نکات و ابزارهایی برای بازاریابان [+New Data]

بازاریابان باید زمان خود را صرف رشد و دیده شدن شرکت کنند، – و در این پست، بهترین نکات و ابزارهای خود را به شما ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم زمان خود را برای انجام کارهای پرمشغله به حداقل برسانید و اولویت های واقعی خود را متمرکز کنید.

همچنین می توانید به راحتی از بسیاری از ابزارهای مدیریت کار برای ایجاد لیست کارهای پیچیده استفاده کنید. برای مثال یکی از ابزارهای مورد علاقه من آسانا است.

یک بازاریاب متوسط ​​تقریبا یک سوم از زمان خود را صرف انجام کارهای تکراری می کند. بازاریابان در حال حاضر به اندازه کافی مسئولیت دارند – و نمی توانند از عهده سوء مدیریت زمان در کارهای پرمشغله برآیند.

بازاریاب در حال مطالعه نکات و ابزارهایی برای کاهش مشغله کاری است

در حالی که بازاریاب ها نمی توانند از شر همه داده ها، گزارش ها و مشغله های شغلی خلاص شوند، ما می توانیم نحوه برخورد خود را تغییر دهیم. امیدواریم نکات ما را در روال خود به کار ببرید تا به مسیر خود برگردید و کمتر غرق در مشغله کاری شوید.

نکته حرفه ای: با زمانی که به خود اختصاص می دهید منطقی باشید. شما همچنان می خواهید اعضای تیم یا سایر ذینفعان بتوانند در صورت لزوم با شما تماس بگیرند.

4. فرآیندهای دستی را خودکار کنید.

ابزاری که می تواند به بازاریابان برای خودکارسازی فرآیندهای کاری کمک کند، عملکرد HubSpot Marketing Automation است.

وقتی همه چیز خیلی زیاد می شود، و مشغله بیشتری نسبت به آنچه که می توانید دارید، دارید، شرم آور نیست که برای کمک به تیم خود مراجعه کنید. درخواست کمک می تواند یک محیط کار مشترک بین همکاران را تقویت کند و ترس از به عهده گرفتن تمام مسئولیت ها را به حداقل برساند.

این یک ابزار اصلی است که می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا پاسخگوی خودکار لیست ایمیل‌ها را تنظیم کنند یا یک شبکه خلاقانه و پیچیده از قوانین بسازند که برای هدف قرار دادن کاربران خاص با ایمیل صحیح، چت زنده، تجربه وب‌سایت و موارد دیگر طراحی شده است.

5. یاد بگیرید چه زمانی از تیم خود کمک بخواهید.

نکاتی برای کاهش مشغله کاری برای بازاریابان: خودکار کردن فرآیندهای دستی با عملکرد HubSpot Marketing Automation

نکته حرفه ای: لیست کارهای خود را قابل اجرا کنید. عناوین وظایف خود را با کلمات اکشنی مانند «طراحی»، «ایجاد» یا «ارسال» شروع کنید تا به شما در یک نگاه به آنچه در بشقاب شما است، بینشی داشته باشید.

3. زمان تمرکز را برای رسیدن به اهداف در تقویم خود اضافه کنید.

اصطلاح «مشغول کاری» به وظایفی اشاره دارد که ارزش آنی کمی برای اهداف سازمان ندارند. با این حال، ممکن است به کارهای معمولی نیز اشاره داشته باشد که اضافی اما ضروری هستند، مانند ورود داده ها و گزارش.

مشغله کاری مانع از تمرکز بازاریابان بر روی کارهای مهمتر یا فوری مانند کار بر روی کمپین بزرگ بعدی، استراتژی، یا تولید محتوا می شود. خوشبختانه، ما راه هایی برای کاهش مشغله کاری می دانیم تا بازاریابان بتوانند به پروژه های سازنده بازگردند.

نکاتی برای کاهش مشغله کاری

1. تعیین کنید که چگونه حجم کاری خود را اولویت بندی می کنید.

نکاتی برای کاهش مشغله کاری برای بازاریابان: یک روال با لیست کارهای انجام دهید

نکته حرفه ای: از افسانه چندوظیفه ای دوری کنید. در غیر این صورت، بدون اتمام کار قابل توجه، از پروژه ای به پروژه دیگر پرش می کنید، در نتیجه زمان صرف شده برای کار شلوغ را افزایش می دهید.

2. یک روال با لیست کارهای روزانه ایجاد کنید.

ابزارهای زمان‌بندی جلسات آنلاین نیز این قابلیت را به اشتراک می‌گذارند، و ابزار جلسه HubSpot می‌تواند مکانی عالی برای شروع باشد.

بر اساس گزارش Zapier How We Work، 74 درصد از کارگران می گویند که ترجیح می دهند در موقعیت فعلی خود باقی بمانند تا اینکه به دنبال فرصتی جدید باشند. این عدد برای کسانی که در 18 ماه گذشته از اتوماسیون استفاده کرده اند به 90 درصد افزایش می یابد.

اگر بازاریاب هستید، به احتمال زیاد بیش از یک نوع قابل تحویل دارید. زمانی را صرف تجزیه و تحلیل و اولویت بندی کنید که کدام بخش از وظایف شغلی شما به عنوان یک چارچوب کلی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چه نمای فهرستی را ترجیح دهید یا یک داشبورد دیجیتال را به هم بزنید، این ابزار می‌تواند به بازاریابان کمک کند که در کارهای پرمشغله ناتمام مانده‌اند تا از آنها عبور کرده و در مسیر خود باقی بمانند.

→ اکنون دانلود کنید: الگوی طرح بازاریابی رایگان