
![چگونه آیکون های رسانه های اجتماعی را به امضای ایمیل خود اضافه کنید [+ Free Resources]](https://no-cache.hubspot.com/cta/default/53/3a319a89-ebd2-48ad-94d8-a7b3cc5aa634.png)
انتشار: آبان 04، 1401
بروزرسانی: 03 تیر 1404
منبع
بروزرسانی: 03 تیر 1404
چگونه آیکون های رسانه های اجتماعی را به امضای ایمیل خود اضافه کنید [+ Free Resources]
لطفا توجه داشته باشید: با دانلود نمادها از یک کیت برند و آپلود آنها در سرویس گیرنده ایمیل خود، آنها را به عنوان پیوست به تمام ایمیل های ارسالی خود اضافه خواهید کرد. افزودن پیوست ها می تواند بر نرخ تحویل شما تأثیر بگذارد.
امروز، ساده ترین راه ها را برای افزودن نمادهای رسانه های اجتماعی به امضای ایمیل شما، به علاوه چند منبع رایگان برای انجام آن ارائه می کنیم. پس از آن، به چند سوال متداول خواهیم پرداخت، از جمله:
چگونه آیکون های رسانه های اجتماعی را به امضای ایمیل خود اضافه کنم؟
دستورالعمل های دقیق تر را مشاهده کنید نحوه اضافه کردن امضا در Outlook
نمادهای رسانه های اجتماعی را به امضای ایمیل اپل اضافه کنید
- روی "ایمیل" و سپس "Preferences" در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.
- بر روی تب "امضاها" کلیک کنید.
- روی دکمه + در زیر ستون وسط کلیک کنید.
- امضای ایمیل خود را بچسبانید (یا دستورالعمل های بالا را برای افزودن تصاویر دنبال کنید)
- علامت کادری را که می گوید «همیشه با فونت پیام پیش فرض من مطابقت داشته باشد» بردارید.
- پنجره پاپ آپ را ببندید.
شاید قبلاً از امضای خود راضی هستید و فقط باید نمادهای رسانه های اجتماعی را اضافه کنید. اگر اینطور باشد، اکثر سرویس گیرندگان ایمیل (مانند Gmail، Outlook و غیره) به شما اجازه می دهند آنها را به عنوان تصویر به امضای خود اضافه کنید.
بله، شما باید آیکون های رسانه های اجتماعی را در امضای ایمیل خود قرار دهید. در نظر بگیرید که طبق مطالعه ZenDesk، 20 درصد از مصرف کنندگان Millennial و Gen-Z کاملاً ترجیح می دهند از رسانه های اجتماعی برای خدمات مشتری استفاده کنند.
برای اضافه کردن نمادهای اجتماعی با ژنراتور:
- به سادگی پیوندهای اجتماعی خود را در فیلدهای مناسب قرار دهید و مولد بقیه کارها را انجام می دهد. (ما در زیر توضیح خواهیم داد که کجا پیوندهای اجتماعی خود را پیدا کنید.)
- ظاهر را مطابق با برند یا سبک خود تنظیم کنید.
- تصویر یا کد منبع را کپی کرده و در سرویس گیرنده ایمیل خود قرار دهید.
هر تصمیمی که می گیرید، فقط مطمئن شوید که هیچ آیکون استفاده نشده ای را وارد نکنید. لینک های شکسته از هر نوعی می توانند ایمیل های شما را غیرحرفه ای جلوه دهند.
برای هر سایت رسانه اجتماعی شما باید:
- نمادهایی با اندازه، شکل و رنگ مناسب پیدا کنید. (در زیر چند گزینه داریم.)
- روی تصویر نماد کلیک راست کرده و «copy image address» یا «copy image URL» را انتخاب کنید.
- در ویرایشگر امضای مشتری ایمیل خود، روی «درج تصویر» کلیک کنید.
- URL تصویر را در فیلد داده شده قرار دهید.
- در صورت نیاز، قرارگیری و تراز نماد را تنظیم کنید.
- پیوند اجتماعی را که با نمادی که اضافه می کنید مطابقت دارد کپی کنید.
- تصویر نماد تازه اضافه شده را برجسته کنید و روی «درج پیوند» کلیک کنید.
- پیوند اجتماعی را در فیلد قرار دهید.
نمادهای رسانه های اجتماعی را به امضای جیمیل من اضافه کنید
- روی چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
- روی "تنظیمات" کلیک کنید.
- به پایین بروید تا ویرایشگر امضای ایمیل را ببینید.
- روی "+ ایجاد جدید" کلیک کنید
- امضای ایمیل خود را بچسبانید (یا دستورالعمل های بالا را برای افزودن تصاویر دنبال کنید).
- در بخش «پیش فرض امضا» امضای جدید خود را انتخاب کنید.
- به پایین بروید و روی "ذخیره تغییرات" کلیک کنید.
آیکون های رسانه های اجتماعی رایگان برای امضای ایمیل
اگر آنها را به صورت دستی اضافه می کنید، با جستجوی نمادهایی با ابعاد تقریباً 21 پیکسل در 21 پیکسل شروع کنید و از آنجا تنظیم کنید.
به راحتی می توانید از این نمادهای رسانه های اجتماعی در امضای خود استفاده کنید، یا برخی از آنها را به صورت خودکار اضافه کنید تولید کننده امضای ایمیل رایگان HubSpot.
توصیه می کنیم از یک مولد امضا استفاده کنید تولید کننده امضای رایگان HubSpot، به چند دلیل. یک ژنراتور:
- اندازه خودکار آیکون های رسانه های اجتماعی را به درستی اندازه گیری کنید.
- مطمئن شوید که نمادهای شما با موضوع شما مطابقت دارند.
- نمادها را به درستی با بقیه امضا تراز کنید.
- از فعال بودن لینک های خود اطمینان حاصل کنید.
منبع
چند راه برای اضافه کردن آیکون های رسانه های اجتماعی به امضای ایمیل شما وجود دارد. سریع ترین و ساده ترین راه استفاده از تولیدکننده امضای ایمیل است، اما می توانید آنها را به عنوان تصویر مستقیماً در کلاینت ایمیل خود نیز اضافه کنید.
هنوز چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکرده اید؟ در زیر، پیوندهایی به کیت برند هر سایت رسانه اجتماعی را خواهید یافت. در هر کیت، اندازه ها، شکل ها، رنگ ها و انواع فایل های دیگر را خواهید یافت.
در غیر این صورت، یک تولید کننده امضای ایمیل باید به طور خودکار اندازه آنها را متناسب با امضای شما اندازه کند.
چه سایت های رسانه های اجتماعی را باید در امضای ایمیل خود قرار دهم؟
آیکون های رسانه های اجتماعی شما باید به اندازه کافی بزرگ باشند که گیرندگان شما بتوانند به راحتی روی آنها کلیک یا ضربه بزنند. اما هنوز باید به اندازه کافی کوچک باشند تا از بقیه امضای ایمیل شما منحرف نشوند.
امضای ایمیل شما باید شامل 3 تا 5 پیوند به سایت های رسانه های اجتماعی باشد که بیشترین ارتباط را با کسب و کار شما دارند.
توییتر
- روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.
- URL را از نوار URL مرورگر خود کپی کنید.
- لینک شما به این شکل خواهد بود: https://www.twitter.com/[username]
فیس بوک
- روی نماد تصویر پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
- روی "تنظیمات و حریم خصوصی" کلیک کنید
- روی "تنظیمات" کلیک کنید
- لینک شما به این شکل خواهد بود: https://www.facebook.com/[username]
اینستاگرام
- روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
- URL را از نوار URL مرورگر خود کپی کنید.
- لینک شما به این شکل خواهد بود: https://www.instagram.com/[username]/
مستثنی از این قانون، کارمندی است که باید مستقیماً با او تماس گرفت. به عنوان مثال، یک استخدام کننده یا نماینده فروش ممکن است مفید باشد که به حساب حرفه ای لینکدین خود پیوند دهد.
لینکدین
- روی نماد "من" در سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید.
- روی "مشاهده نمایه" کلیک کنید
- روی دکمه «اطلاعات تماس» در زیر عکس نمایه خود کلیک کنید.
- پیوند شما به این شکل خواهد بود: linkedin.com/in/[username]
شما می توانید با اضافه کردن آنها با استفاده از روش هایی که قبلا در وبلاگ توضیح داده شد از این امر جلوگیری کنید.
