چگونه به ویدیوهای YouTube برچسب اضافه کنیم و چرا آنها مهم هستند


یوتیوب است دومین موتور جستجوی بزرگ جهانبنابراین، بهینه‌سازی کلمات کلیدی ویدیوهای خود در پلتفرم به همان اندازه مهم است که بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ شما برای Google برای کلمات کلیدی اهمیت دارد. یکی از بهترین راه ها برای کلمه کلیدی ویدیوهای خود را برای YouTube بهینه کنید از برچسب‌ها استفاده می‌کند، اما همه نمی‌دانند چگونه به ویدیوهای YouTube برچسب اضافه کنند.

در زیر، ما راهنمایی را گردآوری کرده‌ایم که دقیقاً توضیح می‌دهد که برچسب‌های YouTube چیست، چگونه می‌توان آنها را اضافه کرد، چرا آنها مهم هستند و برخی از بهترین روش‌ها را که باید دنبال کرد.

برچسب ها برای یوتیوب چیست؟

نحوه اضافه کردن برچسب به ویدیوهای یوتیوب

چرا برچسب های یوتیوب اینقدر مهم هستند؟

بهترین شیوه ها را برچسب های یوتیوب

بهترین تولیدکنندگان برچسب YouTube

در دوره آموزشی YouTube for Marketers آکادمی HubSpot ثبت نام کنید [Free Online Course]

اکنون می‌دانید که برچسب‌ها چیست، بنابراین بیایید به نحوه استفاده از آنها در ویدیوهای خود بپردازیم.

نحوه اضافه کردن برچسب به ویدیوهای یوتیوب

افزودن برچسب به ویدیوهای YouTube شما آسان است. فقط این مراحل را دنبال کنید:

  1. با کلیک بر روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالا، وارد استودیوی YouTube شوید. سپس برگه ای را انتخاب کنید که عبارت «YouTube Studio» را نشان می دهد.

مرحله اول نحوه اضافه کردن برچسب به ویدیوهای YouTube

2. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ویدیو خود را آپلود کنید. این کار را با کلیک کردن روی دکمه “ایجاد” و سپس “آپلود ویدئو” انجام دهید.

مرحله دوم نحوه اضافه کردن برچسب به ویدیوهای YouTube 3. اگر ویدیوی شما قبلا آپلود شده است، به منوی سمت چپ بروید، روی «محتوا» کلیک کنید و ویدیوی خود را انتخاب کنید.

مرحله سوم نحوه اضافه کردن برچسب به ویدیوهای YouTubeاز آنجا به پایین اسکرول کنید تا به گزینه اضافه کردن برچسب های خود برسید.

مرحله سوم نحوه اضافه کردن برچسب به ویدیوهای YouTube4. اگر ویدیوی شما در حال آپلود است، به پایین بروید و روی «نمایش بیشتر» کلیک کنید، سپس برچسب‌های خود را اضافه کنید.

مرحله چهارم نحوه اضافه کردن برچسب به ویدیوهای YouTube

چرا برچسب های یوتیوب اینقدر مهم هستند؟

برچسب‌های YouTube به YouTube کمک می‌کنند تا محتوا و زمینه ویدیوی شما را درک کند. به این ترتیب، YouTube می‌تواند موضوع و دسته ویدیوی شما را درک کند و آن را با محتوای مشابه مرتبط کند – که می‌تواند دسترسی ویدیوی شما را افزایش دهد. ظهور جستجوی معنایی باعث شده است که برچسب‌های YouTube در طول زمان اهمیت کمتری داشته باشند، اما همچنان یک عنصر استراتژیک هستند که می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.

تگ‌های یوتیوب به ویژه در مواردی که کلمه کلیدی مورد نظر شما معمولاً غلط املایی می‌شود مهم هستند، زیرا می‌توانید اشتباهات املایی را بدون درج آنها در عنوان و توضیحات خود برچسب‌گذاری کنید.

به عنوان یک مزیت ثانویه، برچسب‌ها حتی به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را سازماندهی و پیدا کنید، اگر برچسب‌گذاری خود مرجع انجام دهید (مثلاً «سفر ایرلند 2022»).

بهترین شیوه ها را برچسب های یوتیوب

برای استفاده از برچسب‌های یوتیوب تا حد امکان، این نکات و ترفندها را بررسی کنید.

1. اولین برچسب خود را کلیدواژه هدف خود قرار دهید و بقیه را بر اساس اهمیت مرتب کنید.

YouTube هنگام رتبه‌بندی محتوا در نتایج جستجوی خود، به‌ویژه اولین برچسب، به‌شدت چند برچسب اول ویدیوی شما را به حساب می‌آورد. بنابراین مطمئن شوید که اولین برچسب شما دقیقاً همان کلمه کلیدی است که می خواهید هدف قرار دهید.

2. برای سایر برچسب‌ها، از چند کلمه کلیدی گسترده استفاده کنید که موضوع کلی ویدیوی شما را توصیف می‌کند.

استفاده از کلمات کلیدی گسترده به عنوان برچسب های دیگر به YouTube کمک می کند تا زمینه ویدیوی شما را درک کند. به عنوان مثال، اگر ویدیویی به نام «چگونه به بیسبال بزنیم» ایجاد می‌کنید، می‌خواهید «بیس بال» را به عنوان یک برچسب گسترده اضافه کنید تا به YouTube نشان دهد که موضوع کلی ویدیوی شما بیسبال است.

3. از برخی کلمات کلیدی خاص استفاده کنید که موضوعات تحت پوشش ویدیوی شما را به عنوان برچسب های دیگر توصیف می کنند.

