بر اساس این نتایج نظرسنجی، با به اشتراک گذاشتن لیست های شغلی خود در سایت هایی مانند Glassdoor، Indeed یا سایر تابلوهای شغلی، با علایق جویندگان کار بازاریابی صحبت کنید تا متقاضیان بالقوه فرصت بیشتری برای ملاقات با فرصت های شغلی شما داشته باشند.
از آنجایی که بسیاری از جویندگان کار نیز در اولین قدم در صفحات شرکت قرار می گیرند، اطمینان حاصل کنید که یک سایت به روز و با کیفیت بالا دارید که دارای تمام فرصت های شغلی موجود و اطلاعات ضروری شرکت است.
بازاریابان در هنگام جستجوی شغل به دنبال چه ویژگی هایی در شرکت های آینده نگر هستند؟
71 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی می گویند که نام تجاری کارفرما نقش مهمی در مشاغلی که برای آنها درخواست کرده اند بازی کرده است.
ما جویندگان کار بازاریابی را مورد بررسی قرار دادیم تا از آنها بپرسیم که برای یافتن لیست مشاغل به کجا می روند و چه چیزی آنها را به صفحات شغلی شرکت جذب می کند تا بتوانید از بینش آنها بیاموزید و صفحات خود را برای جذب استعدادها بهینه کنید.
هنگام جستجوی شغل، مهمترین ویژگی هایی که جویندگان کار به آن توجه می کنند، دستمزد بالا، تعادل بین کار و زندگی و مزایای سخاوتمندانه است.
جویندگان کار همچنین در بسیاری از بررسیها و رتبهبندیهای بد، فهرستهایی که شبیه آگهیها یا کلاهبرداریها هستند، فراخوانهایی برای «استخدام در محل» و بهظاهر فقدان فرهنگ شرکت، پرچمهای قرمز مییابند.
به سوی تو
همچنین از بازاریابها پرسیدیم که آیا جنبههایی از محتوای نام تجاری کارفرما، صفحات فهرست شغل یا صفحات شغلی وجود دارد که در طول جستجوی کار، پرچمهای قرمز را برافراشته است. رایج ترین پرچم های قرمز رنگ عبارتند از:
- فقدان عمومی اطلاعات در مورد شرکت، حقوق و شرح شغل. جویندگان کار می خواهند جزئیاتی در مورد آنچه که از آنها انتظار می رود و چقدر به آنها پرداخت می شود. و آنها میخواهند هر چیزی را که میتوانند درباره شرکت شما بدانند، مانند توصیف ارزشهای شرکت و اطلاعات اولیه مانند آدرس و اطلاعات تماس.
- تجربه کاربری ضعیف وب سایت و مشکلات گرامر. یک وب سایت نامرتب برای جویندگان کار که می خواهند از طریق یک وب سایت به روز حرکت کنند و بیشتر بیاموزند، پرچم قرمز را بالا می برد. آنها همچنین میخواهند فهرست مشاغل را بدون مشکلات املایی و اشتباهات عمده بخوانند.
- کلمات کلیدی که نشان دهنده اتکا به فرهنگ شلوغی است. جویندگان کار به سرعت با کلمات و عبارات مربوط به فرهنگ شلوغی و شلوغی مانند “سخت کار کن” یا توصیف هایی مانند “ما یک خانواده هستیم” دور می شوند، زیرا آنها معتقدند که این می تواند منجر به درخواست لطف به نام خانواده شود. در مقابل شغل