وقتی نوبت به تجهیزات ویدئویی می رسد، همیشه بزرگتر و بهتر وجود خواهد داشت.
اگر یک منطقه وجود دارد که باید روی آن تمرکز کنید، آن نور است.
ویدئو آنقدر مهم است که 52 درصد از بازاریابان می گویند که بودجه آنها در سال 2022 افزایش یافته است. با این حال، این افزایش در مارک های B2B بیشتر دیده می شود.
اکنون، وقتی نوبت به بودجه های سه ماهه می رسد، این تفکیک شده است:
وقتی پرسیده شد “کدام بخش از فرآیند ایجاد ویدیو گرانترین است؟65 درصد از بازاریابان مورد بررسی به تولید پاسخ دادند.
آنها معمولاً برای صرفهجویی در هزینه، یک خالق داخلی را انتخاب میکنند، حتی اگر نقش آنها اصلاً روی این زمینه متمرکز نباشد. یا با استعداد قرارداد می بندند که می تواند هزینه بر باشد.
در برخی موارد، پول محرک اصلی نیست. این اغلب می تواند قرار گرفتن در معرض، کسب تجربه، یا ایجاد یک نمونه کار باشد. با این حال، فرصت های پولی همیشه علاقه بیشتری ایجاد می کند و می تواند استعدادهای با تجربه بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.
5. از نرم افزارهای ویرایش رایگان استفاده کنید.
- بسیاری از برندها بودجه محافظه کارانه ای دارند و 15 درصد از پاسخ دهندگان تنها 1000 دلار و 10 هزار دلار را اختصاص داده اند.
- 11 درصد از بازاریابان مورد بررسی بودجه 10 و 20 هزار دلاری داشتند.
- محبوب ترین براکت بودجه بین 20 تا 60 هزار دلار است و پس از آن 26 درصد از بازاریابان مورد بررسی قرار دارند.
- در بالاترین سطح، 16 درصد از بازاریابان مورد بررسی می گویند که 80 هزار دلار به 100 هزار دلار اختصاص می دهند در حالی که 20 درصد بین 100 تا 200 هزار دلار سرمایه گذاری می کنند.
- تنها درصد کمی از شرکت های مورد بررسی (10%) بیش از 200 هزار دلار بودجه دارند.
این برای تعیین اینکه چه چیزی مقرون به صرفه تر است، کلیدی است.
صدا یکی دیگر از بخشهایی است که میتوانید در آن پرهیز کنید – بهویژه میکروفونهای شما. این کار کیفیت ویدیوی شما را افزایش می دهد، به خصوص اگر مجبور باشید به دوربین های رده پایین بسنده کنید.
طبق تحقیقات وبلاگ HubSpot، چالش شماره یک بازاریابان ویدیو کمبود زمان برای ایجاد محتوای ویدیویی است.
اکثر آنها (53 درصد) می گویند که کمتر از 10000 دلار و 16 درصد کمتر از 1000 دلار خرج می کنند. تنها درصد کمی از پاسخ دهندگان می گویند که بیش از 100 هزار دلار خرج می کنند.
تکنیک های بازاریابی ویدئویی برای استفاده در بودجه
1. گزینه های خود را بسنجید.
وقتی به ویرایش ویدیو فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهن می رسد احتمالا Adobe است.
با این حال، در تمام اندازههای کسبوکار، تقریباً یک سوم از پاسخدهندگان میگویند که ROI در هر صورت تقریباً یکسان است.
بازاریابی ویدیویی بخش مهمی از تولید محتوا است و می تواند باعث فروش شود، بنابراین اجازه ندهید پول مانع از ماندن شما در بازی شود.
نور، لحن و حال و هوای یک ویدیو را تعیین می کند، دو عنصری که برای حفظ توجه مخاطبان خود در یک ویدیو به آن نیاز دارید.
ما بیش از 500+ بازاریاب جهانی را مورد بررسی قرار دادیم و این چیزی است که کشف کردیم.
از یک طرف، ایجاد ویدیوهای داخلی می تواند ارزان تر باشد. با این حال، آژانس های خارجی می توانند محتوای با کیفیت بالاتری ارائه دهند.
به عنوان مثال، قبل از عرضه رسمی عطر Fenty Beauty، بنیانگذار و نوازنده آن ریحانا چیزی را منتشر کرد که به نظر می رسید یک تبلیغ باشد.
اولاً، دادهها نشان میدهند که بازاریابی ویدیویی یک فرمت محتوای برتر برای برندها است – با 31٪ از بازاریابان مورد بررسی که 21 تا 40٪ از کل بودجه بازاریابی خود را به ویدیو اختصاص میدهند.
منبع
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس 2016 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
اگرچه ویژگی های زیادی ندارد و عملکرد محدودی ارائه می دهد، اما برای ویرایش ساده به خوبی کار می کند و همیشه می توانید راه حل هایی را در پلتفرم هایی مانند YouTube پیدا کنید.
در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که اجاره گزینه هوشمندتر (و مقرون به صرفه تر) است. با این حال، اکثر بازاریابان مورد بررسی (58٪) می گویند که تولید محتوای داخلی ارزان تر است.
به طور متوسط، 91٪ از بازاریابان مورد بررسی می گویند که کمتر از 50000 دلار برای ایجاد یک ویدیو بازاریابی هزینه می کنند.
در این مقاله، هزینه اجرای یک کمپین بازاریابی ویدئویی و چه برندهایی را در سال جاری بیشتر سرمایهگذاری میکنند، خواهیم پرداخت.
بازاریابان چقدر برای بازاریابی ویدیویی هزینه می کنند؟
این مجموعه ویدیویی از افراد مشهور و اینفلوئنسرهای مختلف بود که به بوی خوب او اشاره میکردند – “مثل بهشت” عبارتی بود که چندین بار شنیده شد.
به عنوان مثال، اگر شما یک برند آرایشی هستید، احتمالاً میتوانید با نشستن در مقابل دوربین، محتوای عالی تولید کنید و محصولات خود را با نورپردازی خوب به نمایش بگذارید. با این حال، اگر یک برند مسافرتی و مهماننوازی هستید، احتمالاً به وسایل، استعداد روی دوربین، موقعیت مکانی و بسیاری از عناصر دیگر برای تحقق چشمانداز خود نیاز خواهید داشت. در این مورد، ممکن است برون سپاری ارزانتر باشد.
2. نیازها را از ضروریات جدا کنید.
30 درصد دیگر، 41 تا 60 درصد از کل بودجه خود را به بازاریابی ویدیویی اختصاص می دهند.
بر اساس تحقیقات وبلاگ HubSpot 2022، 31 درصد از بازاریابان ویدیویی که مورد بررسی قرار گرفتند می گویند بزرگترین چالش آنها داشتن بودجه ناکافی برای ایجاد محتوای ویدیویی است.
طبق نظر بازاریابان مورد بررسی، تولید 24 درصد از بودجه متوسط بازاریاب ویدیو را به خود اختصاص می دهد.
در اینجا گزینه سوم وجود دارد: با دانش آموزان و بازیگران آماتور ارتباط برقرار کنید.
در واقع، اکثر برندهای کوچکتر (آنهایی که 200 کارمند یا کمتر دارند) بر این باورند که ایجاد محتوای ویدیویی از طریق یک آژانس خارجی، بازگشت سرمایه بهتری نسبت به انجام داخلی دارد.
برخی از نرمافزارهای ویرایش رایگان همراه با موسیقی رایگان هستند یا میتوانید وبسایتهای آنلاینی را پیدا کنید که موسیقی بدون حق امتیاز ارائه میدهند.
اکنون که میدانید بازاریابان چقدر در بازاریابی ویدیویی سرمایهگذاری میکنند، بیایید نحوه خرج کردن آن را بررسی کنیم.
بازاریابان ویدیو بودجه خود را صرف چه چیزی می کنند؟
برای این تصمیم، نوع محتوایی که تولید می کنید و تجهیزاتی که نیاز دارید را در نظر بگیرید.
پیش تولید (ایده پردازی، فیلمنامه، بازیگری) و پس از تولید (تدوین و صادرات) به عنوان دومین هزینه بالا قرار دارند. سپس دوباره بین هزینه تولید و توزیع ویدیو و استعدادهای روی دوربین گره خورده است.
این برند بدون نیاز به تولید ویدیوی خود، از UGC برای ایجاد پیش بینی در مورد این راه اندازی استفاده کرد.
4. استخدام دانش آموز و استعداد آماتور.
وقتی صحبت از استعدادهای روی دوربین به میان میآید، اینجاست که برندها اغلب برای فکر کردن به گزینههای جایگزین تلاش میکنند.
اگر از این ایده می ترسید بازاریابی ویدیویی چون فکر می کنید بودجه ندارید، امیدواریم این پنج تکنیک نظر شما را تغییر دهد.
بر اساس دادههای بازاریابی ویدیویی ما، 69 درصد از بازاریابان ویدیویی تجهیزات تولیدی خود را بررسی کردند در حالی که 10 درصد اجاره میدهند، و گروه باقیمانده هر دو را انجام میدهند.
امسال، ما میخواستیم درباره نحوه رویکرد بازاریابان به بازاریابی ویدیویی، از جمله استراتژیهایی که از آنها استفاده میکنند، بازدهی که به دست میآورند و میزان سرمایهگذاریشان، بیشتر بیاموزیم.
برای هر دو بحثی وجود دارد.
تولید فرآیند فیلمبرداری از محتوای شما و تنظیم تجهیزات مورد نیاز برای ضبط فیلم، مانند نور، صدا، و لوازم است.
اگر در رسانه های اجتماعی حضور قوی دارید، احتمالاً بانکی از محتوای تولید شده توسط کاربر از تصاویر گرفته تا فیلم ها و متن دارید. می توانید از همه اینها برای کمپین ها استفاده کنید و از آنها برای تکمیل محتوای خود استفاده کنید.
همانطور که برای هر چیز دیگری، (دوربین، لنز، لوازم جانبی)، اینها افزودنی های عالی هستند، اما اگر بودجه کمی دارید، می توانید با گزینه های کم تا میان رده کنار بیایید و در عین حال نتیجه ای با کیفیت بالا داشته باشید. .
3. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.
این نرم افزار پیشرو برای متخصصان تولید است. با این حال، پیچیده است و مقرون به صرفه نیست. اگر صاحب یک دستگاه اپل مانند مک بوک یا آیپد هستید، نرم افزار ویرایش ویدیوی رایگان از قبل در دسترس خواهید بود.
خوب، چه کسی گفته است که باید محتوای خود را از ابتدا ایجاد کنید؟ احتمالاً در حال حاضر روی انبوهی از محتوای مشتریان خود نشسته اید.
بسیاری بر این باورند که داشتن بهترین دوربین این کار را انجام می دهد، اما حقیقت این است که نور چیزی است که کیفیت یک ویدیو را می سازد یا آن را خراب می کند.
با توجه به آنچه گفته شد، مهم است که گزینه های خود را بسنجید و ارزیابی کنید که چه زمانی و چه چیزی باید در مقابل آن اجاره کنید.