
بروزرسانی: 03 تیر 1404
چگونه با استفاده از Ubersuggest تحقیق کلمات کلیدی B2B انجام دهیم
حالا که متوجه حجم جستجو شدیم، بیایید ترافیک پشت این کلمات کلیدی و مشابه را ببینیم.
خبر خوب این است که از برخی جهات، بهترین شیوه های شما ثابت می ماند.
این امر به ویژه در دنیای B2B صدق می کند، جایی که معمولاً مدت زمان بیشتری طول می کشد تا تبدیل انجام شود و مشتری متوسط \u200b\u200bشما اطلاعات بیشتری از جایگاه خاص خود دارد.
ابتدا Ubersuggest را باز کنید. در داشبورد، روی Keyword Research کلیک کنید. از آنجا، ما به نمای کلی کلمات کلیدی برای «پوشش فعال» نگاه خواهیم کرد.

درایو متفاوتی برای معامله وجود دارد. برای به دست آوردن قصد خریدار آنها باید رویکرد متفاوتی در پیش بگیرید.
ببینید چه کسانی را می توانید در همان ابتدای «جستجوی عمومی»، به نام مرحله آگاهی، جمع آوری کنید. به هر حال، یک اینفلوئنسر B2B قبل از بازدید از سایت یک برند به طور متوسط \u200b\u200b12 جستجو انجام می دهد.

دانستن نقاط فروش منحصر به فرد خود و اینکه رقبای شما در کجا رشد می کنند به شما کمک می کند کلمات کلیدی B2B خود را تنظیم کنید. همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه با قیف فروش و بازاریابی B2B حرکت کنید.
این روشی است که ما تجزیه و تحلیل رقبا را انجام خواهیم داد.
فرض کنید در حال بازاریابی یک برند اکتیو لباس هستید و آماده ایجاد استراتژی محتوای B2B خود هستید. در این مورد، مشتریان بالقوه شما ممکن است متفاوت باشند. شاید شما به دنبال دریافت یک تیم ورزشی محلی یا برنامه دو و میدانی کالج برای خرید محصول خود هستید. یا، شاید یک کسب و کار محلی بخواهد وسایل سفارشی را برای کارکنان خود به عنوان هدیه قدردانی از کارمندان دریافت کند.
بنابراین، ما می دانیم مشتری ایده آل شما چیست و به دنبال چه چیزی است، و همچنین برخی از ایده های کلیدواژه ای که ممکن است کارساز باشند. بعدش چی پیش میاد؟
اکنون می دانید که Ubersuggest چگونه می تواند برای نیازهای تحقیق و تولید محتوا کار کند. زمان آن فرا رسیده است که با تصمیم گیرندگان خود تماس بگیرید تا معامله را ببندید.
بعد از اینکه کلمات کلیدی خود را پیدا کردید چه کاری باید انجام دهید؟
توجه داشته باشید که با عبارات برجسته ای مانند "لباس اکتیو زنانه"، "شلوارهای اکتیو برای زنان" و "تاپ لباس های فعال زنانه"، پرسش های بالا بیشتر بر روی لباس های اکتیو طراحی شده برای زنان متمرکز هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید بخشی از صفحه فرود خود را به سمت برجسته کردن این نوع اقلام تنظیم کنید تا بلافاصله آگاهی خریداران را جلب کنید.
علاوه بر این، با اجرای مناسب کلمات کلیدی در زمینه هایی مانند نشانه گذاری طرحواره مانند سوالات متداول یا لیست قیمت برای تجارت الکترونیک، می توانید هر دو فهرست بهینه تر و مفیدتری داشته باشید. از Ubersuggest یا AnswerThePublic برای مشخص کردن سوالاتی که تصمیم گیرندگان هدف شما ممکن است داشته باشند، استفاده کنید. (نکته: آنها قبلاً آنها را جستجو می کنند و این ابزارها به شما نشان می دهند که آنها چه هستند.)
این بخشی از دلیل این است که تبدیل معمولی B2B شما طولانی تر می شود. تفاوت زیادی بین خرید یک جفت جوراب در مقابل سرمایه گذاری در یک مجموعه نرم افزاری برای کل شرکت وجود دارد.
با بینش هایی در مورد نحوه عملکرد رقبا، خواهید دید که فرصت هایی را که می توانید به نفع خود بفروشید، از دست می دهند. اگر رقبای شما در زمینه هایی که برند شما نیز می تواند روی آن سرمایه گذاری کند، عملکرد خوبی دارند، می توانید مشخص کنید که کجا به استراتژی خود اضافه کنید.
نیاز به الهام دارید؟ به یاد داشته باشید که هر مرحله از سفر خریدار، از آگاهی تا تصمیم نهایی، چگونه جریان دارد:

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو - باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی - استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
با دانستن اینکه روی چه کلمات کلیدی باید تمرکز کنید، می توانید کلمات کلیدی را فیلتر کنید و موضوعاتی را که با سفر خریدار همراه هستند پیوند دهید.
اگر این سوالات را در طول تحقیق کلمه کلیدی B2B خود در نظر نگیرید، برای رسیدن به اهداف سئوی خود زمان سختی خواهید داشت.
تحقیق کلمات کلیدی B2B به شما کمک می کند تا بر تصمیم گیرندگان در دست غلبه کنید، اما این می تواند مشکل باشد.
اگر بازاریابی محتوای B2B را امتحان کرده اید، آیا با آن شروع کرده اید؟ تحقیق کلمه کلیدی B2B?

