نقش رسانه های اجتماعی در تبلیغات Super Bowl LVII

Super Bowl فقط بزرگترین رویداد فصل فوتبال نیست – بزرگترین رویداد برای تبلیغات نیز هست. به جای تکیه بر یک مکان 30 ثانیه ای در طول بازی بزرگ، برندهای بیشتری کمپین های اجتماعی را در استراتژی های تبلیغاتی Super Bowl خود قرار می دهند.

TikTok-Instagramمنبع تصویر

پیش از منحنی: بررسی کنید که چگونه پنج شرکت از رقبا متمایز هستند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی کمیت کردن موفقیت ممکن است سخت باشد. در اینجا نحوه اندازه گیری ROI کمپین های اجتماعی خود آورده شده است.

در 12 ژانویه، دوریتوس ویدیویی به نام “مثلث عشق” با بازی جک هارلو منتشر کرد. این کلیپ تصویر تیزری است که این برند فقط سه روز قبل در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود.

ChatGPT: تقریبا 30 درصد از متخصصان می گویند که آن را در محل کار امتحان کرده اند.

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

برندها از رسانه های اجتماعی در تبلیغات سوپر کاسه استفاده می کنند

رابین هود در حال راه اندازی یک نام تجاری رسانه ای برای به اشتراک گذاری محتوای مالی، خرده فروشی و سرمایه گذاری است.

توییتر سال پرنوسان ممکن است بر تمایل برندها برای سرمایه گذاری در تبلیغات Super Bowl در این پلتفرم تأثیر بگذارد.

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

Doritos همچنین با چالش #DoritosTriangleTryout TikTok، صفحه ای از کتاب بازی State Farm را برداشت و از طرفداران دعوت کرد تا ویدیوهای رقص را به اشتراک بگذارند تا شانسی برای ستاره شدن در آخرین تبلیغ Super Bowl این شرکت داشته باشند.

#StuckInPringles

آمازون سازندگان را تشویق می کند تا از پلتفرم Inspire خود برای رقابت با TikTok استفاده کنند.

قبل از Super Bowl LVII در 12 فوریه، ما شاهد بودیم که برندها تبلیغات و تیزرهای اولیه را در رسانه های اجتماعی برای ایجاد پیش بینی و تعامل منتشر کردند. در اینجا چند موردی است که تا به حال دیده ایم:

مثلث عشق نوشته دوریتوس

همانطور که به بازی بزرگ نزدیکتر می شویم، مشتاقانه منتظریم تا شاهد حضور برندهای خلاق در شبکه های اجتماعی باشیم تا همه ما صحبت کنیم.

قطعات بازاریابی

دعوت به اقدام جدید





منبع

سال گذشته State Farm در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی همه‌چیز استفاده کرد و به‌جای تبلیغات Super Bowl، کمپین TikTok را اجرا کرد. این برند ویدیویی را از حساب jakefromstatefarm@ منتشر کرد و کاربران TikTok را تشویق کرد تا با نمایش مهارت‌های رقص خود در یک ویدیوی ایالتی فارم، با هم به نمایش بگذارند.

TikTok شروع به آزمایش ویژگی جدید “پادکست” کرد.

PopCorners یک تیزر با مضمون Breaking Bad را به اشتراک گذاشت که بازیگر برایان کرانستون را به خدمت گرفت.

پرینگلز تیزری را در حساب اینستاگرام این برند به اشتراک گذاشت که در آن یک ستاره مرموز محصول را در دست دارد و زیرنویس آن اشاره ای به Super Bowl دارد.

پاپ کورنر به زودی شکسته می شود