چرا برنامه انکوباتور Sephora x TikTok یک مشارکت هوشمند است؟

سفورا اذعان می کند که موفقیت فروشگاه هایش به موفقیت برندهایی که دارد بستگی دارد. و موفقیت آن برندها عمیقاً تحت تأثیر داشتن روابط قوی با سازندگان است.

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

خرده فروش لوازم آرایشی Ulta برای اولین بار در تاریخ شرکت، افزایش فروش 18.2 درصدی را از سال 2021 تا 2022 با درآمد سالانه بیش از 10 میلیارد دلار گزارش کرد. در همین بازه زمانی، Sephra شاهد افزایش 23 درصدی در فروش بود و رکوردشکنی 82.6 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

برنت میچل، معاون بازاریابی در Sephora، می‌گوید: «برندهایی که درک زیرکانه‌ای از رسانه‌های اجتماعی به رهبری خالق و روابط سازنده دارند، نه تنها در مفهوم‌سازی محتوای زیبایی که با مخاطبانشان طنین‌انداز می‌شود، بلکه در ایجاد ارتباطات واقعی نیز مزیت آشکاری دارند.

برای سال‌ها، کاربران از طریق هشتگ #TikTokMadeMeBuyIt، به قدرت متقاعدکننده TikTok در انتخاب خرید خود اذعان کرده‌اند و تعداد کمی از فضاها به اندازه #BeautyTok تأثیرگذار یا پرسود بوده‌اند.

اولین دور برندهای شرکت کننده شامل Hyper Skin، Topicals و Eadem است که از برنامه Accelerate Sephora انتخاب شده اند. این برندهای متعلق به BIPOC از سازندگان محبوب TikTok از جمله Amy Chang (@bondenavant)، Nyma Tang (@nymatang) و Rocio Lopez-Jimenez (@rocio.roses) یاد خواهند گرفت.

توییتر توییت های 10 هزار کاراکتری اعلام شده به زودی در برنامه مجاز خواهند بود.

هوش مصنوعی مکالمه ای: یاد بگیرید که چیست و چگونه از آن برای استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.

با این برنامه، Sephora روی استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی متمرکز بر خالق برندهای جدید سرمایه‌گذاری می‌کند. بازده این سرمایه‌گذاری در حالت ایده‌آل از فروش ناشی از سازندگان خواهد بود.

قطعات بازاریابی

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

خالق زیبایی TikTok از محصولات Sephora برای ایجاد محتوا استفاده می کند

اوایل این هفته، Sephora و TikTok سرمایه‌گذاری مشترک جدیدی را با آژانس Digitas اعلام کردند: یک برنامه انکوباتور برای کمک به برندهای جدید زیبایی در استفاده از محتوای سازنده.

به عنوان بخشی از برنامه Sephora x TikTok Incubator، سازندگان TikTok به برندهای منتخب یاد می‌دهند که چگونه استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی متمرکز بر خالق را برای رشد و تعامل پیاده‌سازی کنند.

از سال 2020 تا 2021 مصرف محتوای مرتبط با زیبایی در TikTok 1000 درصد رشد کرد و برندهای زیبایی از این افزایش بهره مند شدند.

TikTok در حال معرفی یک ویژگی جدید “سری” است که به سازندگان اجازه می دهد از محتوای خود در برنامه کسب درآمد کنند.

چگونه سایت های دزدی دریایی بر درآمد تبلیغ کنندگان اصلی تأثیر می گذارد.

متا در حال توسعه یک برنامه غیرمتمرکز مبتنی بر پیام رسانی است.

اکنون دانلود کنید: وضعیت 2023 روند رسانه های اجتماعی [Free Report]

چرا برنامه انکوباتور Sephora x TikTok منطقی است؟

دعوت به اقدام جدید



منبع

Spotify مجموعه ابزارهای پادکستر خود را گسترش داد و ویژگی های جدیدی از جمله ویدئو، نظرسنجی و تجزیه و تحلیل های عمیق تر را معرفی کرد.