چگونه تابیتا براون ویدیوهای رسانه های اجتماعی را به یک امپراتوری سبک زندگی تبدیل کرد


به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

چگونه تابیتا براون، خالق محتوا، یک امپراتوری سبک زندگی را ایجاد کرد

در طول دهه گذشته، تولید محتوا از یک سرگرمی جانبی به یک مسیر شغلی مناسب تبدیل شده است.

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا محور موفقیت‌آمیزی را در کارآفرینی ایجاد کرده‌اند، تابیتا براون، خالق آن، همه چیز را به سطحی کاملاً جدید رسانده است و به‌طور مؤثری از ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی یک امپراتوری سبک زندگی ایجاد می‌کند.

براون برای اولین بار در سال 2017 با انتشار یک ویدیوی ویروسی در فیس بوک در مورد ساندویچ TTLA از Whole Foods، شتاب آنلاین خود را به دست آورد و در نهایت تبدیل به سفیر یک برند برای زنجیره مواد غذایی شد.

در سال 2020، او یک حساب کاربری TikTok ایجاد کرد که ویدیوهای آشپزی وگان و گفتگوهای الهام بخش را به اشتراک می گذاشت و محتوای او منتشر شد. او با بیش از 9 میلیون دنبال کننده و تعداد زیادی در اینستاگرام و TikTok، اکنون پیشنهادات مختلفی از جمله:

… و او در آنجا متوقف نمی شود.

اوایل این هفته، مجموعه او در Target گسترش یافت و شامل اقلام خواربار گیاهی شد و به سرعت در چندین فروشگاه و آنلاین فروخته شد. برند مراقبت از موی او اخیراً خط جدیدی راه‌اندازی کرده است و اکنون در فروشگاه‌های Ulta در دسترس است و کتاب سوم او در مارس 2023 منتشر می‌شود.

عوامل متمایز کننده در موفقیت براون

چگونه او همه این کارها را در پنج سال انجام داد؟ چند عامل کلیدی وجود دارد که به براون کمک کرده است تا بر بسیاری از راه ها تسلط یابد.

سازگاری و آشنایی

براون در ایجاد محتوای مرتبط با سبک زندگی مبتنی بر گیاه ثابت مانده است. حتی زمانی که پلت فرم او رشد می کند، او احساس آشنایی را حفظ می کند. کاربران می‌دانند که وقتی پست جدیدی از او می‌بینند، احتمالاً ایده‌های غذایی گیاهی، یک سخنرانی نشاط‌آور یا هر دو را خواهند دید.

اعتبار

او به طور واقعی خودش است. بیشتر جذب او به شخصیت گرم او نسبت داده می شود که در هر محتوایی که ایجاد می کند می درخشد و قابل تقلید نیست.

ارتباط با مخاطب

براون به زبان منحصر به فرد متمایل می شود که حس نزدیکی را با مخاطبان خود ایجاد می کند و او محصولاتی ایجاد می کند که مستقیماً با این اصطلاحات منحصر به فرد مرتبط هستند. به عنوان مثال، او برای سال‌ها از موهایش به عنوان «دونا» یاد می‌کرد، بنابراین خط مراقبت از موی او «دستورالعمل دونا» برای برند او منطقی است.

او همچنین اغلب از کفگیر مورد علاقه خود به نام «شینا» در ویدیوهای آشپزی خود استفاده می کند، بنابراین افزودن کفگیر به نام «عموی شینا» به خط هدفش، ارتباط ملموسی با مخاطبانش ایجاد می کند که می خواهند مانند او آشپزی کنند.

زمان بندی نیز در موفقیت براون نقش داشته است.

اگرچه او سال‌ها محتوا تولید می‌کرد، اما حساب TikTok او در مارس 2020 شروع به کار کرد، زمانی که بسیاری از مردم به دلیل شروع همه‌گیری، محتوای بیشتری نسبت به قبل مصرف می‌کردند. با ابهام زیاد در مورد آنچه که قرار بود پیش بیاید، بینندگان به دیدگاه مثبت و رفتار آرامش بخش براون کشیده شدند.

براون پایه‌ای از اعتماد را با مخاطبان خود ایجاد کرد و به افزایش نفوذ خود از طریق مجموعه‌ای از پیشنهادات و مشارکت‌هایی که کاربران را دعوت می‌کرد تا در سبک زندگی او در کنار او مشارکت کنند، ادامه داد.

قطعات بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

اینستاگرام-دکمه-خریدمنبع تصویر

اینستاگرام پیمایش درون برنامه ای خود را تغییر می دهد، برگه فروشگاه را حذف می کند و حلقه ها را از مرکز خارج می کند.

متا غروب پلتفرم Creator Studio خواهد بود.

چگونه TikTok Anti-Aesthetic نحوه نگرش ما به محتوای رسانه های اجتماعی و جهان فراتر از آن را تغییر داده است.

این تیم وبلاگ HubSpot 23 اشتباه وبلاگ نویسی را به اشتراک می گذارد که باید در سال 2023 از آنها جلوگیری کرد.

می خواهید دریافت کنید لایک بیشتر در اینستاگرام? این نکات را بررسی کنید.

اینها هستند روندهای برتر انتظار می رود در سال 2023 بر رسانه های اجتماعی تسلط یابد.

نصیحت ملموس برای بهینه سازی استراتژی توزیع محتوای خود برای حداکثر دسترسی.

در اینجا چه باید کرد اگر تحت تأثیر یک اخراج غیرمنتظره قرار گرفتید.

دعوت به اقدام جدید





منبع