پرتاب اسپاگتی به دیوار دیگر آن را قطع نمی کند. برای اجرای کمپینهای کارآمد، باید کیفیت سرنخ، منابع و کانالهای فعلی را تجزیه و تحلیل کنید تا مکانهایی که همه آنها با هم تداخل دارند را پیدا کنید. اینجاست که ABM وارد میشود – به شرکتها اجازه میدهد تا کمپینهای جاری و آینده را با دقت و اتوماسیون بهتر در مقیاس اجرا کنند و در هر مرحله از قیف به نتایج هدفمند و حداکثر بازگشت سرمایه دست یابند.
بسیاری از بازاریابان هنوز از روش اسپری و دعا برای به دست آوردن سرنخ استفاده می کنند. اما در آب و هوای امروزی، رویکرد ظریف تری مورد نیاز است. امتیاز سرب “ABMified” را وارد کنید. امتیاز دهی سنتی منجر به سرنخ های بسیار جذاب اما ضعیف شده است و تیم های فروش را ناراضی کرده است. شما میخواهید مطمئن شوید که سرنخهای مناسبی را که متناسب با نمایه مشتری ایدهآل شما (ICP) از فهرست حساب هدف (TAL) شما هستند، هدف قرار میدهید.
زمانی که از بیش از یک پلتفرم برای شناسایی حسابهای هدف استفاده میکنید، تشخیص اینکه سرنخهای با کیفیت بالا از کجا میآیند، میتواند چالش برانگیز باشد. اگر تمرکز خود را با مدیریت و بهینه سازی استراتژی های تبلیغاتی خود از یک پلتفرم محدود کنید، می توانید در زمان صرفه جویی کنید، تلاش های خود را ساده کنید و نتایج را سریعتر ببینید.
3. کانال های کم خطری که کار می کنند را شناسایی کنید.
چگونه بازاریابی خود را برای شما سخت تر کنیم
همانطور که به سمت تیم های کوچکتر و همه کاره تر حرکت می کنیم، مولدهای تقاضا باید حداقل درک اولیه ای از ABM داشته باشند. این رویکرد نه تنها کارآمدتر است، بلکه در خدمت چالشهای منحصربهفرد پیش روی کسبوکارهای مدرن است. بنابراین، اگر میخواهید به تسلط برسید و رشد را افزایش دهید، زمان آن فرا رسیده است که رویکرد هدفمندتری را که ABM را با تقاضا و تولید سرنخ ترکیب میکند، بپذیرید.
با استراتژی هدفگیری خود در پیچیدگی گیر کردهاید؟ ما آن را دریافتیم – به راحتی می توان به آنچه می دانید پایبند بود. اما اگر سازگاری نداشته باشید و تکامل پیدا نکنید، ممکن است بودجه، تعداد کار و اهداف خود را از دست بدهید.
توجه کنید که لیست کانال های با کیفیت بالا با لیست کانال های سرمایه گذاری بالا در کجا همپوشانی دارد. کجا تراز می کند؟ و کجای آن نادرست تراز می شود؟
ترکیب ABM با تقاضا و تولید سرنخ فقط یک ایده خوب نیست – برای موفقیت در محیط تجاری چالش برانگیز امروزی ضروری است. با اتخاذ رویکردی هدفمندتر به برنامه های “یک به چند” خود و ترکیب آن با حجم بالاتری از سرنخ های واجد شرایط، می توانید به پیروزی های سریع و تاثیرگذاری دست یابید.
استراتژی شما باید شامل تنظیم تلاشهای بازاریابی و فروش با نیازها و ترجیحات حسابهای فردی باشد. این می تواند شامل ایجاد محتوای سفارشی، توسعه کمپین های بازاریابی شخصی، و مناسب سازی زمینه های فروش با نیازها و علایق خاص هر حساب هدف باشد.
با بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو، احتمال ظاهر شدن در مقابل مخاطبان هدف خود را هنگام جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات شما افزایش خواهید داد. توجه داشته باشید که کدام کانال ها به بیشترین منابع برای دستیابی، ایجاد و حفظ مخاطب نیاز دارند تا در بودجه صرفه جویی کنند.
4. رسیدن به اوج عملکرد.
آیا کسی در تیم شما میتواند سه منبع اصلی برتر را که به طور مداوم بیشترین حجم حسابهای با کیفیت را تولید میکنند، نام ببرند؟ اگر نه، این کار باید در اولویت باشد.
اکنون که دقیقاً می دانید کدام کانال ها ارزش سرمایه گذاری را دارند، می توانید با اطمینان تبلیغات مبتنی بر حساب را برای جذب مخاطبان هدف خود اجرا کنید. کنار هم قرار دادن آنها به شما کمک می کند تا بازدهی کمپین و نرخ تبدیل را بهینه کنید، تأثیر کوتاه مدت ایجاد کنید و نتایج بزرگتری از بالای قیف به پایین ایجاد کنید.
استراتژی فعلی شما بیشتر به کدام کانال ها متکی است؟ آیا آنها رایگان هستند یا با حداقل هزینه؟
برای جذب و تبدیل سرنخ های مناسب، باید تناسب را بر مشارکت در امتیازدهی سرنخ خود اولویت دهید. با هدف قرار دادن TAL خود و تحت فشار قرار دادن آنها برای تبدیل شدن به MQL سریعتر، می توانید به نتایج بهتری دست یابید و پایگاه مشتری خود را به راحتی رشد دهید.
2. به کیفیت بر کمیت توجه کنید.
در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.
1. امتیاز سرب خود را دقیق تنظیم کنید.
نتایج باید تقریباً فوری باشد.
ترکیب ABM با Lead Generation حیاتی است
ما می دانیم که زمان سختی است، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید به رشد کارآمد دست یابید و فروش خود را افزایش دهید. در واقع، در مواجهه با یک اقتصاد چالشبرانگیز، مهمتر این است که بازاریابی خود را برای شما سختتر کنید. برای انجام این کار، شما و تیمتان باید بیش از حد هدفمند باشید و تلاش های بازاریابی خود را شخصی سازی کنید.
و دقیقاً مانند آن، شما یک استراتژی بازاریابی کاملاً خودکار و ABMified دارید که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه ممکن را شناسایی و پرورش میدهد!
اگر می خواهید با این استراتژی حرفه ای شوید، می توانید MQL های خود را نیز خودکار کنید. کارشناسان تولید پیشرو از پلتفرمهای مبتنی بر حساب، مانند RollWorks، برای اجرای مراحل «Auto-MQL» زیر استفاده میکنند:
- عناوینی را از فهرست حساب هدف خود (TAL) شناسایی کنید که به بهترین نحو با اهداف شما مطابقت دارند
- حداقل معیارهای فعالیت را ایجاد کنید که یک سرنخ به عنوان یک MQL در بین کانال های پولی هدف شناسایی شده قبلی واجد شرایط شود.
- امتیازدهی خودکار سرنخ را تنظیم کنید که این دو عامل را در نظر بگیرد
از رسانه های اجتماعی گرفته تا بازاریابی ایمیلی گرفته تا تبلیغات PPC، مهم است که از کانال های مناسب برای دستیابی به مخاطبان هدف خود در جایی که بیشتر فعال هستند استفاده کنید. این شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می شود.
در اینجا، ما پنج راه را بررسی می کنیم که می توانید بازاریابی خود را برای شما سخت تر کنید.
قدیمی اما خوب، درست است؟
شما می خواهید با تخصیص مجدد بودجه به کانال های با عملکرد بالاتر بر اساس داده های عملکرد متقابل، سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانید.