ویدیوها می توانند فروش را افزایش دهند: روانشناسی ویدیوها

چرا اینطور است؟ زیرا ویدیوها باعث ایجاد تعامل می شوند.

نحوه استفاده موثر از فیلم ها

از آنجا، می‌توانید برای گفتن داستان‌های محصول خود منشعب شوید. حتی بیشتر، می توانید داستان های مشتری خود را بگویید. در واقع، 66 درصد از مصرف‌کنندگان داستان‌هایی درباره «افراد عادی» را ترجیح می‌دهند.

وقتی وبلاگ KISSmetrics یک CTA را به انتهای یک ویدیوی معرفی سرویس اضافه کرد، 380٪ بیشتر از CTA نوار کناری معمولی کلیک کرد:

تبلیغ Kissmetrics

خبر خوب این است که هر اقدامی که برای بهینه سازی ویدیوی خود برای سئو انجام می دهید برای کاربر نهایی نیز مفید خواهد بود، بنابراین یک برد-برد است.

شامل Clear Calls to Action

“هم اکنون خریداری کنید.”

چه سوالات دیگری در مورد نحوه استفاده از ویدئو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود دارید؟

مشاوره با نیل پاتل

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ویدئو ابزار بازاریابی قدرتمندی است، اما همه آنها به یک چیز برمی گردند: روانشناسی انسان.

هر کاری که شما امیدوارید مشتریانتان انجام دهند، دعوت به اقدام راهی برای ترغیب آنها به انجام آن است. به نظر می‌رسد که این موضوع برای CTA در ویدیوها بیشتر صادق است.

روانشناسی پشت ویدیوها ساده است: ارتباط انسانی. ویدیوها شما را قادر می سازند تا احساسات مخاطبان خود را برانگیخته کنید، که باعث ایجاد ارتباط و افزایش اعتماد به برند می شود.

آیا ویدیوها می توانند به افزایش نرخ تبدیل من کمک کنند؟

برخی از محدودیت‌های پلتفرم واضح وجود دارد، مانند محدودیت ویدیوی ۱۰ تا ۶۰ دقیقه‌ای اینستاگرام و حداکثر طول طول توییتر. دو دقیقه و 20 ثانیه. با این حال، شما همچنین می خواهید مخاطب مورد نظر و هدف نهایی محتوا را در نظر بگیرید.

با ویدئو، می توانید جنبه ای با شخصیت و انسانی به برند خود نشان دهید.

پس با گفتن داستان برند خود شروع کنید.

شما وب سایت، پست های وبلاگ و تصاویر خود را بهینه می کنید. ویدیوهای شما چطور؟

“هم اکنون به باشگاه عضویت انحصاری ما بپیوندید.”

یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، پس چند کلمه بیشتر ممکن است ارزش ویدیو را داشته باشد؟

فراخوان‌ها برای اقدام (CTA) پیام‌های مستقیمی هستند که به مصرف‌کننده می‌گویند در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.

همکاری با برندها چیز جدیدی نیست. آنها دهه‌هاست که اتفاق می‌افتند، چه برندهایی با برندهای دیگر و چه برندهایی با افراد مشهور.

من با موفقیت از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنم و شما هم می توانید.

(منبع)

اگر به یک مثال خوب در این مورد نیاز دارید، به دنبال Airbnb نباشید.

ما می دانیم که وقتی از ویدیوها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی شما عاقلانه استفاده شود، می تواند تبدیل ها را افزایش داده و فروش را افزایش دهد. به هر حال، 93 درصد از کسب و کارها پس از به اشتراک گذاشتن یک ویدیو در رسانه های اجتماعی، مشتری جدیدی پیدا کردند. این کار کوچکی نیست!

به گفته توییتر، توییت هایی با درایو ویدئویی 10 برابر تعامل بیشتر نسبت به توییت های غیر ویدئویی همین امر را می توان در مورد اینستاگرام و فیسبوک نیز گفت.

کجا باید محتوای ویدیوی خود را میزبانی کنید؟

این یک مخاطب بزرگ برای محتوای ویدیویی است. بنابراین چگونه ویدیوها این نوع علاقه را به خود جلب می کنند؟

آنها باعث ایجاد تعامل می شوند

به یاد داشته باشید که یکی از دلایل موفقیت ویدیوها این است که اعتماد به برند را افزایش می دهد. راه دیگر برای پیشبرد این موضوع، همکاری با سایر برندهای معتبر است.

در حالی که امکان میزبانی بر روی چندین پلتفرم وجود دارد، باید عاقلانه انتخاب کنید که چه نوع محتوای ویدیویی و کجا پست کنید.

81 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان گفتند که اعتماد به برند عامل مهمی در تصمیم خرید آنهاست.

نموداری که اهمیت اعتماد به برند را برای مصرف کننده نشان می دهد.

تبلیغات آنها داستان ها و تصاویر مشتریان اخیرشان را نشان می دهد. آنها خاطرات و احساسات را ضبط می کنند و آنها را در یک ویدیوی بازاریابی بسیار کوچک جمع می کنند:

محرک‌های معمولی مانند توصیفات مشتری و همکاری با برندهای مورد اعتماد وجود دارد. سپس یک ویدیو وجود دارد.

