نحوه ایجاد یک فرم HTML که برای شما ایمیل می فرستد


آیا تا به حال فرمی را در سایت خود راه اندازی کرده اید که فراموش کنید ورودی های ارسال شده را بررسی کنید؟ ایجاد یک فرم HTML که پس از ارسال ایمیل ارسال می کند، یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای حل این مشکل است.

در اینجا، نحوه ایجاد فرمی که برای شما و همچنین مشتری ایمیل می فرستد را برای اطمینان از دریافت فرم به شما آموزش می دهیم.

بازدیدکنندگان ناشناس را به سرنخ تبدیل کنید.  HubSpot Forms را رایگان امتحان کنید.

در حالت ایده آل، مرورگرها به شما این امکان را می دهند که فرم های ارسالی را مستقیماً به آدرس ایمیل هدایت کنید. با این حال، دلیل این کار این است که ارسال ایمیل مستقیم از یک فرم وب HTML، آدرس ایمیل بازدیدکننده را نشان می‌دهد و کاربر را در برابر فعالیت‌های مخرب، مانند فیشینگ آسیب‌پذیر می‌کند.

افزودن آدرس mailto: به فرم می تواند راهی بالقوه برای دور زدن این چالش باشد. این گزینه سرویس گیرنده ایمیل پیش فرض را در رایانه کاربر فعال می کند و از آنها می خواهد که فرم را از طریق ایمیل ارسال کنند. مرورگر وب درخواستی را به ارائه دهنده خدمات ایمیل ارسال می کند، نه به آدرس مشخص شده.

چند مشکل با گزینه mailto: وجود دارد. به عنوان مثال، 100٪ با همه مرورگرها سازگار نیست، بسیار کاربر پسند نیست و زمانی که فرم توسط مرورگر ارسال می شود، کنترل قالب بندی داده ها غیرممکن است.

فراتر از آن، هنگامی که کاربر برای ارسال فرم می رود، یک پیام هشدار ظاهر می شود و به او اطلاع می دهد که اطلاعاتی که می خواهد ارسال کند برای حفظ حریم خصوصی رمزگذاری نمی شود.

در زیر، ما به چند گزینه برای ایجاد یک فرم HTML می پردازیم که هنگام ارسال یک ورودی جدید به شما ایمیل می فرستد.

گزینه ای که انتخاب می کنید به نحوه کار و پلتفرم مورد استفاده شما بستگی دارد. این بدان معناست که اگر برنامه استفاده از ترکیبی از HTML و اسکریپت های مختلف باشد، اوضاع کمی متفاوت است. در زیر، گزینه های مختلف موجود را بررسی می کنیم.

روش 1: ایجاد یک فرم ارسال ایمیل با استفاده از HTML (توصیه نمی شود)

فقط از HTML استفاده می کنید؟ از شروع تازه، در اینجا یک کد نمونه برای استفاده وجود دارد:

به قلم نحوه ایجاد یک فرم HTML که توسط HubSpot ([email protected]) در CodePen برای شما ایمیل می‌فرستد، ببینید.

این کد فرمی ایجاد می کند که نام مخاطب، پیام را می خواهد و شامل دکمه ارسال است (در CodePen قابل مشاهده نیست). توجه داشته باشید که این کد اساسی است – به نظر فوق العاده جذاب نخواهد بود. برای زیباتر بودن، باید چند خط کد مخصوص به نیازهای خود اضافه کنید.

در حالی که می توانید فقط از HTML اولیه استفاده کنید، این گزینه ایده آل نیست. این فرم مستقیماً به آدرس‌های ایمیل ارسال نمی‌شود، بلکه یک سرویس گیرنده ایمیل یا پنجره ابزار برای ارسال فرم باز می‌شود. این می تواند کاربر را از ارسال فرم به هیچ وجه منصرف کند.

بنابراین، کدام کد HTML به شما امکان می دهد فرم های ارسالی را مستقیماً به یک آدرس ایمیل ارسال کنید؟

برای اینکه فرم با سرور ایمیل شما کار کند و آن را به صندوق پستی بفرستید، PHP پاسخ است — بیایید اکنون آن گزینه را بررسی کنیم.

