اکنون بیایید نگاهی به مناقصه های کسب هزینه بیندازیم.
مناقصه هزینه به ازای کسب
یک راه بهتر برای اندازهگیری قابلیتهای تبدیل محتوای شما، هزینه هر خرید است. این معیار نشانگر بهتری است برای اینکه آیا محتوای شما به اندازه کافی جذاب و از نظر احساسی طنین انداز است که مخاطبان شما را متقاعد کند که بمانند و در نهایت محصول یا خدمات شما را بخرند.
یکی از راههای انجام این کار، فروش یک احساس است، نه یک محصول. روانشناسی به ما می گوید که احساسات رفتار ما را هدایت می کنند، در حالی که منطق اعمال ما را بعد از واقعیت توجیه می کند. بازاریابی این نظریه را تأیید میکند – انسانها همان ویژگیهای شخصیتی را با برندها مرتبط میکنند که با افراد ارتباط میدهند.
برای محاسبه هزینه کمپین تبلیغاتی به ازای هر خرید، کل هزینه تبلیغات خود را در نظر بگیرید و آن را بر تعداد خریدهای ایجاد شده تقسیم کنید.
اما اگر وسوسه شدید به آن قطار بپرید، به یاد داشته باشید، در بازاریابی، هدف این است که کسی را متقاعد کنید تا اقدام مورد نظر شما را انجام دهد. بنابراین نام تجاری خود را تشویق کنید تا با مخاطبان خود طنین انداز شود – این چیزی است که در واقع افراد را در محتوای شما نگه می دارد و آنها را وادار به عمل می کند. و تبدیل، نه کلیک، هویج خود را.
هزینه هر اکتساب (CPA)
به همین دلیل است که نشان دادن ویژگیهای یک محصول، تلاشی شوم برای متقاعد کردن است. ویژگیها فقط برای بخش منطقی مغز شما جذاب هستند، که علم نشان میدهد آنقدر که برای بخش احساسی مغز شما جذاب است، عمل نمیکند. بنابراین فقط با کپی خود خلاقیت به خرج ندهید – احساساتی هم باشید.
2. بر حفظ مشتری به عنوان یک استراتژی تمرکز کنید.
اگر از مناقصه CPA هدف استفاده میکنید، ممکن است برخی از تبدیلهای شما بیشتر از سایرین هزینه داشته باشد، زیرا ممکن است امتیاز کیفیت یا رقابت در مزایده تبلیغات شما نوسان داشته باشد، اما Google تمام تلاش خود را میکند تا هزینه هر خرید شما را نزدیک به میانگین CPA هدف شما نگه دارد. ممکن است.
برای ایجاد بیشترین تعداد تبدیل ممکن در محدوده بودجه تبلیغاتی خود، از پیشنهاد قیمت CPA هدف Google استفاده کنید.
به عبارت دیگر، گوگل میخواهد تبلیغکنندگان بد را از تبلیغ محتوای بد منصرف کند، بنابراین کسانی که امتیازات کیفیت پایینی دارند معمولاً تنها در صورتی موقعیت تبلیغاتی بالایی کسب میکنند که هزینههای زیادی را برای هر پیشنهاد خرید بپردازند. اگر آنها بخواهند هزینه کمتری برای هر پیشنهاد خرید بپردازند، باید با خم شدن در انتهای رتبه بندی تبلیغات کنار بیایند.
مناقصه CPA هدف
AdRank با ضرب کردن حداکثر هزینه برای هر پیشنهاد خرید با امتیاز کیفیت تبلیغ شما محاسبه می شود. آگهی امتیاز کیفیت شما تحت تأثیر ارتباط صفحه شما با کلمه کلیدی، تجربه کاربر و نرخ کلیک است.
چگونه هزینه های هر اکتساب (CPA) را کاهش دهیم
1. نسخه تبلیغاتی خود را بهینه کنید.
هزینه هر خرید (CPA) یک مدل قیمت گذاری است که در تبلیغات آنلاین استفاده می شود. با CPA، برندها برای هر کسب موفقیت آمیز ایجاد شده توسط کمپین های تبلیغاتی خود، مانند فروش یا ارسال فرم، هزینه پرداخت می کنند.
44 درصد از بازاریابان می گویند استفاده از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای ساده کردن چرخه فروش خود یک استراتژی موثر برای کاهش هزینه های CPA است.
بازاریابان تا پایان زمان معیارهای بیهودگی را تعقیب خواهند کرد، و ممکن است شما هم برای انجام همین کار تحت فشار باشید، به خصوص زمانی که همتایان شما درباره رشد نجومی خود در بازدیدها یا کلیک ها فریاد می زنند.
برای انجام این کار، کنجکاوی مخاطبان خود را با یک عنوان و عنوان فرعی جذاب تحریک کنید، هر پیوند خارجی را از صفحه فرود خود حذف کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند تنها در صورت خروج از صفحه یا تبدیل، قیف خرید پولی شما را ترک کنند و ویدیو را آزمایش کنند، که می تواند ارزش پیشنهاد خود را به شیوه ای جذاب تر از متن توضیح دهید.
در دنیای خرید پولی، کلیکها میتوانند مانند جام مقدس به نظر برسند. اما اگر واقعاً به آن فکر میکنید، کلیکها فقط به شما اطلاع میدهند که افراد به محتوای شما رسیدهاند.
چگونه می توانید با مخاطبان خود صحبت کنید اگر نمی دانید چه کسانی هستند؟
علاوه بر آن، مشتریان مکرر تمایل دارند در طول عمر خود درآمد بیشتری نسبت به خریدارانی که یکبار مصرف می کنند، تولید کنند. با تمرکز بر حفظ مشتری، می توانید ارزش طول عمر مشتری (CLV) پایگاه مشتری خود را افزایش دهید.
