ما می خواهیم پیوندهایی برای هدایت افراد بیشتر به محتوای شما و بالا بردن شما در SERP ها وجود داشته باشد. این فقط تعداد لینک ها نیست. همه چیز از متن لنگر شما گرفته تا جایی که پیوندها از آن می آیند مهم هستند.
محتوای قابل پیوند دارایی های قابل اشتراک گذاری، راهنماهای قطعی یا قطعات مبتنی بر داده خواهد بود.
محتوای شما معامله شما برای بک لینک است.
قبل از دستیابی به خدمات لینک سازی سازمانی، از Ubersuggest برای انجام ممیزی سایت استفاده کنید.
وضعیت سلامت سئو و بک لینک شما به شما نشان می دهد که از کجا باید شروع کنید تا فرصت های پنهان را به حداکثر برسانید.
نتیجه
معمولاً چگونه در مورد لینک بیلدینگ اقدام می کنید؟ آیا به استفاده از Ubersuggest برای آسانتر کردن فرآیند فکر کردهاید؟ در نظرات به من اطلاع دهید.
استراتژی زارا برای ایجاد لینک مقیاسپذیر، با بک لینکهای قابل توجهی که از سایتهایی مانند لینکدین، یوتیوب و اپل میآیند، جایگاه شگفتانگیزی برای آنها به ارمغان آورده است.
ایجاد محتوای قابل پیوند یک امر ضروری است.
همیشه باید مراقب راه های جدید برای به دست آوردن بک لینک باشید.
یک استراتژی چند وجهی برای ایجاد لینک سازمانی به شما کمک می کند تا برنامه منحصر به فرد مورد نیاز برای مدیریت و مدیریت کنید
به عنوان مثال، شرکتهای سازمانی با برندهای به هم پیوسته معمولاً هر کدام حضور آنلاین و وبسایت خود را دارند.
خدمات لینک بیلدینگ سازمانی همچنین می تواند به شما کمک کند تا وب سایت های دیگری را برای شراکت در وبلاگ مهمان پیدا کنید و یک بک لینک از خودتان ایجاد کنید.
جادوی طرح یک صفحه ای دامنه برند شما را در بر می گیرد و همه پیوندهایی را که توضیح می دهند چرا کاری را انجام می دهید به هم متصل می کند (اگر تجربه کاربری خوبی نیز ارائه دهید، امتیاز پاداش).
من حتی نشان خواهم داد که چگونه یک ابزار SEO مانند Ubersuggest می تواند روند را آسان تر کند.
توضیح دهنده سریع لینک سازی
از آنجایی که گوگل اغلب الگوریتم خود را تنظیم می کند، لینک بیلدینگ مقیاس پذیر به ساخت برند شما (و افزونه های برند جدید)، به دست آوردن ترافیک بیشتر و همچنین افزایش اعتبار، رتبه و اعتماد کمک می کند.
بیایید به چند روش برای نزدیک شدن به ایجاد پیوند سازمانی با استفاده از Ubersuggest نگاه کنیم تا به جنبههای این فرآیند کمک کند.
1. فرصت های بک لینک را شناسایی کنید
این تاکتیک ها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است.
Fabletics از منظر تجارت الکترونیک با این کار بسیار عالی عمل می کند.
اینها وبسایتهایی با امتیازهای اعتبار دامنه تقریباً عالی و اقتدار صفحه بالا هستند.
اگر به ایده های بیشتری نیاز دارید، این بیش از 50 منبع لینک بیلدینگ باور نکردنی را مرور کنید تا به اهداف لینک سازی خود برسید.
ایده این است که سایت هایی را که محتوای سایت شما را دوست دارند یا به آن اعتماد دارند، تقویت کنید.
اگر به دنبال راه بهتری برای ایجاد پیوند در سطح سازمانی هستید، اجازه دهید چند استراتژی برای استفاده به شما نشان دهم.
آنها رایج ترین کلمات کلیدی را به اشتراک می گذارند. بنابراین، به عنوان زارا، استراتژی من این است که ببینم کلمات کلیدی رایج آنها چیست و چگونه با میلیون ها بک لینک مرتبط با سایت آنها مرتبط است.
این اساساً کاری است که ما اینجا انجام می دهیم.
برای داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قاتل، شما دارای تشخیص نام، دسترسی، بودجه بیشتر و موارد دیگر هستید.
بنگاهها به دلیل اندازه و بودجه بزرگتر، اهداف، منابع و نیازهای متفاوتی نسبت به سایر کسبوکارها دارند که به نقشهبرداری از لینکسازی مقیاسپذیر میپردازند.
مردم باید محتوای شما را ارزشمند و ارزشمند ببینند.
ممکن است به خاطر بیاورید که قبلاً از اصطلاح بک لینک استفاده کرده بودم.
با ایجاد لینک مقیاسپذیر، شروع به کمپینهایی که مختص به جایگاه ویژه هستند کمک میکند.
به کاری که آنها انجام می دهند توجه کنید و با همان استراتژی به روش خودتان کار کنید.
3. یافتن فرصت های مخفی ایجاد لینک سازمانی با ممیزی سایت
اکنون که درباره اینکه لینک بیلدینگ چیست، به شما توضیح دادید، اجازه دهید راه درست ایجاد لینک با استفاده از Ubersuggest را به شما نشان دهم.
بهترین روش ها برای ایجاد لینک سازمانی با Ubersuggest
با رعایت نتایج زارا، برندهایی مانند H&M و ASOS از دیگر رقبای محبوب آنها هستند.
