تو 🤝 من
در این پست، نحوه عملکرد این ویژگی جدید، مزایای برندها و مراحل استفاده از آن را بررسی خواهیم کرد. به علاوه، چند نکته در مورد نحوه استفاده از آن دریافت کنید.
پست مشارکتی در اینستاگرام چیست؟
✅هر دو نام در هدر ظاهر می شوند
✅برای هر دو مجموعه فالوور به اشتراک بگذارید
✅زنده در هر دو شبکه پروفایل
✅نمایش، لایک و کامنت را به اشتراک بگذارید pic.twitter.com/0pBYtb9aCK
— اینستاگرام ([email protected]) 19 اکتبر 2021
کسبوکارها با اینفلوئنسرها کار میکنند تا به مخاطبانی دست یابند که معمولاً نمیتوانستند، یعنی قابل کشف بودن.
این ویژگی به آنها اجازه میدهد بدون نیاز به انجام کار بیشتر، مستقیماً روی فید مخاطبان هدف خود قرار بگیرند. آنها همچنین می توانند عملکرد را بسیار ساده تر دنبال کنند – نیازی نیست منتظر بمانید تا تأثیرگذاران گزارش ارسال کنند، آنها می توانند مستقیماً به تجزیه و تحلیل نگاه کنند.
اگر برای شروع استفاده از این ویژگی آماده هستید، در اینجا چند ایده و نکته در مورد استفاده از collabs وجود دارد:
- استفاده از collabs برای:
- اعلان های برنده هدیه
- مشارکت اینفلوئنسرها
- فریادهای فالوور، یعنی محتوای تولید شده توسط کاربر
- کمپین های بازاریابی مشترک
- اطمینان حاصل کنید که از قبل با کاربرانی که برای همکاری دعوت می کنید، رابطه ای دارید.
- فقط با سازندگانی همکاری کنید که مخاطبانشان با شخصیت کاربر ایده آل شما همسو هستند.