به خاطر داشته باشید از آنجایی که پستهای کمتری در ابتدا و انتهای روز وجود دارد، اینها روندهای آماری نیستند که بازاریابان بتوانند روی آنها حساب کنند. در عوض، پیشنهاد میکنیم روی محتوا تمرکز کنید، نه زمان روز هنگام انتشار.
بهترین روز برای ارسال پست در فیس بوک کدام است؟
برای اکثر توییتها، هیچ تفاوتی در روز هفته که پست میکنید وجود ندارد.
در توییتر، انتشار بیشتر بهتر است.
مشابه لینکدین، اگر بیش از پنج بار در هفته منتشر می کنید (برای اکثر شرکت ها، این یک بار در روز کاری است)، بازده سرمایه گذاری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
برای توئیتهای ویروسی بیشتر – آنهایی که در صدک 95 قرار دارند – پست کردن در روزهای یکشنبه، دوشنبه یا سهشنبه میتواند مزایایی داشته باشد، اما درست مانند زمان روز، چندان مهم نیست.
صنایع مختلف و انواع محتوا دارای تنوع هستند. به عنوان مثال، اگر شما یک برند سلامت و زیبایی هستید، طبق CoSchedule، پست های صبح و عصر احتمال بیشتری برای جلب توجه دارند.
در اینستاگرام، کمتر، بیشتر است. تعداد زیادی پست از یکی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و ترافیک کمتری به دست خواهند آورد.
با سرعتی که اینترنت تغییر می کند، مردم می توانند در تمام طول روز در مورد اینکه چند بار در رسانه های اجتماعی پست کنند بحث کنند. از کدام شبکه ها باید استفاده کرد؟ چند بار باید پست بزارید؟ و آیا زمانی که پست می گذارید واقعا اهمیت دارد؟
هدف شما باید این باشد که لایکها، نظرات و اشتراکگذاریهای بیشتری به دست آورید تا الگوریتمهای فید خبری برای شما کار کنند.
هیچ میانگینی در فیس بوک وجود ندارد – و نه، این اشتباه تایپی نیست. تعداد کلیکهای متوسط برای همه حسابها در واقع 0 است. این به این دلیل است که فقط محتوای واقعاً خوب در فیسبوک به شدت ظاهر میشود.
و وقتی نوبت به توییتر و پینترست میرسد، آزادانه پست کنید – جدول زمانی آنقدر مرتب بهروزرسانی میشود که برای دسترسی به افراد بیشتری از مزیت پستگذاری بیشتر برخوردار هستید.
برای صفحاتی که حداقل 100 فالوور دارند، دو پست اول در فیس بوک میانگین یک کلیک روی آنها را به دست می آورند. پس از پست دهم، هر پست اضافی فقط با نیم کلیک خالص می شود و سپس به سقوط ادامه می دهد.
بنابراین تا زمانی که مخاطبان شما مطالبی را که می نویسید دوست داشته باشند، فیس بوک همچنان به شما پاداش می دهد و آن را در News Feed نشان می دهد.
اصلا چرا در فیس بوک منتشر کنید؟
همانند سایر شبکه ها، به نظر می رسد که اینستاگرام با گذشت هفته از اوج استفاده می کند. پستهایی که در روزهای سهشنبه، چهارشنبه و جمعه منتشر میشوند نسبت به پستهایی که از شنبه تا دوشنبه منتشر میشوند بهتر عمل میکنند.
تعداد کلیکها در پایان و ابتدای روز مقداری افزایش مییابد. با این حال، ما همچنین شاهد حجم کمتری از توییتها در این مدت هستیم، بنابراین یک روند آماری نیست.
در حالی که میانگین تعداد کلیک ها تفاوت چندانی ندارد، صدک 95 پست ها کاهشی را برای محتوایی که بعد از ظهر بعد از ساعت 5 بعد از ظهر یا بیشتر منتشر می شود، نشان می دهد.
وقتی صحبت از ارسال پست در فیس بوک و لینکدین می شود، به یاد داشته باشید که ممکن است فقط بین دو تا پنج پست در هفته داشته باشید که توسط فیدهای شبکه توزیع می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، روی کیفیت هر پست تمرکز کنید.
آنچه احتمالاً اتفاق میافتد این است که لینکدین نمیخواهد فیدهای کاربران توسط پستهای همان شرکت غرق شود، بنابراین پست دوم در یک روز که یک بازاریاب منتشر میکند میتواند نتایج مضری بر عملکرد پست اول داشته باشد.
سه شنبه ها و چهارشنبه ها زمان های خوبی برای انتشار در لینکدین هستند. آنها به طور کلی میانگین کلیک بالاتر و همچنین صدک 95٪ دارند.
