
همانطور که وقتی کتاب می خوانیم، دوست داریم ویدیوهایی که تماشا می کنیم داستانی را روایت کنیم. این بدان معنی است که ویدیوهای شما باید جریان داشته باشند و از عناصر اساسی داستان سرایی پیروی کنند: شروع، میانه و پایان.
این چک لیست را قبل، در حین یا بعد از ویرایش ویدیوهای YouTube خود در نظر داشته باشید:
- برچسب ها و عناوین بهینه شده برای سئو را برای ویدیوهای خود لحاظ کنید. TubeBuddy، اهرفسو HubSpot همه حاوی ابزارهایی هستند که می توانید برای بهینه سازی ویدیوهای خود برای کمک به آنها در رتبه بندی SERP های بالا استفاده کنید.
- یک جدول زمانی تولید واقعی و ثابت داشته باشید. به عنوان مثال، اگر می خواهید هر دو هفته یک بار ویدیوها را آپلود کنید، مطمئن شوید که زمان کافی را برای رعایت ضرب الاجل های خود اختصاص داده اید.
- شامل یک تصویر کوچک چشم نواز.
- مطمئن شوید که صدای با کیفیت خوبی دارید. مهم نیست ویدیوهای شما چقدر ویرایش شده اند - اگر صدا ضعیف باشد، مخاطبان را تنظیم نمی کنند یا به اشتراک نمی گذارند.
- در تمام کانال های رسانه های اجتماعی مناسب به اشتراک بگذارید. مطمئن شوید که ویدیوهای خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برند خود تبلیغ می کنید تا تا حد امکان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.
- تجزیه و تحلیل های پس از آپلود خود را ردیابی کنید. باید عملکرد ویدیوی خود را پیگیری کنید تا بدانید دفعه بعد باید روی چه چیزی بهبود یا تمرکز کنید.
یکی از بهترین راه ها برای ساده سازی فرآیند ویرایش و درگیر نگه داشتن مخاطبان، ایجاد یک سبک ویرایش پایه است که از آن استفاده می کنید و در هر ویدیو اعمال می کنید.
اگر می خواهید یک کلیپ خاص را از وسط ویدیوتان کوتاه کنید، انتخاب کنید برش بزنید. سپس، در پانل خط زمانی خود، روی ابتدای بخشی از کلیپ که می خواهید حذف شود کلیک کنید و فشار دهید شکاف.
اگر می خواهید ابتدا یا انتهای ویدیوی خود را برش دهید، انتخاب کنید برش بزنید، که در کنار تایمر ویدیوی شما و درست بالای پانل خط زمان شما قرار دارد.

بسیاری از انتقال های غیر ضروری، موسیقی بلند، تصاویر و متن می تواند حواس را از محتوای ویدیوی شما منحرف کند و اثر معکوس داشته باشد.
به عنوان یک بازاریاب ویدیو، دانستن نحوه ویرایش ویدیوهای یوتیوب یک مهارت بسیار مهم است، به ویژه زمانی که نوبت به تولید پس از تولید می رسد.
مراقب روندها باشید، مانند زمانی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند یا از چه ویدیوهایی بیشتر لذت می برند.
هر بار که برای ویرایش می نشینید زمان کمتری را برای یافتن عناصر جدید صرف خواهید کرد و مخاطبان شما سبک ثابت شما را تشخیص خواهند داد.
این پست توضیح کاملی در مورد اصول داستان سرایی و اینکه چگونه می توانید اصول آن را هنگام ویرایش ویدیوهای خود به کار ببرید، ارائه می دهد.
در همه ویدیوهای خود از عناصر جذاب استفاده کنید.
![← الگوهای رایگان: نحوه استفاده از YouTube برای تجارت [Download Now]](https://no-cache.hubspot.com/cta/default/53/b33cfd44-133a-49e3-a943-086c5679d485.png)
عناصر جذاب می توانند چیزهایی مانند تصاویر، متن و اشکال، انیمیشن ها، موسیقی و انتقال های سرگرم کننده باشند.
ویرایشگر ویدیوی یوتیوب یک ابزار ویرایش بسیار ابتدایی است، اما همچنان می تواند به شما اجازه دهد کلیپ ها را از هر قسمتی از ویدیو خود برش دهید، بنابراین برای یادگیری نحوه برش ویدیوهای خود در پلتفرم ویدیو، ادامه مطلب را بخوانید.
1. وارد YouTube Studio شوید.
در اینجا یک راهنمای مفید برای ایجاد تصاویر کوچک YouTube آورده شده است.
یک داستان بگویید.
سپس در پانل تایم لاین خود، روی انتهای کلیپی که می خواهید حذف شود کلیک کنید و فشار دهید شکاف از نو.

