نکات ضروری جستجوی جدید گوگل در مورد سئو به ما می گوید


آیا با دستورالعمل های وب مستر گوگل آشنا هستید؟

سال‌ها (تا کنون) وجود داشته است و بایدها و نبایدهای سئو را شکست.

اما منسوخ شده بود. بنابراین، گوگل آن را با Search Essentials جایگزین کرد که اگر می‌خواهید با سئو به خوبی عمل کنید، مجموعه‌ای کاملاً جدید از الزامات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آنها با آنچه دوست دارند و نمی پسندند بسیار عمیق تر می شوند. بسیاری از آنها مبهم هستند، شبیه به دستورالعمل های وب مستر قدیمی، اما آنها برخی از جزئیات را ارائه می دهند که به شما در هنگام سئو کمک می کند.

در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

محتوای خودکار

آنها زمان زیادی را صرف پوشش محتوای خودکار می کنند. و منطقی است زیرا ابزارهای زیادی وجود دارد که کپی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می دهد.

هک، ما حتی محتوای هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از ابزار Ubersuggest خود ارائه می دهیم و برای اینکه به شما ایده دهیم روزانه بیش از 20000 نفر از آن استفاده می کنند.

اما من یکی از بزرگ‌ترین منتقدان محتوای هوش مصنوعی بوده‌ام، زیرا مهم نیست که از چه ابزاری استفاده کنید، هیچ کدام به اندازه کافی برای جایگزینی انسان خوب نیستند.

در عوض، می‌توانید از آن‌ها برای شروع به کار استفاده کنید، اما به یک انسان نیاز دارید که در اصلاح محتوا کمک کند تا آن را بهتر کند و همچنین خلاقیت را به قطعه بیافزاید.

در اینجا چیزی است که گوگل در مورد محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی دوست ندارد به اشتراک گذاشته است (به خاطر داشته باشید که گوگل این مورد را در بخش هرزنامه Google Essentials قرار داده است):

  • متنی که برای خواننده معنی ندارد اما حاوی کلمات کلیدی جستجو است
  • متن ترجمه شده توسط یک ابزار خودکار بدون بازبینی یا نظارت انسانی قبل از انتشار
  • متن تولید شده از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر
  • متن با استفاده از تکنیک های مترادف خودکار، بازنویسی یا مبهم سازی تولید می شود
  • متن تولید شده از خراش دادن فیدها یا نتایج جستجو
  • دوخت یا ترکیب محتوا از صفحات مختلف وب بدون افزودن ارزش کافی

نکته مهم برای شما در اینجا این است که گوگل نمی گوید نمی توانید از محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی استفاده کنید. آنها با کیفیت محتوای هوش مصنوعی مشکل دارند.

اگر محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی را در مقیاس انبوه ایجاد می کنید و انسان ها آن را ویرایش نمی کنند، فقط به این فکر کنید، مردم آن را ارزشمند نمی یابند، از بین می روند و معیارهای کاربر عالی نخواهد بود… که همه فقط به این معنی است که رتبه خوبی نخواهد داشت.

با تلاش‌های بازاریابی محتوا، اگر می‌خواهید رتبه خوبی کسب کنید، واقعاً فقط چند گزینه خوب دارید:

  1. مطالب را خودتان بنویسید
  2. برای ایجاد محتوای شما به کسی پول بدهید
  3. از یک ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا استفاده کنید و سپس از یک انسان برای ایجاد محتوا استفاده کنید به شدت آن را اصلاح کنید.

اگر گزینه 3 را انتخاب می کنید و همچنان می خواهید رتبه خوبی کسب کنید، وقتی می گویم به شخصی نیاز دارید که آن را “به شدت” تغییر دهد، باید چند کار را انجام دهید:

