نرخ تبدیل تجارت الکترونیک در سراسر صنایع (و نحوه افزایش نرخ های خود)

ابزارهای مناسب برای کمک به بهینه سازی نرخ تبدیل خود را پیدا کنید. سپس، آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی نتیجه می دهد.

هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که بخواهید به جزئیات کوچک موردی که قصد خرید آنلاین آن را دارید نگاه کنید و متوجه شوید که نمی توانید بزرگنمایی کنید.

امروزه بسیاری از خرده فروشان تجارت الکترونیک در چندین پلتفرم به فروش می پردازند. شما باید بازدیدها و تبدیل های سایت خود را در یک مکان جمع آوری کنید.

در ابتدا، همیشه اندازه‌گیری‌های محصول، مشخصات مواد، اطلاعات گارانتی و هر اطلاعات دیگری را که برای خرید محصول شما حیاتی است، لحاظ کنید. با این اطلاعات، مشتری بالقوه ای را که در مورد جزئیات کلیدی فکر می کند، از دست نخواهید داد.

4. قابلیت چت را به وب سایت خود اضافه کنید.

اگر یک دسته از اقلام با نرخ تبدیل عالی دارید، می‌توانید تمام دسته‌ها را به آن استاندارد برسانید. با این رویکرد، می توانید روی معیار CVR حساب کنید که شخصیت هدف خاص شما را منعکس می کند، نه شخص دیگری.

همچنین می توانید قبل از اعمال ارسال رایگان برای سفارش، حداقل مبلغ خرید را تعیین کنید. شما مشتریان خود را تشویق می کنید تا برای جلوگیری از پرداخت هزینه های حمل و نقل، کمی بیشتر برای محصولات خرج کنند.

8. فرآیند پرداخت خود را تغییر دهید.

برای مثال، فرض کنید 30 نفر از 1000 بازدیدکننده از فروشگاه آنلاین شما خرید کرده اند.

تا زمانی که شروع به آزمایش هر یک از جنبه های کوچک سایت خود نکنید، نمی دانید چه نرخ های تبدیلی را خواهید دید.

6. اثبات اجتماعی را با نظرات خیره کننده مشتریان اضافه کنید.

چت می تواند ابزار قدرتمندی برای پر کردن شکاف بین توضیحات محصول شما و اطلاعاتی باشد که یک فرد برای خرید نیاز دارد.

مطالعات نشان داده‌اند که در حالی که اکثر آزمایش‌های CTA نتایج آماری قابل‌توجهی تولید نمی‌کنند، آزمایش‌هایی که تأثیر زیادی ایجاد می‌کنند، با افزایش میانگین تبدیل در صفحه به طور متوسط ​​49٪.

با این حال، تنها عنصری که جعل کردن آن سخت است، نظرات مشتریان است. به مشتریان خود اجازه دهید نظرات خود را در مورد محصولات شما برای اثبات کیفیت آنها بنویسند. اگر نظرات عالی دارید، آنها را در صفحات محصول بالاتر ببرید. اثبات اجتماعی می تواند تأثیر مثبتی بر تصمیمات خرید مشتریان بالقوه داشته باشد.

نوارهای پیشرفت می توانند دو مزیت داشته باشند.

  • اول، آنها می توانند نگرانی خریداران را از اینکه در حال حاضر زمان لازم برای تکمیل فرآیند پرداخت را ندارند، کاهش دهند.
  • دوم، آنها بعد از هر مرحله به افراد احساس موفقیت می دهند و حرکت مثبتی را برای تکمیل خریدشان ایجاد می کنند.

9. اجازه پرداخت مهمان را بدهید.

چرا نرخ تبدیل تجارت الکترونیک شما مهم است؟

به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید تست‌های A/B را با تغییر در طراحی و قرار دادن گواهینامه خود اجرا کنید. به زودی خواهید فهمید که چه چیزی بهتر عمل می کند.

7. ارسال رایگان ارائه دهید.

به عنوان مثال، می توانید 50000 بازدید در ماه از طریق تبلیغات به وب سایت خود بیاورید. اگر تجربه کاربری در وب سایت شما ضعیف است یا توضیحات محصول شما به طور موثر ارزش ارتباطی را نشان نمی دهد، ممکن است تنها درصد کمی از این ترافیک به مشتری تبدیل شود.

اعداد زیر از IRP Commerce است که دائماً داده ها را در بسیاری از صنایع و ShippyPro جمع آوری می کند. اعداد اخیراً در دسامبر 2022 به روز شده اند.

  • کشاورزی: 0.62٪ – 1.41٪
  • هنر و صنایع دستی: 3.84٪ – 4.07٪
  • نوزاد و کودک: 0.87٪ – 1.43٪
  • اتومبیل و موتورسواری: 1.35٪ – 0.65٪
  • تجهیزات برقی و تجاری: 2.49٪ – 1.31٪
  • مد، پوشاک و لوازم جانبی: 1.01٪ – 2.20٪
  • غذا و نوشیدنی: 1.00٪ – 2.01٪
  • سلامت و تندرستی: 1.87٪ – 4.20٪
  • لوازم جانبی و هدیه خانه: 1.55٪ – 2.34٪
  • لوازم آشپزخانه و منزل: 1.72٪ – 3.00٪
  • مراقبت از حیوان خانگی: 2.53٪ – 2.20٪
  • ورزش و تفریح: 1.18 – 1.62٪

1. فیلم های توضیح دهنده را در صفحات محصول خود قرار دهید.

