بگویید که شما یک برند چندملیتی خرده فروشی پوشاک مانند زارا هستید.
ما می خواهیم پیوندهایی برای هدایت افراد بیشتر به محتوای شما و بالا بردن شما در SERP ها وجود داشته باشد. این فقط تعداد لینک ها نیست. همه چیز از متن لنگر شما گرفته تا جایی که پیوندها از آن می آیند مهم هستند.
این روش ایجاد لینک مقیاس پذیر را با یک برنامه استراتژیک یک صفحه ای امتحان کنید.
من حتی نشان خواهم داد که چگونه یک ابزار SEO مانند Ubersuggest می تواند روند را آسان تر کند.
توضیح دهنده سریع لینک سازی
ایده این است که سایت هایی را که محتوای سایت شما را دوست دارند یا به آن اعتماد دارند، تقویت کنید.
آیا نمی دانید که چگونه فرآیندها را در لینک بیلدینگ مقیاس بندی کنید؟
مردم باید محتوای شما را ارزشمند و ارزشمند ببینند.
با ایجاد محتوا در وبلاگ خود یا وبلاگ نویسی مهمان در وبلاگ های دیگر، می توانید بک لینک های ارزشمندی به دست آورید که تخصص شما در صنعت را نشان می دهد.
محتوای شما معامله شما برای بک لینک است.
آنها رایج ترین کلمات کلیدی را به اشتراک می گذارند. بنابراین، به عنوان زارا، استراتژی من این است که ببینم کلمات کلیدی رایج آنها چیست و چگونه با میلیون ها بک لینک مرتبط با سایت آنها مرتبط است.
این استراتژی مستلزم نگاه کردن به رقبای خود است تا ببینید کجا میتوانید همان استراتژیهای ایجاد لینک سازمانی را اعمال کنید.
برای بررسی موفقیت ساخت لینک سازمانی خود، برای مشاهده وضعیت خود، به ویژگی Backlinks Ubersuggest مراجعه کنید.
لینک سازی مقیاس پذیر می تواند به طور موثر ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت شما هدایت کند و بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی منسجم است.
این تاکتیک ها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است.
محتوای قابل پیوند دارایی های قابل اشتراک گذاری، راهنماهای قطعی یا قطعات مبتنی بر داده خواهد بود.
می توانید تیم را با یک مشاور لینک سازی تگ کنید تا محتوای قابل پیوند ایجاد کنید.
لینک بیلدینگ فرآیند به دست آوردن لینک از وب سایت های دیگر به وب سایت شما است. این لینک ها می توانند بک لینک، لینک های ورودی یا لینک های ورودی باشند. نکته مهم این است که آنها به جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما کمک می کنند.
برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن کمپین پیوندسازی سازمانی – و استفاده حداکثری از زمان خود – مقیاس پذیری باید یک بازیگر کلیدی باشد.
استراتژی زارا برای ایجاد لینک مقیاسپذیر، با بک لینکهای قابل توجهی که از سایتهایی مانند لینکدین، یوتیوب و اپل میآیند، جایگاه شگفتانگیزی برای آنها به ارمغان آورده است.
اگر به ایده های بیشتری نیاز دارید، این بیش از 50 منبع لینک بیلدینگ باور نکردنی را مرور کنید تا به اهداف لینک سازی خود برسید.
با رعایت نتایج زارا، برندهایی مانند H&M و ASOS از دیگر رقبای محبوب آنها هستند.
اما، برای برندی با اندازه شما، چه چیزی مدام باید بسازید؟ ترافیک ارگانیک
این اساساً کاری است که ما اینجا انجام می دهیم.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
لینک بیلدینگ مانند بستنی روی کیک برای استراتژی شماست.
همیشه باید مراقب راه های جدید برای به دست آوردن بک لینک باشید.
بیایید به چند روش برای نزدیک شدن به ایجاد پیوند سازمانی با استفاده از Ubersuggest نگاه کنیم تا به جنبههای این فرآیند کمک کند.
1. فرصت های بک لینک را شناسایی کنید
اکنون که درباره اینکه لینک بیلدینگ چیست، به شما توضیح دادید، اجازه دهید راه درست ایجاد لینک با استفاده از Ubersuggest را به شما نشان دهم.
بهترین روش ها برای ایجاد لینک سازمانی با Ubersuggest
ممکن است به خاطر بیاورید که قبلاً از اصطلاح بک لینک استفاده کرده بودم.
به یاد داشته باشید که همیشه پیوندهای خود را با هدف توسعه دهید.
اگر در سطح سازمانی لینک بیلدینگ می کنید، از اندازه خود به نفع خود استفاده کنید.
این راهاندازی باعث صرفهجویی در وقت مصرفکنندگان میشود و همه محصولات برند خود را برای یک تجربه خرید یکپارچهتر تبلیغ میکند.
هنگام شروع کار با لینک بیلدینگ سازمانی، دانستن اینکه کجا باید تمرکز کنید دشوار است.
Fabletics از منظر تجارت الکترونیک با این کار بسیار عالی عمل می کند.
لینک بیلدینگ سازمانی مزیت یک وب سایت در سطح سازمانی را دارد. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما فضای ذخیره سازی سایت مورد نیاز برای عملکرد بالا و پشتیبانی از ترافیک جهانی برای مشاغل با اندازه یا محدوده خاصی منحصر به فرد است.
