هر آنچه بازاریابان باید بدانند

(منبع تصویر)

2. روی نقشه ها کلیک کنید

همانطور که از نام آن پیداست، نقشه های کلیکی قسمت هایی از صفحه شما را مشخص می کند که بازدیدکنندگان بیشتر روی آن کلیک می کنند. هر چه بخش داغ تر باشد، بازدیدکنندگان شما بیشتر روی آن کلیک می کنند.

صفحات فرود شما آخرین مرحله برای تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ هستند. اگر بتوانید رفتار کاربران خود را در این صفحات تجزیه و تحلیل کنید، می توانید طراحی صفحه فرود بهینه را برای ایجاد بیشترین میزان سرنخ برای کسب و کار خود پیاده سازی کنید.

پست های وبلاگ با تبدیل بالا

انواع مختلف نقشه های حرارتی [+ What They Can Tell You]

قرار دادن CTA شما در پست های وبلاگ شما می تواند به شدت بر نرخ تبدیل آنها تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، در HubSpot، حتی اگر CTAهای بنر انتهای پست ما از نظر بصری جذاب هستند، متوجه شدیم که آنها تنها بخش کوچکی از سرنخ های وبلاگ ما را ایجاد می کنند.

نحوه استفاده از نقشه های حرارتی

با شناسایی الگوهای حرکت و رفتار، بازاریابان وب سایت های خود را برای بهبود تجربه کاربر، افزایش نرخ تبدیل و حتی کاهش نرخ پرش طراحی می کنند.

نقشه های حرارتی چگونه کار می کنند؟

به یاد داشته باشید: هنگام استفاده از نقشه های اسکرول، همیشه به معیارهای دستگاه های مختلف، از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها نگاه کنید.

نقشه های حرارتی چگونه کار می کنند؟

به عنوان مثال، اگر بازدیدکنندگان شما فقط 50 درصد صفحه را به پایین اسکرول کنند، قرار دادن یک CTA نزدیک به بالا – به جای وسط یا پایین – منطقی خواهد بود.

(منبع تصویر)

3. نقشه ها را شناور کنید

پس از تجزیه و تحلیل نقشه‌های حرارتی خود، متوجه شدیم که CTAهای متن لنگر ما، که فقط ابرپیوندهای متنی هستند که پس از معرفی هر پست وبلاگ قرار می‌گیرند، در واقع اکثر سرنخ‌های وبلاگ ما را ایجاد می‌کنند، زیرا اکثر بازدیدکنندگان CTA را در ابتدای پست مشاهده کردند و نه یکی در پایان

برگردیم به تو

فرقی نمی‌کند طراحی وب‌سایت خود را A/B آزمایش کنید یا بهترین مکان را برای قرار دادن یک فراخوان برای اقدام در پست‌های وبلاگ خود پیدا کنید، نقشه‌های حرارتی بهترین ابزار شما برای اندازه‌گیری توجه و طراحی محتوایی است که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می‌کند و آنها را تبدیل می‌کند. به سرنخ ها و مشتریان.

در ادامه، انواع مختلف نقشه های حرارتی و مزایای هر کدام را مورد بحث قرار خواهیم داد.

انواع مختلف نقشه های حرارتی [+What They Can Tell You]

1. نقشه ها را اسکرول کنید

بخش‌های «گرم» یک نقشه حرارتی – که معمولاً با رنگ‌های گرم‌تر نشان داده می‌شوند – بیشترین محبوبیت را در بین کاربران دارند. از طرف دیگر، بخش های “سرد” – که معمولاً با رنگ های سردتر نشان داده می شوند – محبوبیت کمتری دارند.

انواع طرح های رنگی را می توان در نقشه های حرارتی استفاده کرد – از مقیاس خاکستری تا رنگین کمان. با این حال، نقشه‌های طرح‌دار رنگین کمان معمولاً ترجیح داده می‌شوند زیرا به شما امکان می‌دهند نقاط داده را راحت‌تر تفسیر کنید.

نقشه های حرارتی برای بازاریابانی که می خواهند وب سایت و وبلاگ خود را برای تعامل و تبدیل بهتر بهینه کنند، بازی را تغییر می دهد.

نقشه حرارت

(منبع تصویر)

نحوه استفاده از نقشه های حرارتی

این همان چیزی است که نقشه های حرارتی را بسیار موثر می کند. آنها به بازاریابان اجازه می دهند تا داده های پیچیده را در یک نگاه تجسم، درک و تفسیر کنند.

با ترسیم مکان‌هایی که کاربران کلیک می‌کنند، شناور می‌شوند و اسکرول می‌کنند، نقشه‌های حرارتی می‌توانند بینش قدرتمندی در مورد آنچه بازدیدکنندگان شما دوست دارند، چه چیزهایی دوست ندارند و چه چیزهایی را نادیده می‌گیرند ارائه دهد.

تجزیه و تحلیل نقشه حرارتی هر نوع صفحه در وب سایت شما ایده آل است، اما، متأسفانه، کارآمد نیست. موثرترین راه برای استفاده از نقشه های حرارتی، تجزیه و تحلیل صفحاتی است که بیشترین تأثیر را بر نرخ تبدیل وب سایت شما دارند: صفحه اصلی، صفحات فرود و پست های وبلاگ با تبدیل بالا.

صفحه نخست

کیت تست نهایی A/B



منبع