بین محدودیتهای سفر، نرخهای بهره بالا و مسائل زنجیره تامین که باعث اختلال در تولید شده است، صنعت خودرو در چند سال گذشته با چالشهای رشد عمدهای روبرو بوده است و تنها تکیه بر نمایندگیها برای افزایش فروش، آن را کاهش نمیدهد.
متا اکنون اجازه می دهد نوجوانان 13 ساله برای استفاده از برنامه واقعیت مجازی Horizon Worlds. این اپلیکیشن قبلا فقط برای کاربران بالای 17 سال در دسترس بود.
نیسان علاوه بر اینکه ویدیو را در کانال خود فهرست می کند، این تبلیغ را در کانال های دیگر لوفی یوتیوب نیز اجرا می کند. این نقطه دقیقاً با فهرستهای پخش Lofi که مخاطبان به دنبال آن هستند ترکیب میشود و طرفداران لوفی را وسوسه نمیکند که روی «پرش از آگهی» کلیک کنند.
چرا تبلیغ نیسان آریا لوفی اینقدر جذاب است؟
بسیاری از بینندگان یوتیوب در اسرع وقت روی «پرش از آگهی» کلیک می کنند، اما نیسان فهمید که چگونه بینندگان را به مدت چهار ساعت بدون دست زدن به دکمه «پرش» درگیر کند. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه.
پادکست ها برای ماندن اینجا هستند: طبق تحقیقات پیو، تقریباً نیمی از بزرگسالان آمریکایی به طور مرتب به پادکستهایی برای اخبار و آموزش گوش میدهند.

این تبلیغ از Lofi Girl الهام گرفته شده است، یک کانال محبوب YouTube که موسیقی Lofi را 24/7 پخش میکند و از سال 2017 میلیاردها بازدید (بله میلیاردها، با B) به دست آورده است.
تبلیغ نیسان تا حد زیادی بر بازاریابی ناخودآگاه متکی است، که ارتباطی بین موسیقی لوفی و رانندگی با نیسان ایجاد می کند. در حالی که این در نهایت یک بازی طولانی است، نیسان آن را از پارک بیرون آورد و با این تلاش خلاقانه مخاطبان جدیدی را جذب کرد.
اخیراً کانال یوتیوب Lofi Girl برای باز کردن قفل یک شخصیت جدید خبرساز شد.
از زمان انتشار در فوریه، این ویدیو بیش از 17 میلیون بازدید و 3500 نظر بسیار مثبت داشته است. در اینجا چیزی است که بینندگان باید بگویند:
- “من 20 دقیقه به این تبلیغ اجازه داده ام اجرا شود. من آن را برای دوستانم فرستاده ام، آن را در موارد دلخواهم ذخیره کرده ام و قبلاً نیسانی را در نظر نگرفته بودم – اما حالا چه کسی می داند؟ من واقعاً میخواهم دست هر کسی را که در بخش تبلیغات چراغ سبز نشان میدهد، بفشارم. این یک قرقره چیل هاپ بسیار معمولی است، اما این چیزی است که در آن بسیار غیر معمول و دوست داشتنی است. کار شگفت انگیز و تشکر صمیمانه برای اینکه انگشتتان را روی نبض این یکی گذاشته اید!»
- “در ابتدا، من مانند؟ “این واقعا یک تبلیغ 4 ساعته است؟” سپس من می گفتم، “لعنتی، این ضربان آتش است.”
- این ممکن است اولین (و طولانیترین) تبلیغی باشد که نمیخواستم از آن بگذرم.»
وقتی یک تایمر معکوس مرموز در کانال ظاهر شد و شخصیت آشنای جین دختر لوفی به طور موقت ناپدید شد، طرفداران Lofi Girl غافلگیر شدند. شمارش معکوس در نهایت یک استریم زنده جدید به نام Synthwave را از دیدگاه یک شخصیت جدید Lofi Boy معرفی کرد.
صنعت خودرو برای نوآوری بازاریابی آماده است. به طور سنتی، خارج از تجارت گاه به گاه خودرو که شامل وسایل نقلیه در حال تردد در مناطق مختلف و گشت و گذار است، بیشتر بازاریابی در نمایندگیهای خودرو اتفاق میافتد.
با توجه به مشتریان بیشتری که به دنبال تسهیل فرآیند خرید خودرو به صورت آنلاین هستند، توانایی تولیدکنندگان خودرو برای پذیرش تاکتیک های بازاریابی دیجیتال بیش از هر زمان دیگری برای فروش مهم است.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
خوب، موسیقی، برای شروع. لوفی مخفف کم وفاداری است، ژانری که عناصر جاز، هیپ هاپ و پاپ را برای ایجاد آهنگهای موسیقی رویایی و آرام ترکیب میکند.
موسیقی لوفی که در اوایل دهه 2000 سرچشمه گرفت، به یک ژانر محبوب به ویژه در YouTube تبدیل شده است که مردم اغلب هنگام کار، مطالعه یا تلاش برای استراحت به آن گوش می دهند.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
تا زمان همه گیری.