در نهایت، فرم اغلب سریعترین و مؤثرترین فرصت برای جمعآوری سرنخها و پرورش آنها در فروش است.
5. در اینجا، شما می توانید هر عنصری را که در سمت چپ می خواهید در فرم خود بکشید و رها کنید. به طور کلی، اگرچه همیشه اینطور نیست، اما فرمهای کوتاهتر عملکرد بهتری دارند، بنابراین سعی کنید مهمترین اطلاعات را از گیرندگان فرم خود بخواهید.
در حالی که ما این فرم را با استفاده از فرم ساز آنلاین رایگان HubSpot ایجاد کردیم، ابزارهای فرم سازی دیگری نیز در اختیار شما قرار دارد — برای فهرست کامل به 21 مورد از بهترین ابزارهای فرم ساز برای سال 2019 نگاهی بیندازید.
8. پس از کلیک بر روی “انتشار”، این پاپ آپ را مشاهده خواهید کرد. کد را کپی کرده و در وب سایت خود جایگذاری کنید تا فرم را در یکی از صفحات وب خود جاسازی کنید، یا پیوند را از طریق ایمیل با گیرندگان به اشتراک بگذارید.
3. در پانل سمت چپ، روی “فرم منظم” کلیک کنید. سپس روی “Next” در بالا سمت راست کلیک کنید.
1. برای شروع ایجاد فرم خود در حساب HubSpot خود، به “Marketing” > “Lead Capture” > “Forms” بروید.
2. در سمت راست بالا، روی “ایجاد فرم” کلیک کنید.
فرم ها اغلب بخشی جدایی ناپذیر از سفر خریدار هستند و اکثر شرکت ها در حال حاضر از فرم های وب به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند.
فرمها میتوانند از نظر هدف بسیار متفاوت باشند – میتوانید از فرمی برای دریافت ثبتنامهای بیشتر در خبرنامه ایمیل خود، جمعآوری آدرسهای ایمیل برای ارسال کوپنها و پیشنهادات ویژه، ایجاد محتوای دروازهدار برای بینندگان، یا اجازه دادن به سرنخها برای ثبتنام در نسخههای رایگان استفاده کنید. از محصول شما
6. هنگامی که فیلدهای فرم مورد نظر خود را انتخاب کردید، روی “Option” در وسط بالای صفحه کلیک کنید. در اینجا، میتوانید تصمیم بگیرید که میخواهید گیرندگان شما هنگام تکمیل فرم چه پیامی را ببینند.
برای اهداف ما، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک فرم را در فرم ساز رایگان HubSpot ایجاد کنید، اما می توانید از Google Forms، WordPress، HTML یا ابزار دیگری که انتخاب می کنید نیز استفاده کنید.
7. در نهایت روی «Style & preview» در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا پیشنمایش فرم شما در دسکتاپ، تبلت و موبایل را مشاهده کنید. بهعلاوه، میتوانید در اینجا تغییراتی در سبک فرم خود ایجاد کنید – برای مثال، یک دکمه «ارسال» گرد یا تیز انتخاب کنید، یا رنگها و فونتهای فرم خود را تغییر دهید.
4. برای شروع با یک فرم خالی یا یک الگوی از پیش ساخته شده برای یک مورد خاص، الگوی خالی را انتخاب کنید. پس از انتخاب الگوی خود، روی “شروع” کلیک کنید.
وقتی آماده شدید، روی «انتشار» در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
علاوه بر این، بهترین روشهای طراحی فرم را بررسی کنید: 15 نکته برای افزایش تبدیل و UX تا مطمئن شوید فرم شما برای تبدیلهای بهینه آماده است.