اگر در حال حاضر از فرمت دیگری استفاده می کنید، می توانید از ابزارهایی مانند مبدل ویدیوی Veed برای تغییر هر ویدیو به MP4 استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که ویدیو را بدون افت کیفیت ویدیو در YouTube آپلود کنید.
4. در نوار کناری سمت چپ، روی ویرایشگر کلیک کنید.
5. ابتدا یا انتهای ویدیوی خود را کوتاه کنید.
3. روی تصویر کوچک ویدیویی که میخواهید ویرایش کنید کلیک کنید.
در حالی که درک نحوه ویرایش ویدیوهای خود ضروری است، همچنین مهم است که مطمئن شوید که ویدیوها را در محصول نهایی که کاربران به آن علاقه مند هستند ویرایش می کنید. بیایید بهترین شیوه هایی را که باید در هنگام ویرایش ویدیوهای خود در طول پس از تولید به خاطر داشته باشید، مورد بحث قرار دهیم.
برای هر ویدیو تصاویر کوچک جذاب ایجاد کنید.
یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2019 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.
حتماً عنصری را انتخاب کنید که منطقی باشد و ویدیوهای شما را تکمیل کند، زیرا نمی خواهید تمرکز را از محتوای با کیفیت خود دور کنید.
یک سبک اصلی ویرایش ویدیو ایجاد کنید.
خوشبختانه، یوتیوب یک ویرایشگر ویدیوی مبتنی بر وب ارائه می دهد که کاملاً رایگان است و از طریق پلتفرم خود قابل دسترسی است.
نحوه ویرایش ویدیوها برای یوتیوب
این سبک ثابت را در تمام ویدیوهای خود حفظ کنید، زیرا چارچوبی ثابت برای کار کردن در اختیار شما قرار می دهد و مخاطبان خود را درگیر می کند و میل بیشتری داشته باشد.
آن را ساده نگه دارید.
ویرایش ویدیوهای YouTube برای مبتدیان: یک فهرست
ویرایش ویدیو می تواند استرس زا باشد، به خصوص اگر ساعت ها در مقابل کامپیوتر بنشینید.
تصویر زیر نماد صفحه پایانی را نشان می دهد که با رنگ قرمز مشخص شده است.
اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید، به نوار کناری سمت چپ بروید و روی Content کلیک کنید. اگر از برنامه استفاده می کنید، تب Content در پایین قرار دارد.
در نهایت، روی خط آبی در ابتدا یا انتهای کلیپ خود کلیک کنید و آن را به سمت دیگر بکشید تا آن را از ویدیوی خود حذف کنید. کلیک پیش نمایش برای مشاهده ویدیوی ویرایش شده خود و کلیک کنید صرفه جویی اگر راضی هستید
7. یک صفحه پایانی به ویدیوی خود اضافه کنید.
می توانید با کلیک کردن، الگوی صفحه پایانی موجود خود را آپلود کنید الگو را اعمال کنید در منوی پاپ آپ (این یک راهنمای مفید برای ایجاد خود است) یا از گزینه های اصلی ویرایشگر انتخاب کنید: ویدیو، لیست پخش، اشتراک در، کانال، یا ارتباط دادن.
چه از ابزارهای بومی یوتیوب یا نرم افزار شخص ثالث استفاده کنید، ویرایش ویدیوهایتان باید سرگرم کننده باشد. برای درک اینکه چه چیزی برای محتوایی که تولید میکنید کار میکند، زمان بگذارید، یک استراتژی ویرایش ثابت بسازید، و مشاهدهها را تماشا کنید.
این به معنای روشی ثابت برای ویرایش ویدیوها، سبک تصاویر کوچک، موسیقی، ترانزیشن ها و هر عنصر اضافه دیگری است که همیشه استفاده می کنید.
در حالی که ابزار ویرایش ویدیوی YouTube در Creator Studio می تواند مفید باشد، ممکن است به دنبال ابزار ویرایش قوی تری باشید. اگر به نظر شما شبیه است، پست ما را در مورد برخی از بهترین گزینه های ویرایشگر ویدیوی YouTube بررسی کنید.
همانطور که وقتی کتاب می خوانیم، دوست داریم ویدیوهایی که تماشا می کنیم داستانی را روایت کنیم. این بدان معنی است که ویدیوهای شما باید جریان داشته باشند و از عناصر اساسی داستان سرایی پیروی کنند: شروع، میانه و پایان.