بنابراین، بر اساس پرس و جوهایی که در مورد جایگاه شما اعمال می شود، می توانید با راه حلی برای نقاط دردناک مخاطبان بالقوه خود را به دست آورید.
محصول خود را بشناسید، سپس به سمت درک بازار و رقابت خود حرکت کنید تا بهترین فهرست کلمات کلیدی B2B را بسازید.
اگر شما یک برند پوشاک فعال مانند Fabletics یا Lululemon هستید، Gymshark و Nike از بزرگترین رقبای شما هستند.

در حالی که راه های زیادی برای انجام تحقیقات کلیدواژه B2B وجود دارد، اجازه دهید شما را با Ubersuggest شروع کنم.
تفاوت همیشه آنقدر بزرگ نیست، اما با این حال، خریداران B2B رفتار متفاوتی دارند.
بنابراین، به ویژه برای B2B، باید دقیق تر عمل کنید. کلمه کلیدی مانند "لباس فعال قابل تنظیم به صورت عمده" شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد تا برای آن مشتری تجاری که می خواهد پیراهن هایی با نام تمام کارکنان خود روی آنها باشد، جذابیت بیشتری داشته باشید.
اینجاست که تحقیقات کلمات کلیدی با استفاده از ابزاری مانند Ubersuggest وارد می شود.
این جستجو به ما نشان می دهد که نایک در چه موقعیتی قرار گرفته است و کلمات کلیدی بر آنها غالب است.
اگر می خواهید یک استراتژی سئو B2B قوی داشته باشید، این نکات سریع را دنبال کنید:
1. تحقیقات کلیدواژه B2B را انجام دهید. (نکته: از Ubersuggest برای کمک به دریافت نتایج ارزشمند استفاده کنید.)
2. آنچه برای تصمیم گیرندگان هدف شما اهمیت دارد را درک کنید و آنها را از طریق قیف فروش خود پرورش دهید.
3. سایت خود را برای هدف قرار دادن مخاطب ایده آل خود از طریق جنبه های به روز رسانی مانند توضیحات متا و پیوند داخلی بهینه کنید.
4. از کلمات کلیدی B2B، محتوایی را فرموله کنید تا خود را به عنوان پاسخی به نیازهای مخاطبان خود قرار دهید.
5. محتوای خود را تبلیغ کنید و مخاطبان و اعتبار دامنه خود را از طریق بک لینک افزایش دهید.
نتیجه
به دست آوردن زمین در طاقچه شما کمک خواهد کرد. از تجزیه و تحلیل رقبای خود در مورد کلمات کلیدی B2B هدف خود، از خود بپرسید: کجا ایستاده اید؟ چگونه می توانید خریداران را به گونه ای که رقبای شما رضایت ندارند راضی کنید؟

من این تاکتیک را توصیه می کنم – نگاشت کلمات کلیدی و موضوعات خود در مراحل مناسب – برای افزایش فروش B2B. اگر در زمان مناسب با تصمیم گیرندگان درست همسو شوید، تقریباً بی ایراد به نظر می رسد.
حداقل در حال حاضر، احتمال اینکه بخواهید با نایک یا لولولمون برای فروش هودی و شلوار ورزشی خود رقابت کنید بسیار کم است.
قرار دادن کلمات کلیدی B2B SEO در استراتژی خود، گامی اساسی در جلب توجه و نفوذ برندهایی است که هدف آن هستید.
این بهترین ابزاری است که برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی B2B پیدا کرده ام، و این را فقط به این دلیل نمی گویم که آن را ایجاد کرده ام. این عبارات مرتبط و کلمات کلیدی دم بلندی را نشان می دهد که مردم هر روز در جستجوی آنلاین آنها هستند.
با بازاریابی B2B، شما بر تصمیم گیرندگان مختلف مانند رهبر تیم، مدیر یا حتی مدیر عامل تمرکز می کنید. با بازاریابی B2C، تنها تصمیم گیرنده ای که نگران آن هستید مشتری است.
سئو سرنخ های ارزشمندی ایجاد می کند و پیدا کردن شما را برای خریداران بالقوه آسان تر می کند. هنگامی که آنها در حال جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط با شما هستند، به لطف تاکتیک های SEO مانند استفاده از کلمات کلیدی B2B SEO، احتمال بیشتری وجود دارد که در نتایج جستجوی آنها ظاهر شوید.
منبع: گوگل
به برخی از این کلمات کلیدی دم دراز که از کلمه کلیدی "فعال لباس" ساخته شده اند نگاه کنید. بسته به ارزش سئوی آنها، می توانید از این نتایج برای توسعه استراتژی کلمه کلیدی B2B خود استفاده کنید.
حالا چی؟
بله، سئو یک تاکتیک ارزشمند برای جلب نظر خریداران است. دید ارگانیک خوب در سرتاسر قیف فروش، یک تکنیک آزمایش شده و واقعی برای افزایش رشد و به نوبه خود، علاقه است.
یک تماس رزرو کنید