برای صفحاتی که حداقل 100 فالوور دارند، دو پست اول در لینکدین در هفته معمولاً هر کدام دو کلیک میآورند. با این حال، دهمین پست در یک هفته برای آن کانال ها فقط حدود 0.5 کلیک اضافه می کند.
CoSchedule روی 30000 حساب رسانه اجتماعی تحقیق کرد تا بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کند. آنها دریافتند که بهترین زمان برای انتشار درست در شروع روز کاری (9 صبح)، زمان ناهار و بعد از کار (حدود ساعت 7 بعد از ظهر) است.
اثربخشی حاشیه ای ایجاد محتوا برای لینکدین به دو پست در هفته می رسد.
فیس بوک محتوای «تازه» را در اولویت قرار می دهد و نمی خواهد کاربران را تنها با یک شرکت در فید خود غرق کند. وقتی شرکتها بیش از یک بار در روز منتشر میکنند، پست اول آنها میتواند توسط پست دوم خوار شود.
در حالی که Pinterest به راحتی در پانزدهمین شبکه بزرگ رسانه اجتماعی قرار دارد، Hootsuite گزارش می دهد که این پلتفرم همچنان روزانه بیش از 400 میلیون کاربر دارد. این کاربران بر اساس نوع محتوایی که جستجو میکنند، برنامه را در زمانهای مختلف مرور میکنند.
به همین ترتیب، شرکتهای مواد غذایی و نوشیدنیها میتوانند با پست کردن در حوالی وقت شام (5 بعدازظهر) دسترسی بیشتری به دست آورند، زیرا این زمانی است که بیشتر افراد برنامه را برای یافتن دستور غذا باز میکنند.
این برای استراتژی رسانه های اجتماعی شما چه معنایی دارد؟
شما باید در ساعات کاری برای پستهای لینکدین برنامهریزی کنید (به هر حال، این یک سایت شبکه تجاری است)، اما تمرکز باید روی محتوا باشد، نه زمان روز.
حداکثر تعداد کلیکهایی که یک صفحه فیسبوک در این بازه زمانی دریافت کرد 8K بود – و صفحه فقط پنج بار در آن هفته منتشر شد.
3. تبلیغات فیس بوک برخی از بالاترین بازده تبلیغات اجتماعی را که می توانید بخرید ارائه می دهد.
همچنین در روز جمعه و شنبه یک کاهش طبیعی در فرکانس پست و تعامل وجود دارد.
فرکانس بهینه انتشار در فیس بوک چقدر است؟
در این پست، ما عمیقاً به پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی می پردازیم. سپس تعداد دفعات بهینه برای پست در هفته را به اشتراک می گذاریم
بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر چه زمانی است؟
از ارسال پست در نیمه شب بین ساعت 1 صبح تا 4 صبح خودداری کنید، زیرا داده ها نشان می دهد که این زمان ها می توانند کمتر موثر باشند.
بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام کدام است؟
تعداد موارد دورافتاده ای که در هر سطحی می بینیم قابل توجه است – به این معنی که وقتی در فیس بوک ویروسی می شوید، نتیجه مثبت بسیار زیاد است. بسیار بالا
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، بینش بیشتری را در تعطیلات آخر هفته سازندگان اینستاگرام در سال 2021 ارائه کرد. او پیشنهاد می کند چند پست در فید در هفته و چند داستان در روز به اشتراک بگذارید.
بهترین روز برای ارسال پست در لینکدین کدام است؟
هنگامی که بیش از پنج بار در هفته منتشر می کنید (برای اکثر شرکت ها، این به معنای یک بار در روز کاری است)، بازده سرمایه گذاری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
بر اساس گزارش وضعیت بازاریابی 2022 HubSpot، بازاریابان فرکانس ارسال خود را بر اساس پلتفرم تغییر می دهند.
با این حال، تحقیقات CoSchedule نشان داد که جمعه، سهشنبه و پنجشنبه بهترین روز برای ارسال پست هستند. آخر هفته ها و دوشنبه ها کمترین میزان کشش را داشتند.
فرکانس بهینه انتشار در پینترست چقدر است؟
پست های منتشر شده در روزهای دوشنبه، شنبه و یکشنبه به خوبی پست های منتشر شده در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه کار نمی کنند.
به خاطر داشته باشید که این به این معنی نیست که شما پست های وحشتناکی را منتشر می کنید. این به برند یا حساب شما کمکی نمی کند. با این حال، به عنوان یک پلتفرم زمانی، داشتن نثر کاملاً صیقلی مانند سایر برنامههای اجتماعی حیاتی نیست.
بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چه زمانی است؟
منابع بسیار متفاوت هستند در مورد اینکه چند وقت یکبار باید در پینترست پست بگذارید، اما اکثر آنها موافق هستند که سازمان شما باید بین 5 تا 15 بار در روز پین کند.
زمانی که روز تعطیل است، ممکن است متوجه شوید که به دنبال گوشی خود میروید تا در اینستاگرام اسکرول کنید. تو تنها نیستی. برخی از بهترین زمانها برای ارسال پست در پلتفرم، در طول رفت و آمد، ناهار، و پس از پایان روز کاری است.
با پلتفرم های رسانه های اجتماعی مبتنی بر زمان، مانند توییتر، فرکانس بالا بهتر است. هرچه بیشتر پست کنید، دید بیشتری خواهید داشت. با این حال، برای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مبتنی بر الگوریتم، محتوای باکیفیت فرکانس را شکست میدهد، زیرا تعداد زیاد پستها میتوانند عملکرد را به خطر بیندازند.
بنابراین، پیشنهاد میکنیم بین دو تا پنج پست در هفته در لینکدین به اشتراک بگذارید تا حداکثر زمان صرف شده برای ایجاد محتوا را از شبکه دریافت کنید.
بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک چه زمانی است؟
فرکانس بهینه انتشار در توییتر چقدر است؟
تمرکز شما در توییتر باید بر روی محتوا باشد، نه در زمان روز. هر زمان که برای شما مناسب بود در توییتر پست کنید.
بهترین روز برای ارسال پست در توییتر کدام است؟
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژوئن 2020 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
تعداد دفعاتی که در رسانههای اجتماعی پست میکنید به عوامل مختلفی بستگی دارد، یعنی نحوه عملکرد پلتفرم و اکوسیستم در هر پلتفرمی که انتخاب میکنید.
اکثر پست ها در فیس بوک خیلی خوب عمل نمی کنند. اما در سطح بالا (صدک 95)، تنوع زیادی در ابتدا و انتهای روز وجود دارد.
برای بازاریابان با حداقل 100 دنبال کننده در توییتر، هر پیام باید میانگین 2.5-3 کلیک را برای بازاریابان به همراه داشته باشد.
Hootsuite پیشنهاد می کند سه تا هفت بار در هفته در اینستاگرام پست بگذارید. و به یاد داشته باشید: بیش از یک بار در روز پست نکنید.
بهترین زمان برای ارسال پست در پینترست چه زمانی است؟
فرکانس بهینه انتشار در لینکدین چقدر است؟
سه دلیل مهم برای ادامه انتشار در فیسبوک وجود دارد:
1. انتشار در فیس بوک به مشتریان و مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما فعالانه در تجارت هستید.
گفته میشود، اگر پستهای شما به طور مداوم لایکها یا نظرات زیادی دریافت میکنند – حداقل بیش از پنج مورد در هر یک – پس منطقی است که بیشتر پست کنید. کلید این پلتفرم تعامل است.
در اینستاگرام به یاد داشته باشید که کیفیت بیشتر از کمیت مهم است. شما باید پست های خود را محدود کنید و در عین حال بر کیفیت و ارتباط تصاویری که به اشتراک می گذارید تمرکز کنید.
نتیجه در اینجا این است که هیچ روز ایده آلی برای ارسال پست در فیس بوک وجود ندارد. داده ها نشان می دهد که پست کردن در روزهای یکشنبه کمی بهتر است.
بسیاری از مردم صرفاً برای تحقیق در مورد شرکت ها به فیس بوک می روند و به دنبال رهبری فکری هستند. اگر صفحه فیس بوک شما ناقص و غیرفعال است، ممکن است با رقیبی همراه شود که در پلتفرم برجسته تر است.
2. ویروسی شدن در فیس بوک آسان تر است.
همچنین باید از پین کردن بیش از 25 پست در روز خودداری کنید تا از اضافه بار اطلاعات جلوگیری کنید. برخلاف توییتر که بیشتر بهتر است، با Pinterest باید کیفیت را به کمیت هدف قرار دهید.
اگر کسبوکار شما متکی به ترافیک آخر هفته است، میتوانید به پستهای شنبه و یکشنبه ادامه دهید. رستوران ها، بوتیک ها و سایر مغازه ها ممکن است در این دسته قرار گیرند. اگر کسب و کار شما تخفیف های ویژه آخر هفته را ارائه می دهد، این پست ها می توانند سودمند باشند.
فرکانس بهینه انتشار در اینستاگرام چقدر است؟
منبع تصویر