با الگوی ماشین حساب هدف اصلی ما، می توانید به راحتی اهداف بازاریابی و فروش کسب و کار خود را برای کانال های رسانه های مختلف، از جمله رسانه های اجتماعی، وب سایت و بازاریابی ایمیلی خود محاسبه کنید.
میانگین نرخ بسته شدن را بگیرید و آن را به سلول صحیح سند اضافه کنید. به یاد داشته باشید که این صفحهگسترده را هر ماه بهروزرسانی کنید، زیرا عملکرد کانال شما در طول زمان تغییر میکند.
ماشین حساب هدف سرب ما همه چیزهایی را دارد که کسب و کار شما برای تجسم هدف اصلی شما در ماه نیاز دارد و این ابزار اهداف سرب و اهداف فروش شما را در طول سال محاسبه می کند.
این قالب را دانلود کنید
برای استفاده از ماشین حساب Lead Goal، این مراحل ساده را دنبال کنید:
- مرحله 1: با تیم رهبری فروش خود کار کنید تا هدف درآمد ماهانه کلی را که شرکت شما باید به آن برسد، تعیین کنید. این اطمینان حاصل می کند که بازاریابی به عنوان یک موتور رشد عمل می کند و تیم درآمد شما در راستای فروش است. اهداف درآمدی خود را در هر منطقه در هر ماه در نظر بگیرید و آنها را به سلول های صحیح اضافه کنید. به یاد داشته باشید که اگر اهداف شما در هر نقطه از سال تغییر کرد، این صفحه گسترده را به روز کنید.
- گام 2: ارزش میانگین اندازه معامله خود را تعیین کنید. این به شما کمک میکند تا تعیین کنید برای رسیدن به درآمد خود چه تعداد معامله را باید ببندید. محاسبه میانگین اندازه معامله شما ساده است. ابتدا، میانگین قیمت فروش خود را برای هر یک از مناطق یا شخصیت های اصلی خود مشخص کنید. این داده ها را در نرم افزار بازاریابی و ابزارهای CRM فروش خود بیابید. میانگین ارزش فروش خود را در ردیف بالای «متوسط قیمت فروش» برای هر منطقه وارد کنید. الگوی ما بهطور خودکار ارزش سرنخهای شما را بر اساس % نرخ بستهای که برای مرحله اول پر کردهاید محاسبه میکند. میانگین قیمتهای فروش خود را برای پرسونا یا مناطق خود مرتباً بررسی کنید تا مطمئن شوید که تیمهای خود را به تعداد مناسبی نگه میدارید.
- مرحله 3: با رهبری فروش خود برای تعیین درصد خط لوله درآمد حاصل از بازاریابی و درآمد حاصل از فروش مستقیم کار کنید. این بسته به میزان ورودی در مقابل خروجی شرکت شما متفاوت خواهد بود. این ممکن است در طول سال تغییر کند و باید به طور مرتب در این صفحه گسترده به روز شود.
- مرحله 4: نرخ های بسته شدن فروش خود را بررسی کنید، و به طور خاص مشخص کنید که چند درصد از مشتریان شما در نهایت مشتری می شوند. این تجزیه و تحلیل به عملکرد تاریخی در بازاریابی و فروش شما می پردازد، علاوه بر این، این تجزیه و تحلیل این حفره ها را با داده های عملکرد واقعی پر می کند. برای اینکه نرخ کل بسته شدن خود را مشخص کنید، به دادههای شش ماهه آخر فروش خود برای هر کانالی که برای ایجاد سرنخ بازاریابی استفاده میکنید، نگاه کنید.
- مرحله 5: آخرین بخش ماشین حساب ما تعهدات شما را محاسبه می کند. همانطور که مراحل یک تا سه را پر می کنید، ماشین حساب به طور خودکار کل فیلدها را برای هر کانال و پرسونا پر می کند. این کاربرگ اهداف کانال و شخصیت شما و مجموع کل ماهانه شما را خلاصه می کند. در نهایت، کل هدف ماهانه ای که به آن متعهد هستید باید با کل درآمد بالقوه ای که هر بخش یا منطقه می تواند در ماه تولید کند برابر باشد. همانطور که هر ماه جداول خود را پر می کنید، ماشین حساب نشان می دهد که چگونه به سمت هدف ماهانه خود ردیابی می کنید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژانویه 2017 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
همانطور که در مثالهای زیر نشان داده شده است، ماشینحساب ما شما را راهنمایی میکند که چگونه دادههای مربوط به درآمد، میانگین اندازه معامله، درصد درآمد حاصل از بازاریابی و نرخ پایان را در برگه Lead Target by Month پر کنید. هنگامی که این دادهها وارد شدند، ماشین حساب تعداد سرنخهایی را که باید برای رسیدن به اهداف درآمدی خود وارد کنید، تعیین میکند.
1. عملکرد در مقابل طرح
میتوانید از ماشین حساب هدف اصلی ما استفاده کنید تا تعیین کنید که کسب و کار شما باید با چه تعداد بالقوه در رسانههای اجتماعی در هر منطقه ارتباط برقرار کند تا سرنخ ایجاد کند و اهداف فروش خود را در هر ماه برآورده کند.
تب Performance Against Plan به طور خودکار کل هدف شما را در ماه برای همه بخش های شما پر و محاسبه می کند. برگه عملکرد در برابر طرح همچنین جدولی را ارائه می دهد که می توانید به صورت دستی با حجم سرنخ واقعی کسب و کار خود هر ماه آن را پر کنید، بنابراین می توانید پیشرفت خود را هر ماه پیگیری کنید و روند حجم را شناسایی کنید. پس از پر کردن جدول، تعداد سرنخ هایی که باید برای رسیدن به اهداف درآمدی خود وارد کنید، به طور خودکار محاسبه می شود.
