چرا شرکت های B2B وارد فضای تحریریه می شوند؟ [& What You Can Learn From Them]

با هزینه‌های فوق‌العاده بالای اجرای تبلیغات و رقابت گسترده، این سوال پیش می‌آید: آیا تمرکز بر تبلیغات برای جذب مشتری و تعامل بهترین بازی است؟

→ اکنون دانلود کنید: الگوی طرح بازاریابی رایگان

دلیل دوم این است که شما می توانید چندین شخصیت را با استفاده از رسانه های مختلف جذب کنید.

هنگامی که در فضای تحریریه هستید، می توانید محتوای خود را متناسب با هر نوع کاربر و جایی که آنها در سفر خریدار هستند، تنظیم کنید. در حالی که در رسانه‌های اجتماعی، شما محتوایی را منتشر می‌کنید و امیدوار هستید که به مخاطبی برسد که بیشترین طنین‌اندازی را با آن داشته باشد.

مطمئناً، همه آنها محصول یا خدمات شما را نمی خرند، اما همه آنها به یاد می آورند که شما به نحوی به آنها کمک کرده اید.

با این حال، در دراز مدت، جذب مخاطب به صورت ارگانیک از طریق محتوای متفکرانه، مقرون به صرفه ترین و پایدارترین روش برای رشد مخاطب خواهد بود.

4. شما خود را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی می کنید.

HubSpot CMO Kipp Bodnar راهی برای متمایز کردن خود از رقبا.

فلانگان معتقد است که هنگام رشد نام تجاری B2B شما بسیار مهم است.

معاون بازاریابی HubSpot کایران فلانگان می گوید صنعت بازاریابی B2B در دهه گذشته چهار مرحله اصلی را پشت سر گذاشته است.

آنچه که با تمرکز بر تصمیم گیرندگان آغاز شد، اکنون به رویکردی مبتنی بر جامعه تبدیل شده است که از رسانه ها و انتشارات استفاده می کند.

شما دائماً استراتژی خود را بر اساس پلت فرم تنظیم می کنید و سعی می کنید به یک هدف متحرک ضربه بزنید.

این مهم است!

— کایران فلانگان 🤘 (@searchbrat) 4 فوریه 2021

به عنوان مثال، کسانی که به پادکست شما گوش می دهند ممکن است نیازها و چالش های متفاوتی نسبت به کسانی که پست های وبلاگ شما را می خوانند داشته باشند.

در این صورت، ورود به فضای تحریریه بخش کلیدی موفقیت شما خواهد بود.





منبع

او می‌گوید: «دست‌کم‌گرفته‌شده‌ترین مهارت در فناوری B2B در آینده، ذوق ویراستاری است.

برهم زدن خندق سختی خواهد بود.

— کایران فلانگان 🤘 (@searchbrat) 24 مارس 2021

2. فضای تبلیغات بیش از حد اشباع شده است.

چرا؟ اولین مورد این است که وابستگی به برنامه های شخص ثالث را برای دستیابی به مخاطبان از بین می برد. اگر فقط به TikTok و فیس‌بوک متکی هستید، اگر برای چند روز از کار بیفتند چه اتفاقی می‌افتد؟ یا مصرف کنندگان علاقه خود را از دست می دهند و به یک برنامه جدید انتقال می یابند؟

اینطور در مورد آن فکر کنید: شما می توانید 100 هزار دلار در یک کمپین تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید، اما پس از پایان آن، نسل پیشرو شما نیز همینطور است. درعوض، می‌توانید این پول را برای ساختن یک تیم محتوا سرمایه‌گذاری کنید که محتوای همیشه سبز تولید می‌کند که مدت‌ها پس از انتشار، سرنخ‌ها را به همراه خواهد داشت.

3. شما مخاطبان خود را در جایی که هستند ملاقات می کنید.

هر برندی می خواهد مخاطب خود را به صورت ارگانیک جذب کند.

شما می توانید چیزهایی ایجاد کنید که به آموزش و اطلاع رسانی به مخاطبان کمک می کند.

در حالی که رسانه‌های اجتماعی محبوب‌ترین راه برای رسیدن به این هدف هستند – و استراتژی که سریع‌ترین پاسخ را ارائه می‌دهد – ساخت موتور رسانه‌ای تا حد زیادی قابل اعتمادترین و پایدارترین است.

تعجب می کنید که چرا شرکت های زیادی وارد فضای تحریریه می شوند؟ کارشناسان صنعت این و موارد دیگر را در زیر پوشش می دهند.

1. صنعت بازاریابی B2B در حال تغییر است.

او در پادکست Marketing Against the Grain گفت: “صنایع فناوری زیادی وجود دارند که سرعت توانایی نوآوری و ایجاد فناوری در آنها بسیار سریع است.”

رسانه و جامعه رهبری می شود

وقتی موتور خود را می سازید، مخاطبان به سمت شما می آیند.