روش 2: ایجاد یک فرم ارسال ایمیل با استفاده از PHP (پیشرفته)

برای ایجاد فرمی که مشترکین می توانند با شما تماس بگیرند، اسکریپت PHP بهترین دوست شما خواهد بود. می دانم، مخفف دیگر. این یکی مخفف Hypertext Preprocessor است و این زبان برای پردازش فرم با HTML همکاری می کند.

قبل از پرداختن به این فرآیند، اجازه دهید چند مبانی فرم را بشکنیم.

یک فرم وب دو طرف دارد: قسمت جلویی که توسط بازدیدکنندگان در مرورگر دیده می‌شود و یک اسکریپت پشتیبان که روی سرور اجرا می‌شود.

مرورگر وب بازدید کننده از کد HTML برای نمایش فرم استفاده می کند. هنگامی که فرم ارسال می شود، مرورگر اطلاعات را با استفاده از پیوند ذکر شده در ویژگی “action” تگ فرم به پشتیبان ارسال می کند و داده های فرم را به آن URL ارسال می کند.

مثلا:

.

سپس سرور داده ها را به اسکریپت مشخص شده در URL اقدام می دهد – myform-processor.php در این مورد. با استفاده از این داده ها، اسکریپت Backend می تواند یک پایگاه داده از فرم های ارسالی ایجاد کند، کاربر را به صفحه دیگری هدایت کند (به عنوان مثال پرداخت)، و یک ایمیل ارسال کند.

زبان های برنامه نویسی دیگری نیز وجود دارند که می توانید در برنامه نویسی باطن از آنها استفاده کنید، مانند Ruby، Perl یا ASP برای ویندوز. با این حال، PHP محبوب ترین است و تقریباً توسط همه ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب استفاده می شود.

اگر از ابتدا یک فرم ایجاد می کنید، در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

مرحله 1: از PHP برای ایجاد یک صفحه استفاده کنید.

برای این مرحله، باید به cPanel وب سایت خود در پلتفرم هاست خود دسترسی داشته باشید.

هنگامی که در حال ایجاد یک صفحه وب هستید، به جای استفاده از پسوند “.html”، به جای آن “.php” را تایپ کنید. این شبیه چیزی است که وقتی یک تصویر را به صورت “jpg” در مقابل “png” ذخیره می کنید، اتفاق می افتد.

با انجام این کار، سرور می داند که PHP شما را میزبانی می کند. به جای اینکه صفحه خالی HTML را ذخیره کنید، آن را به شکل زیر ذخیره کنید: “subscriberform.php”. پس از ایجاد و ذخیره صفحه شما، می توانید فرم را ایجاد کنید.

مرحله 2: فرم را با استفاده از کد بسازید.

در این مرحله کد ایجاد فرم را می نویسید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه فرم ها را در HTML ایجاد کنید، منبع HTML Dog را برای آغازگر اصول اولیه بررسی کنید.

کد زیر برای یک فرم اولیه مورد نیاز است:

 

<form method="post" action="subscriberform.php">

<textarea name="message"></textarea>

<input type="submit">

</form>

از آنجا که این شبیه به نوشتن فقط HTML است، این خطوط همچنین یک نام برای فرم و منطقه ای برای مشترکین ایجاد می کند تا یک پیام سفارشی را تایپ کرده و برای شما ارسال کنند.

یک تفاوت مهم در قسمت action=”subscriberform.php” است. این قسمت از کد چیزی است که باعث می شود صفحه هنگام ارسال فرم را ارسال کند. به یاد داشته باشید که در مثال اول، این یک گزینه نبود.

مرحله 3: فرم را یک ایمیل ارسال کنید.

پس از ایجاد فرم و افزودن تمام اصلاحات مناسب بسته به ترجیحات طراحی خود، نوبت به ایجاد بخش ایمیل می رسد.