به عنوان مثال، شاید شما همیشه در ابتدای ویدیوهای خود یک تکه از دراماتیک ترین یا هیجان انگیزترین لحظه ای که بعدا اتفاق می افتد برای جلب نظر مخاطبان خود ارائه می دهید.
گفته می شود، اگر با بودجه کمی کار می کنید، ممکن است نتوانید نرم افزار ویرایش ویدیو را بپردازید. بنابراین یک بازاریاب ویدیو بدون نرم افزار ویرایش چه کاری انجام می دهد؟

6. کلیپ ها را از وسط ویدیو خود کوتاه کنید.
هدف این است که تعادل دقیقی بین محتوای ویدیوی اصلی و عناصر مکمل پیدا کنید.
برای دور شدن و برگشتن وقت بگذارید.
به راحتی می توان کار خود را حدس زد، بنابراین می تواند برای مدتی دور شوید تا بتوانید سرحال، پرانرژی و آماده برای برش نهایی برگردید.
در این پست، نحوه استفاده از بومی یوتیوب را یاد بگیریدویراش ویدیوابزارها و همچنین بهترین شیوه هایی که باید هنگام ویرایش ویدیوهای خود به خاطر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود را درگیر می کنید و علاقه مند به تماشای بیشتر هستید.
اگرچه انجام هر چه بیشتر برای جلب نظر مخاطبان می تواند وسوسه انگیز باشد، اما همچنین مهم است که آن را ساده نگه دارید و بینندگان خود را تحت تأثیر قرار ندهید.
علاوه بر گفتن داستان، افزودن عناصر جذاب به ویدیوهایتان در حین ویرایش، راه بسیار خوبی برای درگیر نگه داشتن مخاطبانتان است.
می توانید به این شکل فکر کنید: اگر به مدت شش ساعت پشت میز نشسته اید و یک ویدیو را ویرایش می کنید، بیش از حد روی آن تمرکز کرده اید و نه چیز دیگری. ممکن است احساس کنید که گیر کرده اید یا انگار به دیوار برخورد کرده اید و ویدیوتان بد است.
YouTube Studio پلتفرمی است که توسط YouTube برای سازندگان ارائه شده است تا حضور خود را کنترل کنند، ویدیوها را ویرایش و آپلود کنند و عملکرد را پیگیری کنند. استودیو از طریق دسکتاپ یا برنامه قابل دسترسی است.
2. روی Content کلیک کنید.
اگر نمی توانید عکس هایتان را به طور یکپارچه به هم ببافید یا برش خود را به فریم مناسب برسانید، ویدیوی شما صیقل نشده به نظر می رسد و بینندگانتان را رها می کند.
باید یک کادر آبی رنگ در اطراف پانل خط زمانی ویدیوی خود ببینید. آن ها را بکشید تا قسمت هایی از ابتدا یا انتهای راف برش را که نمی خواهید در نسخه منتشر شده نهایی خود وارد کنید، جدا کنید. کلیک پیش نمایش برای مشاهده ویرایش، و کلیک کنید صرفه جویی در گوشه سمت راست بالا اگر راضی هستید.
اگر چند ساعت یا چند روز کنار رفتید، می توانید با یک جفت چشم تازه به آن بازگردید تا ویرایش های نهایی را انجام دهید و متوجه شوید که ویدیوی شما خوب است. فقط باید استراحت کنی و سرحال برگردی.
تصاویر کوچک اولین چیزی است که بینندگان شما قبل از تماشای ویدیوی شما می بینند، بنابراین اولین فرصت شما برای جلب توجه و جلب توجه مخاطبان است.

در حالی که YouTube با چندین نوع قالب بندی سازگار است (3GPP، AVI، FLV، MOV، MPEG4، MPEGPS، WebM و WMV)، یوتیوب توصیه می کند فرمت MPEG4 یا «MP4» در هنگام آپلود ویدیوها برای حفظ بالاترین کیفیت ممکن باشد.
اگر می خواهید به بینندگان خود این گزینه را بدهید که یکی از ویدیوها یا لیست های پخش مرتبط شما را تماشا کنند یا در کانال شما مشترک شوند، روی نماد صفحه پایانی نشان داده شده در پایین پانل خط زمانی خود کلیک کنید.
شما می خواهید استوری شما بینندگان را از طریق آنچه که با آنها به اشتراک می گذارید راهنمایی کند، و آنها گیج نخواهند شد و متعجب نشوند که چگونه یک کلیپ با کلیپ دیگر مرتبط است.

منبع تصاویر کوچک شما می توانند اسکرین شات هایی از لحظات خاص از ویدیوهای شما یا حتی عناوین مبتنی بر متن باشند، اما باید هیجان انگیز باشند و مخاطبان شما را مجذوب و مایل به یادگیری بیشتر کنند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Xmp-KMMsEfY[/embed]
نحوه استفاده از ویرایشگر ویدیوی YouTube