آیا باید آیکون های رسانه های اجتماعی را در امضای ایمیل خود قرار دهم؟
اما مهم نیست که مشتریان شما چه نسلی هستند، دادن گزینه های بیشتر به آنها باعث می شود که آنها راحت تر با شما تماس بگیرند.
اندازه نمادهای رسانه های اجتماعی من باید چه اندازه باشد؟
به عنوان مثال، یک عکاس آزاد قطعاً مایل است اینستاگرام را نیز شامل شود. از سوی دیگر، یک آژانس استخدام می خواهد مطمئن باشد که لینکدین را نیز شامل می شود.
هنگام استفاده از روش دیگر، این کارها باید به صورت دستی انجام شوند، و به هم ریختن حتی یکی از آنها می تواند ایمیل شما را غیرحرفه ای به نظر برساند.
در زیر، نحوه و زمان استفاده از هر یک از روش ها را مورد بحث قرار خواهیم داد.
از یک تولید کننده امضای ایمیل استفاده کنید
یوتیوب
- منوی سمت چپ را باز کنید.
- روی "سفارشی سازی" کلیک کنید
- روی "اطلاعات پایه" کلیک کنید
- پیوند شما به این صورت خواهد بود: youtube.com/c/[username] یا youtube.com/channel/[channel ID]
اجتماعی تر باشید
یک نکته مهم: می خواهید نمادها را با استفاده از آدرس تصویر یا URL تصویر اضافه کنید نه با آپلود تصاویر در سرویس گیرنده ایمیل خود. روش دوم تصاویر را به عنوان پیوست به تمام ایمیل های ارسالی شما اضافه می کند. افزودن پیوست های غیر ضروری می تواند به طور بالقوه بر نرخ تحویل شما تأثیر بگذارد.
به طور کلی، آیکون های رسانه های اجتماعی شما باید به حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار شما پیوند داشته باشند. این یک تجربه مشتری یکنواخت ایجاد می کند، و همچنین یک راه عالی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان شما است.
امضای ایمیل خود را به صورت رایگان انجام دهید
یک تصویر در سرویس گیرنده ایمیل خود اضافه کنید
مهم نیست که کدام روش را انتخاب می کنید، افزودن آیکون های رسانه های اجتماعی به امضای ایمیل شما برای شما و مشتریان شما یک مزیت است. شما تعامل با نام تجاری خود را افزایش خواهید داد و مشتریان شما از پلتفرم هایی استفاده می کنند که از قبل با آن راحت هستند.
دستورالعمل های دقیق تر را مشاهده کنید نحوه اضافه کردن امضا در جیمیل
نمادهای رسانه های اجتماعی را به امضای Outlook من اضافه کنید
- روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
- روی "مشاهده همه تنظیمات Outlook" کلیک کنید.
- "نوشتن و پاسخ" را انتخاب کنید.
- به قسمت امضای ایمیل به پایین بروید.
- امضای ایمیل خود را بچسبانید (یا دستورالعمل های بالا را برای افزودن تصاویر دنبال کنید).
بر اساس نظرسنجی هریس، 78 درصد از مشتریان پس از تجربه مثبت در رسانه های اجتماعی، مایل به خرید از یک شرکت هستند. اما اگر نتوانند شما را پیدا کنند این اتفاق نمی افتد. افزودن آیکون های رسانه های اجتماعی به امضای ایمیل تان باعث می شود مشتریان به راحتی با شرایط خود با شما ارتباط برقرار کنند.

برخی از سایت های محبوب رسانه های اجتماعی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:
- TikTok
- واتس اپ
- پینترست
- یوتیوب
- فیس بوک
- توییتر
- اینستاگرام
- لینکدین
آیا نمادهای رسانه های اجتماعی من باید به حساب تجاری یا شخصی من پیوند داشته باشند؟
بهتر است از پیوند دادن به حساب های شخصی خودداری کنید، حتی اگر تنها مالک کسب و کار باشید. رسانه های اجتماعی خصوصی شما ممکن است همیشه تصویری را که می خواهید به مشتریان خود منتقل کنید منعکس نکنند.