حقیقت این است، در حالی که بازاریابان درک و مشارکت نسلهای جوانتر در حال تکامل را چالشبرانگیز میدانند، Boomers واضح است.
جستجوی آنلاین دومین گزینه برای دستیابی به بیبی بومرها است. در حالی که این کانال همچنین یک کانال برتر کشف محصول در بین نسلها است، Boomers به طور متفاوتی جستجو میکند.
بومرزها خرید خرده فروشی را بیش از هر نسل دیگری ترجیح می دهند
Boomers ممکن است منحصر به فرد ترین باشد، اما هر نسل روش خاص خود را برای تعامل با برندها و محتوای آنها دارد.
بیش از هر نسل دیگری، بومرها ترجیح میدهند محصولات جدید را از طریق تبلیغات تلویزیونی کشف کنند، که اغلب در آنجا محصولات جدید را کشف میکنند.
بنابراین دقیقاً چه چیزی باعث میشود مخاطب 65+ دسترسی به آن را سخت کند؟ به طور خلاصه، بیشتر تلاشهای بازاریابی که Gen Z، Millennials یا Gen X را هدف قرار میدهند، احتمالاً تا حدودی به هر سه نسل میرسند – در حالی که رونقها را در تاریکی رها میکند.
بنابراین واقعاً کجا می توانید به بیبی بومرهای گریزان برسید؟
3 کانال بازاریابی برتر برای دستیابی به افراد پررونق
تبلیغات تلویزیونی درایو Boomer Discovery Product
برای مثال، بازاریابها میتوانند با تبلیغات در رسانههای اجتماعی، سرویسهای پخش جریانی و یوتیوب به طور موثر به سه نسل جوان دسترسی پیدا کنند – اما این کار برای دستیابی به Boomers که با رنگ زرد در زیر نشان داده شده است، بسیار بد است.
ممکن است فکر کنید دسترسی به بومرها سخت ترین است زیرا همیشه در اینترنت نیستند، اما نظرسنجی ما از بیش از 1000 مصرف کننده نشان می دهد که بیش از دو سوم بومرها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. علاوه بر این، جستجوی آنلاین یکی از رایجترین راههای کشف محصولات جدید است.
به نظر شما دسترسی به کدام نسل با محتوای بازاریابی سخت تر است؟
در حالی که دو نسل فوق فوق العاده منحصر به فرد هستند، هیچکدام از این دو نیستند. داده هایی که اخیرا پیدا کردیم ممکن است شما را شگفت زده کند.
با توجه به جدیدترین نظرسنجی ما از 1200+ بازاریاب، مشخص شد که دسترسی به بیبی بومرز (سن 55+) سخت ترین است:
همه نسلهای دیگر به شدت از تلفنهای خود برای خرید آنلاین استفاده میکنند، در حالی که اکثر مردم بوم از رایانههای خود استفاده میکنند.
از آنجایی که بومرها قدیمیترین نسل هستند و حتی ممکن است قدرت خرید بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند، فکر میکنید ما آنها را میشناسیم – و اینکه کجا برای آنها بازاریابی کنیم – تا به حال به خوبی میدانیم. درست؟
برای بهروز نگه داشتن شما در مورد چگونگی تغییر عادتهای خرید هر نسل در طول زمان، سالی دو بار نظرسنجی گرایشهای مصرفکننده را اجرا میکنیم. برای جزئیات بیشتر عادات خرید بومرها، همراه با هر نسل دیگر، گزارش کامل روندهای مصرف کننده ما را بررسی کنید.
آیا Gen Z است که در TikTok پنهان شده و در حال کاوش در جهان های مجازی مانند Roblox است؟ یا هزاره هایی که بسیاری از نسل های دیگر فکر می کنند مشغول «ترک بی سر و صدا» هستند؟
چرا؟ همه چیز به این برمی گردد که بومرها دوست دارند محصولات را کشف و خریداری کنند، که در مقایسه با نسل های دیگر مانند انگشت شست دردناک خودنمایی می کند.
چگونه عادات خرید بومرها متفاوت است
یکی دیگر از کانالهای کشف محصول رایج و بسیار ترجیحی برای Boomers در فروشگاههای خردهفروشی است. 44 درصد از بومرها در 3 ماه گذشته محصولات جدیدی را در فروشگاه ها پیدا کرده اند و 37 درصد از آنها می گویند که این روش ترجیحی آنهاست. هر دو اعداد بالاترین نسبت به هر نسل دیگر هستند.
همگام با روند مصرف کننده
فقط 17 درصد از بومرها در 3 ماه گذشته محصولی را در رسانه های اجتماعی کشف کرده اند. این میزان برای سرویسهای استریم مانند نتفلیکس به ۱۳ درصد کاهش مییابد و برای تبلیغات YouTube به ۸ درصد کاهش مییابد. در مقایسه، اینها یکی از بهترین کانال ها برای رسیدن به Gen Z، Millennials و Gen X هستند.