مهمتر از همه، شما می خواهید نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید، و طراحی مجدد وب سایت زمان مناسبی برای انجام این کار است.
شروع با طراحی مجدد وب سایت
مهم ترین بخش هر کسب و کاری، حل مشکلات مشتری است. بنابراین قبل از انجام طراحی مجدد وب سایت، مهم است که بفهمید چگونه می توانید سایت خود را بهبود بخشید تجربه ی کاربر.
برخی از پیشنهادات در مورد معیارهای موفقیت می تواند تبدیل فروش، ترافیک ارگانیک یا بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی شما باشد.
مرحله 5: تجزیه و تحلیل رقابتی
حالا وقت آن است که یک استراتژی توسعه دهید برای رسیدن به اهداف خود استراتژیهای مبتنی بر معیارهای مشخص میتواند به این معنا باشد با تیم SEO خود کار کنید به طوری که می توانید رتبه بندی را بهبود بخشید یا با فروش برای افزایش سرنخ کار کنید.
اجرای الف تحلیل رقابتی می تواند به شما کمک کند فرصت های رشد وب سایت خود را بر اساس آنچه رقیب شما انجام می دهد شناسایی کنید. انجام طراحی مجدد وب سایت زمان مناسبی برای پیاده سازی بینش هایی است که از تجزیه و تحلیل رقابتی به دست می آورید.
در اینجا تصویری از تمام معیارهای مهمی است که باید به خاطر بسپارید.
به همین دلیل است که باید صفحات محبوب وب سایت خود را دست نخورده نگه دارید تا از صفحه خطای وحشتناک 404 برای خزنده های وب و افرادی که وب سایت شما را از طریق Google یا سایر صفحاتی که به شما پیوند می دهند پیدا می کنند جلوگیری کنید.
مرحله 4: انتظارات را تنظیم کنید
در اینجا یک ویدیوی مفید وجود دارد که راهنمای سریعی در مورد نحوه انجام یک تحلیل رقابتی برای وب سایت خود به شما نشان می دهد.
مرحله 6: استراتژی
بک لینک ها منبع خوبی برای ترافیک هستند که در آن وب سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند. هرچه بک لینک های بیشتری کسب کنید، اعتبار دامنه شما بهتر است، لینک سازی یکی از مهم ترین بخش های سئو سایت است.
اغلب، وب سایت شما اولین باری است که مشتری شما در مورد کسب و کار شما یاد می گیرد. چگونه می خواهید وب سایت خود را طراحی کنید آیا می دانید که فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکننده را جلب کنید؟
اینجا جایی است که همه چیزهایی را که یاد گرفته اید بردارید و طراحی مجدد وب سایت خود را شروع کنید.