چگونه برندها با بودجه در بازاریابی ویدئویی سرمایه گذاری می کنند [2022 Data]


بر اساس تحقیقات وبلاگ HubSpot 2022، 31 درصد از بازاریابان ویدیویی که مورد بررسی قرار گرفتند می گویند بزرگترین چالش آنها داشتن بودجه ناکافی برای ایجاد محتوای ویدیویی است.

→ اکنون دسترسی داشته باشید: بسته شروع بازاریابی ویدیویی [Free Kit]

در این مقاله، هزینه اجرای یک کمپین بازاریابی ویدئویی و چه برندهایی را در سال جاری بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند، خواهیم پرداخت.

بازاریابان چقدر برای بازاریابی ویدیویی هزینه می کنند؟

امسال، ما می‌خواستیم درباره نحوه رویکرد بازاریابان به بازاریابی ویدیویی، از جمله استراتژی‌هایی که از آنها استفاده می‌کنند، بازدهی که به دست می‌آورند و میزان سرمایه‌گذاری‌شان، بیشتر بیاموزیم.

ما بیش از 500+ بازاریاب جهانی را مورد بررسی قرار دادیم و این چیزی است که کشف کردیم.

اولاً، داده‌ها نشان می‌دهند که بازاریابی ویدیویی یک فرمت محتوای برتر برای برندها است – با 31٪ از بازاریابان مورد بررسی که 21 تا 40٪ از کل بودجه بازاریابی خود را به ویدیو اختصاص می‌دهند.

30 درصد دیگر، 41 تا 60 درصد از کل بودجه خود را به بازاریابی ویدیویی اختصاص می دهند.

ویدئو آنقدر مهم است که 52 درصد از بازاریابان می گویند که بودجه آنها در سال 2022 افزایش یافته است. با این حال، این افزایش در مارک های B2B بیشتر دیده می شود.

اکنون، وقتی نوبت به بودجه های سه ماهه می رسد، این تفکیک شده است:

تحقیق وبلاگ hubspot 2022: بودجه بازاریابی ویدئویی فصلی

  • بسیاری از برندها بودجه محافظه کارانه ای دارند و 15 درصد از پاسخ دهندگان تنها 1000 دلار و 10 هزار دلار را اختصاص داده اند.
  • 11 درصد از بازاریابان مورد بررسی بودجه 10 و 20 هزار دلاری داشتند.
  • محبوب ترین براکت بودجه بین 20 تا 60 هزار دلار است و پس از آن 26 درصد از بازاریابان مورد بررسی قرار دارند.
  • در بالاترین سطح، 16 درصد از بازاریابان مورد بررسی می گویند که 80 هزار دلار به 100 هزار دلار اختصاص می دهند در حالی که 20 درصد بین 100 تا 200 هزار دلار سرمایه گذاری می کنند.
  • تنها درصد کمی از شرکت های مورد بررسی (10%) بیش از 200 هزار دلار بودجه دارند.

اکنون که می‌دانید بازاریابان چقدر در بازاریابی ویدیویی سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیایید نحوه خرج کردن آن را بررسی کنیم.

بازاریابان ویدیو بودجه خود را صرف چه چیزی می کنند؟

وقتی پرسیده شد “کدام بخش از فرآیند ایجاد ویدیو گران‌ترین است؟65 درصد از بازاریابان مورد بررسی به تولید پاسخ دادند.

بازاریابی ویدیویی با بودجه در سال 2022: تولید 24 درصد از بودجه متوسط ​​بازاریاب را به خود اختصاص می دهد.

تولید فرآیند فیلمبرداری از محتوای شما و تنظیم تجهیزات مورد نیاز برای ضبط فیلم، مانند نور، صدا، و لوازم است.

طبق نظر بازاریابان مورد بررسی، تولید 24 درصد از بودجه متوسط ​​بازاریاب ویدیو را به خود اختصاص می دهد.

پیش تولید (ایده پردازی، فیلمنامه، بازیگری) و پس از تولید (تدوین و صادرات) به عنوان دومین هزینه بالا قرار دارند. سپس دوباره بین هزینه تولید و توزیع ویدیو و استعدادهای روی دوربین گره خورده است.

به طور متوسط، 91٪ از بازاریابان مورد بررسی می گویند که کمتر از 50000 دلار برای ایجاد یک ویدیو بازاریابی هزینه می کنند.

91٪ از شرکت های بازاریابان کمتر از 50 هزار دلار برای ایجاد یک ویدیو بازاریابی هزینه می کنند

اکثر آنها (53 درصد) می گویند که کمتر از 10000 دلار و 16 درصد کمتر از 1000 دلار خرج می کنند. تنها درصد کمی از پاسخ دهندگان می گویند که بیش از 100 هزار دلار خرج می کنند.

تکنیک های بازاریابی ویدئویی برای استفاده در بودجه

1. گزینه های خود را بسنجید.

بر اساس داده‌های بازاریابی ویدیویی ما، 69 درصد از بازاریابان ویدیویی تجهیزات تولیدی خود را بررسی کردند در حالی که 10 درصد اجاره می‌دهند، و گروه باقی‌مانده هر دو را انجام می‌دهند.

برای هر دو بحثی وجود دارد.

از یک طرف، ایجاد ویدیوهای داخلی می تواند ارزان تر باشد. با این حال، آژانس های خارجی می توانند محتوای با کیفیت بالاتری ارائه دهند.

در واقع، اکثر برندهای کوچکتر (آنهایی که 200 کارمند یا کمتر دارند) بر این باورند که ایجاد محتوای ویدیویی از طریق یک آژانس خارجی، بازگشت سرمایه بهتری نسبت به انجام داخلی دارد.

با این حال، در تمام اندازه‌های کسب‌وکار، تقریباً یک سوم از پاسخ‌دهندگان می‌گویند که ROI در هر صورت تقریباً یکسان است.

با توجه به آنچه گفته شد، مهم است که گزینه های خود را بسنجید و ارزیابی کنید که چه زمانی و چه چیزی باید در مقابل آن اجاره کنید.

در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که اجاره گزینه هوشمندتر (و مقرون به صرفه تر) است. با این حال، اکثر بازاریابان مورد بررسی (58٪) می گویند که تولید محتوای داخلی ارزان تر است.

برای این تصمیم، نوع محتوایی که تولید می کنید و تجهیزاتی که نیاز دارید را در نظر بگیرید.

این برای تعیین اینکه چه چیزی مقرون به صرفه تر است، کلیدی است.

به عنوان مثال، اگر شما یک برند آرایشی هستید، احتمالاً می‌توانید با نشستن در مقابل دوربین، محتوای عالی تولید کنید و محصولات خود را با نورپردازی خوب به نمایش بگذارید. با این حال، اگر یک برند مسافرتی و مهمان‌نوازی هستید، احتمالاً به وسایل، استعداد روی دوربین، موقعیت مکانی و بسیاری از عناصر دیگر برای تحقق چشم‌انداز خود نیاز خواهید داشت. در این مورد، ممکن است برون سپاری ارزانتر باشد.

2. نیازها را از ضروریات جدا کنید.

وقتی نوبت به تجهیزات ویدئویی می رسد، همیشه بزرگتر و بهتر وجود خواهد داشت.

اگر یک منطقه وجود دارد که باید روی آن تمرکز کنید، آن نور است.

بسیاری بر این باورند که داشتن بهترین دوربین این کار را انجام می دهد، اما حقیقت این است که نور چیزی است که کیفیت یک ویدیو را می سازد یا آن را خراب می کند.

نور، لحن و حال و هوای یک ویدیو را تعیین می کند، دو عنصری که برای حفظ توجه مخاطبان خود در یک ویدیو به آن نیاز دارید.

صدا یکی دیگر از بخش‌هایی است که می‌توانید در آن پرهیز کنید – به‌ویژه میکروفون‌های شما. این کار کیفیت ویدیوی شما را افزایش می دهد، به خصوص اگر مجبور باشید به دوربین های رده پایین بسنده کنید.

همانطور که برای هر چیز دیگری، (دوربین، لنز، لوازم جانبی)، اینها افزودنی های عالی هستند، اما اگر بودجه کمی دارید، می توانید با گزینه های کم تا میان رده کنار بیایید و در عین حال نتیجه ای با کیفیت بالا داشته باشید. .

3. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.

طبق تحقیقات وبلاگ HubSpot، چالش شماره یک بازاریابان ویدیو کمبود زمان برای ایجاد محتوای ویدیویی است.

خوب، چه کسی گفته است که باید محتوای خود را از ابتدا ایجاد کنید؟ احتمالاً در حال حاضر روی انبوهی از محتوای مشتریان خود نشسته اید.

اگر در رسانه های اجتماعی حضور قوی دارید، احتمالاً بانکی از محتوای تولید شده توسط کاربر از تصاویر گرفته تا فیلم ها و متن دارید. می توانید از همه اینها برای کمپین ها استفاده کنید و از آنها برای تکمیل محتوای خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، قبل از عرضه رسمی عطر Fenty Beauty، بنیانگذار و نوازنده آن ریحانا چیزی را منتشر کرد که به نظر می رسید یک تبلیغ باشد.

این مجموعه ویدیویی از افراد مشهور و اینفلوئنسرهای مختلف بود که به بوی خوب او اشاره می‌کردند – “مثل بهشت” عبارتی بود که چندین بار شنیده شد.

این برند بدون نیاز به تولید ویدیوی خود، از UGC برای ایجاد پیش بینی در مورد این راه اندازی استفاده کرد.

4. استخدام دانش آموز و استعداد آماتور.

وقتی صحبت از استعدادهای روی دوربین به میان می‌آید، اینجاست که برندها اغلب برای فکر کردن به گزینه‌های جایگزین تلاش می‌کنند.

آن‌ها معمولاً برای صرفه‌جویی در هزینه، یک خالق داخلی را انتخاب می‌کنند، حتی اگر نقش آن‌ها اصلاً روی این زمینه متمرکز نباشد. یا با استعداد قرارداد می بندند که می تواند هزینه بر باشد.

در اینجا گزینه سوم وجود دارد: با دانش آموزان و بازیگران آماتور ارتباط برقرار کنید.

در برخی موارد، پول محرک اصلی نیست. این اغلب می تواند قرار گرفتن در معرض، کسب تجربه، یا ایجاد یک نمونه کار باشد. با این حال، فرصت های پولی همیشه علاقه بیشتری ایجاد می کند و می تواند استعدادهای با تجربه بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

5. از نرم افزارهای ویرایش رایگان استفاده کنید.

وقتی به ویرایش ویدیو فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهن می رسد احتمالا Adobe است.

این نرم افزار پیشرو برای متخصصان تولید است. با این حال، پیچیده است و مقرون به صرفه نیست. اگر صاحب یک دستگاه اپل مانند مک بوک یا آیپد هستید، نرم افزار ویرایش ویدیوی رایگان از قبل در دسترس خواهید بود.

اگرچه ویژگی های زیادی ندارد و عملکرد محدودی ارائه می دهد، اما برای ویرایش ساده به خوبی کار می کند و همیشه می توانید راه حل هایی را در پلتفرم هایی مانند YouTube پیدا کنید.

برخی از نرم‌افزارهای ویرایش رایگان همراه با موسیقی رایگان هستند یا می‌توانید وب‌سایت‌های آنلاینی را پیدا کنید که موسیقی بدون حق امتیاز ارائه می‌دهند.

اگر از این ایده می ترسید بازاریابی ویدیویی چون فکر می کنید بودجه ندارید، امیدواریم این پنج تکنیک نظر شما را تغییر دهد.

بازاریابی ویدیویی بخش مهمی از تولید محتوا است و می تواند باعث فروش شود، بنابراین اجازه ندهید پول مانع از ماندن شما در بازی شود.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس 2016 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

ویدیوها، الگوها، نکات و سایر منابعی را که برای کمک به راه‌اندازی یک استراتژی بازاریابی ویدیویی موثر اختصاص داده شده‌اند، کشف کنید.





منبع