می دانید چرا ویدیوها برای برند شما مهم هستند. بنابراین چگونه می توانید به طور موثر از روانشناسی ویدیو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟ پنج نکته اجرایی زیر را بررسی کنید.

تمرکز بر داستان‌ها در زمینه فروش

با ارائه دوره های رایگان به مخاطبانم، به نحوه انجام این کار در کانال یوتیوب خود نگاه کنید:

بزرگترین مزیت در اینجا این است که بتوانیم اعتماد آن برند را «قرض بگیریم». همچنین مخاطبان شما را گسترش می دهد. با فرض اینکه برندهای شما مخاطبین هدف مشابهی دارند (که در صورت همکاری بسیار محتمل است)، ممکن است تعدادی فالوور جدید نیز از آن خارج کنید.

سوالات متداول

“برای خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید.”

که سوالی است که می توانم و خواهم داد.

(منبع)

مهم نیست مخاطب هدف یا محصول/خدمت شما، روانشناسی ویدیو می تواند برای ایجاد ارتباطات معنادار استفاده شود. این خود باعث افزایش اعتماد به برند و تعامل با مشتری می شود که به عنوان یک محصول جانبی، فروش را افزایش می دهد.

یک ضرب المثل گرافیکی "قدرت ویدیوها: استراتژی بازاریابی خود را افزایش دهید."

علاوه بر نظرات و لایک ها، احتمال اشتراک گذاری ویدیوها نیز بیشتر است.

بنابراین چگونه می توانید از ویدئو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟

بزرگترین محرک های موفقیت ویدیو به عنوان یک ابزار بازاریابی، این واقعیت است که آنها اعتماد ایجاد می کنند و باعث ایجاد تعامل با مخاطبان هدف می شوند.

بازاریابی ویدئویی را از کجا شروع کنم؟

در حالی که من سوال بالا را به صورت بلاغی می پرسم، اما موضوع پابرجاست. ویدئو به عنوان یک رسانه بازاریابی یک ابزار قدرتمند است.

یا شاید شما Boomers را هدف قرار داده اید. در این صورت، فیسبوک جایی است که در آن قرار دارد.

قصه گویی نوعی هنر انسانی است که پیش از زبان پیش می رود. شاید به همین دلیل است که داستان گویی می تواند تبدیل ها را تا 30 درصد افزایش دهد.

آیا می دانستید که تست A/B محتوای ویدیوی شما در بسیاری از پلتفرم ها نیز امکان پذیر است؟ این فقط عناوین و توضیحات ویدیو نیست، بلکه تصاویر کوچک و CTA نیز هستند.

همکاری با برندهای دیگر

این در را برای اصالت باز می کند که 86٪ از مصرف کنندگان می گویند که یک عامل کلیدی هنگام تصمیم گیری خرید است.

بنابراین بهینه سازی ویدیوهای خود برای جستجو به چه معناست؟ در اینجا چند قانون وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید، چه در حال آپلود در یوتیوب، چه فیس بوک یا اشتراک گذاری در پلتفرم ها باشید.

  • ریز عکس های ویدیویی سفارشی ایجاد کنید. فقط از یک عکس ثابت از پخش خود استفاده نکنید. یک تصویر کوچک ویدیویی سفارشی ایجاد کنید که انسان محور و آموزنده باشد (مثلاً شامل متن روی صفحه).
نیل پاتل در مورد 5 مهارت مهم سئو بحث می کند.
  • یک متن تصویری را وارد کنید. فراگیر بودن هم برای سئو مهم است و چون کار درستی است اطمینان حاصل کنید که تمام مخاطبان هدف شما در تلاش های بازاریابی شما با رونوشت های ویدیویی گنجانده شده اند.
  • سرفصل ها و توضیحات جذاب بنویسید. کلمات کلیدی مهم هستند، اما عنوان پر از کلمات کلیدی جالب نیست. مطمئن شوید که بین اطلاعاتی و جذاب تعادل برقرار کنید.

ارتباط چهره به چهره قانع کننده ترین است، اما همیشه ممکن نیست. بنابراین، بهترین چیز بعدی، ویدیو است.

چرا برند شما وجود دارد؟ برند شما برای کمک به چه کسی ساخته شده است؟ چه کسانی پشت برند هستند؟

آیا سؤال بیشتری در مورد قدرت ویدیو دارید؟ در اینجا به برخی از سوالات متداول در مورد این موضوع پاسخ داده شده است.

روانشناسی پشت ویدیوها چیست؟

ویدیو یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای برندها در هر نوع و اندازه است.

بنابراین چگونه می توانید اعتماد برند را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد کنید؟

بهینه سازی جستجو برای ویدیوها برای جلب توجه هرچه بیشتر آنها به آنها بسیار مهم است. این درست است چه برای موتورهای جستجو یا الگوریتم های جستجوی رسانه های اجتماعی بهینه سازی کنید.

