بیش از همه، د لا کروز می گوید که در تصمیم خود مطمئن باشید.
همانطور که قبلاً اشاره کردم، دلایل زیادی وجود دارد که یک سازنده محتوا ممکن است برای برندسازی مجدد انتخاب کند. در مورد د لا کروز، همهگیری COVID-19 در تصمیم او برای تغییر محتوایش نقش دارد.
د لا کروز تمرکز خود را به سمت صنعت انیمه و مانگا تغییر داد تا جرقه خود را پیدا کند و در میان محدودیت های همه گیر به ایجاد ادامه دهد.
بنابراین، د لا کروز چگونه پلتفرم خود را پس از تغییر نام تجاری رشد داد، و چه کاری می توانید انجام دهید تا برند خود را به موفقیت برسانید؟ در اینجا چند نکته متخصص وجود دارد که او می گوید می تواند یک انتقال آرام را ایجاد کند.
1. در نظر بگیرید که به یک بازار استفاده نشده مراجعه کنید.
او برای پادکست خود، The Wonder of Anime با صداپیشگان، بازیگران فضایی و علاقه مندان به انیمه مصاحبه می کرد و برای کانال یوتیوب و وبلاگش به همین نام انیمه و مانگا را بررسی می کرد.
چالش تغییر نام تجاری به عنوان یک خالق
در واقع، 88 درصد از مصرفکنندگان میگویند که اصالت در تصمیمگیری از برندهایی که دوست دارند و حمایت میکنند، کلیدی است.
3. همه وارد شوید.
چالش تغییر نام تجاری به عنوان یک خالق
“به نظر من این به ایجاد مخاطب جدید شما کمک می کند زیرا به مردم امید کاذب نمی دهید که همچنان سبک قبلی محتوای خود را ایجاد می کنید.”
4. نام تجاری خود را به مخاطبان خود منتقل کنید.
چرا تغییر برند؟
خوشبختانه، پلتفرم De La Cruz با ادامه کار در جایگاه جدید خود رشد کرد.
او میگوید: «واقعاً به این فکر کنید که چرا میخواهید برند خود را تغییر دهید. “برای من، افزایش مخاطب متفاوت نبود – من فقط میخواستم به چیزی که دوست دارم و علاقهمند به آن هستم وفادار بمانم. به دلیل اعداد و ارقام نسبت به تغییر دادن هشدار میدهم.”
د لا کروز می گوید مهم است که به رابطه ای که با بینندگان خود ایجاد کرده اید احترام بگذارید و آنها را در جریان دوره جدید خود نگه دارید.
د لا کروز میگوید: «مطمئناً تغییری در بینندگان من ایجاد شد، زیرا در آن زمان بیشتر مخاطبان من محلی بودند و آنها طرفدار انیمه نبودند. بنابراین من قطعاً در ابتدا افت مخاطب داشتم.»
در حالی که سازندگان باید با آخرین روندهای مصرف کننده همراه باشند، د لا کروز هشدار می دهد که تغییر روندها و اعداد نباید تنها محرک شما باشد.
در اینجا داستان و نکات او برای سازندگانی است که به دنبال تغییر محتوای خود هستند.
او میگوید: «100% وارد شوید. اگر در این بین هستید و با انجام چند کار قدیمی و جدید به طور همزمان مخاطبان خود را اذیت میکنید، میتوانید افراد را از دست بدهید و مردم را گیج کنید. “این می تواند برای مخاطبان شما خاموش باشد.”
او با یادآوری محتوای خود که به سمت زادگاهش ریدینگ، پیایسی ساخته شده بود، میگوید: «من تغییر نام دادم، زیرا در اوج همهگیری، محتوایی که ایجاد میکردم بسیار محلی بود. و به دلیل قوانین، نمیتوانستم شخصاً به مصاحبه با مردم ادامه دهم.
بسته به مدت زمانی که یک خالق بوده اید، ممکن است مخاطبان شما سال ها قبل از اینکه پلتفرم خود را تغییر نام دهید، شما را دنبال کرده باشند.
چرا تغییر برند؟
با گذشت زمان، De La Cruz می گوید که محتوای او شروع به جذب علاقه مندان به انیمه و مانگا کرد که از دیدن نور او به آثار کلاسیک فرقه خوشحال بودند.
