پاپ آپ ها می توانند اهداف مختلفی برای استراتژی بازاریابی شما داشته باشند.
نظرسنجی ما با هدف بررسی این موضوع که کاربران واقعاً چه احساسی در مورد مطالب بینابینی مزاحم دارند. ما یک نظرسنجی انجام دادیم که به 1000 شرکتکننده در ایالات متحده رسید.
اجازه ندهید تمایل به افزایش تعامل و اطلاعات کاربر به تجربه کاربری شما آسیب برساند.
بینابینی ها می توانند در زمینه های خاصی موثر باشند. به این فکر کنید که چه زمانی محتوا یا محصولات مرتبط و ارزشمند را برای کاربران تبلیغ می کنید. اثربخشی بینابینی ها تا حد زیادی به طراحی، قرارگیری و هدف گیری آنها بستگی دارد. اگر می خواهید جریان کاربر را قطع کنید، مطمئن شوید که ارزش افزوده بالایی برای آنها وجود دارد.
مزایای بینابینی (در صورت وجود) چیست؟
برای مرجع، داده های زیر فقط بخش کسب و کار کوچک من در ایالات متحده را پوشش می دهد. اگر این را به عملیات جهانی و مشتریان سازمانی گسترش دهیم، مسابقه حتی موثرتر خواهد بود!
بله، اما این قالب خاصی است که گوگل شما را به آن متصل می کند. در سال 2017، گوگل بهروزرسانی الگوریتم جستجوی موبایل خود را ارائه کرد که وبسایتهایی را که از مطالب بینابینی مزاحم استفاده میکنند جریمه میکند. این جریمه برای سایتهایی اعمال میشود که مطالب بینافزاری مزاحم را نمایش میدهند که دسترسی به محتوا را کمتر یا سختتر میکنند، مانند پنجرههای بازشو تمامصفحه یا میانافزارهایی که باید قبل از دسترسی به محتوای اصلی نادیده گرفته شوند.
بینابینی ها چقدر موثر هستند؟
آزار دهنده درسته؟
زمانی که فایلهای بینابینی نفوذی ضعیف انجام شوند، میتوانند به چند دلیل به عملکرد جستجوی ارگانیک آسیب بزنند.
حتی آنهایی که بهواسطه تبلیغات مزاحم پرت میشوند، همچنان انگیزهی تخفیفهای زیادی دارند.
اما تجربه کاربری را قطع نکنید و به طور بالقوه مشتریان را دور نکنید.
ثانیاً، گوگل جریمه هایی را برای سایت هایی اعمال کرده است که از برخی رسانه های بینابینی مزاحم استفاده می کنند، به ویژه بینابینی ها در تلفن همراه. این بدان معناست که سایتهایی که از میانافزارهای مزاحم استفاده میکنند که محتوای اصلی را پوشش میدهند یا از کاربران میخواهند آنها را قبل از دسترسی به محتوا رد کنند، ممکن است در نتایج جستجو رتبه بالایی نداشته باشند.
ما یک تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده از رفتار خریدار انجام دادهایم تا تأثیر پنجرههای بازشو بینابینی بر تجربه کاربر را تعیین کنیم.
بینابینی نفوذی نوعی پاپ آپ یا تبلیغات است که در طول جلسه کاربر در وب سایت ظاهر می شود. معمولاً بخش قابل توجهی از محتوا را پوشش میدهد و کاربر را ملزم میکند تا قبل از دسترسی به محتوایی که سعی در مشاهده آن داشت، با آن تعامل داشته باشد.
چند نمونه از بینابینی های نفوذی چیست؟
به یاد داشته باشید که پاپ آپ خود را موثر و اسپم نکنید زیرا این چیزی است که بازدیدکنندگان را دور می کند.
همچنین میتوانید برای کاربرانی که ثبتنام میکنند یا اطلاعات خود را ارائه میکنند، انگیزه یا مزیتی ارائه دهید. این زمان خوبی است تا آنها را با یک کد تخفیف یا محتوای انحصاری معرفی کنید.
