چطور یک اتاق فرار ترسناک طراحی کنیم؟ مراقب بیماران قلبی باشید! ویرگول-آل اسکیپ

چطور یک اتاق فرار ترسناک طراحی کنیم؟ مراقب بیماران قلبی باشید! ویرگول-آل اسکیپ

اتاق فرار “ماماچه” سومین اتاق از مجموعه “اسکیپ رود” است که در منطقه فرجام غربی تهران قرار گرفته است. برخی از وسایل اتاق فرار تنها برای تکمیل چیدمان استفاده شده‌اند و برچسب «دست نزنید» دارند. برای جلوگیری از آسیب دیدن آنها، ترجیحا در طول بازی به سراغ این وسایل نروید. البته اتاق فرار فقط یک تفریح و سرگرمی نیست؛ بلکه یک فعالیت مفید برای ذهن و تقویت مهارت‌های نرم هم به شمار می‌رود. همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

تپش قلب شدید، نفس‌‌های سریع، عرق سرد، دل‌شوره، اضطراب و هیجان در این بازی‌ها منتظر شما هستند. لطفا همیشه حداقل 15 دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. تنها کافی است بازیکنان را تهدید به قتل کنید و با استفاده از ابزارهایی همچون چاقو، تفنگ، اره، سرباز و …

  • در این بازی مرگبار، باید از قوانین و مقررات از پیش تعیین شده پیروی کنید تا بتوانید بازی را با موفقیت به پایان برسانید.
  • یادتان باشد که پیش از مراجعه به اتاق فرار، وقت مناسب را رزرو کنید.
  • البته توجه داشته باشید انجام این بازی برای اولین تجربه مناسب نیست همچنین اگر می‌خواهید در حین بازی ترس را تجربه کنید این بازی را انجام ندهید.
  • طرفداران اتاق فرار بر خلاف تصور از قشر خاصی از جامعه نیستند و این بازی به عنوان اعتیادآور ترین و یکی از پرطرفدار ترین سرگرمی های جهان شناخته می شود که قادر است عموم افراد جامعه را تحت اتاق فرار آل اسکیپ تاثیر قرار دهد.
  • داستان بازی از این قرار است که دزدان دریایی یک گنج باارزش را در جنگل‌های آمازون مخفی کرده‌اند و افراد زیادی را برای دستیابی به این وسایل به این منطقه می‌فرستند.

آلمان، هامبورگ، ۱۹۹۶ در روز سه شنبه، ۱۳ اکتبر در جریان طرح بازسازی یکی از مناطق در حاشیه‌ی شهر هامبورگ، تصمیم به تخلیه و تخریب تمام این منطقه گرفته شد. اما ناگهان، فقط در عرض پنج سال، ایده بازی موقعیت خود را به عنوان یکی از مکان‌های ثابت سرگرمی در سراسر آسیا و اروپا تثبیت کرد. هنگام بازی در این سبک بهتر است به تمام جزئیات دقت کنید، از کنار هیچ اتفاقی به‌سادگی عبور نکنید. دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید. در طول این سفر ماجراجویانه باید سعی کنید زنده بمانید و ژن پدربزرگ دکتر را به دستش برسانید. در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید.

چطور یک اتاق فرار ترسناک طراحی کنیم؟ [مراقب بیماران قلبی باشید!]

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماری ایرانادکور می باشد. مـن یبار رفتم ترسناک بود ولی نه اونطوری دیگ که تو عکسا هست و بنظرم عکساتون کمه…. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه هرکدام از مراکز اطلاعات بیشتری درباره تمهیدات بهداشتی آن‌‌ها به دست بیاورید. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

اتاق فرار مستاجر- پیروزی

توجه داشته باشید که بسیاری از افراد، بار اول و یا حتی دفعات دوم این بازی، دچار حس اضطراب و یا ترس می‌شوند. این در حالی است که هر چه افراد از تجربه‌ی بیشتری در این بازی داشته باشند، می‌توانند ضمن آشنایی بیشتر با روند بازی، کنترل بیشتری بر روی حس ترس خود داشته باشند. علاوه بر این نیز آشنایی افراد با مراحل اتاق فرار به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند موقعیت‌های وحشتناک بازی را پیش‌بینی کرده و از حس ترس کمتری برخوردار شوند. علاوه بر این نیز برای اطمینان از امنیت اتاق‌های فرار می‌توانید با کارکنان آن مرکز مشورت کرده و پس از بررسی اطلاعیه‌های ایمنی آن، بازی اسکیپ روم را شروع کنید. در نظر داشته باشید که پیش از شروع بازی نیز می‌توانید حس ترس خود را با کارکنان اتاق فرار مورد نظر مطرح کنید تا پس از دریافت توضیحات کامل و تایید آن‌ها، با خیالی راحت به بازی با دوستان و هم‌تیمی‌های خود بپردازید.

این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود. به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است. وقتی بازی شروع می‌شود، تیم شما باید برای پیداکردن سرنخ‌ها، اتاق را زیرورو کند.

حتی در بعضی اتاق‌ها ممکن است اکتورها اشیای ارزشمندی را به شما پیشنهاد دهند یا نکات مهم کلامی را ارائه دهند. آنچه با سه نفر ممکن است ترسناک به نظر برسد، با یک گروه شش یا هفت نفری قابل‌تحمل‌تر و سرگرم‌کننده‌تر به نظر می‌رسد. با جمع کردن گروه‌های بزرگ‌تر برای بازی، احتمال اینکه یک گوشه تک‌وتنها بیفتید خیلی کم‌تر می‌شود. طراحان بازی از همین موضوع استفاده می‌کنند تا اتاق‌ها را بسیار تأثیرگذارتر نموده، به‌طوری‌که ماجراهای بازی به یاد سپرده شوند و بازیکنان بعداً دربارۀ آن با یکدیگر صحبت کنند.