ویدیوها می توانند فروش را افزایش دهند: روانشناسی ویدیوها

یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، پس چند کلمه بیشتر ممکن است ارزش ویدیو را داشته باشد؟

بنابراین چگونه می توانید از ویدئو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟

در این پست به روانشناسی ویدیوها در بازاریابی می پردازیم. این شامل این است که چرا آنها در افزایش فروش بسیار خوب هستند. سپس پنج نکته برای بازاریابی ماهرانه با ویدیو برای برند خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

روانشناسی ویدیوها در بازاریابی چیست؟

یک ضرب المثل گرافیکی "قدرت ویدیوها: استراتژی بازاریابی خود را افزایش دهید."

شما وب سایت، پست های وبلاگ و تصاویر خود را بهینه می کنید. ویدیوهای شما چطور؟

در حالی که من سوال بالا را به صورت بلاغی می پرسم، اما موضوع پابرجاست. ویدئو به عنوان یک رسانه بازاریابی یک ابزار قدرتمند است.

که سوالی است که می توانم و خواهم داد.

می دانید چرا ویدیوها برای برند شما مهم هستند. بنابراین چگونه می توانید به طور موثر از روانشناسی ویدیو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟ پنج نکته اجرایی زیر را بررسی کنید.

تمرکز بر داستان‌ها در زمینه فروش

پس با گفتن داستان برند خود شروع کنید.

چه سوالات دیگری در مورد نحوه استفاده از ویدئو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود دارید؟

مشاوره با نیل پاتل

هنگام انتخاب یک پلت فرم میزبانی ویدیو، محدودیت های پلت فرم، مخاطبان هدف و قابلیت های پلت فرم را در نظر بگیرید. همچنین باید مراقب بهبودهای پلتفرم باشید که ممکن است نحوه استفاده از پلتفرم را تغییر دهد. به عنوان مثال، یوتیوب بیشتر به دلیل محتوای ویدیویی طولانی خود شناخته شده است، اما محتوای کوتاه نیز با YouTube Shorts امکان پذیر است.

ویدیوهای خود را برای جستجو بهینه کنید

با ارائه دوره های رایگان به مخاطبانم، به نحوه انجام این کار در کانال یوتیوب خود نگاه کنید:

برخی از محدودیت‌های پلتفرم واضح وجود دارد، مانند محدودیت ویدیوی ۱۰ تا ۶۰ دقیقه‌ای اینستاگرام و حداکثر طول طول توییتر. دو دقیقه و 20 ثانیه. با این حال، شما همچنین می خواهید مخاطب مورد نظر و هدف نهایی محتوا را در نظر بگیرید.

این در را برای اصالت باز می کند که 86٪ از مصرف کنندگان می گویند که یک عامل کلیدی هنگام تصمیم گیری خرید است.

قصه گویی نوعی هنر انسانی است که پیش از زبان پیش می رود. شاید به همین دلیل است که داستان گویی می تواند تبدیل ها را تا 30 درصد افزایش دهد.

علاوه بر نظرات و لایک ها، احتمال اشتراک گذاری ویدیوها نیز بیشتر است.

آیا می دانستید که تست A/B محتوای ویدیوی شما در بسیاری از پلتفرم ها نیز امکان پذیر است؟ این فقط عناوین و توضیحات ویدیو نیست، بلکه تصاویر کوچک و CTA نیز هستند.

همکاری با برندهای دیگر

چرا برند شما وجود دارد؟ برند شما برای کمک به چه کسی ساخته شده است؟ چه کسانی پشت برند هستند؟

چرا اینطور است؟ زیرا ویدیوها باعث ایجاد تعامل می شوند.

وقتی وبلاگ KISSmetrics یک CTA را به انتهای یک ویدیوی معرفی سرویس اضافه کرد، 380٪ بیشتر از CTA نوار کناری معمولی کلیک کرد:

تبلیغ Kissmetrics

یک تماس رزرو کنید





منبع

بزرگترین مزیت در اینجا این است که بتوانیم اعتماد آن برند را «قرض بگیریم». همچنین مخاطبان شما را گسترش می دهد. با فرض اینکه برندهای شما مخاطبین هدف مشابهی دارند (که در صورت همکاری بسیار محتمل است)، ممکن است تعدادی فالوور جدید نیز از آن خارج کنید.

سوالات متداول

کجا باید محتوای ویدیوی خود را میزبانی کنید؟

با ویدئو، می توانید جنبه ای با شخصیت و انسانی به برند خود نشان دهید.

این نمودار حضور ویدئو را در مقایسه با سایر اشکال رسانه نشان می دهد.

گروهی از نمودارها توصیف می‌کنند که مردم چقدر محتوای ویدیویی کسب‌وکارهای کوچک را مصرف می‌کنند.

پلتفرم هایی مانند یوتیوب و تیک تاک تنها بر روی ویدیو تمرکز می کنند، در حالی که پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و پینترست برای محتوای ویدیویی بهینه می شوند.