برای این کار، می‌خواهید به ابتدای صفحه بروید (همان ابتدا، حتی قبل از تعریف HTML Doctype). برای فعال کردن ارسال داده ها در ایمیل، باید کدی را اضافه کنیم که داده ها را پردازش کند. این کد را کپی کنید یا چیزی مشابه ایجاد کنید:

 

<?php

if($_POST["message"]) {

mail("[email protected]", "Here is the subject line",

$_POST["insert your message here"]. "From: [email protected]");

}

?>

همه چیز در اولین و آخرین خطوط به صفحه وب می گوید که این توابع را به عنوان PHP انجام دهد. این کد همچنین بررسی می کند که آیا مشترکی از فرم استفاده می کند یا خیر. از آنجا، بررسی می کند که آیا فرم ارسال شده است یا خیر.

علاوه بر تجزیه آن، “mail” فرم تکمیل شده را به عنوان ایمیل به “[email protected]” ارسال می کند، و خط موضوع همان چیزی است که در زیر آمده است. در خط بعدی، می توانید یک کپی از پیام ایمیل را در داخل نقل قول ها بنویسید تا از هر آدرس ایمیلی که انتخاب کنید ارسال شود.

پس از ارسال فرم، صفحه داده ها را برای خود ارسال می کند. اگر داده ها با موفقیت ارسال شده باشد، صفحه آن را به عنوان ایمیل ارسال می کند. سپس مرورگر HTML صفحه را بارگیری می کند – فرم موجود است.

با آن، شما کد اصلی مورد نیاز برای ایجاد فرم را دارید.

توجه داشته باشید که این تنها یکی از راه‌های انجام این کار است – در غیر این صورت، می‌توانید با استفاده از سازنده، فرمی ایجاد کنید و سپس آن را در وب‌سایت خود جاسازی کنید.

روش 3: با استفاده از فرم ساز یک فرم ارسال ایمیل ایجاد کنید

اگر از وردپرس برای ساخت وب‌سایت خود استفاده نمی‌کنید و به کدنویسی نمی‌دانید، ممکن است در مورد نحوه ایجاد یک فرم دچار مشکل شوید، به خصوص اگر CMS شما ویرایشگر صفحه را با کشیدن و رها کردن ارائه نمی‌دهد.

(نکته داغ: یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن می‌تواند ایجاد فرم ارسال ایمیل را بسیار آسان‌تر و آسان‌تر کند. CMS Hub را امتحان کنید — 100% رایگان است.)

هر یک از ابزارهای زیر به شما امکان می دهد فرمی بسازید که بدون نیاز به کدنویسی از شما ایمیل ارسال می کند. بهترین بخش این است که اگر نمی خواهید نیازی به تغییر سیستم های مدیریت محتوا ندارید. در عوض، می‌توانید با استفاده از کد جاسازی هر ابزار، فرم را در وب‌سایت خود جاسازی کنید.

1. HubSpot: به طور کلی بهترین فرم ساز ایمیل

سازنده فرم ارسال ایمیل: hubspot

HubSpot شامل یک فرم ساز در ردیف رایگان همه محصولات خود است. از آنجایی که HubSpot از قبل ایمیل شما را دارد، هنگامی که یک ورودی جدید ارسال می شود، به طور خودکار برای شما پیام ارسال می کند.

فرم ساز HubSpot با ابزارهای دیگر در پلتفرم از جمله Marketing Hub و CMS Hub مرتبط است و به دانش فنی قبلی نیاز ندارد. اگر می‌خواهید فرم را گسترش دهید تا قابلیت‌های بازاریابی را نیز شامل شود، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید.

به عنوان مثال، می توانید فرم های سفارشی بسازید که به لیست مخاطبین شما متصل می شوند. همچنین می توانید آن فرم ها را سفارشی کنید و ایمیل های خودکار را بر اساس تکمیل فرم های خود راه اندازی کنید. توجه داشته باشید که دومی نیاز به ارتقاء حق بیمه دارد.

اگر می خواهید نحوه دریافت ایمیل پس از ارسال فرم را بیاموزید، به مقاله پایگاه دانش ما نگاهی بیندازید.

