چگونه از راه حل تبلیغاتی جدید TikTok برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنیم


TikTok ثابت کرده است که یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای مشاغل است. در واقع، این پلتفرم حدود 1.9 تولید کرد میلیارد در درآمد تنها در سال 2020.

و محبوبیت برنامه به دلیل سازندگان آن است. که راه‌حل تبلیغاتی جدید TikTok – که صرفاً بر جمع‌سپاری بهترین محتوا از سازندگانش متمرکز است – فرصتی باورنکردنی برای برندها می‌سازد.

در اینجا، بیایید به این بپردازیم که ماموریت برند چیست و چگونه می‌توانید از آن برای افزایش آگاهی و فروش برند خود استفاده کنید.

کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریاب برای TikTok برای تجارت [Download Now]

ماموریت برند چیست؟

Branded Mission راه‌حل تبلیغاتی جدید TikTok است و ایده آن بسیار ساده است: Branded Mission به برندها امکان می‌دهد الزامات تبلیغاتی خود را انتخاب کنند و سپس سازندگان می‌توانند ویدیوهای اصلی را ارسال کنند که این الزامات را برآورده می‌کند. سپس برند ویدیوی مورد علاقه خود را می پذیرد و آن را از طریق افزایش ترافیک تبلیغاتی تقویت می کند.

این یک برد-برد است: سازندگان این فرصت را دارند که با محتوای تقویت‌شده به مخاطبان جدیدی دست یابند، و مارک‌ها می‌توانند از محتوای باکیفیت که با اهداف آنها همسو است مستقیماً از جامعه TikTok استفاده کنند.

همانطور که اتاق خبر TikTok بیان می کند: “این شکل جدید تعامل دو طرفه بین برندها و سازندگان به جامعه TikTok این امکان را می دهد تا در تبلیغاتی که بخشی از یک کمپین برند هستند، دست خلاقانه ای داشته باشد و به برندها کمک می کند تا سازندگان نوظهور را به طور گسترده در TikTok کشف کنند.”

منبع تصویر

اساساً، Branded Mission فرصت‌های آسان‌تری را برای برندها ایجاد می‌کند تا با تأثیرگذاران TikTok کار کنند. بازاریابان می توانند به جای منبع یابی و اجرای اینفلوئنسرها، درخواست های خود را ارسال کنند و منتظر بمانند تا سازندگان پیشنهادات خود را ارائه دهند.

در میان چیزهای دیگر، مزایای عمده ماموریت برند عبارتند از:

  • شانس برای برندهایی برای کشف سازندگان جدید و تأثیرگذار در TikTok – و آنهایی که بیشتر با پیام های نام تجاری خود هماهنگ هستند.
  • فرصتی برای برندها برای دریافت محتوای معتبر و مرتبط مربوط به کمپین‌هایشان از سوی سازندگانی است که سابقه موفقیت آمیزی در TikTok دارند.
  • افزایش یافت قرار گرفتن در معرض نام تجاری در جوامع جدید با جمع سپاری از اکوسیستم TikTok.

همانطور که تیم ASOS می‌گوید، “ما از دگرگونی‌های باورنکردنی سازندگان برای چالش #ASOSALterEgo شگفت‌زده شدیم. ماموریت مارک به ما این امکان را داد که این استعداد را بشناسیم و به سازندگان با توجه به محتوای آن‌ها به شیوه‌ای که قبلاً نبوده است پاداش دهیم. قبلاً در این فضا امکان پذیر بود. یک برد-برد که به وضوح بر نتایج کمپین تأثیر گذاشت.»

نحوه استفاده از ابزار ماموریت برند TikTok

مهم است که توجه داشته باشید: Branded Mission در حال آزمایش بتا است و برای برندها و بازاریابان منتخب در بیش از ده ها بازار در سراسر جهان در دسترس است، اما از اواخر سال 2022 در بازارهای دیگر نیز در دسترس خواهد بود.

1. تبلیغ کنندگان الزامات یک مأموریت مارک را انتخاب می کنند.

برای شروع، تبلیغ‌کنندگان باید الزامات مأموریت برند خود را بررسی کنند. این شامل جفت کردن ماموریت مارک با یک چالش هشتگ مارک دار یا جلوه برند، و همچنین سایر درخواست های خاص تر مانند “همگام سازی لب با موسیقی” یا “تغییر لباس خود” است.

منبع تصویر

2. سازندگان می توانند با ارسال ویدیو بپذیرند.

یک سازنده باید بالای 18 سال سن داشته باشد و حداقل 1000 دنبال کننده داشته باشد تا واجد شرایط باشد. هر سازنده واجد شرایط می تواند حداکثر سه ویدیو ارسال کند.

3. ویدیوهای با عملکرد برتر در فهرست کوتاهی قرار می‌گیرند تا تبلیغ‌کنندگان بتوانند موارد دلخواه خود را انتخاب کنند.

الگوریتم TikTok ویدیوهایی با بالاترین پتانسیل تعامل را برجسته می‌کند – که از نظر نام تجاری ایمن نیز تلقی می‌شوند – و آن ویدیوها به فهرست کوتاهی اضافه می‌شوند تا تبلیغ‌کنندگان بتوانند از بین آنها انتخاب کنند.

4. ویدیوی برنده به یک کمپین رسانه ای تبدیل می شود.

هنگامی که تبلیغ‌کنندگان ویدیوی مورد علاقه خود را انتخاب کردند، ویدیو به یک کمپین رسانه‌ای تبدیل می‌شود و به عنوان یک تبلیغ درون فید نشان داده می‌شود. سازنده(هایی) که ویدیوی آنها انتخاب شده است، پرداخت نقدی و ترافیک افزایش یافته دریافت می کند. بقیه سازندگان موارد ارسالی خود را به عنوان ویدیوهای ارگانیک TikTok در صفحه For You مشاهده خواهند کرد.

در نهایت، Branded Mission فرصتی هیجان‌انگیز برای برندها است تا استعدادهای برتر را در TikTok کشف کنند و از تخصص سازندگان برای دستیابی به مخاطبان جدید استفاده کنند. اما زمان نشان خواهد داد که برندها چگونه از این ابزار استفاده می کنند.

اگر مطمئن نیستید که تبلیغات TikTok برای شما مناسب است، به راهنمای تبلیغات TikTok نگاهی بیندازید: نحوه کار آنها + هزینه و فرآیند بررسی [+ Examples].

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا



منبع