نیسان چگونه یک تبلیغ 4 ساعته ایجاد کرد که بینندگان نمی خواهند از آن بگذرند
نیسان علاوه بر اینکه ویدیو را در کانال خود فهرست می کند، این تبلیغ را در کانال های دیگر لوفی یوتیوب نیز اجرا می کند. این نقطه دقیقاً با فهرستهای پخش Lofi که مخاطبان به دنبال آن هستند ترکیب میشود و طرفداران لوفی را وسوسه نمیکند که روی «پرش از آگهی» کلیک کنند.
چرا تبلیغ نیسان آریا لوفی اینقدر جذاب است؟
بازاریابی لینکدین: در اینجا نحوه ایجاد سرنخ در لینکدین در سال 2023 آورده شده است.
متا اکنون اجازه می دهد نوجوانان 13 ساله برای استفاده از برنامه واقعیت مجازی Horizon Worlds. این اپلیکیشن قبلا فقط برای کاربران بالای 17 سال در دسترس بود.
صنعت خودرو برای نوآوری بازاریابی آماده است. به طور سنتی، خارج از تجارت گاه به گاه خودرو که شامل وسایل نقلیه در حال تردد در مناطق مختلف و گشت و گذار است، بیشتر بازاریابی در نمایندگیهای خودرو اتفاق میافتد.
از زمان انتشار در فوریه، این ویدیو بیش از 17 میلیون بازدید و 3500 نظر بسیار مثبت داشته است. در اینجا چیزی است که بینندگان باید بگویند:
- “من 20 دقیقه به این تبلیغ اجازه داده ام اجرا شود. من آن را برای دوستانم فرستاده ام، آن را در موارد دلخواهم ذخیره کرده ام و قبلاً نیسانی را در نظر نگرفته بودم – اما حالا چه کسی می داند؟ من واقعاً میخواهم دست هر کسی را که در بخش تبلیغات چراغ سبز نشان میدهد، بفشارم. این یک قرقره چیل هاپ بسیار معمولی است، اما این چیزی است که در آن بسیار غیر معمول و دوست داشتنی است. کار شگفت انگیز و تشکر صمیمانه برای اینکه انگشتتان را روی نبض این یکی گذاشته اید!»
- “در ابتدا، من مانند؟ “این واقعا یک تبلیغ 4 ساعته است؟” سپس من می گفتم، “لعنتی، این ضربان آتش است.”
- این ممکن است اولین (و طولانیترین) تبلیغی باشد که نمیخواستم از آن بگذرم.»
تا زمان همه گیری.
وقتی یک تایمر معکوس مرموز در کانال ظاهر شد و شخصیت آشنای جین دختر لوفی به طور موقت ناپدید شد، طرفداران Lofi Girl غافلگیر شدند. شمارش معکوس در نهایت یک استریم زنده جدید به نام Synthwave را از دیدگاه یک شخصیت جدید Lofi Boy معرفی کرد.
اسنپ چت چت ربات “My AI” خود را به صورت رایگان برای همه کاربران در پلتفرم منتشر می کند.
پادکست ها برای ماندن اینجا هستند: طبق تحقیقات پیو، تقریباً نیمی از بزرگسالان آمریکایی به طور مرتب به پادکستهایی برای اخبار و آموزش گوش میدهند.
سازنده یک ویدیوی چهار ساعته را در کانال یوتیوب خود ارسال کرد که دارای یک لیست پخش سفارشی Lofi است که به عنوان موسیقی متن سفر جاده ای یک شخصیت انیمیشنی عمل می کند. این شخصیت انیمیشنی تصادفاً در حال رانندگی یک نیسان ARIYA است و از کنار چندین بیلبورد نیسان در رانندگی خود می گذرد.
با توجه به مشتریان بیشتری که به دنبال تسهیل فرآیند خرید خودرو به صورت آنلاین هستند، توانایی تولیدکنندگان خودرو برای پذیرش تاکتیک های بازاریابی دیجیتال بیش از هر زمان دیگری برای فروش مهم است.
اخیراً کانال یوتیوب Lofi Girl برای باز کردن قفل یک شخصیت جدید خبرساز شد.
این تبلیغ از Lofi Girl الهام گرفته شده است، یک کانال محبوب YouTube که موسیقی Lofi را 24/7 پخش میکند و از سال 2017 میلیاردها بازدید (بله میلیاردها، با B) به دست آورده است.
تبلیغ نیسان تا حد زیادی بر بازاریابی ناخودآگاه متکی است، که ارتباطی بین موسیقی لوفی و رانندگی با نیسان ایجاد می کند. در حالی که این در نهایت یک بازی طولانی است، نیسان آن را از پارک بیرون آورد و با این تلاش خلاقانه مخاطبان جدیدی را جذب کرد.
جاهای دیگر در بازاریابی
بین محدودیتهای سفر، نرخهای بهره بالا و مسائل زنجیره تامین که باعث اختلال در تولید شده است، صنعت خودرو در چند سال گذشته با چالشهای رشد عمدهای روبرو بوده است و تنها تکیه بر نمایندگیها برای افزایش فروش، آن را کاهش نمیدهد.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
در اوایل سال جاری، نیسان تبلیغ جدیدی را راهاندازی کرد که با تاکتیکهای بازاریابی سنتی مرتبط با شرکتهای خودروسازی متفاوت است.