2. Forms.io: بهترین فرم ساز سریع ایمیل

سازنده فرم ارسال ایمیل: forms.io

Forms.io به شما اجازه می دهد تا به سرعت یک فرم را در رابط کشیدن و رها کردن خود ایجاد کنید، سپس آن را با استفاده از کد تعبیه شده HTML در سایت خود جاسازی کنید. شما یک هشدار یا اعلان دریافت خواهید کرد و سپس می توانید پاسخ ها را در پشتیبان ابزار مدیریت کنید. برای 10 کاربر رایگان است، اما اگر شرکت شما به صندلی های بیشتری نیاز دارد، می توانید با 14.99 دلار در ماه دسترسی داشته باشید.

3. Jotform: بهترین ایمیل برای Builder برای چندین فرم

سازنده فرم ارسال ایمیل: jotform

اگر انتظار دارید که به بیش از یک فرم نیاز داشته باشید، Jotform یک انتخاب عالی است. چندین گزینه برای جاسازی فرم ها در وب سایت شما در اختیار شما قرار می دهد: جاوا اسکریپت، iFrame یا کل کد منبع فرم. شما همچنین می توانید یک لایت باکس یا فرم پاپ آپ ایجاد کنید.

Jotform با نام تجاری خود رایگان است. قیمت از 24 دلار در ماه شروع می شود.

ابزارهای فرم ساز بیشتر را اینجا ببینید.

روش 4: با استفاده از یک افزونه یک فرم ارسال ایمیل ایجاد کنید

اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، خبر خوبی داریم: شما تعداد زیادی افزونه فرم ساز در دسترس دارید که اکثر آنها با هزینه عالی و رایگان ارائه می شوند. همه این ابزارها به محض دریافت ارسال یک ایمیل ارسال می کنند.

1. افزونه HubSpot Form: بهترین برای Lead Generation

پلاگین فرم ساز ارسال ایمیل: hubspotاگر قصد دارید از فرم خود به عنوان ابزار تولید سرنخ استفاده کنید، توصیه می کنیم از افزونه فرم HubSpot استفاده کنید. این به طور مستقیم به حساب HubSpot شما پیوند می خورد و به شما امکان می دهد از آن در ارتباط با HubSpot CRM، Marketing Hub، Sales Hub و موارد دیگر استفاده کنید.

2. WPForms: بهترین برای جاسازی در هر نقطه

افزونه فرم ساز ارسال ایمیل: wpforms

WPForms یک فرم ساز با کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد آن را طوری پیکربندی کنید که پس از دریافت یک ارسال به شما ایمیل شود. همچنین می توانید فرم را در هر جایی از سایت خود از جمله نوار کناری و پاورقی جاسازی کنید.

3. ARForms

پلاگین فرم ساز ارسال ایمیل: arforms

ARForms به شما امکان می‌دهد اعلان‌های ایمیل را بر اساس شرایطی که تعیین کرده‌اید دریافت کنید، اما همچنین می‌توانید اعلان‌های ایمیل را برای همه ارسال‌ها دریافت کنید. همچنین می توانید آن را با ابزارهای دیگر در پشته فناوری خود، از جمله HubSpot، PayPal و Google Sheets ادغام کنید.

مزایای فرم های HTML که ایمیل می فرستند

چه بخواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به سرنخ تبدیل کنید، اطلاعاتی را برای تیم فروش خود جمع‌آوری کنید یا طرفداران وفادار بیشتری برای برند ایجاد کنید، فرم‌ها برای یک استراتژی ورودی ضروری هستند. اگر فرمی در وب‌سایت خود ندارید، می‌توانید سرنخ‌های بیشتر، تبدیل‌های بالاتر و مشتریان بلندمدت راضی‌تر را از دست بدهید.

مشکل این است که به راحتی می توان بررسی پاسخ ها را فراموش کرد، و حتی دریافت ارسالی ها آسان تر است، اما هیچ سابقه قابل جستجویی از آنها ندارید. فرم هایی که برای شما ایمیل ارسال می کنند، اطلاعات را برای مرجع و سهولت در صندوق ورودی شما نگه می دارند.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در دسامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید



منبع