این مدل قیمت گذاری در تعداد انگشت شماری از رسانه های بازاریابی پولی استفاده می شود، از جمله:
- PPC
- نمایش دادن
- رسانه های اجتماعی
- وابسته
- بازاریابی ایمیلی
- بازاریابی محتوا
قدرت CRM در توانایی آن در متمرکز کردن و مدیریت سرنخ های شما نهفته است. سپس، با سازمان دهی سرنخ ها بر اساس مرحله آنها در چرخه فروش، می توانید تلاش های خود را برای کسانی که دارای بالاترین پتانسیل برای تبدیل هستند، اولویت بندی کنید. در نتیجه، می توانید از هزینه های بیهوده برای سرنخ هایی که احتمال کمتری برای تبدیل شدن دارند، اجتناب کنید، که منجر به کاهش CPA می شود.
5. تحقیقات بازار را به طور منظم انجام دهید.
از آنجایی که امتیاز کیفیت شما - که میزان مثبت و مرتبط بودن تجربه محتوای شما را اندازه می گیرد - تاثیرگذارترین عامل تعیین کننده در تضمین رتبه برتر تبلیغات است، بهترین راه برای بهینه سازی هزینه به ازای هر خرید، ایجاد یک نسخه تبلیغاتی جذاب است.

طبق نظرسنجی HubSpot Blog در سال 2021، 57٪ از بازاریابان می گویند بهبود حفظ مشتری یک استراتژی موثر برای کاهش هزینه های CPA است.
بازاریابان تا پایان زمان معیارهای بیهودگی را تعقیب خواهند کرد، و ممکن است شما هم برای انجام همین کار تحت فشار باشید، به خصوص زمانی که همتایان شما درباره رشد نجومی خود در بازدیدها یا کلیک ها فریاد می زنند.
بسیاری از بازاریابان مدل قیمت گذاری هزینه به ازای خرید را ترجیح می دهند، زیرا می توانند تعریف خود را از خرید قبل از شروع تبلیغات تعیین کنند و تنها زمانی باید پرداخت کنند که خرید یا اقدام مورد نظرشان انجام شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه دقیقاً چیست، فرمول محاسبه آن، نحوه کار فرآیند مناقصه و برخی اصول برای ایجاد یک نسخه تبلیغاتی خلاقانه و قانع کننده بیشتر بدانید.
اگر از مناقصه CPA هدف استفاده می کنید، ممکن است برخی از تبدیل های شما بیشتر از سایرین هزینه داشته باشد، زیرا ممکن است امتیاز کیفیت یا رقابت در مزایده تبلیغات شما نوسان داشته باشد، اما Google تمام تلاش خود را می کند تا هزینه هر خرید شما را نزدیک به میانگین CPA هدف شما نگه دارد. ممکن است.
فرمول هزینه هر اکتساب
مناقصه CPA هدف از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل داده های تبدیل تاریخی کمپین شما، توصیه میانگین CPA هدف بهینه، و بهینه سازی خودکار همه پیشنهادات واجد شرایط شما برای رسیدن به میانگین CPA هدفی که برای همه کمپین های خود تعیین کرده اید، استفاده می کند.
برای محاسبه هزینه کمپین تبلیغاتی به ازای هر خرید، کل هزینه تبلیغات خود را در نظر بگیرید و آن را بر تعداد خریدهای ایجاد شده تقسیم کنید.

چگونه هزینه های هر اکتساب (CPA) را کاهش دهیم
1. نسخه تبلیغاتی خود را بهینه کنید.

به همین دلیل است که نشان دادن ویژگی های یک محصول، تلاشی شوم برای متقاعد کردن است. ویژگی ها فقط برای بخش منطقی مغز شما جذاب هستند، که علم نشان می دهد آنقدر که برای بخش احساسی مغز شما جذاب است، عمل نمی کند. بنابراین فقط با کپی خود خلاقیت به خرج ندهید - احساساتی هم باشید.