چگونه با استفاده از Ubersuggest تحقیق کلمات کلیدی B2B انجام دهیم
انتشار: اسفند 10، 1401
بروزرسانی: 03 تیر 1404

چگونه با استفاده از Ubersuggest تحقیق کلمات کلیدی B2B انجام دهیم

حالا که متوجه حجم جستجو شدیم، بیایید ترافیک پشت این کلمات کلیدی و مشابه را ببینیم.

خبر خوب این است که از برخی جهات، بهترین شیوه های شما ثابت می ماند.

این امر به ویژه در دنیای B2B صدق می کند، جایی که معمولاً مدت زمان بیشتری طول می کشد تا تبدیل انجام شود و مشتری متوسط \u200b\u200bشما اطلاعات بیشتری از جایگاه خاص خود دارد.

ابتدا Ubersuggest را باز کنید. در داشبورد، روی Keyword Research کلیک کنید. از آنجا، ما به نمای کلی کلمات کلیدی برای «پوشش فعال» نگاه خواهیم کرد.

Ubersuggest نمای کلی کلمه کلیدی برای این اصطلاح "پوشیدن فعال".

درایو متفاوتی برای معامله وجود دارد. برای به دست آوردن قصد خریدار آنها باید رویکرد متفاوتی در پیش بگیرید.

ببینید چه کسانی را می توانید در همان ابتدای «جستجوی عمومی»، به نام مرحله آگاهی، جمع آوری کنید. به هر حال، یک اینفلوئنسر B2B قبل از بازدید از سایت یک برند به طور متوسط \u200b\u200b12 جستجو انجام می دهد.

میانگین جستجوهای انجام شده قبل از تعامل.

دانستن نقاط فروش منحصر به فرد خود و اینکه رقبای شما در کجا رشد می کنند به شما کمک می کند کلمات کلیدی B2B خود را تنظیم کنید. همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه با قیف فروش و بازاریابی B2B حرکت کنید.

این روشی است که ما تجزیه و تحلیل رقبا را انجام خواهیم داد.

فرض کنید در حال بازاریابی یک برند اکتیو لباس هستید و آماده ایجاد استراتژی محتوای B2B خود هستید. در این مورد، مشتریان بالقوه شما ممکن است متفاوت باشند. شاید شما به دنبال دریافت یک تیم ورزشی محلی یا برنامه دو و میدانی کالج برای خرید محصول خود هستید. یا، شاید یک کسب و کار محلی بخواهد وسایل سفارشی را برای کارکنان خود به عنوان هدیه قدردانی از کارمندان دریافت کند.

بنابراین، ما می دانیم مشتری ایده آل شما چیست و به دنبال چه چیزی است، و همچنین برخی از ایده های کلیدواژه ای که ممکن است کارساز باشند. بعدش چی پیش میاد؟

اکنون می دانید که Ubersuggest چگونه می تواند برای نیازهای تحقیق و تولید محتوا کار کند. زمان آن فرا رسیده است که با تصمیم گیرندگان خود تماس بگیرید تا معامله را ببندید.

بعد از اینکه کلمات کلیدی خود را پیدا کردید چه کاری باید انجام دهید؟

توجه داشته باشید که با عبارات برجسته ای مانند "لباس اکتیو زنانه"، "شلوارهای اکتیو برای زنان" و "تاپ لباس های فعال زنانه"، پرسش های بالا بیشتر بر روی لباس های اکتیو طراحی شده برای زنان متمرکز هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید بخشی از صفحه فرود خود را به سمت برجسته کردن این نوع اقلام تنظیم کنید تا بلافاصله آگاهی خریداران را جلب کنید.

علاوه بر این، با اجرای مناسب کلمات کلیدی در زمینه هایی مانند نشانه گذاری طرحواره مانند سوالات متداول یا لیست قیمت برای تجارت الکترونیک، می توانید هر دو فهرست بهینه تر و مفیدتری داشته باشید. از Ubersuggest یا AnswerThePublic برای مشخص کردن سوالاتی که تصمیم گیرندگان هدف شما ممکن است داشته باشند، استفاده کنید. (نکته: آنها قبلاً آنها را جستجو می کنند و این ابزارها به شما نشان می دهند که آنها چه هستند.)

این بخشی از دلیل این است که تبدیل معمولی B2B شما طولانی تر می شود. تفاوت زیادی بین خرید یک جفت جوراب در مقابل سرمایه گذاری در یک مجموعه نرم افزاری برای کل شرکت وجود دارد.

با بینش هایی در مورد نحوه عملکرد رقبا، خواهید دید که فرصت هایی را که می توانید به نفع خود بفروشید، از دست می دهند. اگر رقبای شما در زمینه هایی که برند شما نیز می تواند روی آن سرمایه گذاری کند، عملکرد خوبی دارند، می توانید مشخص کنید که کجا به استراتژی خود اضافه کنید.

نیاز به الهام دارید؟ به یاد داشته باشید که هر مرحله از سفر خریدار، از آگاهی تا تصمیم نهایی، چگونه جریان دارد:

خریداران سفر می کنند.

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو - باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی - استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

با دانستن اینکه روی چه کلمات کلیدی باید تمرکز کنید، می توانید کلمات کلیدی را فیلتر کنید و موضوعاتی را که با سفر خریدار همراه هستند پیوند دهید.

اگر این سوالات را در طول تحقیق کلمه کلیدی B2B خود در نظر نگیرید، برای رسیدن به اهداف سئوی خود زمان سختی خواهید داشت.

تحقیق کلمات کلیدی B2B به شما کمک می کند تا بر تصمیم گیرندگان در دست غلبه کنید، اما این می تواند مشکل باشد.

اگر بازاریابی محتوای B2B را امتحان کرده اید، آیا با آن شروع کرده اید؟ تحقیق کلمه کلیدی B2B?

مشاوره با نیل پاتل

بنابراین، بر اساس پرس و جوهایی که در مورد جایگاه شما اعمال می شود، می توانید با راه حلی برای نقاط دردناک مخاطبان بالقوه خود را به دست آورید.

محصول خود را بشناسید، سپس به سمت درک بازار و رقابت خود حرکت کنید تا بهترین فهرست کلمات کلیدی B2B را بسازید.

اگر شما یک برند پوشاک فعال مانند Fabletics یا Lululemon هستید، Gymshark و Nike از بزرگترین رقبای شما هستند.

Ubers پیشنهاد کلمات کلیدی برای "پوشیدن فعال".

در حالی که راه های زیادی برای انجام تحقیقات کلیدواژه B2B وجود دارد، اجازه دهید شما را با Ubersuggest شروع کنم.

تفاوت همیشه آنقدر بزرگ نیست، اما با این حال، خریداران B2B رفتار متفاوتی دارند.

بنابراین، به ویژه برای B2B، باید دقیق تر عمل کنید. کلمه کلیدی مانند "لباس فعال قابل تنظیم به صورت عمده" شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد تا برای آن مشتری تجاری که می خواهد پیراهن هایی با نام تمام کارکنان خود روی آنها باشد، جذابیت بیشتری داشته باشید.

اینجاست که تحقیقات کلمات کلیدی با استفاده از ابزاری مانند Ubersuggest وارد می شود.

این جستجو به ما نشان می دهد که نایک در چه موقعیتی قرار گرفته است و کلمات کلیدی بر آنها غالب است.

