نقش رسانه های اجتماعی در تبلیغات Super Bowl LVII
Super Bowl فقط بزرگترین رویداد فصل فوتبال نیست – بزرگترین رویداد برای تبلیغات نیز هست. به جای تکیه بر یک مکان 30 ثانیه ای در طول بازی بزرگ، برندهای بیشتری کمپین های اجتماعی را در استراتژی های تبلیغاتی Super Bowl خود قرار می دهند.
پیش از منحنی: بررسی کنید که چگونه پنج شرکت از رقبا متمایز هستند.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی کمیت کردن موفقیت ممکن است سخت باشد. در اینجا نحوه اندازه گیری ROI کمپین های اجتماعی خود آورده شده است.
در 12 ژانویه، دوریتوس ویدیویی به نام “مثلث عشق” با بازی جک هارلو منتشر کرد. این کلیپ تصویر تیزری است که این برند فقط سه روز قبل در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود.
ChatGPT: تقریبا 30 درصد از متخصصان می گویند که آن را در محل کار امتحان کرده اند.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
رابین هود در حال راه اندازی یک نام تجاری رسانه ای برای به اشتراک گذاری محتوای مالی، خرده فروشی و سرمایه گذاری است.
توییتر سال پرنوسان ممکن است بر تمایل برندها برای سرمایه گذاری در تبلیغات Super Bowl در این پلتفرم تأثیر بگذارد.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
Doritos همچنین با چالش #DoritosTriangleTryout TikTok، صفحه ای از کتاب بازی State Farm را برداشت و از طرفداران دعوت کرد تا ویدیوهای رقص را به اشتراک بگذارند تا شانسی برای ستاره شدن در آخرین تبلیغ Super Bowl این شرکت داشته باشند.
#StuckInPringles
آمازون سازندگان را تشویق می کند تا از پلتفرم Inspire خود برای رقابت با TikTok استفاده کنند.
قبل از Super Bowl LVII در 12 فوریه، ما شاهد بودیم که برندها تبلیغات و تیزرهای اولیه را در رسانه های اجتماعی برای ایجاد پیش بینی و تعامل منتشر کردند. در اینجا چند موردی است که تا به حال دیده ایم: