علامت "We ❤️ NYC" در اواخر مارس معرفی شد و قرار بود به روزرسانی مدرن لوگوی نمادین "I ❤️ NY" میلتون گلسر باشد. این تصاویر مصادف با کمپین جدیدی است که هدف آن پراکنده کردن «تفرقه و منفی گرایی» ناشی از همه گیری COVID-19 است.
بسیاری از انتقادات به لوگوی جدید متوجه خود طرح است. بسیاری از مردم عدم تقارن (We NYC ❤️؟)، قلب شکلک و انتخاب فونت (Helvetica است) را زیر سوال برده اند. بسیار به طور گسترده استفاده می شود).
در حالی که لوگوی جدید قرار بود مردم را دور هم جمع کند، متأسفانه توانسته است به مردم کمک کند تا چه اندازه از آن خوششان نمی آید. این توییت درخواست از مردم برای به اشتراک گذاشتن نظر خود در مورد لوگوی جدید، بیش از 2200 پاسخ را دریافت کرده است که بسیار منفی هستند.
منبع تصویر

لوگوی جدید نیویورک چه مشکلی داشت؟
یوتیوب گزارش می دهد که شورت های ساخته شده توسط طرفداران می تواند به برخی از سازندگان و هنرمندان کمک کند تا مخاطبان خود را دو برابر کنند.
همیشه جدیدتر بهتر نیست. حداقل این اتفاق نظر بین نیویورکی ها بود، پس از اینکه Partnership for New York لوگوی جدید خود را برای شهر نیویورک در ماه گذشته منتشر کرد.
TikTok Ban: Pew Research مطالعه ای انجام داد تا ببیند آمریکایی ها در مورد احتمال ممنوعیت TikTok چه احساسی دارند و نتایج ممکن است (یا ممکن است) شما را شگفت زده کند.
برای شروع، "I ❤️ NY" عملی سخت برای دنبال کردن است.
توییتر از زمان فروش آن در سال گذشته، همچنان در بازیابی درآمد تبلیغاتی با موانعی مواجه است.
بزرگترین تغییرات رفتار مصرف کننده: چگونه عادات مصرف کننده در سال 2023 تغییر می کند.