CTA شامل یک کلمه عمل است: “پاسخ”. سپس، بازدید کننده می تواند پس از تجزیه و تحلیل URL در وب سایت خود، یک سود فوری (برنامه اقدام 7 هفته ای) دریافت کند.
از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.
با پیروی از نکات دادههای ما، همچنان میتوانید بدون رانده کردن کاربران به اهداف خود برسید.
آیا تا به حال در حال مرور یک وب سایت بوده اید که ناگهان یک پاپ آپ بینابینی ظاهر شود که کل صفحه را مسدود کرده و تجربه شما را مختل کند؟
استفاده استراتژیک از پنجره های بازشو در برخی از صفحات می تواند به نتایج سودآوری منجر شود.
صرف نظر از احساساتشان در مورد پنجره های بازشوی بینابینی، اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی ما احتمالاً در صورت مناسب بودن زمان و مزیت، با این پنجره های بازشو درگیر می شوند.
آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
در حالی که به چیزهایی که یاد گرفتیم نگاه می کنیم، توضیح می دهم که چرا از بینابینی ها استفاده می شود و چگونه می توانید به طور موثر از آنها استفاده کنید.
چرا از میانافزارهای نفوذی استفاده میشود؟
40 درصد گفتند که علیرغم ارائه یک شبکه داخلی مزاحم، در سایت خواهند ماند.
آیا می خواهید محتوا یا اقدامات خاصی را تبلیغ کنید؟
استفاده از بینابینی های مزاحم جرم نیست.
اگر در حال خرید بودید و در سایتی که از آن خرید می کردید یک پاپ آپ بینابینی ظاهر می شد، آیا سایت را ترک می کردید؟
22 درصد گفتند که نمی خواهند چیزی غیر از آنچه به دنبال آن هستند فروخته شود.
ارزش آن را دارد که A/B پاپ آپ های بینابینی را در سایت خود آزمایش کنید تا ببینید نرخ تعامل و تبدیل ها با زمان بندی و پیشنهادهای مختلف چقدر است.
بنابراین بزرگترین دلیلی که کاربران می گویند پس از ارائه یک پاپ آپ بینابینی، سایتی را ترک می کنند چیست؟
بنابراین، مهم است که مراقب نحوه استفاده از پاپ آپ های بینابینی باشید.
توجه به این نکته مهم است که پنجره های بازشوی بینابینی اغلب می توانند ضعیف استفاده شوند که منجر به عواقب منفی می شود.
از آنجایی که خرید آنلاین همچنان عادی می شود، از وب سایت خود برای گرفتن اطلاعات کاربر و افزایش تعامل استفاده کنید.
این پاپ آپ بینابینی صفحه مسابقه یک افزونه بسیار سودآور برای سایت بوده است.
حتی خریداران تحریکپذیر – 14.5 درصد از پاسخدهندگانی که گفتهاند در اولین بازدید از یک سایت خرید میکنند – میتوانند توسط اطلاعات بینالمللی منصرف شوند. 52 درصد گفتند که سایت را ترک خواهند کرد.
کاربران می گویند پاپ آپ ها هرزنامه یا حواس پرتی هستند
بینابینی های نفوذی جلب توجه می کنند.
86 درصد گفتند که احتمالاً هنگام خرید ثبت نام می کنند یا ایمیل خود را اضافه می کنند تا از تخفیف برخوردار شوند.
یکی از روشهای موثر استفاده از پاپآپهای زمانبندیشده است که پس از گذراندن مدت زمان کاربر در وبسایت ظاهر میشوند. این نشان می دهد که آنها درگیر و علاقه مند به محتوا هستند.
بنابراین، در حالی که پاپآپهای بینابینی میتوانند ابزاری مؤثر برای تبلیغ محتوا یا اقدامات خاص در یک وبسایت باشند، از آنها بهطور استراتژیک استفاده کنید تا از تأثیر منفی سایت خود جلوگیری کنید.
دادههایی در مورد اینکه کاربران واقعاً چه احساسی در مورد رسانههای داخلی مزاحم دارند
من مطمئن شدم که برای SEO پاپ آپ بینابینی بهینه شده است و یک CTA با CTB (Call-to-Benefit) ارائه دادم.
