مدیریت فعال برند کارفرمای خود با استراتژی برندسازی کارفرما ضروری است، و حتی مهمتر است که در تلاشهای برندسازی خود صادق و صادق باشید، زیرا جویندگان کار به سرعت متوجه پرچمهای قرمز و وعدههای پوچ میشوند.
Red Flags بازاریابی افراد جویای کار به دنبال آن هستند
جویندگان کار بازاریابی گزارش کردند که به دنبال دستمزد بالا، مزایای سخاوتمندانه، و تعادل بین کار و زندگی هستند، بنابراین مطمئن شوید که این سه مورد را به صراحت در لیست شغلی خود ذکر کرده اید.
همچنین از بازاریابها پرسیدیم که آیا جنبههایی از محتوای نام تجاری کارفرما، صفحات فهرست شغل یا صفحات شغلی وجود دارد که در طول جستجوی کار، پرچمهای قرمز را برافراشته است. رایج ترین پرچم های قرمز رنگ عبارتند از:
- فقدان عمومی اطلاعات در مورد شرکت، حقوق و شرح شغل. جویندگان کار می خواهند جزئیاتی در مورد آنچه که از آنها انتظار می رود و چقدر به آنها پرداخت می شود. و آنها میخواهند هر چیزی را که میتوانند درباره شرکت شما بدانند، مانند توصیف ارزشهای شرکت و اطلاعات اولیه مانند آدرس و اطلاعات تماس.
- تجربه کاربری ضعیف وب سایت و مشکلات گرامر. یک وب سایت نامرتب برای جویندگان کار که می خواهند از طریق یک وب سایت به روز حرکت کنند و بیشتر بیاموزند، پرچم قرمز را بالا می برد. آنها همچنین میخواهند فهرست مشاغل را بدون مشکلات املایی و اشتباهات عمده بخوانند.
- کلمات کلیدی که نشان دهنده اتکا به فرهنگ شلوغی است. جویندگان کار به سرعت با کلمات و عبارات مربوط به فرهنگ شلوغی و شلوغی مانند “سخت کار کن” یا توصیف هایی مانند “ما یک خانواده هستیم” دور می شوند، زیرا آنها معتقدند که این می تواند منجر به درخواست لطف به نام خانواده شود. در مقابل شغل
بر اساس این نتایج نظرسنجی، با به اشتراک گذاشتن لیست های شغلی خود در سایت هایی مانند Glassdoor، Indeed یا سایر تابلوهای شغلی، با علایق جویندگان کار بازاریابی صحبت کنید تا متقاضیان بالقوه فرصت بیشتری برای ملاقات با فرصت های شغلی شما داشته باشند.
ما جویندگان کار بازاریابی را مورد بررسی قرار دادیم تا از آنها بپرسیم که برای یافتن لیست مشاغل به کجا می روند و چه چیزی آنها را به صفحات شغلی شرکت جذب می کند تا بتوانید از بینش آنها بیاموزید و صفحات خود را برای جذب استعدادها بهینه کنید.
پاسخ دهندگان در نظرسنجی در درجه اول گزارش دادند که در سایت های لیست مشاغل مانند Indeed و Glassdoor شغل پیدا می کنند. آنها همچنین از لینکدین بازدید می کنند و از طریق جستجوی گوگل شغل پیدا می کنند. تعداد بسیار کمی از مجلات یا Craigslist استفاده کردند.
از آنجایی که بسیاری از جویندگان کار نیز در اولین قدم در صفحات شرکت قرار می گیرند، اطمینان حاصل کنید که یک سایت به روز و با کیفیت بالا دارید که دارای تمام فرصت های شغلی موجود و اطلاعات ضروری شرکت است.
بازاریابان در هنگام جستجوی شغل به دنبال چه ویژگی هایی در شرکت های آینده نگر هستند؟
شما میتوانید فهرستهای شغلی و صفحات شغلی ایجاد کنید که ارزشهای شرکت خود را توضیح میدهند و اطلاعات عمیق ارائه میکنند، اما آنچه ایجاد میکنید ممکن است با آنچه بازاریابان در طول شکار شغل خود به دنبال آن هستند، متفاوت باشد.

پرداخت پایه را شفاف کنید و اطمینان حاصل کنید که با انتظارات شغلی و وظایف شغلی مطابقت دارد، مزایایی را که ارائه میدهید (مانند PTO، بیمه سلامت، برنامههای توسعه کارکنان و غیره) مشخص کنید، و در مورد اینکه چگونه تعادل بین کار و زندگی سالم را ارتقا میدهید و به کارمندان میدهید صحبت کنید. فضایی برای دنبال کردن علایق خارج از کار
تأثیر نام تجاری کارفرما بر جویندگان کار بازاریابی
جویندگان کار همچنین در بسیاری از بررسیها و رتبهبندیهای بد، فهرستهایی که شبیه آگهیها یا کلاهبرداریها هستند، فراخوانهایی برای «استخدام در محل» و بهظاهر فقدان فرهنگ شرکت، پرچمهای قرمز مییابند.
به سوی تو
بازاریابان لیست های شغلی را از کجا پیدا می کنند؟
71 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی می گویند که نام تجاری کارفرما نقش مهمی در مشاغلی که برای آنها درخواست کرده اند بازی کرده است.
نکات کلیدی برای کارفرمایان:
هنگام جستجوی شغل، مهمترین ویژگی هایی که جویندگان کار به آن توجه می کنند، دستمزد بالا، تعادل بین کار و زندگی و مزایای سخاوتمندانه است.
اکنون که در مورد انتظارات کارجویان بازاریابی بیشتر می دانید، ایجاد یک فرآیند جستجوی شغلی که نیازهای مخاطبان شما را بیان می کند و به آنها کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد درخواست شرکت شما بگیرند و اینکه چگونه انتظارات آنها را برآورده کنید، آسان تر خواهد بود. انجام دادن.
هنگامی که بازاریابان در طول جستجوی شغلی از صفحه شغلی یک شرکت خاص بازدید می کنند، مهمترین دلایلی که آنها به آنجا می آیند عبارتند از:
- کنجکاوی در مورد یک شرکت و علاقه به یادگیری بیشتر در مورد فرهنگ، جزئیات شغل، مزایا و پرداخت.
- یک سایت انبوه وب سایت را در شرح شغل فهرست کرده است یا به آنها دستور داده است که درخواستی را در صفحه شرکت پر کنند.
- توصیه ها یا نظرات دوستان آنها را ترغیب به بازدید از وب سایت کرده است، یا یک جوینده کار از موفقیت فعلی یک دوست در شرکت الهام گرفته است.
- تبلیغات، اعلانهای ایمیل یا محتوای رسانههای اجتماعی که الهامبخش آنها برای بازدید از صفحه شرکت یا پیوند مستقیم آنها با صفحه شرکت است.
نکات کلیدی برای کارفرمایان:
به عنوان یک تجدید، نام تجاری کارفرما نحوه بازاریابی شرکت خود را برای جویندگان کار و کارمندان داخلی و همچنین شهرت شما در بین کارمندان و نیروی کار عمومی است. 69 درصد از کارمندان فکر می کنند که داشتن برندی که به حمایت از آن افتخار می کنند برای کارفرمایشان بسیار/بسیار مهم است و جویندگان کار فعال اگر کارفرما به طور فعال برند کارفرمایش را مدیریت کند، احتمال بیشتری دارد که برای کار درخواست دهند.