ابزارهای مناسب برای کمک به بهینه سازی نرخ تبدیل خود را پیدا کنید. سپس، آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی نتیجه می دهد.
هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که بخواهید به جزئیات کوچک موردی که قصد خرید آنلاین آن را دارید نگاه کنید و متوجه شوید که نمی توانید بزرگنمایی کنید.
امروزه بسیاری از خرده فروشان تجارت الکترونیک در چندین پلتفرم به فروش می پردازند. شما باید بازدیدها و تبدیل های سایت خود را در یک مکان جمع آوری کنید.
در ابتدا، همیشه اندازهگیریهای محصول، مشخصات مواد، اطلاعات گارانتی و هر اطلاعات دیگری را که برای خرید محصول شما حیاتی است، لحاظ کنید. با این اطلاعات، مشتری بالقوه ای را که در مورد جزئیات کلیدی فکر می کند، از دست نخواهید داد.
4. قابلیت چت را به وب سایت خود اضافه کنید.
اگر یک دسته از اقلام با نرخ تبدیل عالی دارید، میتوانید تمام دستهها را به آن استاندارد برسانید. با این رویکرد، می توانید روی معیار CVR حساب کنید که شخصیت هدف خاص شما را منعکس می کند، نه شخص دیگری.
همچنین می توانید قبل از اعمال ارسال رایگان برای سفارش، حداقل مبلغ خرید را تعیین کنید. شما مشتریان خود را تشویق می کنید تا برای جلوگیری از پرداخت هزینه های حمل و نقل، کمی بیشتر برای محصولات خرج کنند.
8. فرآیند پرداخت خود را تغییر دهید.
برای مثال، فرض کنید 30 نفر از 1000 بازدیدکننده از فروشگاه آنلاین شما خرید کرده اند.
تا زمانی که شروع به آزمایش هر یک از جنبه های کوچک سایت خود نکنید، نمی دانید چه نرخ های تبدیلی را خواهید دید.
6. اثبات اجتماعی را با نظرات خیره کننده مشتریان اضافه کنید.
چت می تواند ابزار قدرتمندی برای پر کردن شکاف بین توضیحات محصول شما و اطلاعاتی باشد که یک فرد برای خرید نیاز دارد.
مطالعات نشان دادهاند که در حالی که اکثر آزمایشهای CTA نتایج آماری قابلتوجهی تولید نمیکنند، آزمایشهایی که تأثیر زیادی ایجاد میکنند، با افزایش میانگین تبدیل در صفحه به طور متوسط 49٪.
با این حال، تنها عنصری که جعل کردن آن سخت است، نظرات مشتریان است. به مشتریان خود اجازه دهید نظرات خود را در مورد محصولات شما برای اثبات کیفیت آنها بنویسند. اگر نظرات عالی دارید، آنها را در صفحات محصول بالاتر ببرید. اثبات اجتماعی می تواند تأثیر مثبتی بر تصمیمات خرید مشتریان بالقوه داشته باشد.
نوارهای پیشرفت می توانند دو مزیت داشته باشند.
- اول، آنها می توانند نگرانی خریداران را از اینکه در حال حاضر زمان لازم برای تکمیل فرآیند پرداخت را ندارند، کاهش دهند.
- دوم، آنها بعد از هر مرحله به افراد احساس موفقیت می دهند و حرکت مثبتی را برای تکمیل خریدشان ایجاد می کنند.
9. اجازه پرداخت مهمان را بدهید.
چرا نرخ تبدیل تجارت الکترونیک شما مهم است؟
به یاد داشته باشید که همیشه میتوانید تستهای A/B را با تغییر در طراحی و قرار دادن گواهینامه خود اجرا کنید. به زودی خواهید فهمید که چه چیزی بهتر عمل می کند.
7. ارسال رایگان ارائه دهید.
به عنوان مثال، می توانید 50000 بازدید در ماه از طریق تبلیغات به وب سایت خود بیاورید. اگر تجربه کاربری در وب سایت شما ضعیف است یا توضیحات محصول شما به طور موثر ارزش ارتباطی را نشان نمی دهد، ممکن است تنها درصد کمی از این ترافیک به مشتری تبدیل شود.
اعداد زیر از IRP Commerce است که دائماً داده ها را در بسیاری از صنایع و ShippyPro جمع آوری می کند. اعداد اخیراً در دسامبر 2022 به روز شده اند.
- کشاورزی: 0.62٪ – 1.41٪
- هنر و صنایع دستی: 3.84٪ – 4.07٪
- نوزاد و کودک: 0.87٪ – 1.43٪
- اتومبیل و موتورسواری: 1.35٪ – 0.65٪
- تجهیزات برقی و تجاری: 2.49٪ – 1.31٪
- مد، پوشاک و لوازم جانبی: 1.01٪ – 2.20٪
- غذا و نوشیدنی: 1.00٪ – 2.01٪
- سلامت و تندرستی: 1.87٪ – 4.20٪
- لوازم جانبی و هدیه خانه: 1.55٪ – 2.34٪
- لوازم آشپزخانه و منزل: 1.72٪ – 3.00٪
- مراقبت از حیوان خانگی: 2.53٪ – 2.20٪
- ورزش و تفریح: 1.18 – 1.62٪
بهینه سازی نرخ تبدیل تجارت الکترونیک
- ویدیوهای توضیحی را در صفحات محصول خود قرار دهید.
- مجموعه واضح تری از تصاویر محصول را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.
- کپی خود را سفت کنید
- یک ویژگی چت به وب سایت خود اضافه کنید.
- مکان ها، گزینه ها و جمله بندی های مختلف فراخوان برای اقدام (CTA) را آزمایش کنید.