برای استفاده بهینه از یک پاپ آپ بینابینی، باید از موثر بودن آن مطمئن شوید.
یک تماس رزرو کنید
آزمایش کنید و ببینید که مخاطبان شما واقعاً چه می خواهند تا بتوانید از مزایای زیادی بهره مند شوید.
بهترین راه برای استفاده از بینابینی های نفوذی
بحث های زیادی بین بازاریابان در مورد اینکه آیا این پاپ آپ ها موثر هستند یا واقعاً به عملکرد وب سایت آنها آسیب می زند وجود دارد.
اول، آنها می توانند تجربه کاربر را مختل کنند و باعث شوند بازدیدکنندگان از سایت شما خارج شوند.
مخاطبان شما همچنین می خواهند احساس کنند که از تجربه خرید خود چیزی به دست می آورند. دادن ایمیل خود به آنها باید بعداً ارزش “اسپم” احتمالی را داشته باشد.
اگر متوجه شدید که کاربر شما حدود 3 دقیقه را در یک صفحه سپری می کند، سعی کنید یک پاپ آپ بینابینی در 1.5 دقیقه اضافه کنید و با ثبت نام ایمیل تخفیف ارائه دهید. زمانبندی تجربه خرید اولیه را کمتر مداخله میکند و کاربر احساس میکند از انجام اقدام مورد نظر سود میبرد.
بینابینی های مزاحم می توانند چندین مزیت به سایت شما ارائه دهند، از جمله: افزایش دید: مطالب بینابینی توجه کاربران را به خود جلب می کند و دید را برای محتوا یا تبلیغات مهم افزایش می دهد. از تبلیغات یا اطلاعیه های حساس به زمان که باید به سرعت به کاربران اطلاع رسانی شود، استفاده کنید. تعامل بهبود یافته: بینابینیهایی که به خوبی طراحی شدهاند و به کاربران ارزش ارائه میکنند، مانند توصیههای شخصی یا محتوای انحصاری، میتوانند تعامل را بهبود بخشند و کاربران را تشویق کنند که زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند. هدف گذاری پیشرفته: گروه های کاربری خاص را بر اساس جمعیت شناسی، رفتار یا ترجیحات آنها هدف قرار دهید. این به بازاریابان اجازه میدهد پیامهای مرتبطتر و شخصیسازیشدهتری را ارائه دهند که احتمال بیشتری برای طنیناندازی با کاربران دارند. نرخ تبدیل بالاتر: در صورت استفاده استراتژیک و در حد اعتدال، می توانید نرخ تبدیل بالاتری برای محصولات، خدمات یا سایر اقدامات دلخواه دریافت کنید. دفعه بعد از یک پاپ آپ بینابینی برای تبلیغ پیشنهادات یا تخفیف های ویژه استفاده کنید که کاربران را تشویق به خرید کند. فرصت های کسب درآمد: برای نمایش تبلیغات و کسب درآمد از بینابینی استفاده کنید. در حالی که ایجاد تعادل بین تبلیغات و تجربه کاربری مثبت بسیار مهم است، یک پاپ آپ بینابینی می تواند راهی برای کسب درآمد از محتوا و کسب درآمد از کاربرانی که در غیر این صورت ممکن است از مسدودکننده های تبلیغات استفاده کنند، ارائه دهد.
نتیجه
در زیر چند نمونه از بینابینی های نفوذی آورده شده است: سیاست های کوکی تایید سن ثبت نام در لیست ایمیل
بینابینی برای سئو چه معنایی دارد؟
دادههایی که ما جمعآوری کردیم و دستورالعملهای Google دقیقاً به شما نشان میدهند که چگونه میتوانید بازدیدکنندگان را جلب کنید.
اگر میخواهید از یکی استفاده کنید، مطمئن شوید که مزایایی مانند کد تخفیف برای بازدیدکنندگان اضافه کردهاید.