اگر می خواهید یک استراتژی سئو B2B قوی داشته باشید، این نکات سریع را دنبال کنید:
1. تحقیقات کلیدواژه B2B را انجام دهید. (نکته: از Ubersuggest برای کمک به دریافت نتایج ارزشمند استفاده کنید.)
2. آنچه برای تصمیم گیرندگان هدف شما اهمیت دارد را درک کنید و آنها را از طریق قیف فروش خود پرورش دهید.
3. سایت خود را برای هدف قرار دادن مخاطب ایده آل خود از طریق جنبه های به روز رسانی مانند توضیحات متا و پیوند داخلی بهینه کنید.
4. از کلمات کلیدی B2B، محتوایی را فرموله کنید تا خود را به عنوان پاسخی به نیازهای مخاطبان خود قرار دهید.
5. محتوای خود را تبلیغ کنید و مخاطبان و اعتبار دامنه خود را از طریق بک لینک افزایش دهید.

نتیجه

به دست آوردن زمین در طاقچه شما کمک خواهد کرد. از تجزیه و تحلیل رقبای خود در مورد کلمات کلیدی B2B هدف خود، از خود بپرسید: کجا ایستاده اید؟ چگونه می توانید خریداران را به گونه ای که رقبای شما رضایت ندارند راضی کنید؟

یک ضرب المثل گرافیکی "چگونه با استفاده از Ubersuggest تحقیق کلمات کلیدی B2B انجام دهیم."

من این تاکتیک را توصیه می کنم – نگاشت کلمات کلیدی و موضوعات خود در مراحل مناسب – برای افزایش فروش B2B. اگر در زمان مناسب با تصمیم گیرندگان درست همسو شوید، تقریباً بی ایراد به نظر می رسد.

حداقل در حال حاضر، احتمال اینکه بخواهید با نایک یا لولولمون برای فروش هودی و شلوار ورزشی خود رقابت کنید بسیار کم است.

قرار دادن کلمات کلیدی B2B SEO در استراتژی خود، گامی اساسی در جلب توجه و نفوذ برندهایی است که هدف آن هستید.

این بهترین ابزاری است که برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی B2B پیدا کرده ام، و این را فقط به این دلیل نمی گویم که آن را ایجاد کرده ام. این عبارات مرتبط و کلمات کلیدی دم بلندی را نشان می دهد که مردم هر روز در جستجوی آنلاین آنها هستند.

با بازاریابی B2B، شما بر تصمیم گیرندگان مختلف مانند رهبر تیم، مدیر یا حتی مدیر عامل تمرکز می کنید. با بازاریابی B2C، تنها تصمیم گیرنده ای که نگران آن هستید مشتری است.

سئو سرنخ های ارزشمندی ایجاد می کند و پیدا کردن شما را برای خریداران بالقوه آسان تر می کند. هنگامی که آنها در حال جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط با شما هستند، به لطف تاکتیک های SEO مانند استفاده از کلمات کلیدی B2B SEO، احتمال بیشتری وجود دارد که در نتایج جستجوی آنها ظاهر شوید.

چگونه یک استراتژی سئو B2B ایجاد کنم؟

منبع: گوگل

به برخی از این کلمات کلیدی دم دراز که از کلمه کلیدی "فعال لباس" ساخته شده اند نگاه کنید. بسته به ارزش سئوی آنها، می توانید از این نتایج برای توسعه استراتژی کلمه کلیدی B2B خود استفاده کنید.

حالا چی؟

بله، سئو یک تاکتیک ارزشمند برای جلب نظر خریداران است. دید ارگانیک خوب در سرتاسر قیف فروش، یک تکنیک آزمایش شده و واقعی برای افزایش رشد و به نوبه خود، علاقه است.

چرا سئو برای B2B مهم است؟ یک تماس رزرو کنید



منبع

کلمات کلیدی مناسب به این معنی است که افراد می توانند هنگام جستجوی محصولات و خدماتی مانند شما، شما را پیدا کنند.

برای پر کردن لیست کلمات کلیدی B2B SEO، از ابزار تجسم کلمه کلیدی استفاده کنید تا عبارات طولانی را پیدا کنید که متناسب با جایگاه شما باشد تا بر خریدار تأثیر بگذارد.

