هر آنچه باید بدانید (+ 10 نکته مفید)

هنگام ارائه اطلاعات آموزشی در قالب دانلود، نیاز به بیش از یک آدرس ایمیل می تواند به شدت بر نرخ تبدیل شما در هنگام کار با تبلیغات PPC تأثیر بگذارد. اما، اگر قصد دارید افرادی را پرورش دهید که محتوای شما را از طریق ایمیل دانلود می کنند، مطمئن شوید که نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل آنها را جمع آوری کرده اید. چهار فیلد فرم حداکثر معقولی برای فرم های صفحه فرود شما برای بازدیدکنندگان جدید از PPC است.

از تطابق گسترده، تطابق عبارت و تطابق دقیق برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالاتر استفاده کنید. انواع مختلف تطابق برای کلمات کلیدی شما، تبلیغات شما را برای جستجوی بازدیدکنندگان بالقوه به روش های مختلف تحریک می کند. استفاده از این سه نوع مسابقه ایده خوبی است تا بتوانید مخاطبان مختلفی را جذب کنید.

نکته 4: یک کپی جذاب و مختصر بنویسید.

از آنجایی که صفحات فرود هدفمند نرخ تبدیل بالاتری برای دریافت ایمیل دارند، باید روی بهینه سازی آنها برای کمپین های تبلیغاتی خود تمرکز کنید. آمار تأثیر قابل توجهی دارد و محتوای قابل هضمی است که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا کمی بیشتر در مورد هدف شما و آنچه می خواهید انجام دهید درک کنند. آنها همچنین جلب توجه می کنند که بازدیدکنندگان جدید را برای کسب اطلاعات بیشتر به داخل می کشانند.

نکته 9: اطلاعاتی را که حامیان بالقوه می خواهند به اشتراک بگذارید.

کلمات کلیدی شما باید مختص محتوای وب سایت یا صفحه مقصدی باشد که بازدیدکنندگان خود را به آن می فرستید. استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی را مشخص کنید که بهترین نتایج و رتبه بالاتر را در گوگل به شما می دهند. ترکیب خوبی از کلمات کلیدی کوتاه و بلند را برای کمک به سرمایه گذاری در ترافیکی که رتبه بندی آن دشوار است و ترافیک بسیار واجد شرایطی که به تبدیل شما کمک می کند، دریافت کنید.

نکته شماره 3: هنگام ایجاد لیست کلمات کلیدی خود از هر سه گزینه مطابق با نوع استفاده کنید.

تصور نکنید که همه مخاطبان هدف شما به یک زبان خلاقانه پاسخ خواهند داد. تبلیغات با زبان سطح بالا باید در کنار تبلیغات با زبانی که برای کاربران باهوش تر طراحی شده است آزمایش شوند. 3-4 تنوع را که برای انواع مختلف مخاطبان هدف قرار گرفته است را آزمایش کنید و ببینید کدامیک بهترین عملکرد را دارند.

نکته شماره 5: کاربران را در مرتبط ترین صفحه در وب سایت خود رها کنید.

اگر یک غیرانتفاعی هستید، باید عضو Google for Nonprofits باشید، برنامه ای که شامل عضویت رایگان و دسترسی به محصولات مختلف است. یکی از محصولاتی که باید در رادار شما باشد، Google Ad Grants است.

یک سازمان غیرانتفاعی پس از دریافت داوطلبان و پشتیبانی بیشتر با استفاده از Google Ad Grants به افراد نیازمند غذا می‌دهد.

نکته 2: از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای گسترش فهرست کلمات اصلی خود استفاده کنید.

نکته 4: یک کپی جذاب و مختصر بنویسید.

برای فرم اشتراک خبرنامه یا وبلاگ، فقط درخواست یک آدرس ایمیل کافی است. فرم های تماس با ما باید نام کامل، ایمیل، شماره تلفن و احتمالاً محل زندگی فرد را در صورت لزوم بپرسند. اما قبل از اینکه فیلدهای بیشتری را به فرم های خود اضافه کنید، از خود بپرسید: “آیا در این مرحله از رابطه به این اطلاعات نیاز دارم؟” به فیلدها نیاز نداشته باشید مگر اینکه دلیل خوبی داشته باشد، زیرا می تواند بر میزان ارسال شما تأثیر منفی بگذارد.

