او میگوید: «قرار است ارتقاء منجر به خودمختاری بیشتر شود. “قرار است این به فرصتی برای داشتن کنترل بیشتر بر رهبری منجر شود – چه افراد بیشتری را رهبری کنید یا فرآیندهای بیشتری را رهبری کنید.”
هنگامی که احساس کردید که آماده هستید حرفه خود را با ارتقاء به سطح بالاتری ببرید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:
رابطه خود را با مدیر خود در نظر بگیرید.
گزارشی از تمام دستاوردهای خود، مانند پروژه های افزایش درآمد یا کمپین های بسیار موفق، نگه دارید. علاوه بر این، از مدیر خود بپرسید که آیا فرصت دیگری برای تأثیرگذاری بیشتر بر تجارت دارید.
شما مسئولیت های بیشتری را بر عهده گرفته اید.
هیلز می گوید بر استقلال تمرکز کنید.
این طبیعی است که وظایف یک شغل تکامل یابد، اما اگر متوجه شدید که موقعیت شما در حال تبدیل شدن به یک نقش رهبری یا مدیریت است – ممکن است زمان ارتقا باشد.
بار توضیح می دهد: «اولین چیزی که باید به آن فکر کنید تأثیر شما بر شرکت است. “چه چیزی را تحویل می دهید؟ چه چیزی را از نظر ارزش برای سازمان به ارمغان می آورید که باعث می شود سازمان به شما پول بیشتری بدهد؟”
اگر شرایط خوبی دارید، احتمالاً می توانید با مدیر خود درباره مسیر شغلی خود صحبتی صریح داشته باشید.
هیلز همچنین پیشنهاد میکند برجسته کنید که چگونه تبلیغات برای شرکت و تیم شما مفید است.
تمام کارهای شما در موقعیت فعلی برای پیشبرد کسب و کار ضروری است. با این حال، اگر متوجه شدید که کار شما تفاوت قابل اندازه گیری ایجاد می کند – می توانید یک مورد عالی برای ارتقاء داشته باشید.
اگر می خواهید بدانید که چگونه درخواست ارتقاء دهید، به وبلاگ مناسبی رسیده اید. در اینجا چگونگی آماده شدن برای گفتگو و نحوه گفتگو با مافوق خود آورده شده است.
بار میگوید در حالی که ترفیعهای شغلی بر فرد تأثیر میگذارد، حذف «شخصی» و احساسات و نزدیک شدن به موضوع از یک موضع کاملاً تجاری ضروری است.
قبل از اینکه بتوانید بپرسید، باید بررسی کنید که آیا روند رسمی شما و مدیرتان هنگام انجام تبلیغات وجود دارد یا خیر. آیا باید برای زمان خاصی در شرکت باشید؟
او گفت: “بهترین راه برای انجام این کار این است که به وضوح، بهبودهایی را که در 12 ماه گذشته در نقش خود ایجاد کرده اید و پیشرفت هایی که قصد دارید در آینده انجام دهید، بنویسید.”
برای انجام این کار، در اسرع وقت پیگیری پیشرفت و دستاورد خود را شروع کنید، تا بتوانید ادعا کنید که ارتقاء شرکت را به اهدافش نزدیکتر می کند.
اگر حداقل یک یا دو سال در نقش فعلی خود بوده اید، ممکن است احساس کنید آماده هستید که حرکت کنید و تجربیاتی را که به دست آورده اید در نقش مهم تری به کار ببرید. معمولاً شرکت ها برای صرفه جویی در زمان و منابع، به صورت داخلی استخدام می کنند.
زمان درخواست ارتقاء
مربی شغلی بریتنی هیلز از مشاوران هیلز موافق است که یک حلقه برجسته از پیشرفت و دستاورد خود را در نقش خود نگه دارید تا زمانی که برای ارتقاء آماده هستید به مدیر خود ارائه دهید.
اگر نیاز دارید که رویه رسمی شرکت خود را در مورد ارتقاء مشخص کنید، یا اصلاً چنین است، باید از مدیر خود بپرسید.
با این حال، اگر رابطه شما با رئیستان آنقدر عالی نیست، یا آنها در موقعیت تصمیم گیری نیستند، بالاتر نگاه کنید. دریابید که بهترین فرد برای صحبت با چه کسی است، حتی اگر در بخش دیگری کار کند.
از روند ارتقاء آگاه باشید.
شما ممکن است به دلیل تجربه و آشنایی با شرکت مزیت بیشتری نسبت به سایر نامزدها داشته باشید.
نحوه درخواست ترفیع در محل کار
قبل از درخواست ترفیع، در مورد مهارت های لازم برای نقشی که می خواهید به عهده بگیرید تحقیق کنید و سعی کنید با مدیر خود در مورد مسیر شغلی خود صحبت های اولیه داشته باشید.
با مدیر خود در مورد انتظارات از موقعیت فعلی خود و نحوه قرار گرفتن آنها در نقش بالاتر صحبت کنید.
شما آماده رشد در شرکت هستید.
پاتریک بار، مالک و شریک مدیریت Barr Performance Coaching می گوید: «در اصل، شما از شرکت می خواهید که روی شما سرمایه گذاری کند.
آیا روش خاصی برای برقراری ارتباط در مورد تبلیغات وجود دارد؟
بریک میگوید که مدیر شما بهترین آمادگی را دارد که پشتیبانی و راهنمایی لازم را برای پیشرفت در شرکت ارائه دهد.
«علاوه بر صحبت کردن در مورد آن نکات برجسته شغلی و اینکه چقدر شگفتانگیز هستید، اکنون آن را به گونهای تنظیم کنید که بگویید: «از آنجایی که من همه این کارهای شگفتانگیز را انجام دادهام وقتی ارتقا پیدا کردم، این به من خودمختاری بیشتری برای انجام کارهای شگفتانگیزتر میدهد. “
بنابراین، اگر متوجه شدید که موقعیتی در شرکت شما باز است و فکر میکنید که برای شما مناسب است، در مورد فرصت با مدیر خود صحبت کنید.
“[Having that discussion] زندگی شما را بسیار آسانتر میکند.» او میگوید: «و احتمال ارتقای شغلی و افزایش دستمزد شما را افزایش میدهد، خواه فرآیند رسمی داشته باشید یا نداشته باشید.»
به تبلیغ به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنید.
اگر قبل از بحث در مورد ترفیع از مدیر خود در مورد فرآیند رسمی سوال میپرسید، جنیفر بریک، استراتژیست شغلی میگوید یک چیز را به خاطر بسپارید:
بنابراین، بر لحظاتی تأکید کنید که به تنهایی ابتکار عمل را به دست گرفته اید، بدون اینکه به شما گفته شود چه کاری انجام دهید. این نشان می دهد که می توان به شما اعتماد کرد که در نقش بعدی خود مستقل تر باشید.
تبلیغ خود را با موفقیت شرکت هماهنگ کنید.
“اگر با رئیس خود در مورد جاه طلبی شغلی خود و این حقیقت که می خواهید ترفیع بگیرید گفتگوی آزاد و صریح ندارید، آنها را در موقعیتی قرار نمی دهید که بتوانند به شما کمک کنند. دریافت کن.”