- با نظرات خیره کننده مشتریان، اثبات اجتماعی را اضافه کنید.
- ارسال رایگان را ارائه دهید.
- روند پرداخت خود را تغییر دهید.
- اجازه تسویه حساب مهمان
- گزینه های پرداخت اضافی را اضافه کنید.
1. فیلم های توضیح دهنده را در صفحات محصول خود قرار دهید.
اجازه دادن به افراد برای ایجاد حساب کاربری برای خریداران مکرر منطقی است. اما اگر از مردم بخواهید که برای اولین خرید خود یک حساب کاربری ایجاد کنند، ممکن است مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. علاوه بر این، برخی از افراد از ذخیره اطلاعات شخصی به صورت آنلاین مخالف هستند.
شما می توانید ده ها تغییر کوچک در تجربه کاربری فرآیند پرداخت خود ایجاد کنید. دو مورد از موارد مورد علاقه ما حذف فیلدهای غیر ضروری و اضافه کردن نوار پیشرفت است.
نرخ تبدیل تجارت الکترونیک بهترین معیار برای صاحبان فروشگاه های آنلاین است. با این داده ها، می توانید ببینید که آیا تغییراتی که در سایت خود ایجاد می کنید تأثیر مثبت یا منفی بر تعداد بازدیدکنندگانی که مشتری می شوند، دارد.

اکنون دانلود کنید: محاسبهگر نرخ تبدیل تجارت الکترونیک
یک نظرسنجی را برای درک روشهای پرداخت ترجیحی مشتریان خود در نظر بگیرید و روشی را که برای آنها راحتتر است اضافه کنید.
ما قبول خواهیم کرد که ارائه ارسال رایگان ارزان ترین گزینه نیست. با این حال، ROI می تواند بسیار زیاد باشد. بسیاری از مردم زمانی که 15 دقیقه رانندگی ارزان تر از پرداخت 5 تا 10 دلار برای حمل و نقل است، به یک فروشگاه محلی مراجعه می کنند.
همچنین میخواهید تعداد فزاینده افرادی را که ترجیح میدهند ویدیو را به متن مصرف کنند، در نظر بگیرید.
2. مجموعه واضح تری از تصاویر محصول را به بازدیدکنندگان خود بدهید.
ما یک ردیاب نرخ تبدیل رایگان تجارت الکترونیک را گردآوری کردهایم که میتوانید از اینجا دانلود کنید، همراه با یک الگوی طرح بازاریابی و فروش تجارت الکترونیک در کیت برنامهریزی تجارت الکترونیک ما.
منبع ویژه: ردیاب نرخ تبدیل تجارت الکترونیک
در برخی موارد، خرده فروشان ممکن است چند محصول یکسان داشته باشند که تنها بر اساس اندازه متفاوت هستند. در حالی که مشخصات محصول باید ابعاد مختلف محصول را منعکس کند، اشکالی ندارد کپی توصیف استفاده از محصول را همانطور که هست رها کنید.
با ردیابی معیارهای وب سایت مرتبط، می توانید میزان نرخ تبدیل فعلی خود را کشف کنید.
تغییر CTA یک روش کلاسیک برای بهینه سازی نرخ تبدیل یک وب سایت است. تغییر کپی در CTA های خود، گزینه هایی که افراد برای مکان بعدی که می توانند بروند دارند، یا برجسته بودن آن CTA ها می تواند روش های کم تلاش و تاثیرگذاری بالا برای تشویق مردم به خرید باشد.
با ملاقات با مشتریان خود در جایی که هستند، به طور بالقوه یک مزاحمت (یعنی پیاده روی به اتاق دیگری برای دریافت کارت اعتباری متفاوت) یا یک مسدود کننده کامل (یعنی دسترسی نداشتن به هیچ یک از روش های پرداخت موجود) را از بین می برید. همچنین تجربه کاربری آسان تری ایجاد خواهید کرد.
نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید.
اگر راه حلی ندارید که به مشتریان امکان می دهد نظرات خود را به صورت خودکار ارسال کنند، از افرادی که قبلاً از شما خرید کرده اند، قیمت ها را جمع آوری کنید. به هر یک از توضیحات محصول خود چندین مورد اضافه کنید.
در این مقاله، نکات و نکات مربوط به نرخ تبدیل تجارت الکترونیک، معیارهای نرخ تبدیل در بین صنایع، و چگونگی بهبود نتایج خود را خواهید آموخت. بیایید حفاری کنیم.
نرخ تبدیل تجارت الکترونیک
Trustpilot گزارش می دهد که نیاز به ایجاد حساب کاربری در هنگام پرداخت، دومین دلیل بزرگی است که چرا مردم سبد خرید را رها می کنند، زیرا باید هزینه حمل و نقل را پرداخت کنند.
اگر از صفر شروع میکنید، معیارهای خاص صنعت را که توسط تحقیقات اخیر پشتیبانی میشوند، زیر را ببینید.
معیارهای نرخ تبدیل تجارت الکترونیک بر اساس صنعت
شما به سادگی نمی توانید به هر سوالی که کسی در توضیحات محصول شما خواهد داشت پاسخ دهید. با این حال، از آنجایی که می خواهید هر کاری که می توانید انجام دهید تا کسی را متقاعد کنید که محصول شما را بخرد در حالی که قبلاً در سایت شما است، چت را به عنوان یک راه دیگر در نظر بگیرید.
نرخ تبدیل تجارت الکترونیک (CVR) نسبت تعداد کل افرادی است که از سایت شما خرید می کنند در مقایسه با تعداد کل بازدیدکنندگان سایت شما.