چرا سازمان غیرانتفاعی شما باید در بهینه سازی موتورهای جستجو سرمایه گذاری کند؟

سرمایه گذاری بر روی یک استراتژی سئو و کار بر روی آن در طول زمان، در درازمدت به نفع غیرانتفاعی شما بسیار نتیجه خواهد داد و مقرون به صرفه است. در حالی که ممکن است تا شش ماه طول بکشد، شما شاهد افزایش ترافیک ارگانیک و واجد شرایط خود خواهید بود که به افزایش دید برای ماموریت شما و ایجاد تعامل بهتر کمک می کند.

اکثر کاربران در تمام صنایع از سال 2022 به جای رایانه های رومیزی از تلفن های خود استفاده می کنند.

هر شرکتی به یک استراتژی بازاریابی قوی نیاز دارد – حتی سازمان های غیرانتفاعی.

سئو، به‌ویژه برای سازمان‌های غیرانتفاعی، فرآیند بهینه‌سازی وب‌سایت شما برای افزایش دید ارگانیک است، زمانی که افراد در جستجوی موضوعاتی مانند آموزش، فرصت‌های جمع‌آوری سرمایه، فرصت‌های داوطلبانه یا سایر جنبه‌هایی هستند که مأموریت شما را ارتقا می‌دهند.

پس چرا سازمان های غیرانتفاعی باید روی سئو سرمایه گذاری کنند؟ خوب، سئو برای سازمان های غیرانتفاعی به همان اندازه مهم است که برای سایر شرکت ها مهم است. این یک استراتژی بازاریابی بلند مدت مقرون به صرفه و موثر است.

هدف سئو کمک به رتبه بندی سایت شما تا حد ممکن برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با وب سایت و ماموریت شما است.

با این حال، اکثر سازمان‌های غیرانتفاعی سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) را در نظر نگرفته‌اند، حتی اگر می‌تواند یکی از بالاترین بازده سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

محتوا همیشه یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی خواهد بود. نه تنها داشتن محتوای بهینه شده برای سئو ضروری است، بلکه کیفیت آن نیز مهم است. Google می‌خواهد اطمینان حاصل کند که محتوایی را منتشر می‌کنید که از استانداردهای EAT آنها پیروی می‌کند.

یک پرس و جو یا کلمه کلیدی بسته به شخص یا جایی که در سفر کاربر است می تواند معانی متعددی داشته باشد. آنها ممکن است به دنبال اطلاعات بیشتر، مسیرها، یا خرید یا کمک مالی باشند، و هر یک از این اقدامات به جستجوی متفاوتی نیاز دارد. مهم است که مطمئن شوید کلمه کلیدی مناسب با محتوای مناسب مطابقت دارد.

کلمات کلیدی مرتبط

نتایج گوگل از طریق بینش سرعت صفحه

4. ایجاد لینک برای ایجاد آگاهی از برند بسیار مهم است.

متأسفانه، استفاده از کلمات کلیدی در محتوای شما آسان نیست، بنابراین در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

هدف جستجو

افزایش دید ارگانیک سازمان غیرانتفاعی شما همچنین باعث افزایش دیده شدن ماموریتی که برای آن ایستاده اید و در عین حال آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. استفاده از سئو به صفحات شما کمک می کند تا در رتبه بندی موتورهای جستجو ارتقا پیدا کنند و نرخ کلیک بالاتر، نمایش بیشتر و در کل ترافیک بیشتر ایجاد شود.

چگونه موفقیت سئو را اندازه گیری کنیم

در نتیجه، سازمان به تمام ترافیک وب سایت و اهداف مشترکین خود دست یافت – به رشد آنها کمک کرد لیست ایمیل 28٪ و ترافیک وب سایت آنها 15٪ سال به سال.

اگر شما یک سازمان غیرانتفاعی هستید که با جوامع بی خانمان کار می کند، یک کلمه کلیدی طولانی که ممکن است بخواهید روی آن تمرکز کنید می تواند “چگونه به جوامع بی خانمان کمک کنیم”. با دانستن این موضوع، می توانید محتوا و منابعی ایجاد کنید که کاربران را به سمت سایت شما هدایت کند. شما باید از کلمات کلیدی که واقعاً نشان دهنده برند شما یا آنچه ارائه می کنید، اجتناب کنید.

به عنوان مثال، اگر سازمان غیرانتفاعی شما به سمت حفاظت از حیات وحش است، می‌خواهید از لحاظ ارگانیک رتبه بالایی را برای شرایط مرتبط با حفاظت از حیات وحش کسب کنید. هرچه رتبه وب سایت یا صفحات شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) بالاتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران آن را ببینند و روی آن کلیک کنند. مطالعات نشان داده اند که هر چه رتبه شما بالاتر باشد، میانگین نرخ کلیک (CTR) بالاتر است.

سازمان غیرانتفاعی بر روی کلمات کلیدی متمرکز شد که رقابت کمی داشتند، و ما به سازمان کمک کردیم تا بر روی موضوعات بسیار مرتبط بر اساس داده‌های تحقیق کلمات کلیدی سرمایه‌گذاری کند.

سئوی محلی برای سازمان های غیرانتفاعی بسیار سودمند است زیرا می تواند به جذب افراد در یک رویداد جمع آوری کمک مالی یا حتی جذب داوطلبان کمک کند. به عنوان مثال، اگر در Google «food drive near me» را جستجو کنید، فهرست‌های محلی ظاهر می‌شوند. این به این دلیل است که آنها با استفاده از نمایه کسب و کار گوگل خود بر روی استراتژی سئوی محلی تمرکز کرده اند.

سازگاری با موبایل یک سیگنال رتبه‌بندی در الگوریتم‌های گوگل و بینگ زمانی است که کاربر در یک دستگاه تلفن همراه جستجو می‌کند. اگر وب سایت شما سازگار با موبایل باشد، به طور کلی از سایت های غیر موبایل پسند برتری خواهد داشت.

چندین ابزار برای آزمایش سازگاری وب سایت شما برای موبایل وجود دارد:

سئو که مخفف کلمه بهینه سازی برای موتورهای جستجو است، فرآیندی است که کاربران را به صورت ارگانیک به سمت سایت شما از موتورهای جستجو هدایت می کند. این بدان معناست که شما برای تبلیغات، استفاده از رسانه های اجتماعی یا قرار دادن محتوای حمایت شده برای جذب کاربران جدید پولی پرداخت نمی کنید.

روندهای غیرانتفاعی



منبع

در ادامه، Media Cause با CreakyJoints، یک سازمان پیشرو پشتیبانی، آموزش، حمایت و تحقیقات برای افرادی که مبتلا به آرتریت و بیماری روماتیسمی هستند، در آگوست 2018 شروع به کار کرد تا ترافیک جستجوی ارگانیک را افزایش دهد.

گوگل یک ابزار عالی برای تحقیق کلمات کلیدی رایگان ارائه می دهد که می تواند برای سئو نیز استفاده شود. اگر به دنبال یک پلتفرم خاص سئو هستید، MOZ و SEMRush دو پلت فرم عالی هستند که هر دو قیمت غیرانتفاعی را ارائه می دهند.

2. محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید.

امروزه، محتوای CreakyJoints به 4 برابر تعداد افرادی رسیده است که قبلاً استفاده می کرد. این بدان معناست که افراد بیشتری که با آرتریت و درد مزمن زندگی می‌کنند، یاد می‌گیرند که چگونه سفر بیمار خود را بهتر طی کنند، از جمله در مورد اثرات بلندمدت داروهای خود، راه‌های ایمن و مؤثر برای مدیریت علائم خود، و چگونگی داشتن زندگی سالم و توانمند با تشکر. به CreakyJoints.

این مهم است که بدانید مشتریان بالقوه و ایده آل شما به دنبال چه چیزی هستند و سفر آنها چیست. رتبه‌بندی موتورهای جستجو توسط الگوریتم‌هایی تعیین می‌شود که از چند فاکتور برای تصمیم‌گیری اینکه یک صفحه وب چقدر به یک پرسش پاسخ می‌دهد، استفاده می‌کند.

