نکات و ابزارهایی برای بازاریابان [+New Data]

ابزارهای زمان‌بندی جلسات آنلاین نیز این قابلیت را به اشتراک می‌گذارند، و ابزار جلسه HubSpot می‌تواند مکانی عالی برای شروع باشد.

ابتدا روی حیاتی‌ترین یا زمان‌دارترین کارها تمرکز کنید، کاری کنید که کار شلوغ کمتر خسته‌کننده به نظر برسد و زمان مشخصی برای رسیدگی به آن در اختیار شما قرار دهد.

تهیه فهرست کارها آسان است، اما رعایت آن آسان نیست. بازاریابان باید در ابتدای هفته زمانی را برای واگذاری وظایف روزانه خود اختصاص دهند. این می‌تواند مدیریت زمان بهتری را ارتقا دهد – چیزی که اغلب وقتی درگیر کار پرمشغله می‌شویم از ما دور می‌شود.

این یک ابزار اصلی است که می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا پاسخگوی خودکار لیست ایمیل‌ها را تنظیم کنند یا یک شبکه خلاقانه و پیچیده از قوانین بسازند که برای هدف قرار دادن کاربران خاص با ایمیل صحیح، چت زنده، تجربه وب‌سایت و موارد دیگر طراحی شده است.

5. یاد بگیرید چه زمانی از تیم خود کمک بخواهید.

کار شلوغ معمولاً مربوط به سیستم ها یا فرآیندهای قدیمی است که می توانند از اتوماسیون بازاریابی استفاده کنند. این ابزارها به شما کمک می کنند تا وظایف بازاریابی را بدون نیاز به زمان دستی مدیریت و تریاژ کنید.

در حالی که بازاریاب ها نمی توانند از شر همه داده ها، گزارش ها و مشغله های شغلی خلاص شوند، ما می توانیم نحوه برخورد خود را تغییر دهیم. امیدواریم نکات ما را در روال خود به کار ببرید تا به مسیر خود برگردید و کمتر غرق در مشغله کاری شوید.

نکته حرفه ای: لیست کارهای خود را قابل اجرا کنید. عناوین وظایف خود را با کلمات اکشنی مانند «طراحی»، «ایجاد» یا «ارسال» شروع کنید تا به شما در یک نگاه به آنچه در بشقاب شما است، بینشی داشته باشید.

3. زمان تمرکز را برای رسیدن به اهداف در تقویم خود اضافه کنید.

ما می دانیم که نمی توانید همیشه از همه وقفه ها اجتناب کنید، اما می توانید بلوک های زمانی را برای کار بدون وقفه در پروژه های روزانه خود برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، اگر روزانه بخش‌های دو ساعته را در تقویم خود مسدود کنید که می‌توانید بدون وقفه کار کنید، به خودتان فرصت می‌دهید تا کار معناداری انجام دهید. و برای جلوگیری از افتادن دوباره به کار شلوغ در آن بازه‌های زمانی، از جمله نوع کار واگذار شده در توضیحات تقویم.

یک بازاریاب متوسط ​​تقریبا یک سوم از زمان خود را صرف انجام کارهای تکراری می کند. بازاریابان در حال حاضر به اندازه کافی مسئولیت دارند – و نمی توانند از عهده سوء مدیریت زمان در کارهای پرمشغله برآیند.

بازاریاب در حال مطالعه نکات و ابزارهایی برای کاهش مشغله کاری است

بر اساس گزارش Zapier How We Work، 74 درصد از کارگران می گویند که ترجیح می دهند در موقعیت فعلی خود باقی بمانند تا اینکه به دنبال فرصتی جدید باشند. این عدد برای کسانی که در 18 ماه گذشته از اتوماسیون استفاده کرده اند به 90 درصد افزایش می یابد.

مشغله کاری مانع از تمرکز بازاریابان بر روی کارهای مهمتر یا فوری مانند کار بر روی کمپین بزرگ بعدی، استراتژی، یا تولید محتوا می شود. خوشبختانه، ما راه هایی برای کاهش مشغله کاری می دانیم تا بازاریابان بتوانند به پروژه های سازنده بازگردند.

