چهار نوع طراحی تحقیق – هر آنچه که باید بدانید

در بازاریابی، نمونه‌ای از تحقیقات تجربی، مقایسه اثرات تبلیغات تلویزیونی با تبلیغات آنلاین انجام شده در یک محیط کنترل‌شده (مثلاً یک آزمایشگاه) است. هدف از این تحقیق این است که بررسی کند که کدام تبلیغات در بین افراد گروه های سنی، جنسیت و غیره بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

Tweezerman از SurveyMonkey Audience برای جمع آوری بازخورد کمی از مصرف کنندگان و اطلاع رسانی استراتژی تجاری جهانی خود استفاده کرد. این رویکرد به تویزرلند کمک کرد تا ۱۰ محصول از ۵۰ محصول را تأیید کند و درک عمیقی از مخاطبان خود به دست آورد.

نمونه‌های طراحی تحقیقاتی، تحقیقات با فناوری کیفی Carmex Labs

منبع تصویر

طراحی تحقیق فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مطالعه برای پاسخ به سؤالات خاص است. این فرآیند به شما امکان می دهد تا فرضیه ها را در زمینه های تجاری یا علمی آزمایش کنید.

انواع طراحی تحقیق: UnderArmour

در این پست وبلاگ، ویژگی‌های کلیدی چهار نوع متداول طراحی تحقیقاتی را با مثال‌های واقعی از UnderArmor، Carmex و موارد دیگر بیان می‌کنیم. سپس، شما به راحتی می توانید رویکرد مناسب برای پروژه خود را انتخاب کنید.

زمانی که محقق می خواهد چگونگی تعامل متغیرها با یکدیگر را بررسی کند، از طرح آزمایشی استفاده می شود. محقق یک متغیر (متغیر مستقل) را دستکاری می کند و تأثیر آن را روی متغیر دیگر (متغیر وابسته) مشاهده می کند.

به عبارت دیگر، محقق می خواهد رابطه علی بین دو یا چند متغیر را آزمایش کند.

محصول به دست آمده جایزه توصیه جهانی دونده 2019 را دریافت کرد.

بیایید بررسی کنیم که چگونه برندهای پیشرو از انواع مختلف طراحی تحقیقاتی استفاده می کنند. در بیشتر موارد، شرکت ها چندین روش را ترکیب می کنند تا به یک دید کلی جامع از یک مشکل برسند و راه حلی بیابند.

Under Armour

یک محدودیت: این تحقیق به کنترل زیادی بر محیط و شرکت کنندگان نیاز دارد و تکرار آن در دنیای واقعی را دشوار می کند. علاوه بر این، بسیار پرهزینه است.

اکنون دانلود کنید: الگوهای تحقیقات بازار [Free Kit]

در تیم های محصول، یک طراحی تشخیصی شامل تجزیه و تحلیل بازخورد و بررسی مشتریان برای شناسایی مناطقی است که یک شرکت می تواند در آن بهبود یابد. این به شناسایی جایی که یک محصول باید تغییر کند کمک می کند – قیمت گذاری، ویژگی های از دست رفته، خدمات مشتری و غیره.

به عنوان مثال، مدیران محصول می توانند از ضبط صفحه توسط Hotjar برای مشاهده رفتار کاربر درون برنامه استفاده کنند. به این ترتیب، تیم می تواند دقیقاً آنچه را که در مرحله خاصی از سفر کاربر اتفاق می افتد درک کند و مطابق با آن عمل کند.

منبع تصویر

Carmex Labs با شرکت تحقیقاتی MRR برای اندازه گیری واکنش مشتریان به بسته بندی و محصول شرکت مراقبت از لب کار کرد. هدف این بود که علت فروش کم در بازاری که به تازگی راه اندازی شده است را پیدا کنیم.

روش ها شامل نظرسنجی، مصاحبه، مطالعات موردی و مشاهدات است. هدف تحقیق توصیفی گردآوری درک عمیق از یک پدیده و پاسخ به زمان/چه/مکان است.

طرح تحقیق تشخیصی شامل سه مرحله است:

منبع تصویر

فهرست مطالب