به یاد داشته باشید که یکی از دلایل موفقیت ویدیوها این است که اعتماد به برند را افزایش می دهد. راه دیگر برای پیشبرد این موضوع، همکاری با سایر برندهای معتبر است.

اگر به یک مثال خوب در این مورد نیاز دارید، به دنبال Airbnb نباشید.

پلتفرم های خود را هوشمندانه انتخاب کنید

بر اساس یک نظرسنجی، مردم دو برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری، محتوای ویدیویی را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

آنها اعتماد ایجاد می کنند

مهم نیست مخاطب هدف یا محصول/خدمت شما، روانشناسی ویدیو می تواند برای ایجاد ارتباطات معنادار استفاده شود. این خود باعث افزایش اعتماد به برند و تعامل با مشتری می شود که به عنوان یک محصول جانبی، فروش را افزایش می دهد.

روانشناسی پشت ویدیوها ساده است: ارتباط انسانی. ویدیوها شما را قادر می سازند تا احساسات مخاطبان خود را برانگیخته کنید، که باعث ایجاد ارتباط و افزایش اعتماد به برند می شود.

آیا ویدیوها می توانند به افزایش نرخ تبدیل من کمک کنند؟

آیا سؤال بیشتری در مورد قدرت ویدیو دارید؟ در اینجا به برخی از سوالات متداول در مورد این موضوع پاسخ داده شده است.

روانشناسی پشت ویدیوها چیست؟

ویدیو بینندگان را قادر می سازد تا در سطح شخصی با برند ارتباط برقرار کنند. آنها انسان پشت برند را می بینند. این، همراه با تحریک حواس، طوفانی عالی برای برانگیختن احساسات و ایجاد آن ارتباطات پایدار است.

چگونه ویدئوها می توانند فروش را افزایش دهند

از آنجا، می‌توانید برای گفتن داستان‌های محصول خود منشعب شوید. حتی بیشتر، می توانید داستان های مشتری خود را بگویید. در واقع، 66 درصد از مصرف‌کنندگان داستان‌هایی درباره «افراد عادی» را ترجیح می‌دهند.

همکاری با برندها چیز جدیدی نیست. آنها دهه‌هاست که اتفاق می‌افتند، چه برندهایی با برندهای دیگر و چه برندهایی با افراد مشهور.

بهینه سازی جستجو برای ویدیوها برای جلب توجه هرچه بیشتر آنها به آنها بسیار مهم است. این درست است چه برای موتورهای جستجو یا الگوریتم های جستجوی رسانه های اجتماعی بهینه سازی کنید.

بزرگترین محرک های موفقیت ویدیو به عنوان یک ابزار بازاریابی، این واقعیت است که آنها اعتماد ایجاد می کنند و باعث ایجاد تعامل با مخاطبان هدف می شوند.

بازاریابی ویدئویی را از کجا شروع کنم؟

بنابراین بهینه سازی ویدیوهای خود برای جستجو به چه معناست؟ در اینجا چند قانون وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید، چه در حال آپلود در یوتیوب، چه فیس بوک یا اشتراک گذاری در پلتفرم ها باشید.

  • ریز عکس های ویدیویی سفارشی ایجاد کنید. فقط از یک عکس ثابت از پخش خود استفاده نکنید. یک تصویر کوچک ویدیویی سفارشی ایجاد کنید که انسان محور و آموزنده باشد (مثلاً شامل متن روی صفحه).
نیل پاتل در مورد 5 مهارت مهم سئو بحث می کند.
  • یک متن تصویری را وارد کنید. فراگیر بودن هم برای سئو مهم است و چون کار درستی است اطمینان حاصل کنید که تمام مخاطبان هدف شما در تلاش های بازاریابی شما با رونوشت های ویدیویی گنجانده شده اند.
  • سرفصل ها و توضیحات جذاب بنویسید. کلمات کلیدی مهم هستند، اما عنوان پر از کلمات کلیدی جالب نیست. مطمئن شوید که بین اطلاعاتی و جذاب تعادل برقرار کنید.

یا شاید شما Boomers را هدف قرار داده اید. در این صورت، فیسبوک جایی است که در آن قرار دارد.

81 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان گفتند که اعتماد به برند عامل مهمی در تصمیم خرید آنهاست.

نموداری که اهمیت اعتماد به برند را برای مصرف کننده نشان می دهد.

ما می دانیم که وقتی از ویدیوها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی شما عاقلانه استفاده شود، می تواند تبدیل ها را افزایش داده و فروش را افزایش دهد. به هر حال، 93 درصد از کسب و کارها پس از به اشتراک گذاشتن یک ویدیو در رسانه های اجتماعی، مشتری جدیدی پیدا کردند. این کار کوچکی نیست!

فرض کنید شما برندی هستید که تا حد زیادی ژنرال Z را هدف قرار داده‌اید. می‌خواهید محتوایی را در جایی پست کنید که آن مخاطب به آن مراجعه می‌کند، بنابراین اینستاگرام، TikTok و Snapchat بهترین گزینه برای شما هستند.

نموداری که محبوبیت پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی را نشان می دهد.

هر کاری که شما امیدوارید مشتریانتان انجام دهند، دعوت به اقدام راهی برای ترغیب آنها به انجام آن است. به نظر می‌رسد که این موضوع برای CTA در ویدیوها بیشتر صادق است.

ارتباط چهره به چهره قانع کننده ترین است، اما همیشه ممکن نیست. بنابراین، بهترین چیز بعدی، ویدیو است.

سونی و هوندا تنها یکی از نمونه‌های اخیر است که هدف آن ترکیب مهارت‌های سرگرمی و تصویربرداری سونی با امکانات تولید و فناوری ساخت هوندا است:

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ویدئو ابزار بازاریابی قدرتمندی است، اما همه آنها به یک چیز برمی گردند: روانشناسی انسان.

اگر در مورد آن فکر کنید، واقعاً تنها یک قدم با بازاریابی حضوری که یکی دیگر از رسانه های بازاریابی قدرتمند است فاصله دارد.

در حالی که امکان میزبانی بر روی چندین پلتفرم وجود دارد، باید عاقلانه انتخاب کنید که چه نوع محتوای ویدیویی و کجا پست کنید.

محرک‌های معمولی مانند توصیفات مشتری و همکاری با برندهای مورد اعتماد وجود دارد. سپس یک ویدیو وجود دارد.

مشخص است که ویدیوها، چه در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند و چه به یک صفحه فرود اضافه شوند، می توانند نرخ تبدیل و افزایش فروش را افزایش دهند.

چرا ویدیوها اینقدر خوب عمل می کنند؟

به گفته توییتر، توییت هایی با درایو ویدئویی 10 برابر تعامل بیشتر نسبت به توییت های غیر ویدئویی همین امر را می توان در مورد اینستاگرام و فیسبوک نیز گفت.

فراخوان‌ها برای اقدام (CTA) پیام‌های مستقیمی هستند که به مصرف‌کننده می‌گویند در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.

(منبع)

همکاری برند به عنوان بخشی از استراتژی ویدیوی شما می تواند شامل مصاحبه، داستان سرایی در صنعت، یا یک پلتفرم “تصرف” باشد. راه‌های سرگرم‌کننده زیادی برای همکاری با برندهای مکمل و در عین حال ارتباط با مخاطبان مشترک شما وجود دارد.

من با موفقیت از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنم و شما هم می توانید.

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

این یک مخاطب بزرگ برای محتوای ویدیویی است. بنابراین چگونه ویدیوها این نوع علاقه را به خود جلب می کنند؟

آنها باعث ایجاد تعامل می شوند

خبر خوب این است که هر اقدامی که برای بهینه سازی ویدیوی خود برای سئو انجام می دهید برای کاربر نهایی نیز مفید خواهد بود، بنابراین یک برد-برد است.

شامل Clear Calls to Action

تبلیغات آنها داستان ها و تصاویر مشتریان اخیرشان را نشان می دهد. آنها خاطرات و احساسات را ضبط می کنند و آنها را در یک ویدیوی بازاریابی بسیار کوچک جمع می کنند:

بنابراین چگونه می توانید اعتماد برند را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد کنید؟

ویدئو یک رسانه منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد با مخاطبان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید.

انسان ها برای اتصال سیم کشی شده اند.

(منبع)

“هم اکنون به باشگاه عضویت انحصاری ما بپیوندید.”

ویدیو یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای برندها در هر نوع و اندازه است.

(منبع)

نحوه استفاده موثر از فیلم ها

“برای خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید.”

“هم اکنون خریداری کنید.”

بنابراین چگونه از شفاف و قانع کننده بودن پیام مطمئن می شوید؟

  • CTA های کلامی را با تصویری ترکیب کنید. به بینندگان خود یک اقدام دستی بدهید تا انجام دهند، مانند کلیک کردن روی یک دکمه یا دنبال کردن پیوند پست شده در ویدیو. این شکاف بین اقدام ممکن تا احتمالی را پر می کند.
  • CTA را زودتر بیان کنید و بعداً تکرار کنید. CTA خود را در اوایل ویدیو ارائه دهید، زیرا معقول است که تا حد امکان بینندگان بیشتری را جذب کنید. فقط حتما تا آخر ویدیو هم پیگیری کنید.
  • آن را ساده کنید. CTA های چند مرحله ای ایده خوبی نیستند، چه در ویدیو باشند و چه در یک پست وبلاگ. برای حداکثر پیگیری، آن را یک اقدام ساده یک یا دو مرحله ای نگه دارید.

اگر بخواهم سه مرحله را برای کسانی که بازاریابی ویدیویی را شروع کرده‌اند مشخص کنم، می‌توانم بگویم مخاطبان خود را بشناسید، پلتفرم(های) خود را انتخاب کنید و پست‌های مکرر را شروع کنید. با جمع آوری تجزیه و تحلیل بیشتر بر روی بینندگان خود، می توانید محتوا و استراتژی خود را تنظیم کنید.

نتیجه