او توضیح میدهد: «احتمالاً تغییر نام تجاری شما چیزی است که مدتی است به آن فکر کردهاید و روی شما سنگینی میکند، بنابراین مطمئن باشید که برند مجدد شما به خوبی محتوای قبلیتان عمل خواهد کرد».
او به خاطر میآورد: «من به یک مخاطب جدید و یک جایگاه خاص که به آن اشاره نشده بود، ضربه زدم. من فکر میکنم این واقعاً کمک کرد زیرا مردم از دیدن کسی که برای سریالی که از آن لذت میبرند نمایش میدهد هیجانزده بودند اما اغلب درباره آن صحبت نمیشود.»
2. بدانید که چرا می خواهید برند خود را تغییر دهید.
“شما باید آن را باور کنید تا مخاطبان قدیمی و تازه واردان به آن باور داشته باشند و سفر جدید شما را دنبال کنند.”
گاهی اوقات، سازندگان محتوا نیز نیاز به تغییر نام تجاری دارند، به خصوص اگر علایق سازنده تغییر کرده باشد یا سازنده باید با آخرین روندهای مصرفکننده همراه باشد یا دستورالعملهای پلتفرم جدید را رعایت کند.
او میگوید: «من به آرامی شروع به تغییر محتوایم در این مسیر جدید کرده بودم و این واقعاً مرا خوشحال میکرد. “من متوجه شدم که این موضوعی است که می توانم با مردم از سراسر جهان مصاحبه کنم زیرا مجبور نیستم آنها را شخصا ببینم. می توانم از زوم استفاده کنم.”
د لا کروز پیشنهاد میکند برای نشان دادن قدردانی و اجازه دادن به مخاطبانتان تصمیم بگیرند که آیا میخواهند شما را در سفر جدیدتان دنبال کنند، بیان کنید.
البته، چرخش به سمت جایگاه متفاوتی به عنوان خالق کار آسانی نیست، به خصوص اگر دنبال کنندگان شما به مسیر جدید شما علاقه مند نباشند.
او میگوید: «اگر خودم را بشناسم و قلب کاری را که انجام میدهم بدانم، پس میدانم که این برای من صادق است و فقط باید از این طریق به جلو بروم.
او توضیح می دهد: «نوع جدیدی از محتوایی که من می ساختم از این نظر منحصر به فرد بود که من چیزهایی را پوشش می دادم که چندان مورد توجه نبودند، مانند یک سریال قدیمی یا چیزهای نوستالژیک که ممکن است مردم فراموش کرده باشند. “
وقتی صحبت از اصطلاح “برند مجدد” می شود، بیشتر مردم به برندهای بزرگ شرکتی مانند دانکین یا لگو فکر می کنند. با این حال، شرکت ها تنها نهادهایی نیستند که ممکن است نیاز به تغییر پیدا کنند.
این بیانیه می تواند در یک ویدیوی YouTube، یک پست رسانه اجتماعی، یک ایمیل یا یک خبرنامه باشد.
د لا کروز می گوید اگر پیوت انجام می دهید، آن را سخت کنید.
او میگوید: «بین شما بهعنوان یک تولیدکننده محتوا و مخاطبی که محتوای شما را مصرف میکند، رابطهای وجود دارد. “گاهی اوقات انجام یک محور سخت بدون شفاف سازی می تواند برای مخاطبان شما احساس بی اعتمادی کند، به خصوص اگر آنها آن را ندیده باشند.”
بینندگان بسیار فهیم هستند و د لا کروز میگوید که میدانند اگر برند شما را تغییر دهید فقط برای اینکه در کانون توجه بمانید. انجام این کار می تواند بی اعتمادی را تقویت کند و نام تجاری شما را غیر معتبر جلوه دهد – و اصالت در برندسازی بسیار ارزشمند است.
اگر میخواهید برند خود را تغییر دهید، ممکن است تعجب کنید که چگونه به عنوان یک خالق نام تجاری خود را تغییر دهید و مرتبط باقی بمانید. برای دریافت بینش، با خالق، وبلاگ نویس و یوتیوبر لیزا د لا کروز صحبت کردم که اخیراً خودش یک تغییر نام تجاری را انجام داده است.