استفاده از کلمات کلیدی خاصی که موضوعاتی را که در ویدیوی خود پوشش می دهید به عنوان برچسب های دیگر توصیف می کند، به YouTube کمک می کند تا محتوای ویدیوی شما را درک کند. به عنوان مثال، در همان ویدیوی «چگونه به بیسبال ضربه بزنیم»، افزودن «ضربه زدن به توپ» یا «تمرین ضربه زدن» به عنوان برچسب‌های خاص، موضوعات دقیقی را که ویدیوی شما پوشش می‌دهد به YouTube نشان می‌دهد.

4. بیشتر برچسب های خود را بین 2-3 کلمه نگه دارید.

در حالی که شما مطمئناً باید کلمات کلیدی دم بلند و چند نوع تطابق گسترده را بگنجانید، به نظر می رسد YouTube عبارات 2-4 کلمه ای را ترجیح می دهد (Briggsby).

5. با برچسب ها زیاده روی نکنید.

هدف تگ ها کمک به الگوریتم برای درک موضوع ویدیوی شما است تا بتواند آن را برای کاربرانی که به دنبال ویدیویی شبیه شما هستند، نشان دهد. استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد می تواند باعث سردرگمی در مورد محتوای واقعی ویدیوی شما شود. تحقیقات نشان می دهد که تعداد بهینه برچسب ها بین 31 تا 40 است – البته اگر به درستی استفاده شود. بیش از این قدرت آنها را کم می کند.

نموداری که تعداد بهینه تگ ها را بین 31 تا 40 نشان می دهد

منبع تصویر

6. از ویدیوهایی که در حال حاضر در حال رتبه بندی هستند الهام بگیرید.

اگر می‌دانید برای چه رتبه‌بندی می‌خواهید، از کسانی که قبلاً در موضوع رتبه‌بندی می‌شوند یادداشت بردارید. برچسب های کلیدواژه آنها ممکن است نقطه شروع خوبی برای تحقیق و الهام به شما بدهد.

7. از پیشنهاد خودکار YouTube الهام بگیرید.

پیشنهاد خودکار قابلیتی است که به کاربران کمک می کند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. یوتیوب بی دلیل این پیشنهادات را ارائه نمی کند. این کلمات کلیدی احتمالاً به این دلیل پیشنهاد می‌شوند که معمولاً عبارت‌های جستجو شده برای آن موضوع هستند، بنابراین از الهام گرفتن از پیشنهاد خودکار نترسید.

نتایج پیشنهاد خودکار یوتیوب برای "دوختن دکمه"

بهترین تولیدکنندگان برچسب YouTube

برای کشف کلمات کلیدی که می توانید در ویدیوهای خود برچسب گذاری کنید و به آنها کمک کنید در نتایج جستجوی YouTube رتبه بالاتری داشته باشند، در اینجا سه ​​تا از بهترین تولیدکنندگان برچسب YouTube را برای امتحان آورده شده است.

1. Keywordtool.io

keywordtool.io نتایج تگ ژنراتور یوتیوب برای "بیسبال"

پس از وصل کردن کلمه کلیدی مورد نظر خود به نوار جستجوی یوتیوب، Keywordtool.io کلمات کلیدی پیشنهادی، حجم جستجوی آنها و روند روند آنها در 12 ماه گذشته را در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار همچنین سوالات، حروف اضافه و هشتگ هایی را پیشنهاد می کند که شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد.

2. Rapidtags

rapidtags نتایج ژنراتور برچسب یوتیوب برای "دوختن دکمه"

با وارد کردن یک کلمه کلیدی اولیه در Rapidtags و سپس زدن دکمه، تعدادی برچسب مرتبط برای ویدیوی YouTube شما ایجاد می شود. بهتر از همه، یک دکمه کپی برای شما وجود دارد که می توانید به راحتی متن را بدون وارد کردن دستی بکشید.

3. ابزار YTube

ابزار ytube صفحه اصلی مولد برچسب یوتیوب

این ابزار به شما کمک می‌کند برچسب‌ها را از ویدیوی YouTube رقیب استخراج کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL را وارد کنید و سپس ابزار نتایج شما را برمی گرداند.

4. کلمه کلیدی Keg

صفحه اصلی ژنراتور برچسب کلمه کلیدی keg یوتیوب

با استفاده از Keyword Keg، می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در ابزار وارد کنید و حجم جستجو، هزینه به ازای هر کلیک، رقابت، دشواری در صفحه، دشواری خارج از صفحه، سختی SEO، دامنه CTR، قدرت کلمه کلیدی را افزایش می دهد. روندها و کلمات کلیدی پیشنهادی همچنین می توانید نتایج خود را بر اساس کشور و زبان فیلتر کنید.

5. VidIQ

صفحه اصلی تولید کننده برچسب یوتیوب vidiq

VidIQ کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی هدف، امتیاز مرتبط، حجم جستجو، امتیاز جستجو، امتیاز رقابت و امتیاز کلی را نمایش می دهد. امتیاز کلی ترکیبی از امتیاز مربوط به کلمه کلیدی، امتیاز جستجو و امتیاز رقابت است.

اکنون که می‌دانید برچسب‌های YouTube چیست، چگونه آنها را اضافه کنید و ابزارهای موجود برای تولید آنها را می‌دانید، به خوبی در راه یافتن محتوای خود در YouTube هستید. به بهینه سازی سایر عناصر ویدیوهای خود نیز ادامه دهید و رشد کانال خود را زیر نظر داشته باشید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در جولای 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

با کمک این بسته رایگان جویندگان کار، برای کار درخواست دهید، اطلاعات مهم را پیگیری کنید و برای مصاحبه آماده شوید.



منبع