اجازه دادن به افراد برای ایجاد حساب کاربری برای خریداران مکرر منطقی است. اما اگر از مردم بخواهید که برای اولین خرید خود یک حساب کاربری ایجاد کنند، ممکن است مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. علاوه بر این، برخی از افراد از ذخیره اطلاعات شخصی به صورت آنلاین مخالف هستند.

شما می توانید ده ها تغییر کوچک در تجربه کاربری فرآیند پرداخت خود ایجاد کنید. دو مورد از موارد مورد علاقه ما حذف فیلدهای غیر ضروری و اضافه کردن نوار پیشرفت است.

نرخ تبدیل تجارت الکترونیک بهترین معیار برای صاحبان فروشگاه های آنلاین است. با این داده ها، می توانید ببینید که آیا تغییراتی که در سایت خود ایجاد می کنید تأثیر مثبت یا منفی بر تعداد بازدیدکنندگانی که مشتری می شوند، دارد.

نرخ تبدیل تجارت الکترونیک

اکنون دانلود کنید: محاسبه‌گر نرخ تبدیل تجارت الکترونیک

یک نظرسنجی را برای درک روش‌های پرداخت ترجیحی مشتریان خود در نظر بگیرید و روشی را که برای آنها راحت‌تر است اضافه کنید.

ما قبول خواهیم کرد که ارائه ارسال رایگان ارزان ترین گزینه نیست. با این حال، ROI می تواند بسیار زیاد باشد. بسیاری از مردم زمانی که 15 دقیقه رانندگی ارزان تر از پرداخت 5 تا 10 دلار برای حمل و نقل است، به یک فروشگاه محلی مراجعه می کنند.

همچنین می‌خواهید تعداد فزاینده افرادی را که ترجیح می‌دهند ویدیو را به متن مصرف کنند، در نظر بگیرید.

2. مجموعه واضح تری از تصاویر محصول را به بازدیدکنندگان خود بدهید.

ما یک ردیاب نرخ تبدیل رایگان تجارت الکترونیک را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید از اینجا دانلود کنید، همراه با یک الگوی طرح بازاریابی و فروش تجارت الکترونیک در کیت برنامه‌ریزی تجارت الکترونیک ما.

منبع ویژه: ردیاب نرخ تبدیل تجارت الکترونیک

در برخی موارد، خرده فروشان ممکن است چند محصول یکسان داشته باشند که تنها بر اساس اندازه متفاوت هستند. در حالی که مشخصات محصول باید ابعاد مختلف محصول را منعکس کند، اشکالی ندارد کپی توصیف استفاده از محصول را همانطور که هست رها کنید.

با ردیابی معیارهای وب سایت مرتبط، می توانید میزان نرخ تبدیل فعلی خود را کشف کنید.

تغییر CTA یک روش کلاسیک برای بهینه سازی نرخ تبدیل یک وب سایت است. تغییر کپی در CTA های خود، گزینه هایی که افراد برای مکان بعدی که می توانند بروند دارند، یا برجسته بودن آن CTA ها می تواند روش های کم تلاش و تاثیرگذاری بالا برای تشویق مردم به خرید باشد.

با ملاقات با مشتریان خود در جایی که هستند، به طور بالقوه یک مزاحمت (یعنی پیاده روی به اتاق دیگری برای دریافت کارت اعتباری متفاوت) یا یک مسدود کننده کامل (یعنی دسترسی نداشتن به هیچ یک از روش های پرداخت موجود) را از بین می برید. همچنین تجربه کاربری آسان تری ایجاد خواهید کرد.

نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید.

اگر راه حلی ندارید که به مشتریان امکان می دهد نظرات خود را به صورت خودکار ارسال کنند، از افرادی که قبلاً از شما خرید کرده اند، قیمت ها را جمع آوری کنید. به هر یک از توضیحات محصول خود چندین مورد اضافه کنید.

در این مقاله، نکات و نکات مربوط به نرخ تبدیل تجارت الکترونیک، معیارهای نرخ تبدیل در بین صنایع، و چگونگی بهبود نتایج خود را خواهید آموخت. بیایید حفاری کنیم.

قالب برنامه ریزی تجارت الکترونیک



منبع

کسانی که خریدار مکرر می شوند، در نهایت اگر احساس راحتی در ذخیره اطلاعات خود کنند، یک حساب کاربری ایجاد می کنند. در عین حال، برای افرادی که آماده خرید هستند، مراحل اضافی را به فرآیند پرداخت اضافه نکنید.

10. گزینه های پرداخت اضافی را اضافه کنید.