نکاتی برای کاهش مشغله کاری

1. تعیین کنید که چگونه حجم کاری خود را اولویت بندی می کنید.

نکاتی برای کاهش مشغله کاری برای بازاریابان: یک روال با لیست کارهای انجام دهید

همچنین می توانید به راحتی از بسیاری از ابزارهای مدیریت کار برای ایجاد لیست کارهای پیچیده استفاده کنید. برای مثال یکی از ابزارهای مورد علاقه من آسانا است.

نکاتی برای کاهش مشغله کاری برای بازاریابان: خودکار کردن فرآیندهای دستی با عملکرد HubSpot Marketing Automation

ابزاری که می تواند به بازاریابان برای خودکارسازی فرآیندهای کاری کمک کند، عملکرد HubSpot Marketing Automation است.

دعوت به اقدام جدید



منبع

یک کارمند به طور متوسط ​​28 درصد از زمان خود را صرف مقابله با وقفه های ناخواسته می کند. آن را با کار شلوغ خسته کننده ترکیب کنید، روز شما ممکن است کمتر امیدوار کننده به نظر برسد.

نکته حرفه ای: هنگام درخواست کمک مراقب حجم کاری همکارتان باشید. شما نمی خواهید در قبال رهبری خود غیرمسئول باشید. و اگر با مشکلات ادواری همراه با مشغله کاری روبرو هستید، ممکن است به نفع شما باشد که با مدیر خود در مورد کاهش سرعت صحبت کنید.

بیشتر از روز خود را بدون سر و صدا صرف بازاریابی کنید

چه نمای فهرستی را ترجیح دهید یا یک داشبورد دیجیتال را به هم بزنید، این ابزار می‌تواند به بازاریابان کمک کند که در کارهای پرمشغله ناتمام مانده‌اند تا از آنها عبور کرده و در مسیر خود باقی بمانند.

بازاریابان باید زمان خود را صرف رشد و دیده شدن شرکت کنند، – و در این پست، بهترین نکات و ابزارهای خود را به شما ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم زمان خود را برای انجام کارهای پرمشغله به حداقل برسانید و اولویت های واقعی خود را متمرکز کنید.

نکته حرفه ای: با زمانی که به خود اختصاص می دهید منطقی باشید. شما همچنان می خواهید اعضای تیم یا سایر ذینفعان بتوانند در صورت لزوم با شما تماس بگیرند.

4. فرآیندهای دستی را خودکار کنید.

وقتی همه چیز خیلی زیاد می شود، و مشغله بیشتری نسبت به آنچه که می توانید دارید، دارید، شرم آور نیست که برای کمک به تیم خود مراجعه کنید. درخواست کمک می تواند یک محیط کار مشترک بین همکاران را تقویت کند و ترس از به عهده گرفتن تمام مسئولیت ها را به حداقل برساند.

نکته حرفه ای: از افسانه چندوظیفه ای دوری کنید. در غیر این صورت، بدون اتمام کار قابل توجه، از پروژه ای به پروژه دیگر پرش می کنید، در نتیجه زمان صرف شده برای کار شلوغ را افزایش می دهید.

2. یک روال با لیست کارهای روزانه ایجاد کنید.

اصطلاح «مشغول کاری» به وظایفی اشاره دارد که ارزش آنی کمی برای اهداف سازمان ندارند. با این حال، ممکن است به کارهای معمولی نیز اشاره داشته باشد که اضافی اما ضروری هستند، مانند ورود داده ها و گزارش.

اگر بازاریاب هستید، به احتمال زیاد بیش از یک نوع قابل تحویل دارید. زمانی را صرف تجزیه و تحلیل و اولویت بندی کنید که کدام بخش از وظایف شغلی شما به عنوان یک چارچوب کلی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

→ اکنون دانلود کنید: الگوی طرح بازاریابی رایگان