آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
علامت “We ❤️ NYC” در اواخر مارس معرفی شد و قرار بود بهروزرسانی مدرن لوگوی نمادین “I ❤️ NY” میلتون گلسر باشد. این تصاویر مصادف با کمپین جدیدی است که هدف آن پراکنده کردن «تفرقه و منفیگرایی» ناشی از همهگیری COVID-19 است.
برای شروع، “I ❤️ NY” عملی سخت برای دنبال کردن است.
تغییرات قابل توجه در لوگو عبارتند از:
- تغییر “من” به “ما”
- در حال به روز رسانی قلب به طوری که بیشتر شبیه یک شکلک قلب به نظر می رسد
- جایگزینی فونت به سبک ماشین تحریر با تنوعی از Helvetica برای مطابقت با تابلوهای متروی نیویورک
- اضافه کردن “C” در انتهای “NY” به طوری که لوگو به طور خاص به شهر نیویورک اشاره دارد
منبع تصویر
در حالی که لوگوی جدید قرار بود مردم را دور هم جمع کند، متأسفانه توانسته است به مردم کمک کند تا چه اندازه از آن خوششان نمی آید. این توییت درخواست از مردم برای به اشتراک گذاشتن نظر خود در مورد لوگوی جدید، بیش از 2200 پاسخ را دریافت کرده است که بسیار منفی هستند.
Reel-y؟ چگونه عکس ها در اینستاگرام باز می گردند.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

توییتر از زمان فروش آن در سال گذشته، همچنان در بازیابی درآمد تبلیغاتی با موانعی مواجه است.
من فکر می کنم شهری که در حال حاضر دارای نمادین ترین مارک تجاری در کل جهان است، نباید برند خود را تغییر دهد.
– آلانا هارکین (@AllanaHarkin) 20 مارس 2023