ارائه تجربیات و تصاویر قابل مقایسه در محل برای شرکت هایی که محصولات ارزان و با کیفیت پایین دارند، به طور فزاینده ای آسان می شود. این امر خریداران را متقاعد می کند که محصولات آنها مانند سایر محصولات موجود در بازار است و فقط قیمت کمتری دارد.

از سوی دیگر، اگر چیزی مانند محصولات مراقبت از بدن می فروشید، ممکن است یک نسخه کاملاً جدید بنویسید تا توضیح دهید که هر محصول برای چه کسی مناسب است، عناصر حسی مختلف محصول، و ظاهر و احساس هر کدام.

ارسال رایگان موانع درک شده برای سفارش آنلاین چیزی را کاهش می دهد. این بدان معناست که احتمالاً در نهایت افراد بیشتری خرید می کنند. درآمد حاصل از این مشتریان اضافی ممکن است خسارات ناشی از پرداخت هزینه حمل و نقل آنها را جبران کند.

برای محاسبه CVR تجارت الکترونیک خود، تعداد کل افرادی که پرداخت را انجام دادند (30) را در نظر بگیرید و آن را بر تعداد کل بازدیدکنندگان سایت در همان بازه زمانی (1000) تقسیم کنید. در این حالت، CVR تجارت الکترونیک شما 30/1000 = 0.03 = 3٪ خواهد بود.

CVR تجارت الکترونیک خود را با یک معیار کلی که CVR ها را در صنایع جمع می کند، مقایسه نکنید. CVR ها در بخش های تجارت الکترونیک بسیار متفاوت هستند. سعی کنید نرخ تبدیل را برای دسته یا صنعت خود پیدا کنید تا به عنوان معیار از آن استفاده کنید.

اگرچه بسیار مهم است، اما اغلب در مورد نرخ تبدیل معقول در نظر گرفته شده سردرگمی وجود دارد. قبل از اینکه ارزیابی کنید که آیا نرخ تبدیل تجارت الکترونیک شما خوب است یا بد، باید ارزیابی کنید که عملکرد شما در برابر استانداردهای صنعت شما چگونه است.

CVR تجارت الکترونیک همچنین یک معیار با ارزش برای ردیابی در طول زمان است تا ببینید که چگونه بهبودهایی که در وب سایت خود ایجاد می کنید، دسته بندی محصولات، توضیحات محصول، فرآیند پرداخت یا هر جنبه دیگری از فروشگاه آنلاین شما در واقع بر نتیجه کسب و کار شما تأثیر می گذارد.

نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خوب چیست؟

اطمینان حاصل کنید که توضیحات محصول شما از نظر گرامری صحیح، قابل درک و ساختار مناسب است. هنگام نوشتن توضیحات محصول، مهم است که خریدار ایده آل خود را در ذهن داشته باشید.

سایت تجارت الکترونیک شما باید شامل تصاویر محصول شما از زوایای مختلف باشد و به خریداران احتمالی اجازه دهد تا روی تصاویر محصول بزرگنمایی کنند. انجام این کار به این مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا قبل از خرید، درک دقیق تری از محصول شما داشته باشند.

3. کپی خود را سفت کنید.

مطالعه ای از اکوسیستم پرداخت های تجاری نشان داد که 50 درصد از مصرف کنندگان اگر نتوانند روش پرداخت دلخواه خود را پیدا کنند، تراکنش را پایان می دهند.

نگاه کردن به اعداد تنها کاری نیست که باید انجام دهید. یک تجزیه و تحلیل هزینه و فایده انجام دهید و مطمئن شوید که با فروش آنلاین محصولات خود بیشتر از آنچه که خرج می کنید درآمد کسب می کنید. از آنجا، زمان خود را بر روی بهینه سازی سایت خود فراتر از جایی که در حال حاضر قرار دارد متمرکز کنید.

مشتریان می‌توانند بدون ترک صفحه وب محصولی که نزدیک به خرید هستند، درباره برند، سیاست‌های حمل و نقل و هر چیز دیگری که مربوط به محصول نیست، سؤال بپرسند.

5. مکان ها، گزینه ها و جمله بندی های مختلف فراخوان برای اقدام (CTA) را آزمایش کنید.

دریافت حس اندازه، تناسب و کیفیت مواد از عکس ها می تواند چالش برانگیز باشد. ویدئو تمایل دارد جزئیات بیشتری را نشان دهد. ویدیوهایی اضافه کنید که محصول شما را از زوایای مختلف نشان می‌دهند و به مردم اجازه می‌دهند آن‌ها را در عمل ببینند.

در حالی که جمع آوری اطلاعات اضافی در مورد خریداران در طول فرآیند پرداخت وسوسه انگیز است، سوالات اضافی مدت زمان خرید را طولانی تر می کند. بسیاری از مردم ممکن است آنقدر صبور نباشند.

نرخ تبدیل تجارت الکترونیک شما برای موفقیت فروشگاه آنلاین شما بسیار مهم است.

می‌توانید از صفحه‌گسترده ردیابی استفاده کنید یا راه‌حلی فناوری بیابید تا نبض عملکرد خود را در همه پلتفرم‌ها حفظ کنید.