هزینه هر اکتساب (CPA): راهنمای مبتدیان

یکی از راه‌های انجام این کار، فروش یک احساس است، نه یک محصول. روانشناسی به ما می گوید که احساسات رفتار ما را هدایت می کنند، در حالی که منطق اعمال ما را بعد از واقعیت توجیه می کند. بازاریابی این نظریه را تأیید می‌کند – انسان‌ها همان ویژگی‌های شخصیتی را با برندها مرتبط می‌کنند که با افراد ارتباط می‌دهند.

هزینه هر خرید

43.5 درصد از بازاریابان می گویند که انجام تحقیقات بازار برای درک بهتر مخاطبان هدف آنها یک استراتژی موثر برای کاهش هزینه های CPA است. تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا در مورد نیازها، ترجیحات و رفتارهای مخاطبان هدف خود اطلاعاتی کسب کنید.

این بدان معناست که سازمان‌ها نمی‌توانند برای هر کلمه کلیدی که می‌خواهند رتبه برتر را کسب کنند، فقط به این دلیل که بیشترین بودجه تبلیغات را دارند. محتوای آنها باید جذاب باشد.

اکنون بیایید نگاهی به مناقصه های کسب هزینه بیندازیم.

AdRank با ضرب کردن حداکثر هزینه برای هر پیشنهاد خرید با امتیاز کیفیت تبلیغ شما محاسبه می شود. آگهی امتیاز کیفیت شما تحت تأثیر ارتباط صفحه شما با کلمه کلیدی، تجربه کاربر و نرخ کلیک است.

یک راه بهتر برای اندازه‌گیری قابلیت‌های تبدیل محتوای شما، هزینه هر خرید است. این معیار نشانگر بهتری است برای اینکه آیا محتوای شما به اندازه کافی جذاب و از نظر احساسی طنین انداز است که مخاطبان شما را متقاعد کند که بمانند و در نهایت محصول یا خدمات شما را بخرند.

به عبارت دیگر، گوگل می‌خواهد تبلیغ‌کنندگان بد را از تبلیغ محتوای بد منصرف کند، بنابراین کسانی که امتیازات کیفیت پایینی دارند معمولاً تنها در صورتی موقعیت تبلیغاتی بالایی کسب می‌کنند که هزینه‌های زیادی را برای هر پیشنهاد خرید بپردازند. اگر آنها بخواهند هزینه کمتری برای هر پیشنهاد خرید بپردازند، باید با خم شدن در انتهای رتبه بندی تبلیغات کنار بیایند.

مناقصه CPA هدف

علاوه بر آن، مشتریان مکرر تمایل دارند در طول عمر خود درآمد بیشتری نسبت به خریدارانی که یکبار مصرف می کنند، تولید کنند. با تمرکز بر حفظ مشتری، می توانید ارزش طول عمر مشتری (CLV) پایگاه مشتری خود را افزایش دهید.

3. صفحات فرود خود را تقویت کنید.

44 درصد از بازاریابان می گویند استفاده از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای ساده کردن چرخه فروش خود یک استراتژی موثر برای کاهش هزینه های CPA است.

چگونه می توانید با مخاطبان خود صحبت کنید اگر نمی دانید چه کسانی هستند؟

اگر می خواهید یاد بگیرید که HubSpot چگونه صفحات فرود را ایجاد می کند که با نرخ 35٪ تبدیل می شوند، این پست وبلاگ را بررسی کنید.

4. از CRM خود برای اولویت بندی سرنخ ها استفاده کنید.

حراج های هزینه هر خرید مانند حراج معمولی شما برای عتیقه جات نیست. پلتفرم‌های تبلیغاتی، مانند گوگل، می‌خواهند در مورد استفاده از میزان دسترسی خود، زمین بازی را یکسان کنند، بنابراین به جای اینکه همیشه بالاترین پیشنهاد دهنده در حراج برنده شود، پیشنهاد دهنده با بالاترین رتبه آگهی همیشه برنده می‌شود.

اکنون دانلود کنید: الگوهای گزارش بازاریابی رایگان