برای شما به عنوان یک برند، این به معنای برقراری ارتباط بیدرنگ با مخاطبانتان است. سپس کاربران TikTok می توانند محصولاتی را که در جریان خرید زنده می بینند خریداری کنند.
از آنجا، طبق معمول فروشگاه را مرور می کنید و اقلامی را به سبد خود اضافه می کنید. وقتی خرید را تمام کردید، می توانید در برنامه بررسی کنید یا به وب سایت شرکت بروید.
ابتدا باید مطمئن شوید که مخاطبان هدف شما در پلتفرم فعال هستند. اگر اینطور نیست، پس از فروش محصولات خود در TikTok استقبال زیادی نخواهید کرد.
سپس، منطقی است که به محبوب ترین دسته ها در TikTok نگاه کنید. تناسب اندام و ورزش، دستور العمل ها و آشپزی، مد، نوسازی خانه، و زیبایی و مراقبت از پوست جزو دسته های برتر در سایت هستند. اگر در هر یک از آن مشاغل کسب و کار دارید، می توانید مناسب باشید.
این سایت رسانه اجتماعی به قدری محبوب است که مجموع هزینه کاربران TikTok در Google Play و App Store در سه ماهه چهارم 2021 از 824 میلیون دلار فراتر رفته است. با توجه به اینکه خریداران مشتاق از قبل در صف هستند، جای تعجب نیست که TikTok در تجارت اجتماعی وارد شده است. قطار – تعلیم دادن.
TikTok سه آگهی خرید درون فید شامل تبلیغات مجموعه، تبلیغات نمایشی پویا و تولید سرنخ ارائه میدهد. تبلیغات مجموعه به برندها اجازه میدهد کارتهای محصول سفارشی و قابل کشیدن را در ویدیوهای درون فید خود اضافه کنند تا محصولات را تبلیغ کنند.
آیا به خرید TikTok میپیوندید؟
علاوه بر این، TikTok می گوید که به زودی مواردی مانند Wix، OpenCart، BASE و ShopLine وارد بازار می شوند.
چه کسی می تواند از خرید TikTok استفاده کند؟
(تصویر: TikTok)
خرید زنده TikTok در حال افزایش است، با خریدهای LIVE Shopping بین مارس 2020 تا ژوئیه 2021 76 درصد افزایش یافته است و برای فروشندگان تجاری در دسترس است.
چگونه خود را در خرید TikTok تنظیم کنید
بهعنوان یک خریدار، فروشگاههای TikTok را بهعنوان برگهای در حساب فروشنده پیدا میکنید. شما اقلام خود را مانند سایت های تجارت الکترونیک معمولی در کیسه خرید قرار می دهید. پس از کلیک بر روی آن، شما را به کاتالوگ محصول می برد.
نه چندان دور، همه چیز در مورد فیس بوک، اینستاگرام و توییتر بود، اما اکنون همه در مورد TikTok صحبت می کنند.
قبل از اینکه تصمیم بگیرید آیا فروش در TikTok برای شما مناسب است یا خیر، منطقی است که به استراتژی کلی و پایگاه مشتری خود نگاه کنید.
اخیراً سایت رسانه اجتماعی ویژگی جدیدی به نام خرید TikTok را اعلام کرده است. این پتانسیل با توجه به مخاطبان گسترده بیش از یک میلیارد کاربر آن آشکار است.
می خواهید متمایز شوید؟ سپس برچسب ها را اضافه کنید. خرید TikTok به کسبوکارها اجازه میدهد تا محصولات را در ویدیوهای خود برچسبگذاری کنند، و برای بینندگان این امکان را فراهم میکند که بیشتر درباره محصولاتی که میبینند بدانند و خرید کنند. یکی از راههای یافتن برچسبهای مناسب این است که ببینید چه چیزی ترند است. برای مشاهده برچسب هایی که کاربران به طور مرتب اضافه می کنند، می توانید این کار را با رفتن به برگه “Discovery” انجام دهید.
ارائه تخفیف
تبلیغات ویترینی پویا به شما امکان میدهد هزاران SKU محصول خود را با تبلیغات ویدیویی شخصیشده تبلیغ کنید، و Lead Generation در تبلیغات ویدیویی درونفید ظاهر میشود و به کسبوکار شما اجازه میدهد اطلاعات کاربران TikTok را با فرمهای آنلاین جمعآوری کند.
خرید زنده TikTok
راه اندازی فروشگاه آسان است و تنها یک راه واقعی برای فهمیدن اینکه خرید TikTok چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد وجود دارد و آن راه اندازی آن است.
با راهاندازی حساب خرید TikTok، زمان آن رسیده است که اخبار مربوط به طرح کلی فروش جدید خود را منتشر کنید. برای شروع این نکات را دنبال کنید.
صفحات محصول خود را بهینه کنید
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
در مرحله بعد، باید یک استراتژی فروش جذاب و خلاقانه داشته باشید. از آنجایی که TikTok تماماً در مورد ویدیوهای کوتاه است، آیا می توانید در عرض چند دقیقه تخیل مخاطب را در حین گفتن آنچه می خواهید بگویید جلب کنید؟ تو می توانی؟ عالی. اکنون فقط باید یک چیز دیگر از خود بپرسید.
با خرید زنده TikTok بینندگان را درگیر کنید، روابط ایجاد کنید و تبدیلها را افزایش دهید. با این راه حل تبلیغاتی، برندها می توانند محصولات خود را از خرید TikTik در یک جلسه LIVE ادغام کنند.
اطمینان حاصل کنید که توضیحات شما دقیق است، هر آنچه را که باید بدانند به مشتریان بگویید و عناوین را در محدوده 34 نویسه نگه دارید.
شروع به انتشار کلمه کنید
خرید TikTok یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که به فروشندگان تجاری اجازه می دهد کاتالوگ محصول ایجاد کنند. در حال حاضر یک طرح آزمایشی را در چندین کشور از جمله بریتانیا اجرا می کند.
خرید TikTok چگونه بر تجارت من تأثیر می گذارد؟
اگر تا به حال در TikTok بودهاید و میخواهید راهی آسان برای خرید محصولی که دیدهاید داشته باشید، خرید TikTok به شما امکان میدهد این کار را انجام دهید.
به نظر میرسد هر برند برتری وجود دارد، و حتی کسبوکارهای کوچکتری مانند Elf Cosmetics و استارتآپهایی مانند Vessi در حال پیشرفت هستند.
در حال حاضر، خرید TikTok برای دارندگان حساب های تجاری در کشورهای زیر باز است:
انگلستان
مالزی
ویتنام
تایلند
اندونزی
فیلیپین
سنگاپور.
با این حال، آیا خرید TikTok برای شما مناسب است و چگونه کار می کند؟ این دقیقاً همان چیزی است که من در اینجا در مورد آن صحبت خواهم کرد.
خرید TikTok چیست و چگونه کار می کند؟
برای امکانپذیر کردن خرید TikTok، سایت رسانههای اجتماعی با مارکهای خرید معروف، از جمله:
Shopify
اکوید
مربع
پرستاشاپ
قبل از شروع فروش در TikTok Shopping، باید ثبت نام کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
یا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
شماره تلفن خود (فقط برای بریتانیا موجود است) یا آدرس ایمیل و اسناد خود را تأیید کنید
نام مغازه را انتخاب کنید نباید شامل کاراکترهای خاصی باشد، و TikTok میگوید از «پرچمدار» یا «رسمی» در نام فروشگاه خود استفاده نکنید.
گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را آپلود کنید.
اگر TikTok سایت شما را تایید کند، ایمیلی دریافت خواهید کرد که ثبت نام شما را تایید می کند، یا اگر مشکلی در هر یک از اسناد شما وجود داشته باشد، TikTok از شما می خواهد دوباره آنها را ارسال کنید.
سپس فرآیند بررسی شروع می شود و تا سه روز طول می کشد.
یک حساب بانکی را پیوند دهید و جزئیات بانکی خود را اضافه کنید.
شما ثبت نام کرده اید!
راه اندازی فروشگاه TikTok برای موفقیت
چه کسی تخفیف را دوست ندارد؟ با ارائه تخفیف یا معاملات انحصاری، مردم را تشویق کنید به فروشگاه شما بیایند. برای ایجاد حس فوریت، تخفیفها را محدود زمانی کنید و به معاملات منحصربفردی دست پیدا کنید که خریداران در هیچ جای دیگری نمیتوانند به دست آورند. به عنوان مثال، اگر لوازم آرایشی می فروشید، مجموعه ای از محصولات مارک دار ایجاد کنید.
سوالات متداول
خرید TikTok چیست؟
سپس، یکپارچه سازی شریک وجود دارد، جایی که فروشندگان می توانند کاتالوگ محصولات را از طریق یک حساب تجاری TikTok اضافه کنند و خریداران می توانند در برنامه TikTok جستجو و خرید کنند. با این حال، فرآیندهای پس از پرداخت مانند بازپرداخت خارج از TikTok در برنامه یا وب سایت شریک انجام می شود.
TikTok بیش از یک میلیارد کاربر مخاطب دارد و با افزایش محبوبیت خرید اجتماعی، کاملا منطقی است که در مقطعی وارد تجارت الکترونیک شود.
آیا خرید TikTok ارزش وقت شما را دارد؟ یا ممکن است وقت و انرژی خود را در جای دیگری صرف کنید؟ اغلب، تا زمانی که آن را امتحان نکنید، به این سوال پاسخ نمی دهید. داشتن کانالهای فروش اضافی هرگز ضرری ندارد، و اگر خرید در شبکههای اجتماعی با استراتژی کسبوکار شما مطابقت دارد، ممکن است برای شما مناسب باشد.
خرید چگونه با کمپین های موجود TikTok سازگار می شود؟
اگر یک حساب کاربری Shopify، Square، Wix یا دیگر شریک خرید TikTok دارید، باید بتوانید یک فروشگاه راه اندازی کنید.
آیا کسب و کار شما باید از خرید TikTok استفاده کند؟
این سایت رسانه اجتماعی توضیح میدهد که خرید TikTok به بازرگانان اجازه میدهد تا با مدیریت بخش خردهفروشی TikTok، از آپلود و خرید تا ارسال و انجام، «از یک راهحل تجارت کامل لذت ببرند».
مانند هر پلتفرم دیگری، لزوماً برای تجارت شما مناسب نخواهد بود. با این حال، اگر مشتری ایدهآل شما احتمالاً از این پلتفرم استفاده میکند، در نظر داشته باشید که در آنجا حضور داشته باشید و ببینید چطور پیش میرود.
خرید TikTok برای استفاده در کنار سایر راه حل های تبلیغاتی آن ایده آل است. در اینجا نگاهی به برخی از پیشنهادات TikTok داریم:
تبلیغات خرید TikTok درون فید برای خرید آنلاین
گفتن در این مرحله اولیه دشوار است. بستگی به این دارد که در کدام دسته فروش می کنید و آیا مخاطبان هدف شما در پلتفرم هستند یا خیر. با این حال، یک خروجی تازه برای فروش و راه جدیدی برای دستیابی به مصرف کنندگان فراهم می کند.
چگونه در TikTok بفروشم؟
فروشندگان تجاری می توانند برای یک حساب ثبت نام کنند، و سپس باید 2-3 روز برای تایید صبر کنند. پس از دریافت ایمیل تأیید، می توانید فروش خود را در خرید TikTok شروع کنید.
نتیجه
یکی از مهمترین مراحل هر کمپین تبلیغاتی، انتشار اخبار است. این بدان معناست که به دوستان و خانواده خود بگویید، پیوند را در کانال های دیگر رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و ویدیوهای معمولی را پست کنید.
«خرید TikTok مجموعهای از راهحلها، ویژگیها و ابزارهای تبلیغاتی است که به کسبوکارها این فرصت را میدهد تا از تمام قدرت نفوذ TikTok در تصمیمگیریهای خرید استفاده کنند.»
فروشندگان دو راه دارند. ادغام مستقیم خرید TikTok یک تجربه تجارت الکترونیک را برای سازندگان/تجاری ایجاد می کند که می خواهند فروشگاه های تجارت الکترونیک خود را مستقیماً از پلت فرم TikTok اجرا کنند. این گزینه یک تجربه تجارت الکترونیک کامل را با همه چیز، از جمله فرآیندهای پس از پرداخت، در داخل برنامه TikTok فراهم می کند.
TikTok در بیانیه راه اندازی خود توضیح داد:
با صفحات محصول خود مانند سایر سایت های تجارت الکترونیک رفتار کنید. اطمینان حاصل کنید که از تصاویر با کیفیت بالا استفاده می کنید، از کلمات کلیدی استفاده می کنید و برند خود را ثابت نگه می دارید.
طبق آمار Statista، 24 درصد از مخاطبان TikTok را زنان بین 18 تا 24 سال تشکیل می دهند و مردان در همان گروه سنی 18 درصد از مخاطبان آن را تشکیل می دهند. علاوه بر این، زنان 25 تا 34 ساله 17 درصد از جمعیت TikTok را تشکیل می دهند، در حالی که مردان در همان گروه سنی 14 درصد را تشکیل می دهند.
همچنین میتوانید برای تأثیرگذاری بیشتر، با سفیران و تأثیرگذاران برند همکاری کنید.