نکته 7: ترافیک را به جای صفحه اصلی خود به یک صفحه فرود هدفمند هدایت کنید.

نکته 10: فرم ها را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.

نکته شماره 3: هنگام ایجاد لیست کلمات کلیدی خود از هر سه گزینه مطابق با نوع استفاده کنید.

دعوت به اقدام جدید



منبع

نکته 7: ترافیک را به جای صفحه اصلی خود به یک صفحه فرود هدفمند هدایت کنید.

یک غیرانتفاعی واجد شرایط نیست اگر:

  • یک نهاد یا سازمان دولتی است
  • یک بیمارستان یا سازمان مراقبت های بهداشتی اما بازوهای خیریه یا بنیادهای مرتبط با سازمان های مراقبت های بهداشتی واجد شرایط هستند.
  • یک مدرسه، موسسه آکادمیک یا دانشگاه، اما بازوهای بشردوستانه سازمان های آموزشی واجد شرایط هستند.

اکنون که می دانید چه کسانی واجد شرایط هستند، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

برای واجد شرایط بودن برای Google Ad Grants، یک غیرانتفاعی باید:

  • به عنوان یک سازمان خیریه در کشوری ثبت نام کنید که Google for Nonprofits در آن در دسترس است.
  • الزامات کشور خود را برآورده کند
  • با شرایط خدمات اضافی Google برای سازمان‌های غیرانتفاعی موافقت کنید

نرخ پرش نرخی است که بازدیدکنندگان بدون کلیک بر روی صفحه دیگری از وب سایت شما، سایت شما را ترک می کنند.

نکته شماره 6: فرم های اشتراک و تماس را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.

بسیاری از اعضای Google Ad Grant بودجه خود را کمتر خرج می کنند، به طور متوسط ​​​​گیرنده تقریباً 330 دلار در ماه (از 10000 دلار) هزینه می کند. برای کمک به شما برای استفاده بیشتر از Google Ad Grants، در اینجا چیزی است که باید در مورد واجد شرایط بودن بدانید، به علاوه 10 نکته مفید.

راهنمای رایگان، الگو و برنامه ریز: نحوه استفاده از تبلیغات گوگل برای تجارت

چه کسانی واجد شرایط Google Ad Grants هستند؟

با توجه به پشتیبانی گوگل، چند محدودیت برای Google Ad Grants وجود دارد، از جمله هزینه حداکثر 2.00 دلار به ازای هر کلیک – اما می توان با استفاده از استراتژی حداکثر تبدیل، این محدودیت را دور زد. قانون دیگر این است که تبلیغات شما در زیر آگهی دهندگان AdWords پرداخت می شود.

نکته 9: اطلاعاتی را که حامیان بالقوه می خواهند به اشتراک بگذارید.

سازمان شما چگونه از Google Grants استفاده کرده است؟

نکته 8: از آمار برای معرفی مشکل استفاده کنید.

نکته 1: برای هر هدف یا پروژه سازمانی یک کمپین ایجاد کنید.

چه کسانی واجد شرایط Google Ad Grants هستند؟

نکته شماره 5: کاربران را در مرتبط ترین صفحه در وب سایت خود رها کنید.

گروه های تبلیغاتی شما باید 15 تا 30 کلمه کلیدی مشابه داشته باشند که با یک صفحه خاص در وب سایت همراستا باشند. هرچه گروه تبلیغاتی متمرکزتر باشد، هدف گذاری تبلیغات بهتر است. برای به دست آوردن ترافیک مناسب برای وب سایت خود، در اینجا چند باید و نباید هنگام ایجاد لیست کلمات کلیدی برای کمپین(های) خود آورده شده است:

  • انجام دادن: لیست کلمات کلیدی قوی ایجاد کنید. شما هرگز نمی دانید که کاربران به چه چیزی پاسخ خواهند داد.
  • نکن:با یک لیست کوچک کلمات کلیدی شروع کنید و منتظر بمانید تا گسترش یابد.
  • انجام دادن: از تمام تغییرات نام تجاری، محصول و شرایط خدمات به عنوان کلمات کلیدی استفاده کنید.
  • نکن: فرض کنید کاربران هدف با برند شما آشنا هستند.
  • انجام دادن: کلمات کلیدی مشکل محور و راه حل را در بر داشته باشید.
  • نکن: فرض کنید همه کاربران هدف تمایلات جستجوی یکسانی دارند.

