چگونه به عنوان یک برند یا خالق در اینستاگرام پست کنیم [Steps + Tips]

نحوه ایجاد یک پست مشارکتی در اینستاگرام مرحله 6

تو 🤝 من

در این پست، نحوه عملکرد این ویژگی جدید، مزایای برندها و مراحل استفاده از آن را بررسی خواهیم کرد. به علاوه، چند نکته در مورد نحوه استفاده از آن دریافت کنید.

پست مشارکتی در اینستاگرام چیست؟

✅هر دو نام در هدر ظاهر می شوند
✅برای هر دو مجموعه فالوور به اشتراک بگذارید
✅زنده در هر دو شبکه پروفایل
✅نمایش، لایک و کامنت را به اشتراک بگذارید
pic.twitter.com/0pBYtb9aCK

— اینستاگرام ([email protected]) 19 اکتبر 2021

کسب‌وکارها با اینفلوئنسرها کار می‌کنند تا به مخاطبانی دست یابند که معمولاً نمی‌توانستند، یعنی قابل کشف بودن.

داده های جدید: گزارش تعامل اینستاگرام [2022 Version]

این ویژگی به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به انجام کار بیشتر، مستقیماً روی فید مخاطبان هدف خود قرار بگیرند. آنها همچنین می توانند عملکرد را بسیار ساده تر دنبال کنند – نیازی نیست منتظر بمانید تا تأثیرگذاران گزارش ارسال کنند، آنها می توانند مستقیماً به تجزیه و تحلیل نگاه کنند.

اگر برای شروع استفاده از این ویژگی آماده هستید، در اینجا چند ایده و نکته در مورد استفاده از collabs وجود دارد:

  • استفاده از collabs برای:
    • اعلان های برنده هدیه
    • مشارکت اینفلوئنسرها
    • فریادهای فالوور، یعنی محتوای تولید شده توسط کاربر
    • کمپین های بازاریابی مشترک
  • اطمینان حاصل کنید که از قبل با کاربرانی که برای همکاری دعوت می کنید، رابطه ای دارید.
  • فقط با سازندگانی همکاری کنید که مخاطبانشان با شخصیت کاربر ایده آل شما همسو هستند.
    وب سایت خود را با سئو فنی موثر بهبود بخشید.  با انجام این ممیزی شروع کنید.





منبع

آیا نمی دانید ویژگی جدید Collab اینستاگرام چگونه کار می کند؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

نحوه کار به این صورت است: کاربر 1 پست را ایجاد می کند و از کاربر 2 دعوت می کند تا یک همکار باشد. پس از پذیرش کاربر 2، پست در نمایه هر دو کاربر فعال خواهد شد. آنها هر دو مالکیت پست و همچنین تعامل (لایک، اشتراک گذاری، نظرات) را به اشتراک خواهند گذاشت.

نمونه پست مشترک در اینستاگرام

در نهایت، هنگامی که دو کاربر یک پست را به اشتراک می‌گذارند، خطر رقابت را با هر دوی آنها برای تعامل حذف می‌کنند.

برای اینفلوئنسرها و برندها، ویژگی Collabs یک فرصت بزرگ است.

در حال حاضر، Collabs فقط در فید و در Reels موجود است. این بدان معناست که نمی‌توانید در استوری‌ها، برگه فروشگاه یا هر جای دیگری یک همکار اضافه کنید.

چرا از پست اینستاگرام Collab استفاده کنیم؟

نحوه ایجاد یک پست مشارکتی در اینستاگرام: نحوه پذیرش دعوت

ما Collabs را راه‌اندازی می‌کنیم، راهی جدید برای هم‌نویسی پست‌های فید و حلقه‌ها.
دعوت از یک حساب کاربری برای مشارکت:

در پاییز 2021، اینستاگرام ویژگی “Collabs” را معرفی کرد که به یک پست فید اجازه می دهد تا در پروفایل دو کاربر زنده شود.