TikTok در حال معرفی یک ویژگی جدید “سری” است که به سازندگان اجازه می دهد از محتوای خود در برنامه کسب درآمد کنند.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
اوایل این هفته، Sephora و TikTok سرمایهگذاری مشترک جدیدی را با آژانس Digitas اعلام کردند: یک برنامه انکوباتور برای کمک به برندهای جدید زیبایی در استفاده از محتوای سازنده.
چگونه سایت های دزدی دریایی بر درآمد تبلیغ کنندگان اصلی تأثیر می گذارد.
متا در حال توسعه یک برنامه غیرمتمرکز مبتنی بر پیام رسانی است.
برای سالها، کاربران از طریق هشتگ #TikTokMadeMeBuyIt، به قدرت متقاعدکننده TikTok در انتخاب خرید خود اذعان کردهاند و تعداد کمی از فضاها به اندازه #BeautyTok تأثیرگذار یا پرسود بودهاند.
خرده فروش لوازم آرایشی Ulta برای اولین بار در تاریخ شرکت، افزایش فروش 18.2 درصدی را از سال 2021 تا 2022 با درآمد سالانه بیش از 10 میلیارد دلار گزارش کرد. در همین بازه زمانی، Sephra شاهد افزایش 23 درصدی در فروش بود و رکوردشکنی 82.6 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.
سفورا اذعان می کند که موفقیت فروشگاه هایش به موفقیت برندهایی که دارد بستگی دارد. و موفقیت آن برندها عمیقاً تحت تأثیر داشتن روابط قوی با سازندگان است.
Spotify مجموعه ابزارهای پادکستر خود را گسترش داد و ویژگی های جدیدی از جمله ویدئو، نظرسنجی و تجزیه و تحلیل های عمیق تر را معرفی کرد.
هوش مصنوعی مکالمه ای: یاد بگیرید که چیست و چگونه از آن برای استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
از سال 2020 تا 2021 مصرف محتوای مرتبط با زیبایی در TikTok 1000 درصد رشد کرد و برندهای زیبایی از این افزایش بهره مند شدند.
توییتر توییت های 10 هزار کاراکتری اعلام شده به زودی در برنامه مجاز خواهند بود.
چرا برنامه انکوباتور Sephora x TikTok منطقی است؟
برنت میچل، معاون بازاریابی در Sephora، میگوید: «برندهایی که درک زیرکانهای از رسانههای اجتماعی به رهبری خالق و روابط سازنده دارند، نه تنها در مفهومسازی محتوای زیبایی که با مخاطبانشان طنینانداز میشود، بلکه در ایجاد ارتباطات واقعی نیز مزیت آشکاری دارند.
اولین دور برندهای شرکت کننده شامل Hyper Skin، Topicals و Eadem است که از برنامه Accelerate Sephora انتخاب شده اند. این برندهای متعلق به BIPOC از سازندگان محبوب TikTok از جمله Amy Chang (@bondenavant)، Nyma Tang (@nymatang) و Rocio Lopez-Jimenez (@rocio.roses) یاد خواهند گرفت.
با این برنامه، Sephora روی استراتژیهای رسانههای اجتماعی متمرکز بر خالق برندهای جدید سرمایهگذاری میکند. بازده این سرمایهگذاری در حالت ایدهآل از فروش ناشی از سازندگان خواهد بود.
قطعات بازاریابی
به عنوان بخشی از برنامه Sephora x TikTok Incubator، سازندگان TikTok به برندهای منتخب یاد میدهند که چگونه استراتژیهای رسانههای اجتماعی متمرکز بر خالق را برای رشد و تعامل پیادهسازی کنند.