این چک لیست را قبل، در حین یا بعد از ویرایش ویدیوهای YouTube خود در نظر داشته باشید:
برچسبها و عناوین بهینه شده برای سئو را برای ویدیوهای خود لحاظ کنید. TubeBuddy، اهرفسو HubSpot همه حاوی ابزارهایی هستند که می توانید برای بهینه سازی ویدیوهای خود برای کمک به آنها در رتبه بندی SERP های بالا استفاده کنید.
یک جدول زمانی تولید واقعی و ثابت داشته باشید. به عنوان مثال، اگر می خواهید هر دو هفته یک بار ویدیوها را آپلود کنید، مطمئن شوید که زمان کافی را برای رعایت ضرب الاجل های خود اختصاص داده اید.
شامل یک تصویر کوچک چشم نواز.
مطمئن شوید که صدای با کیفیت خوبی دارید. مهم نیست ویدیوهای شما چقدر ویرایش شده اند – اگر صدا ضعیف باشد، مخاطبان را تنظیم نمی کنند یا به اشتراک نمی گذارند.
در تمام کانال های رسانه های اجتماعی مناسب به اشتراک بگذارید. مطمئن شوید که ویدیوهای خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برند خود تبلیغ می کنید تا تا حد امکان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.
تجزیه و تحلیل های پس از آپلود خود را ردیابی کنید. باید عملکرد ویدیوی خود را پیگیری کنید تا بدانید دفعه بعد باید روی چه چیزی بهبود یا تمرکز کنید.
یکی از بهترین راهها برای سادهسازی فرآیند ویرایش و درگیر نگهداشتن مخاطبان، ایجاد یک سبک ویرایش پایه است که از آن استفاده میکنید و در هر ویدیو اعمال میکنید.
اگر میخواهید یک کلیپ خاص را از وسط ویدیوتان کوتاه کنید، انتخاب کنید برش بزنید. سپس، در پانل خط زمانی خود، روی ابتدای بخشی از کلیپ که میخواهید حذف شود کلیک کنید و فشار دهید شکاف.
اگر میخواهید ابتدا یا انتهای ویدیوی خود را برش دهید، انتخاب کنید برش بزنید، که در کنار تایمر ویدیوی شما و درست بالای پانل خط زمان شما قرار دارد.
بسیاری از انتقال های غیر ضروری، موسیقی بلند، تصاویر و متن می تواند حواس را از محتوای ویدیوی شما منحرف کند و اثر معکوس داشته باشد.
بهعنوان یک بازاریاب ویدیو، دانستن نحوه ویرایش ویدیوهای یوتیوب یک مهارت بسیار مهم است، بهویژه زمانی که نوبت به تولید پس از تولید میرسد.
مراقب روندها باشید، مانند زمانی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند یا از چه ویدیوهایی بیشتر لذت می برند.
هر بار که برای ویرایش می نشینید زمان کمتری را برای یافتن عناصر جدید صرف خواهید کرد و مخاطبان شما سبک ثابت شما را تشخیص خواهند داد.
این پست توضیح کاملی در مورد اصول داستان سرایی و اینکه چگونه می توانید اصول آن را هنگام ویرایش ویدیوهای خود به کار ببرید، ارائه می دهد.
در همه ویدیوهای خود از عناصر جذاب استفاده کنید.
عناصر جذاب می توانند چیزهایی مانند تصاویر، متن و اشکال، انیمیشن ها، موسیقی و انتقال های سرگرم کننده باشند.
ویرایشگر ویدیوی یوتیوب یک ابزار ویرایش بسیار ابتدایی است، اما همچنان میتواند به شما اجازه دهد کلیپها را از هر قسمتی از ویدیو خود برش دهید، بنابراین برای یادگیری نحوه برش ویدیوهای خود در پلتفرم ویدیو، ادامه مطلب را بخوانید.
1. وارد YouTube Studio شوید.
در اینجا یک راهنمای مفید برای ایجاد تصاویر کوچک YouTube آورده شده است.
یک داستان بگویید.
سپس در پانل تایم لاین خود، روی انتهای کلیپی که میخواهید حذف شود کلیک کنید و فشار دهید شکاف از نو.
به عنوان مثال، شاید شما همیشه در ابتدای ویدیوهای خود یک تکه از دراماتیک ترین یا هیجان انگیزترین لحظه ای که بعدا اتفاق می افتد برای جلب نظر مخاطبان خود ارائه می دهید.
گفته می شود، اگر با بودجه کمی کار می کنید، ممکن است نتوانید نرم افزار ویرایش ویدیو را بپردازید. بنابراین یک بازاریاب ویدیو بدون نرم افزار ویرایش چه کاری انجام می دهد؟
6. کلیپ ها را از وسط ویدیو خود کوتاه کنید.
هدف این است که تعادل دقیقی بین محتوای ویدیوی اصلی و عناصر مکمل پیدا کنید.
برای دور شدن و برگشتن وقت بگذارید.
به راحتی می توان کار خود را حدس زد، بنابراین می تواند برای مدتی دور شوید تا بتوانید سرحال، پرانرژی و آماده برای برش نهایی برگردید.
در این پست، نحوه استفاده از بومی یوتیوب را یاد بگیریدویراش ویدیوابزارها و همچنین بهترین شیوه هایی که باید هنگام ویرایش ویدیوهای خود به خاطر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود را درگیر می کنید و علاقه مند به تماشای بیشتر هستید.
اگرچه انجام هر چه بیشتر برای جلب نظر مخاطبان می تواند وسوسه انگیز باشد، اما همچنین مهم است که آن را ساده نگه دارید و بینندگان خود را تحت تأثیر قرار ندهید.
علاوه بر گفتن داستان، افزودن عناصر جذاب به ویدیوهایتان در حین ویرایش، راه بسیار خوبی برای درگیر نگه داشتن مخاطبانتان است.
میتوانید به این شکل فکر کنید: اگر به مدت شش ساعت پشت میز نشستهاید و یک ویدیو را ویرایش میکنید، بیش از حد روی آن تمرکز کردهاید و نه چیز دیگری. ممکن است احساس کنید که گیر کرده اید یا انگار به دیوار برخورد کرده اید و ویدیوتان بد است.
YouTube Studio پلتفرمی است که توسط YouTube برای سازندگان ارائه شده است تا حضور خود را کنترل کنند، ویدیوها را ویرایش و آپلود کنند و عملکرد را پیگیری کنند. استودیو از طریق دسکتاپ یا برنامه قابل دسترسی است.
2. روی Content کلیک کنید.
اگر نمیتوانید عکسهایتان را بهطور یکپارچه به هم ببافید یا برش خود را به فریم مناسب برسانید، ویدیوی شما صیقلنشده به نظر میرسد و بینندگانتان را رها میکند.
باید یک کادر آبی رنگ در اطراف پانل خط زمانی ویدیوی خود ببینید. آنها را بکشید تا قسمتهایی از ابتدا یا انتهای راف برش را که نمیخواهید در نسخه منتشر شده نهایی خود وارد کنید، جدا کنید. کلیک پیش نمایش برای مشاهده ویرایش، و کلیک کنید صرفه جویی در گوشه سمت راست بالا اگر راضی هستید.
اگر چند ساعت یا چند روز کنار رفتید، می توانید با یک جفت چشم تازه به آن بازگردید تا ویرایش های نهایی را انجام دهید و متوجه شوید که ویدیوی شما خوب است. فقط باید استراحت کنی و سرحال برگردی.
تصاویر کوچک اولین چیزی است که بینندگان شما قبل از تماشای ویدیوی شما می بینند، بنابراین اولین فرصت شما برای جلب توجه و جلب توجه مخاطبان است.
در حالی که YouTube با چندین نوع قالب بندی سازگار است (3GPP، AVI، FLV، MOV، MPEG4، MPEGPS، WebM و WMV)، یوتیوب توصیه میکند فرمت MPEG4 یا «MP4» در هنگام آپلود ویدیوها برای حفظ بالاترین کیفیت ممکن باشد.
اگر میخواهید به بینندگان خود این گزینه را بدهید که یکی از ویدیوها یا لیستهای پخش مرتبط شما را تماشا کنند یا در کانال شما مشترک شوند، روی نماد صفحه پایانی نشان داده شده در پایین پانل خط زمانی خود کلیک کنید.
شما می خواهید استوری شما بینندگان را از طریق آنچه که با آنها به اشتراک می گذارید راهنمایی کند، و آنها گیج نخواهند شد و متعجب نشوند که چگونه یک کلیپ با کلیپ دیگر مرتبط است.
تصاویر کوچک شما می توانند اسکرین شات هایی از لحظات خاص از ویدیوهای شما یا حتی عناوین مبتنی بر متن باشند، اما باید هیجان انگیز باشند و مخاطبان شما را مجذوب و مایل به یادگیری بیشتر کنند.