چگونه به عنوان یک برند یا خالق در اینستاگرام پست کنیم [Steps + Tips]

در نهایت، هنگامی که دو کاربر یک پست را به اشتراک می‌گذارند، خطر رقابت را با هر دوی آنها برای تعامل حذف می‌کنند.

از منظر دعوت شونده، آنها یک اعلان در مورد تگ شدن در یک پست دریافت می کنند و باید درخواست را بررسی کنند.

نمونه پست مشترک در اینستاگرام

در پاییز 2021، اینستاگرام ویژگی “Collabs” را معرفی کرد که به یک پست فید اجازه می دهد تا در پروفایل دو کاربر زنده شود.

این ویژگی به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به انجام کار بیشتر، مستقیماً روی فید مخاطبان هدف خود قرار بگیرند. آنها همچنین می توانند عملکرد را بسیار ساده تر دنبال کنند – نیازی نیست منتظر بمانید تا تأثیرگذاران گزارش ارسال کنند، آنها می توانند مستقیماً به تجزیه و تحلیل نگاه کنند.

کسب‌وکارها با اینفلوئنسرها کار می‌کنند تا به مخاطبانی دست یابند که معمولاً نمی‌توانستند، یعنی قابل کشف بودن.

تو 🤝 من

نحوه ایجاد یک پست مشارکتی در اینستاگرام: نحوه پذیرش دعوت

نحوه ایجاد یک پست مشارکتی در اینستاگرام مرحله 6

ما Collabs را راه‌اندازی می‌کنیم، راهی جدید برای هم‌نویسی پست‌های فید و حلقه‌ها.
دعوت از یک حساب کاربری برای مشارکت:

داده های جدید: گزارش تعامل اینستاگرام [2022 Version]

برای اینفلوئنسرها و برندها، ویژگی Collabs یک فرصت بزرگ است.