بهترین کار این است که برچسبها را به ترتیب مرتبط با ویدیو فهرست کنید و ترکیبی از برچسبهای عمومی و خاص را در آن قرار دهید.
فراموش نکنید که مستقیماً با شنوندگان و بینندگان خود صحبت کنید و با آنها درگیر شوید.
اگر دو نفر در ویدیوی خود دارید، یک صفحه تقسیم شده ایجاد کنید تا بینندگان احساس کنند که آنها نفر سوم مکالمه هستند. در مورد ایجاد یک تصویر کوچک جذاب که با نام تجاری شما متناسب است را فراموش نکنید.
6. مخاطبان خود را از ابتدا قلاب کنید
اگر پادکست تولید می کنید، YouTube می تواند به شما کمک کند:
به مخاطبان گسترده تر و متنوع تری دسترسی پیدا کنید
قابلیت کشف پادکست خود را افزایش دهید
تعامل را از طریق لایک کردن، اشتراک گذاری و نظر دادن افزایش دهید
ایجاد جوامع شنونده
با این حال، در هر بارگذاری بیش از 3-5 تگ نگذارید. استفاده بیش از حد از برچسب ها می تواند منجر به نادیده گرفتن همه آنها توسط YouTube شود. و استفاده از برچسب های گمراه کننده می تواند منجر به حذف محتوای شما شود.
5. هویت بصری خود را توسعه دهید
عنوانهای ثابت جذابیت بصری کانال شما را افزایش میدهند، مرور محتوای شما را برای بینندگانتان آسان میکنند و احتمال اینکه YouTube لیستهای پخش شما را تبلیغ کند افزایش میدهد.
برچسب ها مانند هشتگ ها کار می کنند، بنابراین کلمات کلیدی و عبارات جستجو را برای آپلود ویدیو خود در نظر بگیرید. افزودن برچسب به آپلودهای YouTube شما را قادر می سازد تا دسترسی خود را به حداکثر برسانید و احتمال قرار گرفتن در مقابل مخاطبان مناسب را افزایش می دهد.
فراموش نکنید که کارتهای پایانی را به ویدیوی خود اضافه کنید تا بینندگان را به محتوای دیگر در لیست پخش خود هدایت کنید.
یوتیوب با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه یکی از محبوب ترین پلتفرم های مورد استفاده برای میزبانی ویدیو است. این همچنین یک پلت فرم محبوب برای لذت بردن از پادکست است، به طوری که 57.8٪ از شنوندگان پادکست در ایالات متحده به برنامه های YouTube گوش می دهند.
VidIQ یا Tubebuddy می توانند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی کمک کنند.
در زیر، بهترین روشها را برای اطمینان از موفقیتآمیزترین تلاشهای YouTube شما بیان کردهایم.
وقتی به یوتیوب فکر می کنید، احتمالاً به پادکست فکر نمی کنید زیرا این پلتفرم بیشتر یک رسانه بصری به نظر می رسد تا صوتی.
با این حال، یوتیوب یک پلتفرم عالی برای میزبانی پادکست شما است زیرا کاربران بسیاری را جذب می کند و می تواند عنصر بصری جدیدی را به برنامه شما اضافه کند.
برچسبها سئوی ویدیوهای شما را بهبود میبخشند و حتی میتوانند به افزایش رتبه محتوا کمک کنند اگر عنوان ویدیوی شما حاوی کلماتی باشد که معمولاً غلط املایی دارند.
اکنون که بهترین روشها را برای آپلود پادکست خود در YouTube میدانید، آماده شروع و گسترش مخاطبان خود هستید.
از ویژگی نظرات پین شده استفاده کنید و برای افزایش تعامل مستقیماً به نظرات پاسخ دهید.
4. برچسب ها را اضافه کنید
اگر نظر یا اشتراک گذاری می بینید – مشارکت کنید! پرورش روابط به ایجاد ارتباط با مخاطبان شما کمک میکند و باعث میشود که آنها دوباره برگردند و با ویدیوهای شما درگیر شوند.
افزودن لوگو و فریم های نمایش خود در اطراف ویدیوی ضبط شده مجازی خود، کیفیت تولید ویدیوی شما را افزایش می دهد.
اگر شخصی به دنبال پادکستی مانند پادکست شما بود، از کدام کلمات جستجو استفاده می کرد؟ با استفاده از ابرداده خود، کلمات کلیدی را ادغام کنید تا به الگوریتم و کاربران کمک کنید پادکست شما را راحتتر پیدا کنند.
هنگام تصمیم گیری در مورد عنوان خود، از عنوان استاندارد ویدیوی YouTube در مقابل عنوان قسمت پادکست استفاده کنید.
2. به سئو متمایل شوید
30 ثانیه اول ویدیوی شما تعیین می کند که آیا تماشاگران در کنار هم هستند یا خیر، بنابراین در نظر داشته باشید که یک بخش مقدماتی جذاب برای هر ویدیو داشته باشید.
معرفی شما باید شامل این باشد که شما چه کسی هستید، چرا بینندگان باید به شما اعتماد کنند و ارزش پیشنهادی پادکست شما.
7. Clear Calls را به Action اضافه کنید
هنگام انتخاب نام قسمت ها، از یک الگوی نامگذاری سیستماتیک استفاده کنید و از به کار بردن اصطلاحات مبهم مانند “پادکست”، “قسمت کامل” یا “آپلود جدید” خودداری کنید زیرا الگوریتم های YouTube اغلب آنها را نادیده می گیرند.
مطمئن شوید که بر روی دادن هویت بصری به نمایش خود در YouTube و تولید محتوای بصری جذاب تمرکز کرده اید.
بهترین روش های پادکست YouTube
1. عناوین خود را ثابت نگه دارید
محتوای پادکست کانال خود را در یک لیست پخش با تمام محتوای پادکست خود سازماندهی کنید تا بینندگان را تشویق به مصرف بیش از یک قسمت کنید.
فراموش نکنید که CTA ها را در ویدیو و توضیحات خود بگنجانید. YouTube به بینندگان شما مکانهایی را میدهد تا به راحتی کلیک کنند و تبدیل کنند – بنابراین به این فکر کنید که کجا و چگونه میتوانید پس از پایان تماشا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.