چک لیست 8 مرحله ای برای دستیابی به اهداف بازاریابی

مهمتر از همه، شما می خواهید نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید، و طراحی مجدد وب سایت زمان مناسبی برای انجام این کار است.

شروع با طراحی مجدد وب سایت

مهم ترین بخش هر کسب و کاری، حل مشکلات مشتری است. بنابراین قبل از انجام طراحی مجدد وب سایت، مهم است که بفهمید چگونه می توانید سایت خود را بهبود بخشید تجربه ی کاربر.

برخی از پیشنهادات در مورد معیارهای موفقیت می تواند تبدیل فروش، ترافیک ارگانیک یا بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی شما باشد.

مرحله 5: تجزیه و تحلیل رقابتی

حالا وقت آن است که یک استراتژی توسعه دهید برای رسیدن به اهداف خود استراتژی‌های مبتنی بر معیارهای مشخص می‌تواند به این معنا باشد با تیم SEO خود کار کنید به طوری که می توانید رتبه بندی را بهبود بخشید یا با فروش برای افزایش سرنخ کار کنید.

اجرای الف تحلیل رقابتی می تواند به شما کمک کند فرصت های رشد وب سایت خود را بر اساس آنچه رقیب شما انجام می دهد شناسایی کنید. انجام طراحی مجدد وب سایت زمان مناسبی برای پیاده سازی بینش هایی است که از تجزیه و تحلیل رقابتی به دست می آورید.

در اینجا تصویری از تمام معیارهای مهمی است که باید به خاطر بسپارید.

به همین دلیل است که باید صفحات محبوب وب سایت خود را دست نخورده نگه دارید تا از صفحه خطای وحشتناک 404 برای خزنده های وب و افرادی که وب سایت شما را از طریق Google یا سایر صفحاتی که به شما پیوند می دهند پیدا می کنند جلوگیری کنید.

مرحله 4: انتظارات را تنظیم کنید

در اینجا یک ویدیوی مفید وجود دارد که راهنمای سریعی در مورد نحوه انجام یک تحلیل رقابتی برای وب سایت خود به شما نشان می دهد.

در عوض، به راه‌هایی نگاه کنید که می‌توانید وب‌سایت موجود خود را بهبود ببخشید، خواه از این طریق باشد تجربه ی کاربر، بهينه سازي، یا استراتژی خود را دوباره بررسی کنید.

مرحله 1: معیارهای معیارهای فعلی

انجام طراحی مجدد وب سایت می تواند زمان هیجان انگیزی باشد، زیرا شانس تازه ای برای تصاحب یک بازار جدید برای کسب و کار خود خواهید داشت. از آنجایی که می تواند یک پروژه بزرگ باشد، ما چک لیستی از چیزهایی که برای طراحی مجدد وب سایت خود برای دستیابی به تمام اهداف بازاریابی خود به آن نیاز دارید، گردآوری کرده ایم.

تاجر زن چک لیست طراحی مجدد وب سایت خود را بررسی می کند تا مطمئن شود که تمام کادرها را علامت زده است

به طراحی وب خود را برای قابلیت استفاده بهینه کنید، همه چیز را ساده، آسان برای پیمایش، و به راحتی برای کاربران خود در دسترس نگه دارید. این می تواند به این معنی باشد کاهش سرعت بارگذاری صفحه، داشتن یک روشن سلسله مراتب بصری، یا با استفاده از نظرسنجی رضایت مشتری برای جمع آوری بازخورد

از آنجایی که می خواهید تغییرات خود را آگاهانه و موثر انجام دهید، باید قبل از انجام هر کار دیگری معیارهای مهم سایت خود را محک بزنید. شما می توانید استفاده کنید هر تعداد ابزار ممیزی SEO برای پیدا کردن تمام معیارهای مهم خود

شما باید از تولید محتوا برای تقویت کسب و کار خود به گونه ای استفاده کنید که برای مشتری شما مفید باشد. به این فکر کنید که کسب و کار شما در چه زمینه هایی تخصص دارد و چگونه می توانید از طریق محتوا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

اگر وب سایت شما به طور مداوم در حال تبدیل سرنخ ها، افزایش ترافیک سال به سال، و/یا افزایش سرعت انتظارات است، ممکن است اصلاً نیازی به طراحی مجدد وب سایت خود نداشته باشید.

با کلیک بر روی فهرست مطالب به هر بخش خاصی بروید یا در آن پیمایش کنید.