برای شروع، ما مسابقه ای طراحی کردیم که شامل ترکیبی از سوالات برای به دست آوردن داده های کیفی و کمی بود. سوالات شامل موضوعاتی از جمله:
تجارب کاربران با مطالب بینابینی مزاحم
ادراک بینابینی های نفوذی بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد
چقدر احتمال دارد که کاربران با مطالب داخلی مزاحم درگیر شوند
60 درصد از کاربران به دلیل مطالب داخلی مزاحم این کار را ترک خواهند کرد
اینجاست که من وارد می شوم تا بحث را آرام کنم.
به عنوان مثال، تیم های بازاریابی ممکن است بخواهند از آنها برای ایجاد تبدیل و افزایش درآمد استفاده کنند، در حالی که تیم های طراحی ممکن است از آنها برای نمایش محصولات یا ویژگی های جدید استفاده کنند.
شما می توانید بازدیدکنندگان را به:
برای خبرنامه خود ثبت نام کنید
برای اولین خرید به آنها کد تخفیف بدهید.
برنامه خود را برای خرید در حال حرکت دانلود کنید.
یک پاپ آپ کوچک بینابینی هرگز به کسی آسیب نمی رساند. فقط باید مطمئن شوید که ارزش اضافه می کند.
پیدا میکنی بینابینی های نفوذی هنگام مرور وب سایت ها مفید یا آزاردهنده است؟
با این مشاهده، شاید جایی برای پاپ آپ ها برای جمع آوری ایمیل ها وجود داشته باشد. اما آنها باید از دستورالعمل های گوگل پیروی کنند و احتمالاً کمی دیرتر در تجربه خرید باشند.
میتوانید از پنجرههای بازشو بینابینی استفاده کنید تا پیشنهادات خود را با کلمات کلیدی مرتبط برای کاربران برجسته کنید و آنها را تشویق کنید که درگیر شوند. با این حال، مراقب نحوه انجام این کار باشید. سئوی پاپ آپ بینابینی می تواند تأثیر منفی بگذارد زیرا می تواند تجربه کاربر را مختل کند و منجر به نرخ پرش بالاتر و رتبه پایین تر موتور جستجو شود.
آیا گوگل سایت هایی را که دارای مطالب بینابینی مزاحم هستند جریمه می کند؟
و 22 درصد دیگر احساس کردند که مالک سایت مانع از تجربه آنها شده است.
آنچه از داده های خود آموختیم
برای افراد 35 تا 44 ساله این عدد 62.28 درصد بوده است. اگر دموگرافیک هدف شما در این محدوده سنی قرار می گیرد، باید چیزی را در نظر داشته باشید.
راه دیگر این است که مطمئن شوید طراحی پاپ آپ تمیز، از نظر بصری جذاب است و به راحتی بسته می شود.
احساسی که آنها در مورد مطالب بینابینی مزاحم داشتند ممکن است شما را شوکه کند.
با زمانبندی و طراحی دقیق، بازاریابان همچنان میتوانند از پنجرههای بازشو برای گرفتن اطلاعات کاربر و تعامل با مشتریان بدون ایجاد ناامیدی استفاده کنند.
آیا پاپ آپ من را دیده اید؟
از یک پاپ آپ بینابینی استفاده کنید.
سئوی پاپ آپ بینابینی در نهایت می تواند تحت تاثیر قرار گرفته و به رتبه سایت شما در موتورهای جستجو نیز آسیب برساند.
اولویت با پاپ آپ های بینابینی این است که مطمئن شوید که تجربه کاربر را قطع نمی کنند.
به عنوان مثال، پاپ آپ مسابقه در وب سایت من از کاربران می خواهد که ایمیل خود را وارد کنند تا نتایج آزمون خود را دریافت کنند. این بخش مسابقه به تنهایی به من کمک کرد بیش از 3 میلیون دلار درآمد کسب کنم.
به یاد داشته باشید، نکته کلیدی این است که از پنجره های بازشو بینابینی به گونه ای استفاده کنید که به تجربه کاربر ارزش اضافه کند، نه اینکه از آن کم کند.
سوالات متداول
بینابینی نفوذی چیست؟
33 درصد گفتند که سایت بیش از حد اسپم است.
آنها اساساً هر عنصر روی صفحه هستند که در مراحل مختلف جلسه بازدیدکنندگان ظاهر می شوند، معمولاً تبلیغاتی.