در نهایت، هنگامی که دو کاربر یک پست را به اشتراک میگذارند، خطر رقابت را با هر دوی آنها برای تعامل حذف میکنند.
از منظر دعوت شونده، آنها یک اعلان در مورد تگ شدن در یک پست دریافت می کنند و باید درخواست را بررسی کنند.
در پاییز 2021، اینستاگرام ویژگی “Collabs” را معرفی کرد که به یک پست فید اجازه می دهد تا در پروفایل دو کاربر زنده شود.
از دیدگاه سازنده محتوا، این ویژگی نه تنها به شفافیت بیشتر اجازه میدهد، بلکه اشتراکگذاری توصیههای محصول را آسانتر میکند.
چگونه یک پست همکاری در اینستاگرام ایجاد کنیم
برای ایجاد یک فید یا پست جدید روی علامت “+” کلیک کنید.
یک پست فید یا حلقه ایجاد کنید سپس روی «بعدی» ضربه بزنید.
پس از انجام ویرایش، روی «تگ افراد» ضربه بزنید.
روی «دعوت از همکار» ضربه بزنید.
حساب مشارکت کننده را جستجو کنید و آنها را اضافه کنید.
صبر کنید تا قبول کنند. پس از انجام این کار، پست با دنبال کنندگان آنها به اشتراک گذاشته می شود و آنها به عنوان نویسنده مشترک فهرست می شوند.
آیا نمی دانید ویژگی جدید Collab اینستاگرام چگونه کار می کند؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
در این پست، نحوه عملکرد این ویژگی جدید، مزایای برندها و مراحل استفاده از آن را بررسی خواهیم کرد. به علاوه، چند نکته در مورد نحوه استفاده از آن دریافت کنید.
پست مشارکتی در اینستاگرام چیست؟
در حال حاضر، Collabs فقط در فید و در Reels موجود است. این بدان معناست که نمیتوانید در استوریها، برگه فروشگاه یا هر جای دیگری یک همکار اضافه کنید.
چرا از پست اینستاگرام Collab استفاده کنیم؟
اگر برای شروع استفاده از این ویژگی آماده هستید، در اینجا چند ایده و نکته در مورد استفاده از collabs وجود دارد:
- استفاده از collabs برای:
- اعلان های برنده هدیه
- مشارکت اینفلوئنسرها
- فریادهای فالوور، یعنی محتوای تولید شده توسط کاربر
- کمپین های بازاریابی مشترک
- اطمینان حاصل کنید که از قبل با کاربرانی که برای همکاری دعوت می کنید، رابطه ای دارید.
- فقط با سازندگانی همکاری کنید که مخاطبانشان با شخصیت کاربر ایده آل شما همسو هستند.
نحوه کار به این صورت است: کاربر 1 پست را ایجاد می کند و از کاربر 2 دعوت می کند تا یک همکار باشد. پس از پذیرش کاربر 2، پست در نمایه هر دو کاربر فعال خواهد شد. آنها هر دو مالکیت پست و همچنین تعامل (لایک، اشتراک گذاری، نظرات) را به اشتراک خواهند گذاشت.
توجه داشته باشید: اگر درخواست شما رد شود، دعوتشده همچنان در پست شما برچسبگذاری میشود، اما بهعنوان یک نویسنده مشترک فهرست نمیشود و در فید او نشان داده نمیشود.
نکاتی برای ایجاد پست های همکاری در اینستاگرام
✅هر دو نام در هدر ظاهر می شوند
✅برای هر دو مجموعه فالوور به اشتراک بگذارید
✅زنده در هر دو شبکه پروفایل
✅نمایش، لایک و کامنت را به اشتراک بگذارید pic.twitter.com/0pBYtb9aCK— اینستاگرام (instagram@) 19 اکتبر 2021
این ویژگی به آنها اجازه میدهد بدون نیاز به انجام کار بیشتر، مستقیماً روی فید مخاطبان هدف خود قرار بگیرند. آنها همچنین می توانند عملکرد را بسیار ساده تر دنبال کنند – نیازی نیست منتظر بمانید تا تأثیرگذاران گزارش ارسال کنند، آنها می توانند مستقیماً به تجزیه و تحلیل نگاه کنند.
کسبوکارها با اینفلوئنسرها کار میکنند تا به مخاطبانی دست یابند که معمولاً نمیتوانستند، یعنی قابل کشف بودن.
تو 🤝 من
ما Collabs را راهاندازی میکنیم، راهی جدید برای همنویسی پستهای فید و حلقهها.
دعوت از یک حساب کاربری برای مشارکت: