نرخ تبدیل تجارت الکترونیک (CVR) نسبت تعداد کل افرادی است که از سایت شما خرید می کنند در مقایسه با تعداد کل بازدیدکنندگان سایت شما.
به یاد داشته باشید که همیشه میتوانید تستهای A/B را با تغییر در طراحی و قرار دادن گواهینامه خود اجرا کنید. به زودی خواهید فهمید که چه چیزی بهتر عمل می کند.
7. ارسال رایگان ارائه دهید.
Trustpilot گزارش می دهد که نیاز به ایجاد حساب کاربری در هنگام پرداخت، دومین دلیل بزرگی است که چرا مردم سبد خرید را رها می کنند، زیرا باید هزینه حمل و نقل را پرداخت کنند.
همچنین می توانید قبل از اعمال ارسال رایگان برای سفارش، حداقل مبلغ خرید را تعیین کنید. شما مشتریان خود را تشویق می کنید تا برای جلوگیری از پرداخت هزینه های حمل و نقل، کمی بیشتر برای محصولات خرج کنند.
8. فرآیند پرداخت خود را تغییر دهید.
ما قبول خواهیم کرد که ارائه ارسال رایگان ارزان ترین گزینه نیست. با این حال، ROI می تواند بسیار زیاد باشد. بسیاری از مردم زمانی که 15 دقیقه رانندگی ارزان تر از پرداخت 5 تا 10 دلار برای حمل و نقل است، به یک فروشگاه محلی مراجعه می کنند.
اعداد زیر از IRP Commerce است که دائماً داده ها را در بسیاری از صنایع و ShippyPro جمع آوری می کند. اعداد اخیراً در دسامبر 2022 به روز شده اند.
- کشاورزی: 0.62٪ – 1.41٪
- هنر و صنایع دستی: 3.84٪ – 4.07٪
- نوزاد و کودک: 0.87٪ – 1.43٪
- اتومبیل و موتورسواری: 1.35٪ – 0.65٪
- تجهیزات برقی و تجاری: 2.49٪ – 1.31٪
- مد، پوشاک و لوازم جانبی: 1.01٪ – 2.20٪
- غذا و نوشیدنی: 1.00٪ – 2.01٪
- سلامت و تندرستی: 1.87٪ – 4.20٪
- لوازم جانبی و هدیه خانه: 1.55٪ – 2.34٪
- لوازم آشپزخانه و منزل: 1.72٪ – 3.00٪
- مراقبت از حیوان خانگی: 2.53٪ – 2.20٪
- ورزش و تفریح: 1.18 – 1.62٪
بهینه سازی نرخ تبدیل تجارت الکترونیک
- ویدیوهای توضیحی را در صفحات محصول خود قرار دهید.
- مجموعه واضح تری از تصاویر محصول را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.
- کپی خود را سفت کنید
- یک ویژگی چت به وب سایت خود اضافه کنید.
- مکان ها، گزینه ها و جمله بندی های مختلف فراخوان برای اقدام (CTA) را آزمایش کنید.
- با نظرات خیره کننده مشتریان، اثبات اجتماعی را اضافه کنید.
- ارسال رایگان را ارائه دهید.
- روند پرداخت خود را تغییر دهید.
- اجازه تسویه حساب مهمان
- گزینه های پرداخت اضافی را اضافه کنید.
1. فیلم های توضیح دهنده را در صفحات محصول خود قرار دهید.
چت می تواند ابزار قدرتمندی برای پر کردن شکاف بین توضیحات محصول شما و اطلاعاتی باشد که یک فرد برای خرید نیاز دارد.
ارسال رایگان موانع درک شده برای سفارش آنلاین چیزی را کاهش می دهد. این بدان معناست که احتمالاً در نهایت افراد بیشتری خرید می کنند. درآمد حاصل از این مشتریان اضافی ممکن است خسارات ناشی از پرداخت هزینه حمل و نقل آنها را جبران کند.
ابزارهای مناسب برای کمک به بهینه سازی نرخ تبدیل خود را پیدا کنید. سپس، آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی نتیجه می دهد.
دریافت حس اندازه، تناسب و کیفیت مواد از عکس ها می تواند چالش برانگیز باشد. ویدئو تمایل دارد جزئیات بیشتری را نشان دهد. ویدیوهایی اضافه کنید که محصول شما را از زوایای مختلف نشان میدهند و به مردم اجازه میدهند آنها را در عمل ببینند.
برای مثال، فرض کنید 30 نفر از 1000 بازدیدکننده از فروشگاه آنلاین شما خرید کرده اند.
شما به سادگی نمی توانید به هر سوالی که کسی در توضیحات محصول شما خواهد داشت پاسخ دهید. با این حال، از آنجایی که می خواهید هر کاری که می توانید انجام دهید تا کسی را متقاعد کنید که محصول شما را بخرد در حالی که قبلاً در سایت شما است، چت را به عنوان یک راه دیگر در نظر بگیرید.
شما می توانید ده ها تغییر کوچک در تجربه کاربری فرآیند پرداخت خود ایجاد کنید. دو مورد از موارد مورد علاقه ما حذف فیلدهای غیر ضروری و اضافه کردن نوار پیشرفت است.
مشتریان میتوانند بدون ترک صفحه وب محصولی که نزدیک به خرید هستند، درباره برند، سیاستهای حمل و نقل و هر چیز دیگری که مربوط به محصول نیست، سؤال بپرسند.