ بسته اضافه کنید.
اجازه دادن به افراد برای “پرش” موثر به بخش خاصی از یک صفحه وب می تواند به رشد بهتر کسب و کار شما کمک کند و محتوای شما را برای بازدیدکنندگان سایت شما راحت تر کند – اما باید مطمئن شوید که همه کارها را درست انجام می دهید. در اینجا نحوه افزودن لینک های پرش به محتوای خود، مرحله به مرحله آورده شده است.
1. شی یا متنی را که می خواهید به آن پیوند دهید نام ببرید.
<a id=”facebook_ads_example”>This is the Facebook ad example I want to link to.</a>
4. پیوندی ایجاد کنید که شما را به آن متن یا شیء می برد.
در یک سناریوی پیوند معمولی، هر چیزی که نیاز دارید به آن پیوند دهید، URL مخصوص به خود را دارد. با این حال، در این سناریو، شما به یک صفحه جدید با URL خاص خود پیوند نمی دهید - بنابراین باید یک نام برای مقصد پیوند ایجاد کنید. اکنون، به مرحله بعدی بروید.