نکته 2: از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای گسترش فهرست کلمات اصلی خود استفاده کنید.

قبل از ایجاد تبلیغات، تمام دارایی های سازمان خود را در نظر بگیرید – مقالات وبلاگ، صفحات فرود و گزارش های سالانه. اطلاعاتی را که بازدیدکننده شما هنگام کلیک بر روی تبلیغ شما به دنبال آن است، با انداختن آنها در مرتبط ترین صفحه ارائه دهید. این باعث افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود شما و کاهش نرخ پرش کمپین های AdWords شما می شود.

با Google Ad Grants، سازمان‌های غیرانتفاعی واجد شرایط به حداکثر 10000 دلار در ماه در تبلیغات جستجوی نمایش داده شده در Google.com دسترسی دارند. سازمان‌های غیرانتفاعی مانند DonorsChoose، Days for Girls، و We Care Animal Rescue همگی از Google Grants در کمپین‌های خود استفاده می‌کنند و ترافیک بیشتری را از طریق جستجوی ارگانیک جذب می‌کنند.

می توانید از Google Grants برای موارد زیر استفاده کنید:

  • هنگامی که اهداکنندگان، داوطلبان و مصرف کنندگان کلمات کلیدی مرتبط با غیرانتفاعی شما را جستجو می کنند، به آنها دسترسی پیدا کنید.
  • با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و ایجاد تبلیغات منحصر به فرد برای برجسته کردن کار خود، آگاهی خود را افزایش دهید
  • کمک های مالی آنلاین، ثبت نام در خبرنامه و ثبت نام داوطلبان را دنبال کنید
  • وب‌سایت سازمان خود را در Google با تبلیغات AdWords در نوع خود تبلیغ کنید

Google Ad Grants فقط برای اعضای غیرانتفاعی در دسترس Google است. ثبت نام به عنوان عضو Google برای سازمان های غیرانتفاعی رایگان است، با برخی محدودیت ها که می توانید قبل از درخواست به صورت آنلاین بررسی کنید. محصولات دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها بهره برد، از جمله برنامه موبایل جدید گوگل One Today. همچنین می‌توانید همه سازمان‌هایی را که از Google Grants استفاده می‌کنند در انجمن Google for Nonprofits مشاهده کنید.

اطمینان حاصل کنید که صفحه ای که بازدیدکنندگان را به آن می فرستید با آگهی مرتبط است. نرخ تبدیل صفحه اصلی معاملات آتی غیرانتفاعی بدون خشونت 0٪ بود. با این حال، تبلیغ آن که منجر به یک صفحه فرود هدفمند شد، منجر به نرخ تبدیل 12.59٪ برای آن صفحه شد – دریافت 1000 آدرس ایمیل جدید غیرانتفاعی.

نکته 8: از آمار برای معرفی مشکل استفاده کنید.

نکته 1: برای هر هدف یا پروژه سازمانی یک کمپین ایجاد کنید.

هدف کمپین های AdWords شما ایجاد ترافیک جدید است، بنابراین ارائه اطلاعات اولیه در مورد هدف و سازمان شما راهی عالی برای آموزش مخاطبان جدید شماست. همچنین اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ارائه شده در صفحه فرود با عنوان آگهی شما مرتبط است. اگر یک برگه اطلاعات درباره سازمان خود ارائه می دهید، مطمئن شوید که صفحه فرودی که بازدیدکننده را به آن می فرستید، جایی است که برگه اطلاعات در آن قرار دارد.

نکته 10: فرم ها را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.

نکته شماره 6: فرم های اشتراک و تماس را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.