به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
TikTok اخیرا فید سومی را معرفی کرده است که به محتوای STEM اختصاص دارد.
ممنوعیت بالقوه TikTok در ایالات متحده در راه است
پس از ممنوعیت این برنامه در دستگاههای دولتی و برخی از دانشگاهها، دولت بایدن تهدید کرد که اگر ByteDance، شرکت چینی که مالک TikTok است، سهام خود را در این پلتفرم به فروش نرساند، ممنوعیت سراسری را تهدید کرد.
یوتیوب به تازگی اولویت های سال 2023 خود را منتشر کرده است که حول محور حمایت از سازندگان، استفاده از هوش مصنوعی و تقویت جامعه است.
اگر این اپلیکیشن ممنوع شود، میتواند عواقب بزرگی برای بازاریابانی داشته باشد که طی سه سال گذشته روی این پلتفرم سرمایهگذاری زیادی کردهاند.
این برنامه برای بازیهای بازاریابی ارگانیک و لحظات ویروسی مفید بوده است، که اگر بازاریابان صرفاً به پلتفرمهایی مانند اینستاگرام و فیسبوک متکی باشند که دسترسی ارگانیک به دنبالکنندگان حساب را محدود میکنند، هر دوی این موارد میتواند محدود شود.
قطعات بازاریابی
FTC در حال بررسی پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برخورد آنها با تبلیغات گمراه کننده است.
در این بین، TikTok تلاش میکند تا نگرانیهای تبلیغکنندگان را کاهش دهد تا دلارهای تبلیغاتی را بالا نگه دارد.
در حالی که بسیاری از شرکتها به سرمایهگذاری دلارهای تبلیغاتی خود در پلتفرمهای با سابقهتر ادامه میدهند، TikTok پتانسیل استفادهنشدهای برای دستیابی به مخاطبان جدیدی دارد که در پلتفرمهای دیگر نیستند. در ژانویه 2023، TikTok به 850 میلیون کاربر جهانی رسید، اگرچه 40٪ از کاربران TikTok در فیس بوک و 63٪ در توییتر نیستند.
برخی از آژانسها و برندها هزینههای تبلیغاتی TikTok خود را عقب میکشند تا ببینند اوضاع چگونه از بین میرود، در حالی که برخی دیگر به سرمایهگذاری ادامه میدهند تا تا زمانی که هنوز میتوانند به دسترسی به پلتفرم ادامه دهند.
لینکدین به تازگی اولین آکادمی پادکست خود را برای اتصال میزبان های پادکست به فرصت های برنامه نویسی و مربی راه اندازی کرده است.
شایان ذکر است که دسترسی به تبلیغات تنها نگرانی بازاریابان در مورد ممنوعیت TikTok نیست.
محبوب ترین انواع محتوا: هفت محتوایی که مخاطب شما واقعاً میخواهد در هر داده جدید از وبلاگ HubSpot ببیند.
اگرچه هزینه کلی تبلیغات اجتماعی به دلیل عدم اطمینان اقتصادی رو به کاهش است، اما TikTok شاهد افزایش 20 درصدی هزینه تبلیغات در طول سه فصل اول سال 2022 بود و برخی آژانسها گزارش دادند که 25 درصد از هزینه اجتماعی آنها فقط به تبلیغات TikTok اختصاص دارد.
آمار هوش مصنوعی: 20 نقطه داده در مورد بازاریابان هوش مصنوعی که باید در سال 2023 بدانند.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.