3. صفحات فرود خود را تقویت کنید.
در نهایت، پیامرسانی هدفمند ارتباط تبلیغات و محتوای شما را افزایش میدهد و در نتیجه تعامل، نرخ کلیک و تبدیل بالاتری دارد.
بسیاری از بازاریابان مدل قیمتگذاری هزینه به ازای خرید را ترجیح میدهند، زیرا میتوانند تعریف خود را از خرید قبل از شروع تبلیغات تعیین کنند و تنها زمانی باید پرداخت کنند که خرید یا اقدام مورد نظرشان انجام شود.
این مدل قیمت گذاری در تعداد انگشت شماری از رسانه های بازاریابی پولی استفاده می شود، از جمله:
PPC
نمایش دادن
رسانه های اجتماعی
وابسته
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی محتوا
این بدان معناست که سازمانها نمیتوانند برای هر کلمه کلیدی که میخواهند رتبه برتر را کسب کنند، فقط به این دلیل که بیشترین بودجه تبلیغات را دارند. محتوای آنها باید جذاب باشد.
حراج های هزینه هر خرید مانند حراج معمولی شما برای عتیقه جات نیست. پلتفرمهای تبلیغاتی، مانند گوگل، میخواهند در مورد استفاده از میزان دسترسی خود، زمین بازی را یکسان کنند، بنابراین به جای اینکه همیشه بالاترین پیشنهاد دهنده در حراج برنده شود، پیشنهاد دهنده با بالاترین رتبه آگهی همیشه برنده میشود.
به بیان واضح، دستیابی به مشتریان جدید اغلب پرهزینه تر از حفظ مشتریان فعلی است. بنابراین، با تمرکز بر حفظ مشتری، میتوانید از سرمایهگذاریهایی که قبلاً برای به دست آوردن مشتریان فعلی خود انجام دادهاید، استفاده کنید و نیاز به هزینههای اضافی را کاهش دهید. این در نهایت منجر به کاهش CPA می شود.
مناقصه CPA هدف از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل دادههای تبدیل تاریخی کمپین شما، توصیه میانگین CPA هدف بهینه، و بهینهسازی خودکار همه پیشنهادات واجد شرایط شما برای رسیدن به میانگین CPA هدفی که برای همه کمپینهای خود تعیین کردهاید، استفاده میکند.
43.5 درصد از بازاریابان می گویند که انجام تحقیقات بازار برای درک بهتر مخاطبان هدف آنها یک استراتژی موثر برای کاهش هزینه های CPA است. تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا در مورد نیازها، ترجیحات و رفتارهای مخاطبان هدف خود اطلاعاتی کسب کنید.
طبق نظرسنجی HubSpot Blog در سال 2021، 57٪ از بازاریابان می گویند بهبود حفظ مشتری یک استراتژی موثر برای کاهش هزینه های CPA است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه دقیقاً چیست، فرمول محاسبه آن، نحوه کار فرآیند مناقصه و برخی اصول برای ایجاد یک نسخه تبلیغاتی خلاقانه و قانع کننده بیشتر بدانید.
به علاوه، تحقیقات بازار داده های جمعیت شناختی، روانشناختی و رفتاری ارزشمندی را در مورد مخاطبان هدف شما ارائه می دهد. این اطلاعات شما را قادر می سازد تا در پلتفرم های مناسب تبلیغ کنید و پارامترهای هدف خود را اصلاح کنید.
برگردیم به تو
قدرت CRM در توانایی آن در متمرکز کردن و مدیریت سرنخ های شما نهفته است. سپس، با سازماندهی سرنخها بر اساس مرحله آنها در چرخه فروش، میتوانید تلاشهای خود را برای کسانی که دارای بالاترین پتانسیل برای تبدیل هستند، اولویت بندی کنید. در نتیجه، میتوانید از هزینههای بیهوده برای سرنخهایی که احتمال کمتری برای تبدیل شدن دارند، اجتناب کنید، که منجر به کاهش CPA میشود.
5. تحقیقات بازار را به طور منظم انجام دهید.
اگر می خواهید یاد بگیرید که HubSpot چگونه صفحات فرود را ایجاد می کند که با نرخ 35٪ تبدیل می شوند، این پست وبلاگ را بررسی کنید.
4. از CRM خود برای اولویت بندی سرنخ ها استفاده کنید.
از آنجایی که امتیاز کیفیت شما – که میزان مثبت و مرتبط بودن تجربه محتوای شما را اندازه میگیرد – تاثیرگذارترین عامل تعیینکننده در تضمین رتبه برتر تبلیغات است، بهترین راه برای بهینهسازی هزینه به ازای هر خرید، ایجاد یک نسخه تبلیغاتی جذاب است.
وقتی برای نوشتن آگهی یا صفحه فرود می نشینید، هدف شما باید نوشتن چیزی باشد که به قدری جذاب باشد که بتواند توجه یک هزاره پریشان را که جلوی تلویزیون خمیده اند، در حالی که تلفن هوشمندشان در یک دست است و تکه ای پیتزا در آن است، جلب کند. دیگری.
فقط به این دلیل که با تبلیغ خود توجه کسی را به خود جلب کرده اید به این معنی نیست که کار شما تمام شده است. هنوز باید یک صفحه فرود جذاب طراحی کنید که ارزش پیشنهاد ما را به وضوح بیان کند.