همانطور که برای هر چیز دیگری، (دوربین، لنز، لوازم جانبی)، اینها افزودنی های عالی هستند، اما اگر بودجه کمی دارید، می توانید با گزینه های کم تا میان رده کنار بیایید و در عین حال نتیجه ای با کیفیت بالا داشته باشید. .
3. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.
نور، لحن و حال و هوای یک ویدیو را تعیین می کند، دو عنصری که برای حفظ توجه مخاطبان خود در یک ویدیو به آن نیاز دارید.
اکنون، وقتی نوبت به بودجه های سه ماهه می رسد، این تفکیک شده است:
وقتی نوبت به تجهیزات ویدئویی می رسد، همیشه بزرگتر و بهتر وجود خواهد داشت.
در اینجا گزینه سوم وجود دارد: با دانش آموزان و بازیگران آماتور ارتباط برقرار کنید.
این نرم افزار پیشرو برای متخصصان تولید است. با این حال، پیچیده است و مقرون به صرفه نیست. اگر صاحب یک دستگاه اپل مانند مک بوک یا آیپد هستید، نرم افزار ویرایش ویدیوی رایگان از قبل در دسترس خواهید بود.
با توجه به آنچه گفته شد، مهم است که گزینه های خود را بسنجید و ارزیابی کنید که چه زمانی و چه چیزی باید در مقابل آن اجاره کنید.
وقتی صحبت از استعدادهای روی دوربین به میان میآید، اینجاست که برندها اغلب برای فکر کردن به گزینههای جایگزین تلاش میکنند.
در برخی موارد، پول محرک اصلی نیست. این اغلب می تواند قرار گرفتن در معرض، کسب تجربه، یا ایجاد یک نمونه کار باشد. با این حال، فرصت های پولی همیشه علاقه بیشتری ایجاد می کند و می تواند استعدادهای با تجربه بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.
5. از نرم افزارهای ویرایش رایگان استفاده کنید.
آنها معمولاً برای صرفهجویی در هزینه، یک خالق داخلی را انتخاب میکنند، حتی اگر نقش آنها اصلاً روی این زمینه متمرکز نباشد. یا با استعداد قرارداد می بندند که می تواند هزینه بر باشد.
ویدئو آنقدر مهم است که 52 درصد از بازاریابان می گویند که بودجه آنها در سال 2022 افزایش یافته است. با این حال، این افزایش در مارک های B2B بیشتر دیده می شود.
پیش تولید (ایده پردازی، فیلمنامه، بازیگری) و پس از تولید (تدوین و صادرات) به عنوان دومین هزینه بالا قرار دارند. سپس دوباره بین هزینه تولید و توزیع ویدیو و استعدادهای روی دوربین گره خورده است.
بر اساس تحقیقات وبلاگ HubSpot 2022، 31 درصد از بازاریابان ویدیویی که مورد بررسی قرار گرفتند می گویند بزرگترین چالش آنها داشتن بودجه ناکافی برای ایجاد محتوای ویدیویی است.
اکثر آنها (53 درصد) می گویند که کمتر از 10000 دلار و 16 درصد کمتر از 1000 دلار خرج می کنند. تنها درصد کمی از پاسخ دهندگان می گویند که بیش از 100 هزار دلار خرج می کنند.
تکنیک های بازاریابی ویدئویی برای استفاده در بودجه
1. گزینه های خود را بسنجید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس 2016 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
برخی از نرمافزارهای ویرایش رایگان همراه با موسیقی رایگان هستند یا میتوانید وبسایتهای آنلاینی را پیدا کنید که موسیقی بدون حق امتیاز ارائه میدهند.
اگرچه ویژگی های زیادی ندارد و عملکرد محدودی ارائه می دهد، اما برای ویرایش ساده به خوبی کار می کند و همیشه می توانید راه حل هایی را در پلتفرم هایی مانند YouTube پیدا کنید.
با این حال، در تمام اندازههای کسبوکار، تقریباً یک سوم از پاسخدهندگان میگویند که ROI در هر صورت تقریباً یکسان است.
در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که اجاره گزینه هوشمندتر (و مقرون به صرفه تر) است. با این حال، اکثر بازاریابان مورد بررسی (58٪) می گویند که تولید محتوای داخلی ارزان تر است.
به طور متوسط، 91٪ از بازاریابان مورد بررسی می گویند که کمتر از 50000 دلار برای ایجاد یک ویدیو بازاریابی هزینه می کنند.
30 درصد دیگر، 41 تا 60 درصد از کل بودجه خود را به بازاریابی ویدیویی اختصاص می دهند.
وقتی به ویرایش ویدیو فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهن می رسد احتمالا Adobe است.
در واقع، اکثر برندهای کوچکتر (آنهایی که 200 کارمند یا کمتر دارند) بر این باورند که ایجاد محتوای ویدیویی از طریق یک آژانس خارجی، بازگشت سرمایه بهتری نسبت به انجام داخلی دارد.
تولید فرآیند فیلمبرداری از محتوای شما و تنظیم تجهیزات مورد نیاز برای ضبط فیلم، مانند نور، صدا، و لوازم است.
اگر یک منطقه وجود دارد که باید روی آن تمرکز کنید، آن نور است.
صدا یکی دیگر از بخشهایی است که میتوانید در آن پرهیز کنید – بهویژه میکروفونهای شما. این کار کیفیت ویدیوی شما را افزایش می دهد، به خصوص اگر مجبور باشید به دوربین های رده پایین بسنده کنید.
برای هر دو بحثی وجود دارد.
از یک طرف، ایجاد ویدیوهای داخلی می تواند ارزان تر باشد. با این حال، آژانس های خارجی می توانند محتوای با کیفیت بالاتری ارائه دهند.