افکار اضافی:

  • هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی (یک عبارت در مقابل یک عبارت تک کلمه ای) که ترافیک واجد شرایط بیشتری ایجاد می کند، اغلب آسان تر است.
  • کلمات کلیدی مختلفی وجود دارد که کاربران را در هر قسمت از قیف فروش هدف قرار می دهد
  • تحقیق کلمات کلیدی زمان می برد و نیز تکامل می یابد

نمایه کسب و کار Google به شما امکان می دهد نظرات را جمع آوری کنید، تصاویر و ویدیوها را اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما برای کاربران به روز است. همچنین می‌توانید پرسش‌های متداول را با پاسخ‌ها اضافه کنید تا کاربران نیز آن‌ها را ببینند. همه این‌ها به سازمان‌ها کمک می‌کند تا در بالای فهرست‌های Google برای این درخواست قرار بگیرند.

مطالعه موردی SEO غیر انتفاعی

با نظارت و حل مسائل مربوط به سئو، بهینه سازی صفحات موجود برای خزنده های جستجوی گوگل، و ارائه توصیه های محتوا بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی، به CreakyJoints کمک کردیم. تنها پس از پنج ماه، ترافیک جستجوی ماهانه خود را چهار برابر کنید.

سازمان‌های غیرانتفاعی به دلیل عدم آگاهی کلی از برند و دیده شدن ارگانیک می‌توانند با دریافت کمک‌های مالی مشکل داشته باشند. لینک‌سازی متکی بر ایجاد محتوای معتبری است که سایت‌های دیگر می‌خواهند با آن به اشتراک بگذارند و به آن پیوند دهند. یک مثال عالی از این موضوع این است که اجازه می‌دهید گزارش‌های سالانه شما برای دیگران قابل اشتراک‌گذاری باشد.

برخی از اهداف غیرانتفاعی شما ممکن است شامل قرار دادن کلمات کلیدی با اولویت بیشتر به 10 موقعیت برتر، افزایش ترافیک ارگانیک در صفحات خاص یا افزایش تبدیل های ارگانیک باشد.

سئو بهترین روش ها برای سازمان های غیرانتفاعی

در کنار EAT، مطمئن شوید که محتوای شما از بهترین شیوه های موجود در صفحه پیروی می کند. این شامل تمرکز بر روی یک کلیدواژه اصلی، افزودن ابرداده، استفاده از سرفصل‌های مناسب، افزودن متن جایگزین (متن ALT) به تصویر شما و استفاده از پیوندهای داخلی است.

3. مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل مناسب است.

در اینجا پنج روش برتر سئو برای سازمان غیرانتفاعی خود در سال جاری ارائه شده است.

1. تحقیق کلمات کلیدی باید استراتژی محتوای شما را ایجاد کند.

اول، diaTribe، یک سازمان دیابت که هدف آن ارائه آموزش و منابع برای کسانی است که مبتلا به دیابت هستند، از یک استراتژی SEO برای دستیابی به مخاطبان جدید در طول همه گیری استفاده کرد.

کلمات کلیدی دم بلند کلمات یا عباراتی هستند که خاص تر و معمولا طولانی تر از کلمات کلیدی رایج هستند. یک مثال از یک کلمه کلیدی دم بلند ممکن است “کلاه ساحلی آبی روشن” و یک کلمه کلیدی دم کوتاه “کلاه” یا “کلاه ساحلی” باشد. رتبه‌بندی کلمات کلیدی کوتاه‌تر معمولا سخت‌تر است، اما ترافیک بیشتری دارند. کلمات کلیدی طولانی تر ترافیک کمتری دارند اما نرخ تبدیل بالاتری دارند که برای اکثر سازمان های غیرانتفاعی ایده آل است.

خزیدن که به عنوان مرحله کشف نیز شناخته می‌شود، ابتدا اتفاق می‌افتد، سپس موتورهای جستجو تصمیم می‌گیرند که آیا صفحات باید ایندکس شوند یا در صفحات نتایج موتور جستجو به اشتراک گذاشته شوند و برای مشاهده و یافتن کاربران در دسترس باشند. در نهایت، این الگوریتم محتوا را در نتایج جستجو رتبه بندی می کند، به این ترتیب کاربران چگونه وب سایت یا صفحه وب شما را پیدا می کنند.

