بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی کمیت کردن موفقیت ممکن است سخت باشد. در اینجا نحوه اندازه گیری ROI کمپین های اجتماعی خود آورده شده است.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
Super Bowl فقط بزرگترین رویداد فصل فوتبال نیست – بزرگترین رویداد برای تبلیغات نیز هست. به جای تکیه بر یک مکان 30 ثانیه ای در طول بازی بزرگ، برندهای بیشتری کمپین های اجتماعی را در استراتژی های تبلیغاتی Super Bowl خود قرار می دهند.
پرینگلز تیزری را در حساب اینستاگرام این برند به اشتراک گذاشت که در آن یک ستاره مرموز محصول را در دست دارد و زیرنویس آن اشاره ای به Super Bowl دارد.
پاپ کورنر به زودی شکسته می شود
سال گذشته State Farm در تبلیغات رسانههای اجتماعی همهچیز استفاده کرد و بهجای تبلیغات Super Bowl، کمپین TikTok را اجرا کرد. این برند ویدیویی را از حساب jakefromstatefarm@ منتشر کرد و کاربران TikTok را تشویق کرد تا با نمایش مهارتهای رقص خود در یک ویدیوی ایالتی فارم، با هم به نمایش بگذارند.
همانطور که به بازی بزرگ نزدیکتر می شویم، مشتاقانه منتظریم تا شاهد حضور برندهای خلاق در شبکه های اجتماعی باشیم تا همه ما صحبت کنیم.
قطعات بازاریابی
منبع تصویر
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

Doritos همچنین با چالش #DoritosTriangleTryout TikTok، صفحه ای از کتاب بازی State Farm را برداشت و از طرفداران دعوت کرد تا ویدیوهای رقص را به اشتراک بگذارند تا شانسی برای ستاره شدن در آخرین تبلیغ Super Bowl این شرکت داشته باشند.
PopCorners یک تیزر با مضمون Breaking Bad را به اشتراک گذاشت که بازیگر برایان کرانستون را به خدمت گرفت.