در حالی که نباید روی رقبای خود وسواس داشته باشید (تمرکز شما همیشه باید روی مشتری باشد)، خوب است ببینید برای حل مشکلات مشتری چه کاری می توانید انجام دهید یا روی آن تمرکز کنید.

بخش مهم گوش دادن به مخاطبان هدف و اجرای تغییرات طراحی بر اساس بازخورد آنها است.

مرحله 3: ردیابی و تحقیق بک لینک

اطمینان حاصل کنید که اهداف مشخص و قابل اندازه گیری را در مورد جایی که می خواهید وب سایت شما در سه ماه، شش ماه و دوازده ماه آینده باشد تعیین کرده اید.

چک لیست طراحی مجدد وب سایت: معیارهای معیارهای فعلی، تحقیقات UX، تحقیقات بک لینک، انتظارات تعیین شده، تجزیه و تحلیل رقابتی، استراتژی، ایجاد محتوا، طراحی وب سایت شما

مرحله 0: چیزی که خراب نیست را تعمیر نکنید

به عنوان مثال، HubSpot یک شرکت CRM است که از وبلاگ ها و پادکست ها برای آموزش مخاطبان هدف خود در مورد استراتژی های بازاریابی و فروش، خدمات مشتری و ساخت وب سایت استفاده می کند.

گام هشتم: طراحی وب سایت

چه وب سایت شما یک بیانیه جسورانه باشد یا با ظرافت آن تعریف شود، در نهایت باید بازتابی از اهداف تجاری و برند شما باشد.

مرحله 7: تولید محتوا

اگر در حال طراحی مجدد وب سایت خود هستید، نمی خواهید بدون برنامه وارد آن شوید. اینجا جایی است که معیار معیارهای شما می تواند مفید باشد.

هک های کدنویسی



منبع

به یاد داشته باشید که وب سایت خود را به گونه ای استراتژیک طراحی کنید که تجربه کاربر را بهبود بخشد و از نظر رسیدن به معیارهای موفقیت شما برای موفقیت تنظیم شود.

طراحی مجدد وب سایت یک فرآیند مداوم است، بنابراین تیمی را برای حفظ و بهبود وب سایت خود اختصاص دهید.

ترافیک ارگانیک، سرعت بارگذاری صفحه، نرخ پرش، اعتبار دامنه، سرنخ های تولید شده، ارسال فرم ها، رتبه بندی کلمات کلیدی، نرخ کلیک

مرحله 2: تحقیقات UX

اکنون که می دانید برای طراحی مجدد وب سایت خود چه کاری باید انجام دهید، زمان آن رسیده است که از این دانش استفاده کنید. وب سایت خود را برای بهترین فرصت های رشد مطالعه کنید و مکان هایی را برای پیشرفت پیدا کنید.

اهمیت تجزیه و تحلیل بک لینک هنگام طراحی مجدد یک وب سایت باید شناخته شود.

در سطح بالاتر، اکنون فرصتی برای بررسی استراتژی برندسازی شماست. وقتی مشتریان از وب سایت شما بازدید می کنند، چه پیامی را می خواهید برای آنها ارسال کنید؟

در حالی که اغلب برای برخی از وب سایت ها یک فکر بعدی است، تولید محتوا ستون فقرات بسیاری از مشاغل است. سه شکل قوی از محتوا عبارتند از وبلاگ، پادکست و ویدئو.

قبل از اینکه به جزئیات کارهایی که باید هنگام طراحی مجدد وب سایت خود انجام دهید بپردازیم، خوب است که در وهله اول به طراحی مجدد نیاز داشته باشید یا خیر.

مرحله 6: استراتژی

بک لینک ها منبع خوبی برای ترافیک هستند که در آن وب سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند. هرچه بک لینک های بیشتری کسب کنید، اعتبار دامنه شما بهتر است، لینک سازی یکی از مهم ترین بخش های سئو سایت است.

اغلب، وب سایت شما اولین باری است که مشتری شما در مورد کسب و کار شما یاد می گیرد. چگونه می خواهید وب سایت خود را طراحی کنید آیا می دانید که فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکننده را جلب کنید؟

اکنون دانلود کنید: 25 هک HTML و CSS [Free Guide]

اینجا جایی است که همه چیزهایی را که یاد گرفته اید بردارید و طراحی مجدد وب سایت خود را شروع کنید.