سئو برای سازمان های غیرانتفاعی

اگر از ایده قابل کشف شدن آنلاین و ایجاد یک استراتژی سئو موفق گیج یا ترسیده اید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

یک استراتژی که باید در نظر بگیرید این است که با شرکا یا حامیان مالی ارتباط برقرار کنید و ببینید آیا آنها در سایت و محتوای خود به شما پیوند خواهند داد یا خیر. این به ویژه برای صفحاتی که می خواهید ترافیک را به آن ها هدایت کنید بسیار مهم است.

5. سئوی محلی برای اکثر سازمان های غیرانتفاعی بسیار نسبی است.

بسته به اهداف شما و آنچه می خواهید انجام دهید، ممکن است چندین جنبه وجود داشته باشد که بخواهید برای موفقیت اندازه گیری و ارزیابی کنید، مانند:

  • کلید واژه ها
  • ترافیک ارگانیک
  • سهم بازار در مقایسه با رقبا
  • تبدیل ها
  • بک لینک ها
  • رتبه بندی صفحات

با اجرای نکات بالا یا همکاری با آژانسی که به تبلیغ ماموریت شما اختصاص دارد، کاربران را تبدیل کرده و به هدایت آنها به سمت شما کمک می کنید.

اگر می‌خواهید خلاصه کاملی از سئو داشته باشید، نگاهی به راهنمای نهایی سئو در سال 2022 بیندازید.

سئو چگونه کار می کند؟

بیایید به این بپردازیم که سئو چیست، چگونه کار می کند و بهترین شیوه های سئو برای سازمان های غیرانتفاعی.

در نهایت، بیایید بررسی کنیم که چگونه دو سازمان غیرانتفاعی – diaTribe و CreakyJoints – با استفاده از SEO سرآمد شدند.

سرمایه‌گذاری‌هایی که امروز در سئو انجام می‌دهید ممکن است مدتی طول بکشد تا بازدهی داشته باشد، اما این کار تا سال‌های آینده ادامه خواهد داشت. مشاهده نتایج به دلیل عوامل متعددی مانند دشواری کلمه کلیدی، رقابت، سن دامنه و اعتماد موتورهای جستجو و کاربران، ممکن است مدتی طول بکشد. به طور کلی، چهار تا شش ماه طول می کشد تا تغییراتی در رتبه بندی و سلامت سایت مشاهده شود.

صدها عامل وجود دارد که گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی سایت یا محتوای شما در نظر می گیرند. این عوامل از سه رکن مختلف سئو ناشی می شوند که عبارتند از:

  • بهینه سازی فنی
  • بهینه سازی روی صفحه
  • بهینه سازی خارج از صفحه

اکنون دانلود کنید: بازاریابی غیرانتفاعی و روندهای جذب سرمایه برای سال 2022 [Free Report]

سئو چیست؟

موتورهای جست و جو توسط افراد زمانی که پرس و جو دارند و به دنبال پاسخ می گردند، نیرو می گیرند. موتورهای جستجو از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کنند که تصمیم می‌گیرند کدام محتوا و وب‌سایت به بهترین وجه پاسخگوی پرس و جو هستند. موتورهای جستجو برای ارزیابی یک سایت سه مرحله را انجام می دهند: خزیدن در سایت، نمایه سازی سایت و در نهایت رتبه بندی سایت.

مفهوم EAT که مخفف آن است تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن، در هنگام ایجاد محتوا بهترین روش سئو محسوب می شود. این عوامل به Google کمک می کند تا از اشتراک گذاری و ارائه اطلاعات نادرست یا گمراه کننده جلوگیری کند. شما می توانید این عوامل را از گوگل دنبال کنید:

  • به روز رسانی محتوای قدیمی برای اطمینان از درست بودن آن مربوط
  • اطمینان از اینکه محتوا است دقیق
  • اجازه دادن کارشناسان یا سایر نویسندگان برای ایجاد محتوا برای شما

علاوه بر این، گوگل سایت ها را با استفاده از ربات تلفن گوگل می خزند تا مطمئن شود سایت شما برای موبایل مناسب است. این بدان معناست که سایت شما می‌تواند کوچک شود و روی هر صفحه‌ای قرار بگیرد، در حالی که همچنان به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی به محتوای شما دسترسی داشته باشند.