چرا شرکت های B2B وارد فضای تحریریه می شوند؟ [& What You Can Learn From Them]

با هزینه‌های فوق‌العاده بالای اجرای تبلیغات و رقابت گسترده، این سوال پیش می‌آید: آیا تمرکز بر تبلیغات برای جذب مشتری و تعامل بهترین بازی است؟

چرا؟ اولین مورد این است که وابستگی به برنامه های شخص ثالث را برای دستیابی به مخاطبان از بین می برد. اگر فقط به TikTok و فیس‌بوک متکی هستید، اگر برای چند روز از کار بیفتند چه اتفاقی می‌افتد؟ یا مصرف کنندگان علاقه خود را از دست می دهند و به یک برنامه جدید انتقال می یابند؟

دعوت به اقدام جدید





منبع

تعجب می کنید که چرا شرکت های زیادی وارد فضای تحریریه می شوند؟ کارشناسان صنعت این و موارد دیگر را در زیر پوشش می دهند.

1. صنعت بازاریابی B2B در حال تغییر است.

اما، شما می توانید به عنوان یک ناشر رقابت کنید.

او استدلال می کند که سرمایه گذاری در تولید محتوای با کیفیت بالا و تاکتیک های توزیع تنها راه برای تضمین طول عمر در فضای آنلاین است.

این به توانایی این اشاره دارد که بدانید چه چیزی با مخاطبان شما طنین انداز می شود و چگونه آن را اجرا کنید.

در این صورت، ورود به فضای تحریریه بخش کلیدی موفقیت شما خواهد بود.

2. فضای تبلیغات بیش از حد اشباع شده است.

شما دائماً استراتژی خود را بر اساس پلت فرم تنظیم می کنید و سعی می کنید به یک هدف متحرک ضربه بزنید.

برای HubSpot، رسانه‌ها جزء لاینفک موفقیت ما بوده‌اند – وبلاگ ما اولین نقطه تماس مشترک برای بسیاری از سرنخ‌های ما است. اکنون، ما به پادکست ها، ویدیوها و خبرنامه ها گسترش یافته ایم.

وقتی موتور خود را می سازید، مخاطبان به سمت شما می آیند.

معاون بازاریابی HubSpot کایران فلانگان می گوید صنعت بازاریابی B2B در دهه گذشته چهار مرحله اصلی را پشت سر گذاشته است.

یکی از بهترین راه‌ها برای برجسته شدن در فضای B2B، تبدیل شدن به یک رهبر فکری است، برندی که دیگران برای راهنمایی در مورد روندها، استراتژی‌های نوآورانه و موارد دیگر به آن مراجعه می‌کنند.

آنچه که با تمرکز بر تصمیم گیرندگان آغاز شد، اکنون به رویکردی مبتنی بر جامعه تبدیل شده است که از رسانه ها و انتشارات استفاده می کند.

دلیل دوم این است که شما می توانید چندین شخصیت را با استفاده از رسانه های مختلف جذب کنید.

او به مطالعه ای در eBay اشاره می کند که نشان داد اثربخشی تبلیغات جستجوی برند بیش از 4000٪ بیش از حد برآورد شده است.

با این حال، در دراز مدت، جذب مخاطب به صورت ارگانیک از طریق محتوای متفکرانه، مقرون به صرفه ترین و پایدارترین روش برای رشد مخاطب خواهد بود.

4. شما خود را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی می کنید.

مسئله این است که فضای تحریریه یک بازی طولانی مدت است در حالی که رسانه های اجتماعی یک چرخش سریعتر هستند. هنگام ایجاد یک بازوی رسانه ای، یک شبه نتایجی را نخواهید دید – ممکن است ماه ها تا سال ها طول بکشد تا تأثیر کار خود را ببینید، بنابراین برای بسیاری از مشاغل، انتظار می تواند اتلاف وقت به نظر برسد.