اگر به دنبال راه بهتری برای ایجاد پیوند در سطح سازمانی هستید، اجازه دهید چند استراتژی برای استفاده به شما نشان دهم.
به عنوان مثال، شرکتهای سازمانی با برندهای به هم پیوسته معمولاً هر کدام حضور آنلاین و وبسایت خود را دارند.
وضعیت سلامت سئو و بک لینک شما به شما نشان می دهد که از کجا باید شروع کنید تا فرصت های پنهان را به حداکثر برسانید.
نتیجه
هنگامی که در این سطح سازمانی هستید، می توانید زمان و منابع خود را صرف ایجاد پیوندهایی مانند این کنید که همچنان بر روی برند شما ایجاد شود.
2. بررسی بک لینک های رقبا با تحقیق کلمات کلیدی
از ذکر نام تجاری بدون پیوند گرفته تا موضوعات رایج کلمات کلیدی، مطمئن شوید که در جایی که گفتگوهایی در مورد نام تجاری شما وجود دارد پیوند داده می شوید (این در مورد محصولات شما نیز صدق می کند).
عوامل زیادی وجود دارد که لینک بیلدینگ سازمانی را با روش های سنتی لینک بیلدینگ متفاوت می کند.
ایجاد محتوای قابل پیوند یک امر ضروری است.
جادوی طرح یک صفحه ای دامنه برند شما را در بر می گیرد و همه پیوندهایی را که توضیح می دهند چرا کاری را انجام می دهید به هم متصل می کند (اگر تجربه کاربری خوبی نیز ارائه دهید، امتیاز پاداش).
این سایت کاربرپسند با قالب سربرگ زبانهدار به پیوندهای وبسایت به برند مشهور Fabletics و برنامه تناسب اندام Fit است.
اینها وبسایتهایی با امتیازهای اعتبار دامنه تقریباً عالی و اقتدار صفحه بالا هستند.
یک استراتژی چند وجهی برای ایجاد لینک سازمانی به شما کمک می کند تا برنامه منحصر به فرد مورد نیاز برای مدیریت و مدیریت کنید
به کاری که آنها انجام می دهند توجه کنید و با همان استراتژی به روش خودتان کار کنید.
3. یافتن فرصت های مخفی ایجاد لینک سازمانی با ممیزی سایت
برای داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قاتل، شما دارای تشخیص نام، دسترسی، بودجه بیشتر و موارد دیگر هستید.
قبل از دستیابی به خدمات لینک سازی سازمانی، از Ubersuggest برای انجام ممیزی سایت استفاده کنید.
معمولاً چگونه در مورد لینک بیلدینگ اقدام می کنید؟ آیا به استفاده از Ubersuggest برای آسانتر کردن فرآیند فکر کردهاید؟ در نظرات به من اطلاع دهید.
بنابراین، همانطور که در حال تولید محتوا هستید، به این فکر کنید که چه کسی می خواهد به این لینک پیوند دهد؟
وقتی موتورهای جستجو مانند گوگل این را می بینند، سایت شما را می خزند و تصمیم می گیرند که آیا پیوند شما را توصیه کنند یا خیر. پس از همه، بک لینک ها یک عامل تعیین کننده برای رتبه صفحه شما هستند.
با ایجاد لینک مقیاسپذیر، شروع به کمپینهایی که مختص به جایگاه ویژه هستند کمک میکند.
بعد از اینکه نگاهی انداختید تا ببینید چه نوع محتوایی این بک لینک ها را دریافت می کند و کدام یک در جایگاه شما هستند، می توانید استراتژی خود را برنامه ریزی و اجرا کنید.
میتوانید قبل از برنامهریزی مشاوره برای خدمات لینکسازی مقیاسپذیر، نگاهی به مواردی که درست میکنید یا اشتباه میکنید، بیندازید.
آیا محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتر است؟ آیا راهنماها و موضوعات چگونه است؟
خدمات لینک بیلدینگ سازمانی همچنین می تواند به شما کمک کند تا وب سایت های دیگری را برای شراکت در وبلاگ مهمان پیدا کنید و یک بک لینک از خودتان ایجاد کنید.
اگر برند خود را با تمرکز بر استراتژی های لینک سازی مانند هدف قرار دادن پروفایل های بک لینک که اقتدار، ارتباط و جایگاه شما را افزایش می دهد، در استراتژی شما وجود دارد.
ویژگی منحصر به فرد لینک سازی برای شرکت ها چیست؟
بنگاهها به دلیل اندازه و بودجه بزرگتر، اهداف، منابع و نیازهای متفاوتی نسبت به سایر کسبوکارها دارند که به نقشهبرداری از لینکسازی مقیاسپذیر میپردازند.
از آنجایی که گوگل اغلب الگوریتم خود را تنظیم می کند، لینک بیلدینگ مقیاس پذیر به ساخت برند شما (و افزونه های برند جدید)، به دست آوردن ترافیک بیشتر و همچنین افزایش اعتبار، رتبه و اعتماد کمک می کند.
به نظر من، این به نظر می رسد به عنوان ذکری که می توانید جمع آوری کنید (به خصوص بر اساس محصولات خود).
با Ubersuggest، می توانید وب سایت های رقیب و کلمات کلیدی مشترک خود را پیدا کنید.
آیا نظرسنجی را با آمارهای پویا که در مقاله خود نشان داده شده بود انجام دادید؟ آیا محتوای بصری جذابی را که دیگران میخواهند به آن پیوند داده و به اشتراک بگذارند، اضافه کردهاید؟