این نمودار حضور ویدئو را در مقایسه با سایر اشکال رسانه نشان می دهد.

گروهی از نمودارها توصیف می‌کنند که مردم چقدر محتوای ویدیویی کسب‌وکارهای کوچک را مصرف می‌کنند.

هنگام انتخاب یک پلت فرم میزبانی ویدیو، محدودیت های پلت فرم، مخاطبان هدف و قابلیت های پلت فرم را در نظر بگیرید. همچنین باید مراقب بهبودهای پلتفرم باشید که ممکن است نحوه استفاده از پلتفرم را تغییر دهد. به عنوان مثال، یوتیوب بیشتر به دلیل محتوای ویدیویی طولانی خود شناخته شده است، اما محتوای کوتاه نیز با YouTube Shorts امکان پذیر است.

ویدیوهای خود را برای جستجو بهینه کنید

پلتفرم هایی مانند یوتیوب و تیک تاک تنها بر روی ویدیو تمرکز می کنند، در حالی که پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و پینترست برای محتوای ویدیویی بهینه می شوند.

بر اساس یک نظرسنجی، مردم دو برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری، محتوای ویدیویی را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

آنها اعتماد ایجاد می کنند

ویدیو بینندگان را قادر می سازد تا در سطح شخصی با برند ارتباط برقرار کنند. آنها انسان پشت برند را می بینند. این، همراه با تحریک حواس، طوفانی عالی برای برانگیختن احساسات و ایجاد آن ارتباطات پایدار است.

چگونه ویدئوها می توانند فروش را افزایش دهند

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

ویدئو یک رسانه منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد با مخاطبان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید.

فرض کنید شما برندی هستید که تا حد زیادی ژنرال Z را هدف قرار داده‌اید. می‌خواهید محتوایی را در جایی پست کنید که آن مخاطب به آن مراجعه می‌کند، بنابراین اینستاگرام، TikTok و Snapchat بهترین گزینه برای شما هستند.

نموداری که محبوبیت پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی را نشان می دهد.

اگر در مورد آن فکر کنید، واقعاً تنها یک قدم با بازاریابی حضوری که یکی دیگر از رسانه های بازاریابی قدرتمند است فاصله دارد.

(منبع)

همکاری برند به عنوان بخشی از استراتژی ویدیوی شما می تواند شامل مصاحبه، داستان سرایی در صنعت، یا یک پلتفرم “تصرف” باشد. راه‌های سرگرم‌کننده زیادی برای همکاری با برندهای مکمل و در عین حال ارتباط با مخاطبان مشترک شما وجود دارد.

بنابراین چگونه از شفاف و قانع کننده بودن پیام مطمئن می شوید؟

  • CTA های کلامی را با تصویری ترکیب کنید. به بینندگان خود یک اقدام دستی بدهید تا انجام دهند، مانند کلیک کردن روی یک دکمه یا دنبال کردن پیوند پست شده در ویدیو. این شکاف بین اقدام ممکن تا احتمالی را پر می کند.
  • CTA را زودتر بیان کنید و بعداً تکرار کنید. CTA خود را در اوایل ویدیو ارائه دهید، زیرا معقول است که تا حد امکان بینندگان بیشتری را جذب کنید. فقط حتما تا آخر ویدیو هم پیگیری کنید.
  • آن را ساده کنید. CTA های چند مرحله ای ایده خوبی نیستند، چه در ویدیو باشند و چه در یک پست وبلاگ. برای حداکثر پیگیری، آن را یک اقدام ساده یک یا دو مرحله ای نگه دارید.

در این پست به روانشناسی ویدیوها در بازاریابی می پردازیم. این شامل این است که چرا آنها در افزایش فروش بسیار خوب هستند. سپس پنج نکته برای بازاریابی ماهرانه با ویدیو برای برند خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

روانشناسی ویدیوها در بازاریابی چیست؟

اگر بخواهم سه مرحله را برای کسانی که بازاریابی ویدیویی را شروع کرده‌اند مشخص کنم، می‌توانم بگویم مخاطبان خود را بشناسید، پلتفرم(های) خود را انتخاب کنید و پست‌های مکرر را شروع کنید. با جمع آوری تجزیه و تحلیل بیشتر بر روی بینندگان خود، می توانید محتوا و استراتژی خود را تنظیم کنید.

نتیجه

یک تماس رزرو کنید





منبع

سونی و هوندا تنها یکی از نمونه‌های اخیر است که هدف آن ترکیب مهارت‌های سرگرمی و تصویربرداری سونی با امکانات تولید و فناوری ساخت هوندا است:

پلتفرم های خود را هوشمندانه انتخاب کنید

انسان ها برای اتصال سیم کشی شده اند.

مشخص است که ویدیوها، چه در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند و چه به یک صفحه فرود اضافه شوند، می توانند نرخ تبدیل و افزایش فروش را افزایش دهند.

چرا ویدیوها اینقدر خوب عمل می کنند؟