کسبوکارها با اینفلوئنسرها کار میکنند تا به مخاطبانی دست یابند که معمولاً نمیتوانستند، یعنی قابل کشف بودن.
اگر برای شروع استفاده از این ویژگی آماده هستید، در اینجا چند ایده و نکته در مورد استفاده از collabs وجود دارد:
- استفاده از collabs برای:
- اعلان های برنده هدیه
- مشارکت اینفلوئنسرها
- فریادهای فالوور، یعنی محتوای تولید شده توسط کاربر
- کمپین های بازاریابی مشترک
- اطمینان حاصل کنید که از قبل با کاربرانی که برای همکاری دعوت می کنید، رابطه ای دارید.
- فقط با سازندگانی همکاری کنید که مخاطبانشان با شخصیت کاربر ایده آل شما همسو هستند.
منبع
در حال حاضر، Collabs فقط در فید و در Reels موجود است. این بدان معناست که نمیتوانید در استوریها، برگه فروشگاه یا هر جای دیگری یک همکار اضافه کنید.
چرا از پست اینستاگرام Collab استفاده کنیم؟
تو 🤝 من
در پاییز 2021، اینستاگرام ویژگی “Collabs” را معرفی کرد که به یک پست فید اجازه می دهد تا در پروفایل دو کاربر زنده شود.
در این پست، نحوه عملکرد این ویژگی جدید، مزایای برندها و مراحل استفاده از آن را بررسی خواهیم کرد. به علاوه، چند نکته در مورد نحوه استفاده از آن دریافت کنید.
پست مشارکتی در اینستاگرام چیست؟

از دیدگاه سازنده محتوا، این ویژگی نه تنها به شفافیت بیشتر اجازه میدهد، بلکه اشتراکگذاری توصیههای محصول را آسانتر میکند.
چگونه یک پست همکاری در اینستاگرام ایجاد کنیم
-
برای ایجاد یک فید یا پست جدید روی علامت “+” کلیک کنید.

-
یک پست فید یا حلقه ایجاد کنید سپس روی «بعدی» ضربه بزنید.

-
پس از انجام ویرایش، روی «تگ افراد» ضربه بزنید.

-
روی «دعوت از همکار» ضربه بزنید.

-
حساب مشارکت کننده را جستجو کنید و آنها را اضافه کنید.

-
صبر کنید تا قبول کنند. پس از انجام این کار، پست با دنبال کنندگان آنها به اشتراک گذاشته می شود و آنها به عنوان نویسنده مشترک فهرست می شوند.
از منظر دعوت شونده، آنها یک اعلان در مورد تگ شدن در یک پست دریافت می کنند و باید درخواست را بررسی کنند.
ما Collabs را راهاندازی میکنیم، راهی جدید برای همنویسی پستهای فید و حلقهها.
دعوت از یک حساب کاربری برای مشارکت:
![داده های جدید: گزارش تعامل اینستاگرام [2022 Version]](https://no-cache.hubspot.com/cta/default/53/9294dd33-9827-4b39-8fc2-b7fbece7fdb9.png)


این ویژگی به آنها اجازه میدهد بدون نیاز به انجام کار بیشتر، مستقیماً روی فید مخاطبان هدف خود قرار بگیرند. آنها همچنین می توانند عملکرد را بسیار ساده تر دنبال کنند – نیازی نیست منتظر بمانید تا تأثیرگذاران گزارش ارسال کنند، آنها می توانند مستقیماً به تجزیه و تحلیل نگاه کنند.
برای اینفلوئنسرها و برندها، ویژگی Collabs یک فرصت بزرگ است.
توجه داشته باشید: اگر درخواست شما رد شود، دعوتشده همچنان در پست شما برچسبگذاری میشود، اما بهعنوان یک نویسنده مشترک فهرست نمیشود و در فید او نشان داده نمیشود.
نکاتی برای ایجاد پست های همکاری در اینستاگرام
نحوه کار به این صورت است: کاربر 1 پست را ایجاد می کند و از کاربر 2 دعوت می کند تا یک همکار باشد. پس از پذیرش کاربر 2، پست در نمایه هر دو کاربر فعال خواهد شد. آنها هر دو مالکیت پست و همچنین تعامل (لایک، اشتراک گذاری، نظرات) را به اشتراک خواهند گذاشت.