(سلام، دوستان کنجکاو از مقدمه! اینجا را کلیک کنید برای بازگشت به همان جایی که متوقف کردید.)
facebook_ads_example
اکنون، به مرحله بعدی بروید.
(سلام، دوستان کنجکاو از مقدمه! اینجا را کلیک کنید برای بازگشت به همان جایی که متوقف کردید.)
facebook_ads_example
اکنون، به مرحله بعدی بروید.
<a id="https://blog.hubspot.com/marketing/facebook_ads_example">
انجام این کار مکان پیوند را تعیین می کند. اکنون کد شما باید به این صورت باشد:
و پس از آن همه چیز آماده است - شما یک ابرپیوند عملکردی بین دو قطعه از محتوا در یک صفحه دارید. به همین سادگی.
به عبارت دیگر، قسمت قرمز تگ زیر را با نامی که در مرحله قبل انتخاب کردید جایگزین کنید:
انتشار اولیه در 27 ژوئیه 2022 ساعت 7:00:00 صبح، به روز شده در 27 ژوئیه 2022
فرض کنید میخواستیم به نمونهای از شرکتی که از تبلیغات فیسبوک در یک پست استفاده میکند لینک دهیم. این چیزی است که من به عنوان نام شیء خود استفاده می کنم:
INSERT_YOUR_OBJECT_NAME_HERE">
من توصیه می کنم از کلمه یا عبارتی استفاده کنید که مقصد پیوند را توصیف کند. اگر از عبارتی استفاده می کنید، بین هر کلمه به جای فاصله، از زیرخط استفاده کنید، در غیر این صورت کد کار نمی کند.
اکنون، به قسمتی از پست بروید که میخواهید هایپرلینک در آن باشد. باید یک نشانهگذاری HTML معمولی لینک اضافه کنید، اما در قسمتی که معمولاً URL را وارد میکنید، پوند را نیز درج میکنید. نماد (#) سپس نام شیئی که به آن پیوند می دهید. در اینجا به نظر می رسد:
<یک href="https://blog.hubspot.com/marketing/#INSERT_YOUR_OBJECT_NAME_HERE">برای دیدن محتوای زیر اینجا را کلیک کنید.الف>
شیئی که می خواهید به آن پیوند دهید.
پس به یاد داشته باشید که واژه نامه واقعا جامعی را که در مورد شرایط صنعتی تهیه کرده اید، مخاطبانتان باید بدانند؟ اکنون، وقتی به چیزی که در جای دیگری در آن مقاله گفتهاید اشاره میکنید، در واقع میتوانید به آن پیوند دهید - این کار را برای مخاطبانتان آسانتر میکند که بفهمند درباره چه چیزی صحبت میکنید. می خواهید ببینید منظورم چیست؟ فقط اینجا کلیک کنید.
توجه: اگر مشتری HubSpot هستید، این دستورالعمل ها را دنبال کنید
اجازه دادن به افراد برای "پرش" موثر به بخش خاصی از یک صفحه وب می تواند به رشد بهتر کسب و کار شما کمک کند و محتوای شما را برای بازدیدکنندگان سایت شما راحت تر کند – اما باید مطمئن شوید که همه کارها را درست انجام می دهید. در اینجا نحوه افزودن لینک های پرش به محتوای خود، مرحله به مرحله آورده شده است.
خیلی باحاله، درسته؟ بهترین بخش در مورد همه این است که آن است فوق العاده این کار به راحتی انجام می شود، حتی اگر دانش گسترده ای در زمینه HTML نداشته باشید. اگر HTML-speak گیج کننده است، فقط با مثال های دنیای واقعی زیر همراه باشید.
<a href="https://blog.hubspot.com/marketing/#facebook_ads_example">Click here to see an example of how a company uses Facebook ads.</a>
در یک سناریوی پیوند معمولی، هر چیزی که نیاز دارید به آن پیوند دهید، URL مخصوص به خود را دارد. با این حال، در این سناریو، شما به یک صفحه جدید با URL خاص خود پیوند نمی دهید – بنابراین باید یک نام برای مقصد پیوند ایجاد کنید.
موضوعات:
منابع تولید محتوا
هنگامی که بیشتر مردم به لینکها فکر میکنند، به اتصال دو صفحه وب مختلف - مانند وبلاگ و صفحه فرود - به یکدیگر فکر میکنند. اما این همه کاری نیست که هایپرلینک ها می توانند انجام دهند، آنها می توانند برای پرش به بخش خاصی از یک صفحه نیز پیوند دهند.
<a id="facebook_ads_example">This is the Facebook ad example I want to link to.</a>