هنگامی که در این سطح سازمانی هستید، می توانید زمان و منابع خود را صرف ایجاد پیوندهایی مانند این کنید که همچنان بر روی برند شما ایجاد شود.
2. بررسی بک لینک های رقبا با تحقیق کلمات کلیدی
با Ubersuggest، می توانید وب سایت های رقیب و کلمات کلیدی مشترک خود را پیدا کنید.
برای بررسی موفقیت ساخت لینک سازمانی خود، برای مشاهده وضعیت خود، به ویژگی Backlinks Ubersuggest مراجعه کنید.
لینک بیلدینگ مانند بستنی روی کیک برای استراتژی شماست.
وقتی موتورهای جستجو مانند گوگل این را می بینند، سایت شما را می خزند و تصمیم می گیرند که آیا پیوند شما را توصیه کنند یا خیر. پس از همه، بک لینک ها یک عامل تعیین کننده برای رتبه صفحه شما هستند.
این سایت کاربرپسند با قالب سربرگ زبانهدار به پیوندهای وبسایت به برند مشهور Fabletics و برنامه تناسب اندام Fit است.
بنابراین، همانطور که در حال تولید محتوا هستید، به این فکر کنید که چه کسی می خواهد به این لینک پیوند دهد؟
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
آیا نظرسنجی را با آمارهای پویا که در مقاله خود نشان داده شده بود انجام دادید؟ آیا محتوای بصری جذابی را که دیگران میخواهند به آن پیوند داده و به اشتراک بگذارند، اضافه کردهاید؟
لینک بیلدینگ فرآیند به دست آوردن لینک از وب سایت های دیگر به وب سایت شما است. این لینک ها می توانند بک لینک، لینک های ورودی یا لینک های ورودی باشند. نکته مهم این است که آنها به جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما کمک می کنند.
بعد از اینکه نگاهی انداختید تا ببینید چه نوع محتوایی این بک لینک ها را دریافت می کند و کدام یک در جایگاه شما هستند، می توانید استراتژی خود را برنامه ریزی و اجرا کنید.
به یاد داشته باشید که همیشه پیوندهای خود را با هدف توسعه دهید.
از ذکر نام تجاری بدون پیوند گرفته تا موضوعات رایج کلمات کلیدی، مطمئن شوید که در جایی که گفتگوهایی در مورد نام تجاری شما وجود دارد پیوند داده می شوید (این در مورد محصولات شما نیز صدق می کند).
با ایجاد محتوا در وبلاگ خود یا وبلاگ نویسی مهمان در وبلاگ های دیگر، می توانید بک لینک های ارزشمندی به دست آورید که تخصص شما در صنعت را نشان می دهد.
اگر برند خود را با تمرکز بر استراتژی های لینک سازی مانند هدف قرار دادن پروفایل های بک لینک که اقتدار، ارتباط و جایگاه شما را افزایش می دهد، در استراتژی شما وجود دارد.
ویژگی منحصر به فرد لینک سازی برای شرکت ها چیست؟
اگر در سطح سازمانی لینک بیلدینگ می کنید، از اندازه خود به نفع خود استفاده کنید.
بگویید که شما یک برند چندملیتی خرده فروشی پوشاک مانند زارا هستید.
این استراتژی مستلزم نگاه کردن به رقبای خود است تا ببینید کجا میتوانید همان استراتژیهای ایجاد لینک سازمانی را اعمال کنید.
این راهاندازی باعث صرفهجویی در وقت مصرفکنندگان میشود و همه محصولات برند خود را برای یک تجربه خرید یکپارچهتر تبلیغ میکند.
لینک بیلدینگ سازمانی مزیت یک وب سایت در سطح سازمانی را دارد. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما فضای ذخیره سازی سایت مورد نیاز برای عملکرد بالا و پشتیبانی از ترافیک جهانی برای مشاغل با اندازه یا محدوده خاصی منحصر به فرد است.
این روش ایجاد لینک مقیاس پذیر را با یک برنامه استراتژیک یک صفحه ای امتحان کنید.
برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن کمپین پیوندسازی سازمانی – و استفاده حداکثری از زمان خود – مقیاس پذیری باید یک بازیگر کلیدی باشد.
میتوانید قبل از برنامهریزی مشاوره برای خدمات لینکسازی مقیاسپذیر، نگاهی به مواردی که درست میکنید یا اشتباه میکنید، بیندازید.
به نظر من، این به نظر می رسد به عنوان ذکری که می توانید جمع آوری کنید (به خصوص بر اساس محصولات خود).
عوامل زیادی وجود دارد که لینک بیلدینگ سازمانی را با روش های سنتی لینک بیلدینگ متفاوت می کند.
لینک سازی مقیاس پذیر می تواند به طور موثر ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت شما هدایت کند و بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی منسجم است.
آیا نمی دانید که چگونه فرآیندها را در لینک بیلدینگ مقیاس بندی کنید؟
اما، برای برندی با اندازه شما، چه چیزی مدام باید بسازید؟ ترافیک ارگانیک
هنگام شروع کار با لینک بیلدینگ سازمانی، دانستن اینکه کجا باید تمرکز کنید دشوار است.
آیا محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتر است؟ آیا راهنماها و موضوعات چگونه است؟
می توانید تیم را با یک مشاور لینک سازی تگ کنید تا محتوای قابل پیوند ایجاد کنید.