  1. بر اساس طول گسترش دهید – بیشتر محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار کوتاه است و به سختی موضوع را پوشش می دهد. افزودن کلمات بیشتر ارزش بیشتری برای خواننده ایجاد می کند.
  2. به تجربیات شخصی اضافه کنید – مردم عاشق داستان سرایی و خواندن تجربیات شخصی هستند. اینطوری یاد میگیریم برای یک نویسنده هوش مصنوعی اضافه کردن “تجارب شخصی” بسیار سخت است. بنابراین شما می خواهید که یک انسان آن قسمت را به آن اضافه کند.
  3. محتوای خود را تازه کنید – آنچه قدیمی است قدیمی است و احتمالا قبلاً خوانده شده است. نویسندگان هوش مصنوعی از وب بیرون می کشند و از آنچه قبلاً روی آن نوشته شده استفاده می کنند تا چیزی «جدید» ایجاد کنند. اما صادقانه بگویم، این واقعاً جدید نیست، فقط محتوایی است که دوباره به دست می‌آید. بنابراین، به کسی نیاز دارید که آمار، داده‌ها، اطلاعات جدید را اضافه کند… هر چیزی که آن را از رقبا متمایز کند.
  4. کمی شخصیت اضافه کنید – در آینده نویسندگان هوش مصنوعی باید بتوانند به محتوایی که ایجاد می کنند شخصیت بیافزایند، اما من هنوز آن را ندیده ام. من به معنای واقعی کلمه برای بسیاری از نویسندگان هوش مصنوعی، اگر نه همه، پول پرداخت کرده ام و آنها را آزمایش کرده ام. من هنوز یکی را ندیده ام که به شخصیت اضافه کند. مردم با انسان ها ارتباط برقرار می کنند نه ربات ها، بنابراین شخصیت خود را از طریق محتوای خود نشان دهید.

حتی برای تأکید بیشتر بر محتوای باکیفیت، گوگل اخیراً به‌روزرسانی محتوای مفید را نیز منتشر کرده است، که تقریباً بر روی نوشتن محتوا برای کاربران تمرکز می‌کند و نه Google.

انواع محتوا

کتابخوانی به ویژه در میان نسل جوان کم کم رواج پیدا می کند. طبق گزارش انجمن فیکولوژیک آمریکا، کمتر از 20 درصد نوجوانان روزانه یک کتاب، مجله یا روزنامه می خوانند. با این حال بیش از 80 درصد می گویند که روزانه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

و آیا می توانید حدس بزنید که رسانه های اجتماعی چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند؟

این ویدیو است.

برای اینکه اوضاع برای گوگل کمی ترسناک تر شود، Gen Z اکنون شروع به استفاده از TikTok برای جستجو در گوگل کرده است.

پرابهاکار راغوان، معاون ارشد گوگل به فورچون گفت:

تقریباً 40 درصد از جوانان وقتی به دنبال مکانی برای ناهار هستند، به Google Maps یا جستجو نمی‌روند، بلکه به TikTok یا اینستاگرام می‌روند.

بنابراین گوگل چگونه خود را تطبیق می دهد؟ آنها البته همه اشکال محتوا را از ویدیوها گرفته تا پادکست ها را فهرست می کنند. بعلاوه آنها فیلم های کوتاهی را در یوتیوب منتشر کردند که اکنون بیش از 1.5 میلیارد بیننده دارد.

علاوه بر این، در حال آزمایش کردن این ویدیوهای کوتاه به عنوان بخشی از نتایج جستجوی آنها بوده است.

هنگامی که در حال ایجاد انواع مختلف محتوا در وب سایت خود هستید، باید مطمئن شوید که گوگل به راحتی می تواند آن را طبقه بندی و فهرست بندی کند.

در Search Essentials، نحوه کمک به Google را برای درک نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید، توضیح می‌دهند. این چیز جدیدی نیست، اما تاکید آنها بر این موضوع نشان می دهد که آنها درک می کنند که آینده سئو فقط محتوای مبتنی بر متن نیست و آنها البته به وب سایت هایی نیاز دارند که با استفاده از مواردی مانند نشانه گذاری طرحواره به آنها کمک کنند.

بسته به نوع محتوایی که استفاده می‌کنید، این دستورالعمل‌های کد را برای تصاویر و این دستورالعمل‌ها را برای ویدیوها دنبال کنید.

این به شما کمک خواهد کرد که بدون توجه به اینکه گوگل چگونه نتایج خود را در آینده تنظیم می کند، ترافیک سئوی مورد نظر خود را دریافت می کنید.

سئوی محلی

گوگل به چند مورد اشاره می کند که بر سئوی محلی نیز تاثیر می گذارد.

آنها واقعاً مشخص نکردند که برای سئوی محلی است، اما تا حدی است. آنها نمی خواهند شما چیزهای کلیدی را بیان کنید و در اینجا چند نمونه از مواردی که آنها نمی خواهند آورده شده است:

  • لیست شماره های تلفن بدون ارزش افزوده قابل توجه
  • بلوک‌های متنی که شهرها و مناطقی را فهرست می‌کنند که یک صفحه وب سعی در رتبه‌بندی آنها دارد
  • تکرار کلمات یا عبارات یکسان آنقدر زیاد که غیرطبیعی به نظر برسد.