Ubersuggest بصری کلمه کلیدی برای این اصطلاح "پوشیدن فعال".

منبع: HubSpot

کلیدواژه هایی مانند «ست لباس های سفارشی»، «لباس اکتیو سفارشی برای مردان» یا «لباس اکتیو سفارشی» مرتبط هستند و احتمالاً تصمیم گیرندگان این شرکت ها را به حداقل نگاه کردن به صفحات محصول شما تبدیل می کنند.

این مانند یک طناب نجات از موتورهای جستجو است. از داده ها به صورت استراتژیک برای تنظیم لیست کلمات کلیدی B2B خود استفاده کنید.

از آن ها برای بهینه سازی های درون صفحه در توضیحات متا یا کپی بدنه استفاده کنید.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

با تحقیقات کلمات کلیدی B2B و B2C، کاربر یا مشتری ایده آل شما باید در مرکز کاری باشد که انجام می دهید.

چرا این برای دنیای B2B مرتبط است؟ هدف شما، همان B2C، این است که صفحات و محتوای خود را در مقابل مشتریان مناسب قرار دهید. در این مورد، می بینید که بسیاری از کلیدواژه های "پایه" Activewear تحت سلطه برخی از بزرگترین نام ها در این زمینه هستند.

کلمات کلیدی مناسب مطمئن می شوند که این خریداران B2B ابتدا لیست های شما را می بینند.

در اینجا، ما موقعیت یابی Gymshark و اینکه کدام کلمات کلیدی بر آنها تسلط دارند را می بینیم.

Ubersuggest نمای کلی کلمه کلیدی برای این اصطلاح "پوشیدن فعال".

اما پاسخ همیشه یکسان است: "محتوا مهم است."

صرف زمان برای درست کردن آن برای رشد بلندمدت بسیار مهم است.

چگونه Ubersuggest به فرآیند تحقیق کلمات کلیدی B2B شما کمک می کند

همانطور که در بالا می بینید، گزینه های تقریبا نامحدودی برای تقویت استراتژی کلمات کلیدی B2B خود خواهید داشت. گزینه ها بر اساس آنچه کاربران واقعی در Google تایپ می کنند است.

این مراحل را برای استراتژی کلمه کلیدی B2B خود دنبال کنید و به پاسخی برای آنچه برای خریدارتان اهمیت دارد تبدیل شوید.

سوالات متداول

آیا سئو برای B2B کار می کند؟

یکی دیگر از راه های سریع برای بهینه سازی برای کلمات کلیدی هدف، ساختار پیوندهای داخلی خود به گونه ای است که مرکز محتوا در سایت شما برای قطعات مرتبط با کلمات کلیدی بازاریابی B2B شما ایجاد کند.

هدف با تاکتیک های محتوای B2B این است که خود را به عنوان پاسخی که تصمیم گیرندگان نیاز دارند قرار دهید.

با کلمات کلیدی بازاریابی B2B که تصمیم گیرندگان هدف شما را به سمت قیف می کشد، خود را برای موفقیت آماده کنید. چه چیزی یک کلمه کلیدی B2B را از B2C متمایز می کند؟ همیشه به آن هدف جستجو فکر کنید.

برای اینکه هوشمندانه تر و سخت تر کار نکنید، مطمئن شوید که کلمات کلیدی B2B شما بر اساس رقابت و حجم جستجو سئو پیشرو هستند. که با یک سنگ سئو دو پرنده را می کشد.

Ubersuggest نمای کلی کلمه کلیدی برای این اصطلاح "پوشیدن فعال".
Ubersuggest تحقیق کلمه کلیدی برای این اصطلاح "پوشیدن فعال".

تا جایی که کلمات کلیدی سئو B2B بیشتری را در محتوای خود وارد کنید، مطمئن شوید که محتوا مستقیماً با کلمات کلیدی B2B هدف فعلی شما مرتبط است.

