از آنجا، طبق معمول فروشگاه را مرور می کنید و اقلامی را به سبد خود اضافه می کنید. وقتی خرید را تمام کردید، می توانید در برنامه بررسی کنید یا به وب سایت شرکت بروید.
«خرید TikTok مجموعهای از راهحلها، ویژگیها و ابزارهای تبلیغاتی است که به کسبوکارها این فرصت را میدهد تا از تمام قدرت نفوذ TikTok در تصمیمگیریهای خرید استفاده کنند.»
طبق آمار Statista، 24 درصد از مخاطبان TikTok را زنان بین 18 تا 24 سال تشکیل می دهند و مردان در همان گروه سنی 18 درصد از مخاطبان آن را تشکیل می دهند. علاوه بر این، زنان 25 تا 34 ساله 17 درصد از جمعیت TikTok را تشکیل می دهند، در حالی که مردان در همان گروه سنی 14 درصد را تشکیل می دهند.
(تصویر: TikTok)
آیا به خرید TikTok میپیوندید؟

با راهاندازی حساب خرید TikTok، زمان آن رسیده است که اخبار مربوط به طرح کلی فروش جدید خود را منتشر کنید. برای شروع این نکات را دنبال کنید.
صفحات محصول خود را بهینه کنید
با صفحات محصول خود مانند سایر سایت های تجارت الکترونیک رفتار کنید. اطمینان حاصل کنید که از تصاویر با کیفیت بالا استفاده می کنید، از کلمات کلیدی استفاده می کنید و برند خود را ثابت نگه می دارید.
TikTok سه آگهی خرید درون فید شامل تبلیغات مجموعه، تبلیغات نمایشی پویا و تولید سرنخ ارائه میدهد. تبلیغات مجموعه به برندها اجازه میدهد کارتهای محصول سفارشی و قابل کشیدن را در ویدیوهای درون فید خود اضافه کنند تا محصولات را تبلیغ کنند.
TikTok بیش از یک میلیارد کاربر مخاطب دارد و با افزایش محبوبیت خرید اجتماعی، کاملا منطقی است که در مقطعی وارد تجارت الکترونیک شود.
این سایت رسانه اجتماعی توضیح میدهد که خرید TikTok به بازرگانان اجازه میدهد تا با مدیریت بخش خردهفروشی TikTok، از آپلود و خرید تا ارسال و انجام، «از یک راهحل تجارت کامل لذت ببرند».
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
این سایت رسانه اجتماعی به قدری محبوب است که مجموع هزینه کاربران TikTok در Google Play و App Store در سه ماهه چهارم 2021 از 824 میلیون دلار فراتر رفته است. با توجه به اینکه خریداران مشتاق از قبل در صف هستند، جای تعجب نیست که TikTok در تجارت اجتماعی وارد شده است. قطار – تعلیم دادن.
اگر تا به حال در TikTok بودهاید و میخواهید راهی آسان برای خرید محصولی که دیدهاید داشته باشید، خرید TikTok به شما امکان میدهد این کار را انجام دهید.
با خرید زنده TikTok بینندگان را درگیر کنید، روابط ایجاد کنید و تبدیلها را افزایش دهید. با این راه حل تبلیغاتی، برندها می توانند محصولات خود را از خرید TikTik در یک جلسه LIVE ادغام کنند.
خرید TikTok برای استفاده در کنار سایر راه حل های تبلیغاتی آن ایده آل است. در اینجا نگاهی به برخی از پیشنهادات TikTok داریم:
تبلیغات خرید TikTok درون فید برای خرید آنلاین
مانند هر پلتفرم دیگری، لزوماً برای تجارت شما مناسب نخواهد بود. با این حال، اگر مشتری ایدهآل شما احتمالاً از این پلتفرم استفاده میکند، در نظر داشته باشید که در آنجا حضور داشته باشید و ببینید چطور پیش میرود.
فروشندگان تجاری می توانند برای یک حساب ثبت نام کنند، و سپس باید 2-3 روز برای تایید صبر کنند. پس از دریافت ایمیل تأیید، می توانید فروش خود را در خرید TikTok شروع کنید.
نتیجه
چه کسی تخفیف را دوست ندارد؟ با ارائه تخفیف یا معاملات انحصاری، مردم را تشویق کنید به فروشگاه شما بیایند. برای ایجاد حس فوریت، تخفیفها را محدود زمانی کنید و به معاملات منحصربفردی دست پیدا کنید که خریداران در هیچ جای دیگری نمیتوانند به دست آورند. به عنوان مثال، اگر لوازم آرایشی می فروشید، مجموعه ای از محصولات مارک دار ایجاد کنید.
سوالات متداول
با این حال، آیا خرید TikTok برای شما مناسب است و چگونه کار می کند؟ این دقیقاً همان چیزی است که من در اینجا در مورد آن صحبت خواهم کرد.
خرید TikTok چیست و چگونه کار می کند؟

برای شما به عنوان یک برند، این به معنای برقراری ارتباط بیدرنگ با مخاطبانتان است. سپس کاربران TikTok می توانند محصولاتی را که در جریان خرید زنده می بینند خریداری کنند.
گفتن در این مرحله اولیه دشوار است. بستگی به این دارد که در کدام دسته فروش می کنید و آیا مخاطبان هدف شما در پلتفرم هستند یا خیر. با این حال، یک خروجی تازه برای فروش و راه جدیدی برای دستیابی به مصرف کنندگان فراهم می کند.
راه اندازی فروشگاه آسان است و تنها یک راه واقعی برای فهمیدن اینکه خرید TikTok چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد وجود دارد و آن راه اندازی آن است.
قبل از شروع فروش در TikTok Shopping، باید ثبت نام کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
- یا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
- شماره تلفن خود (فقط برای بریتانیا موجود است) یا آدرس ایمیل و اسناد خود را تأیید کنید
- نام مغازه را انتخاب کنید نباید شامل کاراکترهای خاصی باشد، و TikTok میگوید از «پرچمدار» یا «رسمی» در نام فروشگاه خود استفاده نکنید.
- گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را آپلود کنید.
- اگر TikTok سایت شما را تایید کند، ایمیلی دریافت خواهید کرد که ثبت نام شما را تایید می کند، یا اگر مشکلی در هر یک از اسناد شما وجود داشته باشد، TikTok از شما می خواهد دوباره آنها را ارسال کنید.
- سپس فرآیند بررسی شروع می شود و تا سه روز طول می کشد.
- یک حساب بانکی را پیوند دهید و جزئیات بانکی خود را اضافه کنید.
- شما ثبت نام کرده اید!
راه اندازی فروشگاه TikTok برای موفقیت
در حال حاضر، خرید TikTok برای دارندگان حساب های تجاری در کشورهای زیر باز است:
- انگلستان
- مالزی
- ویتنام
- تایلند
- اندونزی
- فیلیپین
- سنگاپور.
نه چندان دور، همه چیز در مورد فیس بوک، اینستاگرام و توییتر بود، اما اکنون همه در مورد TikTok صحبت می کنند.
یکی از مهمترین مراحل هر کمپین تبلیغاتی، انتشار اخبار است. این بدان معناست که به دوستان و خانواده خود بگویید، پیوند را در کانال های دیگر رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و ویدیوهای معمولی را پست کنید.
TikTok در بیانیه راه اندازی خود توضیح داد:
یک تماس رزرو کنید