بسیاری از شرکت ها دارای چندین مکان هستند. یا اگر آنها فقط یک مکان فیزیکی دارند، تمایل دارند صفحاتی را برای هر شهر/منطقه ای که به مکان آنها نزدیک است ایجاد کنند. به این ترتیب آنها می توانند ترافیک سئو بیشتری دریافت کنند.

و اتفاقی که می افتد این است که آنها تمایل دارند از بلوک های متنی مشابه با کلمات کلیدی یکسان در هر یک از آن صفحات استفاده کنند، اما فقط با افزودن یک محتوای جدید مبتنی بر شهر یا منطقه، آن را کمی تنظیم می کنند.

این صفحات واقعاً ارزش افزوده ای ندارند. آنها فقط برای موتورهای جستجو هستند، بنابراین می توانید ترافیک کاربری را که در جستجوی نتایج محلی است، جذب کنید.

شرط می بندم که در آینده شاهد سرکوب بیشتر گوگل در این زمینه خواهید بود.

اگر می خواهید برای هر شهری که شرکت شما به آن خدمات می دهد چندین صفحه ایجاد کنید، باید ارزش بیشتری اضافه کنید.

به عنوان مثال، اگر من یک شرکت نصب و خدمات پنل خورشیدی بودم که به لس آنجلس، کالیفرنیا سرویس می داد، می خواستم صفحاتی مبتنی بر شهر ایجاد کنم. زیرا در داخل لس آنجلس شما زیربخش هایی مانند هالیوود یا بورلی هیلز دارید.

من هر صفحه شهر را سفارشی می کنم و آن را بسیار خاص می کنم. به عنوان مثال، در بورلی هیلز، نمی‌توانید پنل‌های خورشیدی را روی پشت بام قرار دهید که برای مردم در خیابان یا همسایه‌هایتان قابل مشاهده باشد. و شما نمی‌توانید کاشی‌های سقف خورشیدی تسلا را که شبیه «کاشی‌های سقف» معمولی هستند قرار دهید زیرا هیئت طراحی بورلی هیلز آن را تأیید نمی‌کند.

حتی می‌توانم تصویری از سقف خورشیدی تسلا را نشان دهم، مانند تصویر زیر تا مردم بدانند چه چیزی تایید نمی‌شود.

یا می‌توانم در مورد اینکه چقدر طول می‌کشد تا تأیید شهر را دریافت کنم و روند بورلی هیلز چیست، زیرا با هالیوود متفاوت است.

راه‌های بسیار بیشتری برای سفارشی‌سازی صفحات شهری محلی شما وجود دارد، اما روش‌های بالا فقط دو روش ساده هستند که می‌توانم آنها را هم برای کاربران و هم برای Google ارزشمند کنم.

اگر می خواهید چندین صفحه شهر ایجاد کنید، به این فکر کنید که چه ارزشی می توانید ارائه دهید. مطمئناً شما ترافیک و رتبه‌بندی را می‌خواهید، اما برای به دست آوردن آن، کاربر را در اولویت قرار دهید و مطمئن شوید که ارزش بیشتری از شما نسبت به رقبا دریافت می‌کند.

نتیجه

چیزهای زیادی وجود دارد که گوگل در Search Essentials پوشش می دهد، اما بیشتر آن قدیمی است یا چیزی نیست که قبلاً نمی دانستید.

چیزهای بزرگتر عبارتند از:

  1. آن‌ها از انسان‌ها می‌خواهند که محتوای نوشته‌شده با هوش مصنوعی را تنظیم کنند و فقط آن‌طور که هست منتشر نکنند، زیرا ارزش زیادی ندارد.
  2. مطمئن شوید که به Google کمک می‌کنید تا انواع محتوایی که استفاده می‌کنید را بفهمد. امروزه سئو عمدتاً در مورد محتوای متنی است، اما این موضوع تغییر خواهد کرد زیرا بسیاری از کاربران (به ویژه مخاطبان جوان) محتوای مبتنی بر تصویر و ویدیو را ترجیح می دهند.
  3. گوگل می‌خواهد هرزنامه‌های سئوی محلی کاربران را که فقط صفحات تکراری ایجاد می‌کنند که تغییر چندانی نمی‌کنند به جز اینکه شهرها یا مناطق خاصی را هدف قرار می‌دهند، سرکوب کند.

بنابراین نظر شما در مورد جستجوی ضروری گوگل چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید



منبع