شما فرصت های کلمه کلیدی خود را می دانید. وقت آن است که آنها را سر کار بگذارید.

با استفاده از مثال قبلی، اگر می دانید که ژاکت های زیپ آپ بر اساس MSV محبوب هستند، یا به دلیل هدف جستجو دارای نرخ تبدیل بالایی هستند، می توانید شروع به ساختن محتوا کنید و صفحات محصولی که کت های زیپ آپ سفارشی شده را نشان می دهند، بخشی از پیشنهادات شرکت شما هستند.

بنابراین، چگونه می دانید که کدام کلمات کلیدی منجر به تبدیل می شوند؟ یا اگر در وهله اول ارزش هدف قرار دادن را دارند؟

از آنجایی که این کلمات کلیدی B2B در یک نوع کلمه کلیدی محصولات یا خدمات قرار می گیرند، به خاطر داشته باشید که تعامل شما با تصمیم گیرنده شما عمدتاً معاملاتی خواهد بود.

اکنون که می دانید چگونه با استفاده از Ubersuggest تحقیق کلمات کلیدی B2B را انجام دهید، می توانید فرصت های پنهان را برای برند خود باز کنید.

بیایید آن را امتحان کنیم و ببینیم چگونه برای شما کار می کند.

تحقیقات کلیدواژه B2B در مقابل B2C

آنها را با ترکیبی از کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی بذر جذب کنید. کلمات کلیدی Seed نقطه شروعی برای باز کردن قفل کلمات کلیدی طولانی در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی هستند (یعنی همان چیزی است که شما در Ubersuggest برای تولید ایده تایپ می کنید).

بنابراین، با معرفی برند فعال لباس شما به شرکتی که به دنبال سفارش سفارشی انبوه است، می توانید بر اهمیت طراحی و مواد با کیفیت بالا تأکید کنید. اینها مهمترین نکات دردناک این مشتری است:

  1. اطمینان حاصل کنید که همه نام های سفارشی شده را به درستی دریافت کرده اید.
  2. اطمینان حاصل کنید که آنها تجهیزات سفارشی دارند که برای دوام ساخته شده اند.

بنابراین، شما یک لیست کلمات کلیدی B2B می خواهید که منجر به تبدیل شود.

برای برآوردن نیازهای منحصر به فرد آنها، باید تخصص خود را نه تنها در طاقچه، بلکه در نقاط دردناک آن طاقچه نشان دهید. این به معنای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای محتوا و صفحات است. برای الهام بخشیدن به تحقیقات کلمه کلیدی B2B خود، از خود بپرسید:

  • چه نوع مشاغلی را هدف قرار می دهم؟ تیم های آنها چقدر بزرگ هستند؟ آیا آنها در صنایعی هستند که من می توانم در آنها شکوفا شوم؟
  • آیا من در تلاش برای رسیدن به مشاغل در سطح اجرایی، مدیر یا کارمند هستم؟
  • از میان تصمیم گیرندگانی که من هدف آنها هستم، با چه چالش هایی روبرو هستند؟ چگونه سیستم فعلی آنها آنها را شکست می دهد؟

آنها احتمالاً شما را از طریق ترکیبی از جستجوهای مارک دار و غیر مارکی قبل از تعامل با برند شما پیدا خواهند کرد.

در زیر می توانید یک نقطه لمسی کاربرپسند مرکز محتوایی را که در صفحه فرود خود دارم مشاهده کنید:

نیل پاتل کیست؟

تحقیقات کلمات کلیدی شما به شما نشان می دهد که چه موضوعاتی خریداران را تحت تأثیر قرار می دهد و محتوایی که ایجاد می کنید به تبدیل زمین کمک می کند.

هنگامی که با تاکتیک های سئوی خود، کسب وکارها در مقابل مشتریان را هدف قرار می دهید، فرمول های مختلفی به کار می روند.