2. منجر از اجتماعی
این قالب را دانلود کنید
میتوانید از ماشینحساب هدف اصلی ما استفاده کنید تا تعیین کنید ماه به ماه چند درصد از درآمد کسبوکارتان باید از بازاریابی ایمیلی باشد. این ماشین حساب همچنین میتواند تعیین کند که چه تعداد از مشتریان بالقوه در هر منطقه باید برای دریافت ایمیلهای بازاریابی کسبوکار شما برای ایجاد سرنخ و رسیدن به اهداف فروش شما شرکت کنند.
شروع به محاسبه اهداف فروش خود کنید
این ماشین حساب همچنین می تواند به شما کمک کند میزان درآمد ماهانه ای را که از طریق پست های رسانه های اجتماعی و تبلیغات به دست می آورید و همچنین اندازه میانگین معاملاتی که کسب و کار شما از طریق رسانه های اجتماعی در هر ماه به دست می آورد را پیگیری کنید. علاوه بر این، ماشین حساب میتواند به شما کمک کند تا میانگین درصد درآمد کسبوکارتان از طریق رسانههای اجتماعی در هر ماه و میانگین نرخ سرب تا پایان واجد شرایط بازاریابی بر اساس دادههای تاریخی در هر منطقه را تعیین کنید.
3. منجر از وب سایت
هنگامی که رئیستان از شما می پرسد که هدف اصلی شما چیست، فقط یک پاسخ را از روی هوا نگیرید. پیش بینی های شما باید بر اساس ریاضیات باشد و در اهداف بزرگتر شرکت شما تثبیت شود. اینجاست که ماشین حساب هدف سرب جدید ما وارد می شود.
تطبیق این صفحه گسترده با نیازهای فردی شما بسیار مهم است. شاید بهتر باشد که درآمد خود را بر اساس شخصیت ها تقسیم کنید. اگر اینطور است، فقط منطقه را با شخصیت عوض کنید. محاسبات همچنان کار خواهند کرد.
ماشین حساب هدف تولید سرنخ ما یک الگوی توافقنامه سطح خدمات (SLA) قابل تنظیم است که میتواند به شما کمک کند اهداف سرنخ خود را بر اساس تعداد فروش و نرخ تبدیل بازاریابی و فروش محاسبه کنید. این الگو همچنین میتواند نرخ بسته شدن فروش را نظارت کند، ارزش دلاری را به هر یک از منابع سرنخ شما اختصاص دهد، تولید سرنخ ماهانه را بر اساس کانال دنبال کند، و به کسبوکار شما کمک کند تا به یک هدف مشخص تولید سرنخ ماهانه متعهد شود.
شما همچنین می توانید از این الگو برای آزمایش استفاده کنید. به عنوان مثال، سعی کنید نرخ تبدیل را تغییر دهید و ببینید که چگونه اهداف سرنخ شما بر این اساس کاهش یا افزایش می یابد.
نمونه های ماشین حساب سرب
مثال عملکرد در برابر طرح، تصویری از بهره وری یک ماهه را نشان می دهد. برای مشاهده حداکثر، این سرنخ ها را به طور مداوم به روز کنید. به عنوان مثال، مدیران HubSpot اغلب روزانه این اعداد را کنترل می کنند و ما خلاصه ای روزانه از عملکرد ماهانه خود را برای تیم بازاریابی ارسال می کنیم.
می توانید ماشین حساب هدف اصلی را از اینجا دانلود کنید.
نحوه استفاده از ماشین حساب هدف اصلی
این قالب را دانلود کنید
برای رسیدن به اهداف درآمد و رشد، شرکت شما به مشتریان نیاز دارد. برای جذب مشتریان در دنیای ورودی، تیم بازاریابی شما مسئول تولید سرنخ ها و انتقال آنها به تیم فروش شما است. سوال این است که … چند تا سرنخ؟
منبع تصویر
در برگه «عملکرد در مقابل طرح»، سرنخهای واقعی روزانه خود را ردیابی میکنید و روند حجم ماهیانه و درصد عملکرد در برابر برنامه را دنبال میکنید.
ماشین حساب سرب
برای اینکه بازاریابان مانند شما بتوانند اهداف اصلی خود را برای ماه تنظیم کنند، یک الگوی ماشین حساب در Google Sheets و Excel ایجاد کردیم که دقیقاً محاسبه میکند که تلاشهای بازاریابی ورودی شما در هر ماه به چه تعداد سرنخ نیاز دارد تا سازمان فروش شما به اهداف خود برسد. اعداد و شرکت شما برای رسیدن به اهداف رشد خود. فقط با چند ورودی سریع، مانند هدف درآمد ماهانه و اندازه میانگین معامله، این الگو تمام کارهای ریاضی را برای شما انجام می دهد.
می توانید از ماشین حساب هدف اصلی ما استفاده کنید تا تعیین کنید که کسب و کار شما در هر منطقه به چه تعداد مشتری بالقوه نیاز دارد تا در وب سایت خود ارتباط برقرار کند تا سرنخ ایجاد کند و اهداف فروش خود را برآورده کند. ماشین حساب ما همچنین می تواند به شما کمک کند درآمد ماهانه را در وب سایت SaaS یا تجارت الکترونیک خود پیگیری کنید.
4. منجر از ایمیل