

انتشار: آذر 28، 1401
بروزرسانی: 24 تیر 1404
بروزرسانی: 24 تیر 1404
هر چند وقت یک بار باید محتوای وبلاگ، ویدیو و رسانه های اجتماعی را منتشر کنید
نظرسنجی ما نشان داد که 34 درصد از بازاریابان محتوا را چندین بار در هفته منتشر می کنند و 33 درصد محتوا را یک بار در روز منتشر می کنند. تنها 13 درصد گزارش کرده اند که چند بار در روز مطالب را منتشر کرده اند، 10 درصد به صورت هفتگی، 6 درصد چندین بار در ماه و 4 درصد یک بار در ماه یا کمتر گفته اند.
خوشبختانه، HubSpot بیش از 1200 بازاریاب را مورد بررسی قرار داد تا مشخص کند که چقدر باید محتوا را در کانال های مختلف منتشر کنید. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.
اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند است، احتمالاً نیازی به ارسال پست به همان اندازه که برای ترافیک ارگانیک دارید، ندارید. دلیلش این است که شما بیشتر بر روی ایجاد صدای برند خود تمرکز خواهید کرد تا افزایش اعداد. برای افزایش آگاهی از برند، باید بر تنوع پست های خود و ارائه محتوای آموزنده تمرکز کنید.
با این حال، هر برنامه رسانه های اجتماعی متفاوت است و استثنائاتی نیز از این قاعده وجود دارد. به عنوان مثال، TikTok مبتنی بر الگوریتم است، اما سازندگان تشویق می شوند برای افزایش دید، 1 تا 4 بار در روز پست کنند.
بازاریابان هر چند وقت یک بار باید محتوای ویدئویی را پست کنند؟
از سوی دیگر، فیس بوک مبتنی بر الگوریتم است، بنابراین پست های شما باید بیشتر به کیفیت باشد تا کیفیت. در واقع، ما متوجه شدیم که پست کردن در فیس بوک بیش از پنج بار در هفته می تواند باعث کاهش قابل توجه بازگشت سرمایه شود.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=IIpZUfM6gwI[/embed]