

انتشار: اردیبهشت 05، 1402
بروزرسانی: 03 تیر 1404
بروزرسانی: 03 تیر 1404
نیسان چگونه یک تبلیغ 4 ساعته ایجاد کرد که بینندگان نمی خواهند از آن بگذرند
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=YkcGoztVZiI[/embed]
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=YkcGoztVZiI[/embed]
نیسان علاوه بر اینکه ویدیو را در کانال خود فهرست می کند، این تبلیغ را در کانال های دیگر لوفی یوتیوب نیز اجرا می کند. این نقطه دقیقاً با فهرست های پخش Lofi که مخاطبان به دنبال آن هستند ترکیب می شود و طرفداران لوفی را وسوسه نمی کند که روی «پرش از آگهی» کلیک کنند.
بازاریابی لینکدین: در اینجا نحوه ایجاد سرنخ در لینکدین در سال 2023 آورده شده است.
متا اکنون اجازه می دهد نوجوانان 13 ساله برای استفاده از برنامه واقعیت مجازی Horizon Worlds. این اپلیکیشن قبلا فقط برای کاربران بالای 17 سال در دسترس بود.
صنعت خودرو برای نوآوری بازاریابی آماده است. به طور سنتی، خارج از تجارت گاه به گاه خودرو که شامل وسایل نقلیه در حال تردد در مناطق مختلف و گشت و گذار است، بیشتر بازاریابی در نمایندگی های خودرو اتفاق می افتد.
از زمان انتشار در فوریه، این ویدیو بیش از 17 میلیون بازدید و 3500 نظر بسیار مثبت داشته است. در اینجا چیزی است که بینندگان باید بگویند:
تا زمان همه گیری.
وقتی یک تایمر معکوس مرموز در کانال ظاهر شد و شخصیت آشنای جین دختر لوفی به طور موقت ناپدید شد، طرفداران Lofi Girl غافلگیر شدند. شمارش معکوس در نهایت یک استریم زنده جدید به نام Synthwave را از دیدگاه یک شخصیت جدید Lofi Boy معرفی کرد.
اسنپ \u200b\u200bچت چت ربات "My AI" خود را به صورت رایگان برای همه کاربران در پلتفرم منتشر می کند.
پادکست ها برای ماندن اینجا هستند: طبق تحقیقات پیو، تقریباً نیمی از بزرگسالان آمریکایی به طور مرتب به پادکست هایی برای اخبار و آموزش گوش می دهند.
سازنده یک ویدیوی چهار ساعته را در کانال یوتیوب خود ارسال کرد که دارای یک لیست پخش سفارشی Lofi است که به عنوان موسیقی متن سفر جاده ای یک شخصیت انیمیشنی عمل می کند. این شخصیت انیمیشنی تصادفاً در حال رانندگی یک نیسان ARIYA است و از کنار چندین بیلبورد نیسان در رانندگی خود می گذرد.
با توجه به مشتریان بیشتری که به دنبال تسهیل فرآیند خرید خودرو به صورت آنلاین هستند، توانایی تولیدکنندگان خودرو برای پذیرش تاکتیک های بازاریابی دیجیتال بیش از هر زمان دیگری برای فروش مهم است.
اخیراً کانال یوتیوب Lofi Girl برای باز کردن قفل یک شخصیت جدید خبرساز شد.
این تبلیغ از Lofi Girl الهام گرفته شده است، یک کانال محبوب YouTube که موسیقی Lofi را 24/7 پخش می کند و از سال 2017 میلیاردها بازدید (بله میلیاردها، با B) به دست آورده است.
تبلیغ نیسان تا حد زیادی بر بازاریابی ناخودآگاه متکی است، که ارتباطی بین موسیقی لوفی و \u200b\u200bرانندگی با نیسان ایجاد می کند. در حالی که این در نهایت یک بازی طولانی است، نیسان آن را از پارک بیرون آورد و با این تلاش خلاقانه مخاطبان جدیدی را جذب کرد.
بین محدودیت های سفر، نرخ های بهره بالا و مسائل زنجیره تامین که باعث اختلال در تولید شده است، صنعت خودرو در چند سال گذشته با چالش های رشد عمده ای روبرو بوده است و تنها تکیه بر نمایندگی ها برای افزایش فروش، آن را کاهش نمی دهد.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
در اوایل سال جاری، نیسان تبلیغ جدیدی را راه اندازی کرد که با تاکتیک های بازاریابی سنتی مرتبط با شرکت های خودروسازی متفاوت است.